Novinky
😲 vw má nějaký nový motor ??? 2.6 ??? ... jinak tohle je terénní asi jako Q7 ... esi někdo chce terénné dodávku tak si koupí gazellu , scama nebo bremach ale ne tohle ... tohle je tak max. na horskou chatu ...
Mě se vůz líbí a je to to, co bych potřeboval. Máme chalupu na horách, kam se musí cca 1 km po nezpevněnejch cestách. 4x4 potřebuju spíš kvůli sněhu než kvůli terénu, takže offroad je zbytečnej. No a když se jede s dvěma dětma na chalupu nebo na dovolenou, tak místa v autě není nikdy dost a klasickej kombik skoro nestačí.
Rozdíl oproti normálnímu transporteru je velkej, transporter je opravdu pro pracovní čety, ne že bych požadoval nějaký luxus, ale nezakrytý plechy v interieru, gumovou podalhu a laciný sedačky pro rodinný auto zrovna nemusim. Navíc multivan má oproti transporteru praktický systém kolejnic, kde se sedadla dají variabilně posouvat.
Ncméně zásadní problém je nesmyslná cena. Daný segment má minimální konkurenci a ve výši ceny je to vidět.
Rozdíl oproti normálnímu transporteru je velkej, transporter je opravdu pro pracovní čety, ne že bych požadoval nějaký luxus, ale nezakrytý plechy v interieru, gumovou podalhu a laciný sedačky pro rodinný auto zrovna nemusim. Navíc multivan má oproti transporteru praktický systém kolejnic, kde se sedadla dají variabilně posouvat.
Ncméně zásadní problém je nesmyslná cena. Daný segment má minimální konkurenci a ve výši ceny je to vidět.
Menej luxusný vzhľad a ľudovejšie pohonné jednotky by k obľube tohto modelu jednoznačne prispeli.
Malá poznámka k autorovi článku: Čo je"zvýšená výška"? Výšku možno zväčšiť alebo zmenšiť, nie zvýšiť alebo znížiť. Takú školácku štylistickú chybičku krásy by som tu nečakal... 😉
A je to klasika!
Pre pracovne caty do terenu je tu Transporter 4motion, nechapem preco im priblizit luxusny Multivan PanAmericana 4motion.
8-s