Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat 1,4 TSI (90 kW): malé objemy za velké peníze nastupují

Doby, kdy větší zdvihový objem znamenal automaticky vyšší výkon (a jinak to prostě nešlo) jsou už dávno pryč. Anomálie se dále rozšiřuje díky přeplňování i do konfekčních velikostí automobilového trhu.
Zpět na článek
29. 10. 2007 13:54
neregistrovaný "někdo"
29. 10. 2007 14:34
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
29. 10. 2007 13:56
29. 10. 2007 15:15
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 11:31
29. 10. 2007 14:21
29. 10. 2007 14:30
neregistrovaný "B1"
29. 10. 2007 21:11
anonym
29. 10. 2007 14:35
anonym
29. 10. 2007 16:23
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 17:34
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 15:01
neregistrovaný "vůl"
31. 10. 2007 15:01
neregistrovaný "vtip"
31. 10. 2007 15:02
neregistrovaný "htp"
31. 10. 2007 15:30
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 14:57
neregistrovaný "vtip"
31. 10. 2007 15:32
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:08
neregistrovaný "Malesan"
30. 10. 2007 11:10
anonym
30. 10. 2007 21:59
neregistrovaný "jpor"
29. 10. 2007 15:57
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 18:26
neregistrovaný "SMRT"
30. 10. 2007 22:20
neregistrovaný "jpor"
29. 10. 2007 16:54
anonym
29. 10. 2007 16:10
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 17:32
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 17:28
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 18:21
neregistrovaný "XXXXXXXX"
29. 10. 2007 18:22
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:19
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 07:31
neregistrovaný "Ijon1"
29. 10. 2007 14:51
neregistrovaný "ater"
29. 10. 2007 16:15
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:18
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:34
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 10. 2007 15:44
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 18:24
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 10. 2007 18:42
neregistrovaný "SMRT"
29. 10. 2007 20:31
neregistrovaný "revaX"
29. 10. 2007 20:42
neregistrovaný "blbec s gti"
30. 10. 2007 14:47
neregistrovaný "revaX"
8. 11. 2007 11:53
neregistrovaný "LAMAR"
31. 10. 2007 15:31
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 22:20
neregistrovaný "Cupakapra"
30. 10. 2007 14:50
neregistrovaný "revaX"
30. 10. 2007 14:46
neregistrovaný "revaX"
29. 10. 2007 15:43
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 22:38
neregistrovaný "greg888"
29. 10. 2007 22:39
neregistrovaný "_Teddy_"
30. 10. 2007 10:14
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
29. 10. 2007 15:00
anonym
29. 10. 2007 15:45
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:00
anonym
29. 10. 2007 16:10
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 17:50
neregistrovaný "Pavel F."
30. 10. 2007 09:09
neregistrovaný "AG"
8. 11. 2007 11:56
neregistrovaný "LAMAR"
29. 10. 2007 19:34
anonym
29. 10. 2007 15:46
29. 10. 2007 16:52
neregistrovaný "oldtimer"
29. 10. 2007 16:55
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:59
neregistrovaný "oldtimer"
29. 10. 2007 18:00
neregistrovaný "Pavel F."
29. 10. 2007 18:39
29. 10. 2007 19:47
anonym
29. 10. 2007 21:15
30. 10. 2007 09:42
neregistrovaný "oldtimer"
30. 10. 2007 22:40
neregistrovaný "jpor"
31. 10. 2007 01:53
neregistrovaný "eddie13"
30. 10. 2007 01:18
30. 10. 2007 09:13
neregistrovaný "AG"
29. 10. 2007 15:13
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:23
neregistrovaný "B1"
29. 10. 2007 17:18
neregistrovaný "Debre"
29. 10. 2007 17:58
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 22:25
neregistrovaný "mozgog@post.c"
30. 10. 2007 17:52
neregistrovaný "Debre"
30. 10. 2007 18:33
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 19:26
neregistrovaný "Debre"
1. 11. 2007 19:29
neregistrovaný "Debre"
1. 11. 2007 23:15
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 23:14
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:29
neregistrovaný ""Look""
15. 11. 2007 20:33
neregistrovaný "Blahus"
29. 10. 2007 15:28
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:29
neregistrovaný "Honza Z."
29. 10. 2007 15:37
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:07
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 16:09
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 09:17
neregistrovaný "AG"
29. 10. 2007 16:31
neregistrovaný "asimov78"
29. 10. 2007 16:35
neregistrovaný "Honza Z."
29. 10. 2007 16:38
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:44
neregistrovaný "Honza Z."
29. 10. 2007 19:54
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 19:00
neregistrovaný "SMRT"
31. 10. 2007 07:08
neregistrovaný "Adamikos"
4. 11. 2007 16:09
neregistrovaný "Ada je zase tady"
5. 11. 2007 02:25
neregistrovaný "Adamikos"
15. 11. 2007 20:49
neregistrovaný "Daves"
29. 10. 2007 15:58
neregistrovaný "B1"
29. 10. 2007 16:02
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:11
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 16:12
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:18
neregistrovaný "nwmm"
29. 10. 2007 16:05
29. 10. 2007 16:13
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 19:54
30. 10. 2007 01:25
2. 11. 2007 22:17
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 23:28
3. 11. 2007 11:53
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 19:28
3. 11. 2007 11:56
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:16
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 16:21
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:31
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:53
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 18:00
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 02:00
neregistrovaný "denyyyy"
31. 10. 2007 13:11
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 22:37
neregistrovaný "mozgog@post.c"
29. 10. 2007 16:20
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 16:40
anonym
29. 10. 2007 20:20
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:05
29. 10. 2007 21:26
anonym
29. 10. 2007 21:46
29. 10. 2007 16:23
29. 10. 2007 16:26
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 21:26
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 16:40
29. 10. 2007 16:45
neregistrovaný "mam_las"
29. 10. 2007 16:55
neregistrovaný "A1"
29. 10. 2007 20:07
anonym
29. 10. 2007 20:11
neregistrovaný ""Look""
11. 12. 2007 11:18
neregistrovaný "XIRDAL"
29. 10. 2007 17:36
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 18:23
neregistrovaný "ela"
29. 10. 2007 20:41
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 20:30
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:32
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:35
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 21:39
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 22:15
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 22:23
neregistrovaný "Alessio."
30. 10. 2007 15:09
neregistrovaný "revaX"
4. 11. 2007 16:21
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 10. 2007 18:21
neregistrovaný "UK"
29. 10. 2007 18:28
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 20:48
neregistrovaný "blbec s gti"
29. 10. 2007 19:44
anonym
29. 10. 2007 19:32
neregistrovaný "RSsss"
29. 10. 2007 19:55
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 21:10
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 10. 2007 21:21
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:40
neregistrovaný "ela"
29. 10. 2007 22:34
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 22:54
neregistrovaný "petrVa"
29. 10. 2007 22:56
neregistrovaný "mozgog@post.c"
31. 10. 2007 02:05
neregistrovaný "dzurik"
3. 11. 2007 15:42
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 16:16
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 13:44
neregistrovaný "smudliky"
3. 11. 2007 15:42
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 22:59
neregistrovaný "yeretnom"
30. 10. 2007 17:14
neregistrovaný "miso"
30. 10. 2007 18:46
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 17:31
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:06
neregistrovaný "Clawik"
30. 10. 2007 17:33
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 19:32
neregistrovaný "yeretnom"
30. 10. 2007 00:20
neregistrovaný "huascaran"
30. 10. 2007 03:10
anonym
30. 10. 2007 03:10
neregistrovaný "Cupakapra"
30. 10. 2007 09:57
neregistrovaný "Liptovsky baca"
30. 10. 2007 10:28
anonym
30. 10. 2007 15:20
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 07:23
neregistrovaný "Adamikos"
30. 10. 2007 02:01
neregistrovaný "miro45"
30. 10. 2007 14:34
neregistrovaný "milanič"
30. 10. 2007 06:29
30. 10. 2007 14:57
neregistrovaný "milanič"
30. 10. 2007 18:49
neregistrovaný ""Look""
27. 11. 2007 13:01
neregistrovaný "Gotrek"
30. 10. 2007 06:58
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 07:44
neregistrovaný "clever"
4. 11. 2007 16:13
neregistrovaný "Ada je zase tady"
30. 10. 2007 07:38
30. 10. 2007 08:13
neregistrovaný "mam_las"
30. 10. 2007 18:50
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 08:27
neregistrovaný "marioR6(v8)"
30. 10. 2007 08:34
neregistrovaný "owner27"
30. 10. 2007 09:35
neregistrovaný "branco33"
30. 10. 2007 09:36
neregistrovaný "branco33"
30. 10. 2007 10:15
neregistrovaný "Marccoo"
30. 10. 2007 15:30
anonym
30. 10. 2007 18:53
neregistrovaný ""Look""
15. 11. 2007 21:15
neregistrovaný "Daves"
30. 10. 2007 10:04
neregistrovaný "Marccoo"
30. 10. 2007 10:59
anonym
30. 10. 2007 18:54
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 19:08
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 21:08
anonym
31. 10. 2007 17:08
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 22:43
neregistrovaný "icxks"
31. 10. 2007 02:21
neregistrovaný "slaky"
1. 11. 2007 14:50
neregistrovaný "wlken"
11. 11. 2007 11:58
anonym
neregistrovaný "někdo"
29. 10. 2007 13:54
nikdo nenabízí..???
v této objemové třídě nikdo nenabízí..??? počítám, že se jedná objem motorů, takže co třeba T-Jet od Fiatu..??? taky 1.4 s turbem a podobnými parametry.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
29. 10. 2007 14:34
Re: nikdo nenabízí..???
Omlouvam se ctenarum i Fiatu, je to doplneno.
29. 10. 2007 13:56
hm
to by som sa chcel previest
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:15
Re: hm
Jako ze zle myslis? :-O
30. 10. 2007 11:31
Re: hm
nie v pohodke len by som to rad vyskusal ako to ide zo zvedavosti
29. 10. 2007 14:21
PASSÁTNÍ APOŠTOL
Přetahuju diskuzi z COTY, tam je trochu mimo hlavní téma, tedy tam se diskutuje, jestli je lepší Mondeo nebo F500... Nejsem škodolibý, ale to si snad Mondeo nezaslouží. Ani ta fiatka ne...

Člověk mrkne na čísla a. užasne. Skutečnost, že v Česku dokonale (dokonale) válcuje Passat Mondeo se tu někteří hoši snaží vysvětlovat nákupem firemních flotil. Tak na to mrknem:

V září se v Česku prodalo:
Mondeo 70
Passat 152

Neumím moc počítat, takže řekněme, že přijmeme závěr, že Ford tu prodává ve střední třídě polovinu toho co VW. Polovinu. No, a podle plamenných slov fordobijců, by člověka mohlo napadnout - jakpak si tahle auta stojí v měřítku Evropy. To už je nějaký trh. Osobně jsem trochu s obavami čekal, že se dozvím, že vyspělá Evropa, jejímž podnikům už holt tolik VW nedokáže diktovat flotily Passatů jako v Česku, srazí Passat z trůnu. No tak se na to podívejme:

Evropský trh 2006 - prodeje -
Mondeo - 131.695
Passat - 331.801

Uaaaaa. Takže ve vyspělých svobodných zemích Evropské unie, kde si lidé mohou dovolit koupit auto s podstatně menším odříkáním, než zde, v zemích, kde běžným manažerským vozidlem je Mercedes, tak v těchto vyspělých svobodných zemích prodává Mondeo takřka 1/3 toho co Passat. Ano, takřka - jednu třetinu. Přičemž současně je Passat nejprodávanějším vozem střední třídy.

Až tohle všechno pochopíš, pochopíš nedotknutelnou sílu VW na evropském trhu a dokonalost Passatu.

Závěr - v měřítku Evropské Unie není Mondeo žádným konkurentem pro Passat. Je to jedno z mnoha jiných. Například Peugeotu 407 se prodalo po Evropě v roce 2006 více než Mondea. Mondeo v prodejích proto soupeří s takovými "esy" jakými jsou Avensis či Vectra.

P.S. Na ten motor 1,8 TSI se pějí velké chvály a skutečnost, že VW je opět prvním s maloobjemovým motorem o velkém výkonu v prestižní střední třídě, to žádá velké ovace. To víš, být jedničkou v Evropě, to vyžaduje kumšt. Kumšt mistrů. Jo, mistrů od VW. BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
59
neregistrovaný "B1"
29. 10. 2007 14:30
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
v roce 2006 se nové mondeo neprodávalo
29. 10. 2007 15:34
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Ne, prodávalo se ale Mondeo. Jako Passat. Ten také není nový, jsou mu 4 roky.
anonym
29. 10. 2007 21:11
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Prosim? Soucasnemu Passatovi jsou 4 roky?
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:01
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
samozrejme. stare mondeo nebylo ani zdaleka tak pekny jako to novy a kdo vi. treba nove mondeo nalozi passatu kotel... a treba taky novy accord nebo nova M6... on ten prodej je takovy specificky. bud si lide koupi passat ci O2 nebo zbytek viz. mondeo, accord, M6,...

lidicky nebojte se. brzo GTIho passatu dojde dech i v tech cislech a pak uz vazne nebude mit ani jeden argument... :-)
anonym
29. 10. 2007 14:35
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
MONDEO vyhralo po pravu a ty stim vubec nic neudělaš.Prostě se mnohem vic liby a je podstatně lepši než passat.A s tim prodejem hold meně lidi jezdi v lepšim co na tom ale oni vy v čem sedi a že se jim jen tak něco nevyrovna
29. 10. 2007 15:35
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Mondeo, že vyhrálo? A co, prosím tě?
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:23
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Test v Auto Tip taky o tom daveli na auto.cz. Ses fanticky ubozacik do VW! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 00:59
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
zase zbytecne hadky s GTI. zaslepenec ktery ma misto mozku brozurku VW...
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 17:34
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "vůl"
31. 10. 2007 15:01
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
to hodnotí novináři kteří pořádně vědí akorad že ty auta maj 4 kola!!!!!
neregistrovaný "vtip"
31. 10. 2007 15:01
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
to hodnotí novináři kteří pořádně vědí akorad že ty auta maj 4 kola!!!!!
neregistrovaný "htp"
31. 10. 2007 15:02
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
to hodnotí novináři kteří pořádně vědí akorad že ty auta maj 4 kola!!!!!
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 15:30
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Tedy vul si opravdu! ;-\ :-O :no: :no:
neregistrovaný "vtip"
31. 10. 2007 14:57
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Ty seš myslím prodavač v samošce když řekneš že ford je lepší než vw co???????
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 15:32
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
>:D
29. 10. 2007 14:36
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Oficiální launch Mondea v České Republice začal první zářijový týden. Nemyslím si, že by bylo objektivní hodnotit zmíněná prodejní čísla. Zkus být trochu objektivní, tohle nemáš zapotřebí ;-\
29. 10. 2007 14:49
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Jiná čísla zatím nejsou. Ovšem oba se asi shodnemě, že čekat od Mondea v roce 2010 v Evropě prodeje kolem 330 tisíc... to bude velkej vořech. Víš, právě o tu objektivnost se nahoře snažím. Snažím se to psát, tak, aby si ti mladí diskuzní hoši uvědomili, že Mondeo sice je výborné auto, ale Passat, že je v eropském kontextu prostě jinde. To je král. Jsem přesvědčen, právě pro velké klady Passatu, že nové Mondeo nemůže Pasata nejen sesadit z trůnu (kdy?) ale ani ho nadohled dohonit. Passat se moc moc povedl, a je to znát na číslech. prostě se tzv. "utrh´". A to v celoevropském měřítku. Samotného mě ta evropská čísla trochu překvapila.
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 15:08
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
GTI jsi vážně chorej demagog, srovnávat dosluhující Mondeo s novým Passatem, je vidět, že ti docházejí argumenty. Tohle můžeš zkoušet na fóru VW, kde najdeš jistě tleskající obecenstvo, ale ne tady, kde většina čtenářů používá mozek... Příští rok si povíme, myslím, že podle toho, jak to prožíváš se dočkáš mnoha bezesných nocí, jak dopadne skutečný souboj Mondeo vs. Passat
29. 10. 2007 15:31
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Argumenty jsou na stole. Passat není nový, již přes tři roky je v prodeji. Jinak s tebou souhlasím - příští rok si to povíme. Napiš mi kdy, abych věděl přesně, kdy mám opět citovat aktuální čísla. Nejspíše asi za rok, ne? Už dnes ti ovšem píši, že budeš muset nejspíše zkousnout lifting karoserie Passatu :-) dokonale samozřejmě VW časovaný a současně verzi coupe4, a to bude fakt vořech pro Mondeo.

Totiž... bezmála ctyři roky starý Passat ve všech testech hrdě sekunduje zcela novému produktu od fordu. Zajímavé, co?
29. 10. 2007 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
30. 10. 2007 11:10
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Voz sa radsej na svojej Fabii a nepis tu take bludy. Ja som si mohol kupit aj VW Passat, ale vobec ma neoslovil a kupil som si Mazdu6. A ta v teste Autobildu porazila v roku 2006 vtedy novy Passat, takze rias teraz co je lepsie. A to je tu uz Mazda6 nova, ktora sa zacne zanedlho predavat.
neregistrovaný "jpor"
30. 10. 2007 21:59
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
myslím že celé tie predajné čísla neodrážajú skutočné vlastnosti auta, ale šikovnosť marketingového oddelenia danej automobilky. Passat ako aj Golf, A4, A6 majú mohutnými kampaňami vybudovaný image a ten predáva. Tým nehovorím že tie autá sú *, ale na 100% nie sú najlepšie a už vôbec nie s takým náskokom.
Flotiloví zákazníci robia hodne predajných čísel, ale hlavne - koľko ľudí pri kúpe auta sa nedá ovplyvniť marketingom a image a urobí si svoj súkromný porovnávací test so skúšobnými jazdami? Ako si nastavili svoje preferencie? Často ani nevedia či nejaké majú - proste to jazdí a "drží to ako pribité".
Také testy si robia nadšenci a tých je málo. Takže spájať si predajné čísla s kvalitami auta je zavádzajúce.
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 15:57
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
A ty budeš muset počítat s příchodem nových motorů zejména TDCi, s novou verzí ST a zároveň budeš muset započítat do prodejních čísel S-Max, který jezdí na platformě Mondea... >:D
29. 10. 2007 16:09
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Opravdu to myslíš vážně? Opravdu bys do čísel Mondea vřadil S-Max? Jinak, s ST samo počítají i u VW... proto vyrábí 300 koňí v Passatu, tak uvidíme, co s tím Ford udělá. Ta nafta v Mondeu není žádní zázrak. To samé jede (s novým CR motorem i VW.
neregistrovaný "SMRT"
29. 10. 2007 18:26
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
Jo Vw vyrobi Prasata s 300konikama za cenu ktera prevysuje BMW 3 rady s 300 konikama. Tak co radeji 300 koni od BMW nebo od Vw, kde Vw bude drazsi o bratru 170000?
Reakce samozrejme bude na vybavu od BMW.
Ale treba na nem nebudou prodelavat jako 10000€ jako u Phaetonu.
neregistrovaný "jpor"
30. 10. 2007 22:20
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
podľa mojich skúsenosti nafta u Forda je teda prudký zázrak oproti nafte vo VW.
anonym
29. 10. 2007 16:54
Re: PASSÁTNÍ APOŠTOL
to je jako pocitat do passata prodeje superbu
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 16:10
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
Jde o to, že v 1,4 ve Fabii, Polu ani Golfu nemají turbodmychadlo... A je nadmíru jasné, že atmosféricky plněný motor byl a vždy bude spolehlivější než vyhoněné motory s turbem (v horším případě s dvěma). Čím více je motor mechanicky složitější, tím více je náchylnější k defektům. Tak pokud budu volit mezi 2,0l atmosférickým motorem a 1,4 s turbem vždy sáhnu po mechanicky jednodušší pohonné jednotce, tím spíš pokud budu auto kupovat jako ojeté. A tento fakt nejspíš způsobí, že ojetiny s těmito motory si nebudou držet svoji hodnotu, jako spolehlivější víceobjemové motory.
29. 10. 2007 16:15
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
Žádné víceobjemové motory (atmosférické) v budoucnu nebudou...
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 17:32
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
jestli nahodou nevis ty tlučhubo tak vw uz jednou zkousel dat do passatu 1,4 a jak to dopadlo:)Na par generaci to jaksi vynechal a ted se stim vraci:)k smichu ze:)
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 17:28
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
no urcite:)hlavně podvozkem mu sekunduje:)Passat pokud vim tak nikdy podvozkove nebyl kralem a nikdy nebude mozna v tve chore hlave:)
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:06
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "XXXXXXXX"
29. 10. 2007 18:21
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
Co to tady píšeš za kraviny proboha!!!!!!!
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 18:22
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:19
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
Ja myslim ze Mondeo a Passat jsou dva krali vometaku... :no:
neregistrovaný "Ijon1"
30. 10. 2007 07:31
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
GTI, kluku ušatá, stačí trochu hledat v německých statistikách, které jsou na netu volně k dispozici (www.kba.de/…Presseservice/Pr… Máš tam krásně prodeje (resp. přihlášení nových aut, abychom byli německy precizní). Pravda, zatím je tam poslední měsíc září. Takže za září 2007 : Passat 8098, Mondeo 3300. Oběma vypálilo rybník BMW 3 10161. Audi A4 5248. Mercedes C 8609. Jsem zvědavý na další vývoj po nástupu nové A4. Je zajímavé, že prémiovky jednoznačně vedou nad masovkami. Když si ale za cenu Passata můžeš koupit BMW 3 ...
neregistrovaný "ater"
29. 10. 2007 14:51
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
:yes: človeče GTI ty si vážne mimo. Láska k VW ti zatemňuje mozog.
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:15
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
>:D :yes:
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:07
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
kdo vi jestli nejakej ma... umi totiz pouze chvalit VW a branit VW jak sou nejlepsi atd... m-a-G-o-r
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:18
Re: Spolehlivost 1,4 TSI
GTI kdybych byl diktator dal bych te popravit! ;-\

CO SI VUBEC O SOBE MYSLIS??? ;-\ ;-\ ;-\ NAPISES TU OD VECI DALSI PITOMOST(NEKOPU DO GTI- ALE TOHLE TU NEMA CO DELAT).
JSEM SI JIST ZE JEN PROTO ABY SI SI MOHL ZVYSOVAT RADOST ZE DELAS VELKY DISKUSE!!! ;-\ Jdi uz konecne do PEKLA!!! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 10. 2007 15:34
Re: Trochu ina matematika
hovori sa, ze "Su klamstva, hnusne klamstva a statistiky." tie tvoje cisla znamenaju iba toto:
pre 70 ludi v CR bolo v septembri/zari autom #1 mondeo, pre 152 sa stal #1 passat. a? nic. kazdy ma svoje preferencie a podla toho si vyberie.

vies naco su dobre tie tvwoje chvwalo spevwy? takisto na nic. cokolvek a akokolvek casto to tu budes vytrubovwat, stale to zostane len prazdny vwykrik do tmy...
29. 10. 2007 15:38
Re: Trochu ina matematika
Máš být korektní a dopsat - tedy dopsat, že VW je nejen u nás, ale (a to je to podstatné) v celé, jo, kapro, v celé Evropě vede ve střední třídě dokonale nad Mondeem. Tedy není to tak, že by v Česku někomu VW diktoval, že má koupit Passata a Evropa lítala na Mondeích. Je to tak, že celá Evropa dává jedničku Passatu. Tohle, kapro není pokřik, to jsou suchá čísla. Fakta. Kapiš?
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:44
Re: Trochu ina matematika
:no:
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 10. 2007 18:24
Re: Trochu ina matematika
no ocividne ti matematika nejde a logicke uvazovanie uz vobec nie. lebo cela europa = 100%. a kopec ludi dava prednost inym znackam a tym je srdecne jedno, ze passat je pre niekoho ineho jednicka, nech tu budes hovworit co chces.

a ze passat valcuje mondeo? no s urcitostou 70 ludi z 222 v CR si v septembri myslelo nieco ine... a chces snad povedat, ze tvoj nazor je lepsi ako ich?

ale vystihol si to spravne, su to "suche cisla", len a len suche cisla. a vwykrikovwanim tych suchych cisel dosiahnes co?

schvalne sa postav uprostred vaclavaku a zacni vwykrikovat svoje ody na vw, potom pochopis hodnotu a zmysel toho, co robis...
neregistrovaný "SMRT"
29. 10. 2007 18:42
Re: Trochu ina matematika
V Evrope je Honda bracho pozadu za Vw, ale celosvetove kamarade(se sjetejma pneumatikama na snehu) je Honda daleko pred Vw. Ohanis se kaminkem pred skalou, pred kterou by jsi se mel modlit. To same plati o Toyote, ale Tvoje laska k pismenu W je tak velka ze neslysis, nevidis a jen ji vychvalujes, branis..... az te zklame tak skonas, utopis se v zalu a to W prevratis o 180 stupnu a mame tady M jako Mondeo.
neregistrovaný "revaX"
29. 10. 2007 20:31
Re: Trochu ina matematika
Ti, co nemají příliš v lásce pravdu a přesvědčivá fakta s tebou, GTI, nebudou nikdy souhlasit.
neregistrovaný "blbec s gti"
29. 10. 2007 20:42
Re: Trochu ina matematika
:-) dalsi b l b >:-[]
neregistrovaný "revaX"
30. 10. 2007 14:47
Re: Trochu ina matematika
Dojdou-li argumenty, hodí se nadávka. K tomu se já nesnižuji. A proto: Buď zdráv!
neregistrovaný "LAMAR"
8. 11. 2007 11:53
Re: Trochu ina matematika
:yes: :yes: :yes: >:D
29. 10. 2007 21:29
Re: Trochu ina matematika
:-) :-) :yes: :yes:
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 15:31
Re: Trochu ina matematika
:no: :'-(
neregistrovaný "Cupakapra"
29. 10. 2007 22:20
Re: Trochu ina matematika
a co take nepravdive som napisal, ty expert?
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:11
Re: Trochu ina matematika
nic. on ma jen passata >:-[] >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "revaX"
30. 10. 2007 14:50
Re: Trochu ina matematika
Nemám. Ale o to tu přeci vůbec nejde. Přeji Ti hezký den!
neregistrovaný "revaX"
30. 10. 2007 14:46
Re: Trochu ina matematika
100%?! To je všichni! Měl by sis to přepočítat. Měj se fajn!
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:43
Re: Trochu ina matematika
:yes:
neregistrovaný "greg888"
29. 10. 2007 22:38
Re: Trochu ina matematika
predaj passatu je zalozeny na iluzii - mam pasat dosiahol som urciti trend
ked vidim ako sa v novom pasate vezu domov stiria chlapi
v spinavých monterkach zo stavby
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 10. 2007 22:39
Re: Trochu ina matematika
BTW, co si mal z matematiky na ZS, ked 131.695 je podla teba "takrka tretina" z 331.801? Podla mna je to 39.69%, takze (zaokruhlene) 40%, alebo 0.4, alebo 4/10, pripadne 2/5. A to je teda o "trosku" viac, ako 1/3... :-)
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
30. 10. 2007 10:14
Re: Trochu ina matematika
Když už jsi u těch tabulek, pak ta největší a samozřejmě nejdůležitější ti tam schází. Rozepisuješ se tu o domácí lize, pak o mistrovství Evropy, ale už ne o vrcholu - o Mistrovství světa. :-O Šebrleho taky určitě těší, že kdysi dávno porazil Lojzu z HorníDolní, ale mnohem víc ho těší zisk mety nejvyšší. Zeptej se ho ty tabulkáři >:D
anonym
29. 10. 2007 15:00
Neblázněte
Nedavno začátkem září jsem vybíral auto této třídy pro sebe a kolegu.Z pečlivého výběru který čítal Vectra,Mondeo,S-Max,Passat,Octavia II LaK,Laguna jsem si vybral Passata.Dal jsem jen na svůj a kolegův dojem a všechny auta pěkně projel a vyzkoušel.Vectra mi přišla jako že do tohoto výběru vůbec nepatří je to dle mého o hodně horší auto než ostatní.Mondeo nebylo špatný ale proti Passatu neposkytlo komfort a jak bych to řekl tak ladnou jízdu.S-max byl v automatu nejžíznivější takže ten vypadl z nabídky po prohlédnutí tabulkových hodnot.No v Laguně se dobře sedělo nejela špatně ale od koupě mě odradila kvalita kterou prokázal můj předchozí automobil této značky Scenic II.Možná by bylo zajímavé svezení s novou Cé 5kou ale to je na delší čekací dobu když ještě nejezdí navíc víte jak je to s kvalitou francouzkých vozů.Teď jezdím v Passátovi na kterýho jedni nadávaj (ti co maj jiný auto)a druhý pějou chválu.Ať si každý vybere co je mu jibo! Jakej salám si koupíš je jen na tobě.Tak to je i s autem.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:45
Re: Neblázněte
:yes:
Co to je Octavia II Lak?
anonym
29. 10. 2007 16:00
Re: Neblázněte
Řekl bych, že autor myslel Octavia II Laurin a Klement, ovšem nevím, jestli octavia II patří do střední třídy.
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:10
Re: Neblázněte
Ja zas nevim ze u u firemniho vozu u ktereho hodne zalezi na nakladech a cene by daval tu nejdrahsi vybavu. :-O
neregistrovaný "Pavel F."
29. 10. 2007 17:50
Re: Neblázněte
A proč ne? Pokud má daný rozpočet, tak buď si koupí ořezanou A6 nebo plně vybaveného Passata či Octávku. Nebo pokud je (spolu)majitelem, tak když nemusí, proč by měl na sobě šetřit?
neregistrovaný "AG"
30. 10. 2007 09:09
Re: Neblázněte
Ty toho nevíš zjevně daleko víc,tak radši nepiš.Podle příspěvků tě tipuji na uhrovatého 15-ti letého pubescenta.Firemní vůz je kupříkladu i M S-klasse a na ceně tomu,kdo na to má nesejde.Tak mysli! :no:
neregistrovaný "LAMAR"
8. 11. 2007 11:56
Re: Neblázněte
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
29. 10. 2007 16:09
Re: Neblázněte
žeby Laurin a Klement ?
anonym
29. 10. 2007 19:34
Re: Neblázněte
Bylo myšleno Laurin a Klement
29. 10. 2007 15:46
Re: Neblázněte
ja len taku malu moju skusenost.... na passate B6 som najazdil asi 20 tis km... teraz jazdim na mondeu zatial len nejakych 6tis km a je to rozdiel s mondeom som ovela viac vzity.... podvozkovo je dalej... motor subjektivne lepsie tiahne... mondeo je hlucnejsie ale o to na ceste je s nim viac zabavi... kazdy berie to co sa mu paci... ja som skusil oboje a vyhralo mondeo.... uvidime co bude dalej?
neregistrovaný "oldtimer"
29. 10. 2007 16:52
Re: Neblázněte
Tak to mne zaujalo - peclivy vyber klasickeho cecho-slovenskeho radoby Nemce - jit s davem a bez fantazie. Kdyz jsem naposledy delal ja peclivy vyber noveho auto stredni tridy, uzsim vyberu byl: Toyota Avensis, Honda Accord, Mazda 6 a BMW3. Zvitezila Honda a po po odjezdeni 260000 km sla se cti do vysluzby - jeste dnes na ni rad vzpominam. Se zajmem sleduji diskuzi, zda je lepsi Mondeo nez Passat, zda se mne to stejne, jako se dohadovat, jsou li lepsi kolecka nebo trakar. Kdyby to vsak byly dve jedina auto na svete, beru Mondoe - alespon v nem jezdil Bond, James Bond. Nekde vyse obhajuje GTI prvenstvi Pasika tim, ze se ho prodava vic kusu. Smesne. Prostitutka ma taky vic chlapu nez manzelka (alespon neci) a ptitom ji to necini lespi. :-!
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:55
Re: Neblázněte
:yes:
Jinak jaky trakary?
neregistrovaný "oldtimer"
29. 10. 2007 16:59
Re: Neblázněte
Trakar neboli trakař, mladiku. Ma to dve drzadla, jedno loukotove kolo a namisto korby jsou sprusle(šrpušle).
Dalsi dotazy "GOOGLE.xxx" >:D
neregistrovaný "Pavel F."
29. 10. 2007 18:00
Re: Neblázněte
Kde berete tu jistotu že jste člověk s fantazií, když ve vašem výberu zůstalu právě tyto auta? Jen proto, že ostatní si vybírají něco jiného?
Já si teď pořídil hybrida Priuse, kterého opravdu na cestách prakticky nevidím, jak je jedinečný. Ale proč bych si měl myslet, že díky tomu, že 99,999% populace by si ho nikdy nedalo do užšího výběru, že ostatní mají nedostatek fantazie?
29. 10. 2007 18:39
Re: Neblázněte
No, oldtimere, dávat rovnitko mezi Accorda a manželku >:D ;-) ani se už raději na nic neptám. Jen snad... postoj chlapa k prostitutce tak trochu vyjadřuje jeho postoj k životu obecně... tak, opatrně. Doufám, že mi rozumíš.

Ovšem vybírat si auto a mít ve výběru BMW 3 a Avensis... >:-[] k tomu bych se vyjádřit snad i chtěl. Ale raději se nevyjádřím. :-) ;-) Tos tomu dal...
anonym
29. 10. 2007 19:47
Re: Neblázněte
BMW 3 bylo ve výběru taky zapomněl jsem na to ale bylo malé a za stejnou cenu jsem dostal většího Passata ve výbavě která u BMW stojí o 400t víc.Taky připadala v úvahu ojetá 5ka ale bez záruky.Chvíli jsme o tom přemýšleli ale vzali radši nový voňavý auto.Interier Avensise na mne působil zastarale tak nás ani neklofnul i když ho má známej a je nadmíru spokojenej.Mazda 6 Stará nová by stála za svezení ale zatim neni a Akord se nám nelíbil taky ho má známej v Německu a je taky spokojenej.Ono už v týhle třídě to taky musí být o tom aby se člověk vrátil a nechal jim za několik let ty prachy znova.
29. 10. 2007 21:15
Re: Neblázněte
To ano. Velmi cením, žes nepodlehl, a vzal toho s tím voňavým vnitřkem. Nové je prostě nové ;-) :yes:
neregistrovaný "oldtimer"
30. 10. 2007 09:42
Re: Neblázněte
Mne z toho to rovnitko nevyplyva, ale budiz. "Podle sebe soudim tebe". Na to, proc se ve vyberu sesel Avensis a BMW 3, by byla odpoved ani ne tak dlouha, jako rozvlacna, takze to nechme byt.
neregistrovaný "jpor"
30. 10. 2007 22:40
Re: Neblázněte
Spájanie nespojiteľného (Accorda k manželke neprirovnával) je znakom hraničnej poruchy osobnosti resp. schizofrénie.
Ono vôbec tá tvoja hraničnosť je cítiť zo všetkých tvojich príspevkov: výhradne účelová argumentácia, ignorovanie faktov a pripomienok ktoré prekážajú dosiahnutiu vopred vytýčeného (a jedine prijateľného) cieľa - VW.
Aj s tou hraničnou poruchou sa ale dá niečo urobiť, aj ked patrí k najťažším...dobrý psychoterapeut by to mohol veľmi pomôcť. Ono tu už ani nejde o VW ale tak nejak o teba celého...ty musíš žiť v divnom svete...
neregistrovaný "eddie13"
31. 10. 2007 01:53
Re: Neblázněte
:yes: :yes:
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:18
Re: Neblázněte
jj tenhle postoj beru. presne souhlasim i s tim ze bych si nevybral ani jedno ale kdyz by byly jen ty dve auta tak beru mondeo (nove mondeo)...
neregistrovaný "AG"
30. 10. 2007 09:13
Re: Neblázněte
Proč ne?Třeba je minimálně v posteli lepší(jinak by ti chlapi prostitutky nekupovali).Mimochodem hodně zvláštní příměr ve vztahu k autům. ;-\
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:13
Presne jak rekl Debre!
Nejprve reknu nazor na to
Passat s motorem 1.4? Svet se meni. Bohuzel. :-( Ale 210Nm to je tedy poradna hodonota! Dukaz ze VW patri mezi nejlepsi z nejlepsich!

A ted k nadpisu: Tohle je dalsi dukaz ze Mondeo bude vzdy dohanet Passat. Presne jak to rekl Debre: "Prěsně jak přide novy Passat nema mondeo šanci se dostat na vrchol před passat vždycky to tak bylo a bude furt se ho snaži dohnat stejně jako golfa. Bravo Debre! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "B1"
29. 10. 2007 15:23
Re: Presne jak rekl Debre!
golf se už dávno stratil v davu a passata to taky čeká ale ten motor vypadá dobře
neregistrovaný "Debre"
29. 10. 2007 17:18
Re: Presne jak rekl Debre!
Jako golf 4 nasadil ladku hodaně vysoko všechny fordy hondy neměli vubec šenci jen porovnej ceny ojetych golfu a ostatnich a protože ji nasadil až moc vysoko tak nova 5tka trochu zklamala podvozek atd supr ale měl vypadat trocu lip ale nemyslim si že by se ztracel v davu to vubec ne. Ne nadarmo se tomi řika GOF třida :-)
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 17:58
Re: Presne jak rekl Debre!
Podle mne su to hole blaboli. Kde GOLF zaostal???Kvalita materialu kde se to vsude otali????To urcite! >:D Jsou zdaleka nejlepsi! Spolu s Octavii.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
29. 10. 2007 22:25
Re: Presne jak rekl Debre!
"golf nasadil laťku hodně vysoko" ... blázínku, zeptej se v nějaké firmě, kde měli služebáky Focusy a pak dostali Golfy, jak jsou spokojený >:D , třeba v Oskaru, golfy jsou stejné s.r.a.č.k.y. jako fóbie, neumím si představit, že to někdo KOUPÍ dobrovolně
neregistrovaný "Debre"
30. 10. 2007 17:52
Re: Presne jak rekl Debre!
Focus ubohe auto proti golfu: Koho znam tak si nikdy nestěžoval ani ja ne a to sem měl zkušenost z astrou escortem focusem a golf je golf. To že si někdo stěžoval na golfa po focusu to nemysliš važně takova blbost :-) :-) :-) :-)
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:33
Re: Presne jak rekl Debre!
Debre tak to zase neprehanej! ;-)
To ze spracovani nebo bezpecnost nema na Golf jo. Ale koukni na podvozek. Kolik krat jsem ctel ze etalon v jizdnich vlastnostech je Focus. Golf nespomneli. Nekdy ano ale nekdy ne. Samozrejme sem se v nich nezvezl tak to nemuzu potrvdit na 100%. Pitomim novinarum se neda verit. Ale v kazdem priprade i on patry na spicku. Je to tak vehlasne jmeno jako Mondeo. Jen jsou opravdovi Nemci vetsi pedanti.
neregistrovaný "Debre"
1. 11. 2007 19:26
Re: Presne jak rekl Debre!
o bezpečnosti sem nic neřek ale uvnitř a celkově je golf lepši. Podvozek na focusu neni špatny ale proč jsou teda ty fordy jako starši auta tak levne tim že sou tak užasne to asi nebude. Ja sem prodal escorta 1.8 TD rok 97 s klimou a vše v el. za 50 tisic a byl sem rad a to zhnili nebyl,golfa za to koupiš rok 93 1,4 benzin a holobyt. stryc si koupil focusa rok 03 1,8 tdi s klimou se serviskou za 180tis a je fakt hezky jen se podivej kolik by stala takova g4. a u mondea proti passatu to same. To je otazka proč se lidi zbavuji ojetych fordu za pakatel co?? Zajimave čim to bude??
neregistrovaný "Debre"
1. 11. 2007 19:29
Re: Presne jak rekl Debre!
Prostě kdo nema na ojete vybavene VW koupisi mnohem levnějši a trochu horši variantu FORDA.
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 23:15
Re: Presne jak rekl Debre!
Jo i takle se to da rici. ;-)
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 23:14
Re: Presne jak rekl Debre!
U vnitr je Golf lepsi. Nejlepsi!
;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:29
Re: Presne jak rekl Debre!
Proc ji volas Fóbie?!!!
A sracku mas asi ** v hlave! :-!
neregistrovaný "Blahus"
15. 11. 2007 20:33
Re: Presne jak rekl Debre!
U Golfa nemusim resit zhnily spodky vsech dveri >:D A dale co to odchlipujici tesneni prednich dveri a ta super zvykackova sajtra... >:D
Avatar - VDC
29. 10. 2007 15:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:28
Re: nesmyslna fotogalerie
Mozna ze se bude R 36 dodavat jen s motorem 1,4. :-O >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Honza Z."
29. 10. 2007 15:29
A co spolehlivost?
Docela by mě zajímalo, jak to bude se spolehlivostí a výdrží takových motorů. Nemáte někdo přehled, jak jsou na tom první 1.4 TSI? Přece jen už musí mít najeto celkem dost ;-\
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 15:37
Re: A co spolehlivost?
Nechapu proc te to tak zajima. 1,4 ma Fabia Polo Golf a milion dalsich a ty se bojis o spolehlivost? :-O :-|
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 16:07
Re: A co spolehlivost?
Jsi opravdy tak hloupej, nebo to jenom děláš??? 1.4 TSI... Té-Es-Í... Už chápeš? jestli nevíš co to je, tak doporučuju [odkaz] . Tenhle motor v Polu ani ve Fabii nenajdeš.
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:09
Re: A co spolehlivost?
Jo opravdu jsem takovy pitomec. :-O Nejak mi to uslo. Ale do Golfu se dava. ;-)
Avatar - da_b0mb
29. 10. 2007 16:11
Re: A co spolehlivost?
Prosim te zjisti si rozdil mezi 1.4 a 1.4TSI...nez tady zacnes blit ty tvoje vyplody. To tady fakt chybelo...dalsi DanielDesign...
neregistrovaný "AG"
30. 10. 2007 09:17
Re: A co spolehlivost?
Jo,taky mi to napadlo,ten projev je hodně podobnej..
29. 10. 2007 16:01
Re: A co spolehlivost?
Jsou na tom výborně, a dokonce (což je ovšem pochopitelné) lépe než nepřeplňované obdobné objemy. Totiž problém maloobjemových motorů je ten, že aby to jelo, musíš je udržovat poměrně ve vysokých otáčkách. Většina řidičů ovšem podvědomě nechce "točit" a tak ty motory tzv. podtáčí. Tenhle problém samozřejmě odpadá u tohoto nového motoru. Nejdůležitější je, že se takřka od počátku dostáváš do spektra maximálního kroutícího momentu, takže motor takřka vždy pracuje v optimálních otáčkách. O spolehlivost mechanických součístek přeplňování nemusí mít člověk sebemenší problém. Snad jen po jízdě (myslím po silné, dravé jízdě) není od věci nechat ty motory (jako ostatně každé turbo) odfrknout ve volnoběžných otáčkách. Je to ovšem spíše zvyk z minulosti, neb dnes je tento problém již odstraněn například tím, že turbo je chlazeno vodou.

Pocitově mi sice do velkého auta malý motor nesedí, ale to je samozřejmě předsudek. Sazba zákonného pojištění ti na tenhle předsudek umožní rychle zapomenout :-)

Závěr? Rozhodně koupit. Fiat po vzoru VW už s tím vyrukoval také. Bude to dělat každý. VW ovšem opět, jako první, ukázal, kam dál s benzínem. BRAVWO :yes:
neregistrovaný "asimov78"
29. 10. 2007 16:31
Re: A co spolehlivost?
Na tobe je videt, ze cely dny nic nedelas, sedis na * u kompu a zvanis. Jinak bys takovych kravin ze sebe nemohl dostat tolik behem dne. Tenhle motor sem musel tocit taky vic jak beznej dvoulitr ( Golf ), aby to jelo srovnatelne. Proste obavy o spolehlivost jsou na miste.
neregistrovaný "Honza Z."
29. 10. 2007 16:35
Re: A co spolehlivost?
Ano, určitě je to krok správným směrem (tedy alespoň na pár let, než se objeví alternativní paliva) a 1.4 TSI je určitě průkopníkem. Je sice pravda, že díky kompresoru odpadá problém s podtáčením, ale zas na druhou stranu bych se bál vysokých tlaků uvnitř motoru. Právě proto se ptám, jak jsou na tom třeba po 100 nebo 200 tisicích. Určitě tam pak půjdou tlaky dolů. Nebo ne? ;-\
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:38
Re: A co spolehlivost?
Ja myslim ze jedine reseni je poslat mail nebo se setkat s nejakym Mr.Ing. od VW. Pochybuji ze nejaky seriovy FSI jeste stihl tolik nasbirat. :-!
neregistrovaný "Honza Z."
29. 10. 2007 16:44
Re: A co spolehlivost?
Pokud se nemýlím, tak první TSI(ne FSI, asi ses překlep ;-) ) byly v Golfu už před pár lety, takže těch 100 000 možná není nereálných. Ale kdo ví. Uvidíme za pár let ;-) A pochybuju, že by mi technik od VW řekl, jak na tom motory doopravdy jsou. Určitě by řikal, jak jsou super :-)
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 19:54
Re: A co spolehlivost?
A kdy se vlastne objevil TSI? ;-)
neregistrovaný "SMRT"
29. 10. 2007 19:00
Re: A co spolehlivost?
Vw to dela jen pro emise, maji prijit brzo a to Vw (Evropska jednicka) zaspal. Uvidime spolehlivost, nakladovost a zivotnost moturku.
Chci se zeptat, jake auto si mam koupit Passat nebo Passat.
neregistrovaný "Adamikos"
31. 10. 2007 07:08
Re: A co spolehlivost?
Žádný přeplňovaný motor jednoduše nebude mít takovou trvanlivost, jako atmosferický, ¨jestli máš VW s přeplňovaným motorem (jako asi jo) a trapným označením GTI - hračka pro dědi s malou trvanlivostí, tak již brzy poznáš...ohledně výkonu 1.4 FSI...nuda 120 koní na 1.4 s turbem je dost ubohý!!! Např Honda 13 let stará má ATMOSFÉRU 1.6 118 kW!!! Ale tomu tady asi málo kdo rozumí. Jinak ohledně malých přeplňovanách motorech...např Renault 1.2 T 75kW, příští rok plánují 1.1 97 kW!!! To jen zaslepený němec bude tvrdít, že nějakej VW určuje cestu benzínům.....např zrovna Renaultu se v benzínu VW NIKDY nevyrovnal:) Viz porovnaní stařickho golfa gti vs R19 1.8 16v, R5 turbo, Clio Williams...toto jsou auta, na jejiž slávu nedosáhne žádný VW (vyjma "lidového" brouka) A to nemluvím o japonských značkách. Víš vůbec, kdo drží rekord v nejvýkonějších motorech do 1.6? VW...NE...Honda, do 1.8? VW...opět vedle...Honda, do 2.0....VW? ale blbost...Honda....jen tak pro upřesnění, kdybys náhodou zase tvrdil, že nějakej VW "určuje směr"....tak leda Škodovkám!!! ;-)
neregistrovaný "Ada je zase tady"
4. 11. 2007 16:09
Re: A co spolehlivost?
rendlik ze urcuje cestu? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Leda cestu na vrakoviste kreatur :-!
neregistrovaný "Adamikos"
5. 11. 2007 02:25
Re: A co spolehlivost?
Na vrakoviste mozna Renault pojede....kdyz tam bude odtahovat nejakyho VW :-!
neregistrovaný "Daves"
15. 11. 2007 20:49
Re: A co spolehlivost?
K tomuhle ti neco povim.Staricky Golf mk1 1,6 GTI mel v roce 1976 110hp!Ve sve dobe a tride nemel srovnatelneho konkurenta!Kolem roku 1982 melo VW ve spolupraci z fy Oettinger vyvinutou 1,8 16v se 150hp kterych se mizivem poctu udelalo!V roce 1986 prisel na radu GTI 2Golf 1,8 16v se 140hp.V roce 1989 1,8 8v G60se 160hp a v roce 1991 1,8 G60 16v s 210hp(700ks serie)Co mel RENAULT a HONDA v te dobe a danne tride?A neoperuj s preplnovanim.Kazdy jde svou cestou.Honda otacky VW preplnovani.A ver ze nebude dlouho trvat a k vuli emisim zacne Honda a spol preplnovane motory delat taky. ;-)
neregistrovaný "B1"
29. 10. 2007 15:58
Look a GTI
v každe druhé diskusi jsou tihle dva a pořád je to o tom stéjném co kdyby jste si pokecali přes skype a neotravovali tady
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:02
Re: Look a GTI
Ja rikam aspon k veci. ;-)
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 16:11
Re: Look a GTI
Ty tak... >:D
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:12
Re: Look a GTI
Promne za mne si maj nazor jaky chces. ;-)
neregistrovaný "nwmm"
29. 10. 2007 16:18
Re: GTI
trosku ta sklamem GTI fiat zacal pouzivat preplnovane motory uz davno mozem spomenut 1.4 turbo vo fiate uno ale to je jedno ty to asi nepochopis si moc VW pozitivny ja ich nemusim aj ked mam O2 a je to vcelku naprd auto .

Inac zabudol si spomanut v urcitych firmach existuje takzvana firemna kultura t.j. ak ma materska firma nejake pouzivanu znacku tak sa ich snazi pretlacit aj do pobociek rozne zlavy atd. to poznas ale stretol som sa aj s takym ze ak si dodavatel do nejakej automobilky bolo by vhodne mat od nich auto ja osobne ak by som mal na to tak beriem avensis nadhera spolahliva
29. 10. 2007 16:05
Re: GTI
Tak pozor B1. Ty snad registruješ, že já bych tu komunikoval s tím Lookem? To mi, když tak, ukaž. Velmi, velmi bych tě žádal, abys mě s ním do jakýchkoli diskuzních souvislostí nedával. Doufám, že mi rozumíš :-!

P.S. nemohu ovlivnit reakce každého vometáka na mé příspěvky, a už vůbec mi toho vometáka nemůžeš přičítat. Probírej si to s ním.
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:13
Re: GTI
GTI jedina otazka: Proc mne ignorujes? ;-)
29. 10. 2007 19:54
Re: GTI
A žádná odpověď... :-) :-)
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:25
Re: GTI
asi mu doslo ze po nem jedes a proto ho zkousis podporit v jeho nesmyslnych tezich - ale GTI to je chytrej kluk, prokoukl te a radsi te ignoruje >:D
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 22:17
Re: GTI
GTI je pitomec nejvyssiho kalibru ktery ani nema ridicak... :no:
Avatar - skejpa
2. 11. 2007 23:28
Re: GTI
no vidis a pritom to vypadalo jako ze ho podporujes... v tomhle poslednim komentu s tebou musim souhlasit :-) a jak vis ze ho nema ? >:D no jestli ho vazne nema tak tim spis pro me jeste vic klesl (jestli to jeste vubec jde). dela tady moudra a pritom to ani neridil >:D ja sem tady nekde cetl ze prej mozna ma staryho golfa tak nevim no... ale rozumbrada to teda je :-)
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:53
Re: GTI
No protoze ten kto ma ridicak nema takove nepopsatelne keci. Ale nevim to zcela jiste.

Ale ptat se jeho znamych by samozrejme nebylo objektivni. Ale jak rikam. Jeden nesmyl za druhym. On preci nemuze mit ridicak! :-|

Jinak skoda ze na mne tak nadavas. Jsem opravdu rad ze je u teba tak nizko! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - skejpa
3. 11. 2007 19:28
Re: GTI
hele kazdy ma svuj nazor a ja sem proste takove povahy ze kdyz mi neco vadi tak se ktomu vyjadrim - i hnusne. proti tobe nic nemam, jen mam na dost veci (alespon co tady diskutujem na auto.cz¨) jiny nazor. jinak si urcite vklidu. to se o GTI rict neda :-)
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:56
Re: GTI
A jeste k tomu Golfu.

Ne Alessio mi rikal ze tatinecko :-O :*) mu slibil prvni generaci Golfa GTI! >:D >:D >:D >:D

Ale on ma VW Transporter. Zeby ten hipisacky s kvetinkama druhe generace??? >:D >:D
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 16:16
Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Je nadmíru jasné, že atmosféricky plněný motor byl a vždy bude spolehlivější než vyhoněné motory s turbem (v horším případě s dvěma). Čím více je motor mechanicky složitější, tím více je náchylnější i na defekty. Tak pokud budu volit mezi dvoulitrovým atmosférickým motorem a 1,4 s turbem vždy sáhnu po mechanicky jednodušší pohonné jednotce, tím spíš pokud budu auto kupovat jako ojeté a to se samozřejmě i negativně odrazí na ceně ojetin... A komentář GTI-ho snad ani nebudu komentovat, neví o čem povídá a to co rozebírá je jen zbožným přáním.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:21
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Ty snad neveris ani VW? :-( To zertujes! :-O :-|
29. 10. 2007 16:27
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Ty jsi takový ideální setrvačníkový typ. viď >:D Jasně, jestli hodláš v roce 2007 kupovat auto podle toho, které má v motoru méně součástek >:-[] tak jsi zaspal někde na počátku roku 1903 >:-[] :yes:

Malesane :-) já tě prostě musím za tohle zařadit mezi nominované na Zlatý ventilek. To snad chápeš ;-)

Už jen to nesmyslné dilema - velkoobjemová atmosfára proti přeplňovanému maloobjemovému... Člověče, něděláš ty do lehkovzdušných balonů :-) :yes:

P.S. Nad tebou někde píši, jak to chodí s těmito motory v praxi. Své setrvačníkové písně amatéra pěj jinde. Zde jsi pro smích.
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:31
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Koukam ze se ani technice nerozumis. Vis vubec proc nekdo nechce turbo?
neregistrovaný "Malesan"
29. 10. 2007 16:53
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Vzpomenu jen na TDI a jejich často porouchaná turba, váhy vzduchu, vstřikovače, náchylná a velmi drahá palivová čerpadla... Já se směju jen Vám, podle toho co tady píšete vy umělci (spec. Look a GTI), že vy v autech nejezdíte, vy si o nich jen píšete. Duo amtateurs GTI a Look běžte už konečně do * s vašimi demagogiemi!!! Však nechám vzpomenout na zlaté pravidlo, co v autě nemáš to se neporouchá >:D :yes: amatéři!
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 18:00
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Kazdy vyrobce ma svoje muchy. Ale to jeste neznamena se ho bat...
neregistrovaný "denyyyy"
31. 10. 2007 02:00
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
GTI pracuje v jednej predajni VW/Audi/Skoda. Mozem sem hodit jeho meno, funkciu, vlastne auto (zhrdzavena popolnica ;-) ), pripadne vysku platu. >:D
Prezradil mi to jeden borec (majitel tej predajne) .....kolegovia odsledovali jeho PC ;-)
V kolektive je tiez neoblubeny, presne ako tu!
>:D >:D >:D
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 13:11
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
Kdybych mel tak bych ti zaplatil aby si to rekl. ;-)
neregistrovaný "mozgog@post.c"
29. 10. 2007 22:37
Re: Vyšší poruchovost 1,4 TSI
samozřejmě, VW se myslí, že jsou marketingově tak silný, že zblbnou dav, aby kupovali tyhle motůrky za cenu normálního motoru, je to šlápnutí mimo mísu, kdyby to dělali Japonci - možná, od VW >:D >:D >:D
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 16:20
TSI
Přestávám se orientovat v označení motorů. Jedná se o motory přeplňované turbodmychadlem, nebo turbodmychadlem a kompresorem?
Rozbalit vlákno
5
anonym
29. 10. 2007 16:40
Re: TSI
1,4 TSI 125 kW má turbo i kompresor, ostatní pouze turbo.
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 20:20
Re: TSI
Díky :yes:
29. 10. 2007 21:05
Re: TSI
1.4 TSI (turbo + kompresor) má dvě výkonnostní verze 103kW a 125kW. 90kW verze má "jen" turbodmychadlo.
anonym
29. 10. 2007 21:26
Re: TSI
Ne ty verze jsou tri a patri knim prave zmnivana 90KW tedy am taky kompresot a turbo
29. 10. 2007 21:46
Re: TSI
To sáme se dočteš i na stránkách VW. I z článku na auto.cz vyplývá, že verze s 90kW má jen turbo!
29. 10. 2007 16:23
POZOR POZOR
No,downsizing je v dnesni dobe vec neodmyslitelna,ale zanedlouho mi bude celkem chybet to zname a nezbytne rozturovani tech nizkovykonnych,,bzucaku"(HTP)(MPI)(120)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 16:26
PRO ZPRAVCE SERVERU
Chci upozornit lidi z auto.cz aby sem podivali a neco s tim delali. Fanatik GTI tady pise od veci a uplny nezmysli. Uplne zbytecna diskuse kolem motoru 1,4. :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 21:26
Re: PRO ZPRAVCE SERVERU
Já bych použil frázi o zametání vlastního prahu, ale asi bys jí nepochopil
29. 10. 2007 16:40
RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Už jsme to tu sice psali nejednou, ale, jak vidět, setrvačníkoví kovbojové jsou věční.

Takže trik dvojího přeplňování spočívá v tom, že poskytuje motoru možnost pracovat prakticky od malých otáček ve špičce kroutícího momentu a tak zajišťuje optimální funkci motoru. Že odpadá současně tzv turboefekt, je nasnadě.

Dnes je to jediná možná cesta, jak z benzinových motorů vykřesat výkon a zároveň plnit ekologické limity. Za čas odpadne úplně střední objemové pásmo atmosferických motorů (1,4 ač 2 litry) a kralování v těchto kubaturách převezmou přeplňované maloobjemové motory.

Životnost oproti otmosféře je také jasná - výhodnější režim práce, žádné podtáčení, rovná se - delší životnost.

Honem ho kup, protože trápit se v dlouhém táhlém v atmosférické jednačtyřce na pětasedmdesáti koních je k uzoufání. Sazba zákonného pojištění ti zůstane stejná, ovšem stane se z tebe drak okresu. Dostaneš se rázem do jiné výkonové dimenze. Doslova.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "mam_las"
29. 10. 2007 16:45
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Jo tak ty honíš okresní přebor? No tím se ovšem lecos vysvětluje. :-)
29. 10. 2007 16:54
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
>:D Není to má ambice... tohle mi můžeš věřit ;-) Ale když jsem to psal, představil jsem si nějakého mladého kluka ve Fabii I po tátovi, jak si zoufá v dlouhým táhlým, a jak by asi byl šťastný, mít tu Fabii s obdobným motorem ovšem s o 70i koňmi navíc... božské... pružnost motoru, ten překrásnej zátah... jo, senzace.
neregistrovaný "A1"
29. 10. 2007 16:55
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Jistě, kup ho, ale od Fiatu.. Pokud chceš pořádnej motor, pak jedině tam, vem 150-koňovou verzi, na tu nemá nikdo, hračičku se spojkou odpojující kompresor, náchylnou k víš čemu.. nepotřebuješ. Točák přes dvě kila v dlouhym spektru 1900-4700 ti vyrazí dech a těch 110 KW taky, a to bez kompresoru, jen turbo.

Takže zavři prospekt VW a běž si pro raketu jinam, k Fiatu..
29. 10. 2007 17:08
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
No, v tomhle bych s tebou velmi zapolemizoval. Tabulkově je lepší motor od VW, zejména s nástupem kompresoru je na tom o pár set otáček lépe. Ty teď hodláš porovnávat dvojité přeplnování od VW s turbomotorem od fiatu? Nahoře ti píši, že ten turboefekt právě smazává svou funkcí kompresor, tomu se u "turba" nevyvaruješ. No, takže bychom spíše měli zahájit diskuzi o standardních turbomotorech (benzín)... Jak známo, tak ta nová jednaosmička od VW patří na světový vrchol, Předchozí dvoulitr obhájil třikrát po sobě titul světový motor roku své kubatury... Myslím, že bys neměl trumf od Fiatu.
anonym
29. 10. 2007 20:07
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
a to v tom fiate uz vedie použivať motory ? ?
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 20:11
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Neznas snad Bravo? Ne?
Tam alespon Grande Punto by ti mohlo neco rikat. ;-) :-O
29. 10. 2007 21:14
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Odpověď je jasná 125kW/240Nm. Navíc problém ve spojce odpojující kompresor bych vůbec nehledal. Myslím, že je magnetická. Takový typ spojek používá dnes BMW zcela běžně. Při odpojování kompresoru klimatizace, vodní pumpy, alternátor... Podle tvého myšlení bysme mohli dojít k závěru, že motor v Trabantu musí být strašně spolehlivý, když nemá ani ventily >:D :no: .
neregistrovaný "XIRDAL"
11. 12. 2007 11:18
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Vsak ked mas chut na vacsiu spotrebu, kludne si kup motor od fiatu s nizsim krutiacim momentom... nikto ti v tom nebrani... ja sa uz tesim na 1,2TSI v Golfe/Jette, Fabii, Roomsteri,Pole, Octavii a inych malych a strednych autach od VW Group
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 17:36
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
drak okresu 90kw >:-[] >:-[] >:-[] jak rika klasik hlupak zustane hlupakem
29. 10. 2007 18:09
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
a kydal kydalem, viď ty rozumbrado. Mimochodem cca 130 - 150 koní v subkompaktu, to je senzační výkon, a každému klukovi kolem dvaceti bych přál, aby mohl po svém okrese jezdit v autě alespoň takového výkonu. A možná bys nevěřil, že ať bys ty jel na čemkoli, kdyby si s tebou dal na nějakém zatáčkovitém okruhu závod profi jezdec v naftové Fabii RS, neměl bys šanci. Jen musíš v sobě najít odvahu si přiznat, žes nemehlo, že neumíš a pravděpodobně ani nikdy umět nebudeš. Na to jsou bouhžel (pro tebe) na světě vždycky jiní... takový - Zákon jiných :-)
neregistrovaný "ela"
29. 10. 2007 18:23
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Jestli jezdíš, jak si myslíš, tak potěš koště. >:D
neregistrovaný "pro kydala"
29. 10. 2007 20:41
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
bože ty hochu nemas vsech pet pohromade:)tvoje inteligence se tu snoubi s vedomostmi které jsou nesmyslne a vymyslene :)jsi k smichu vzdyt te tu vubec nikdo nebere vazne:)
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 20:30
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Nechval dne před večerem. O životnosti motorů TSI můžeme všichni jenom spekulovat. Nebo jsi snad spokojeným majitelem Golfu GT s 200 000 km na kontě? ;-)
29. 10. 2007 21:21
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Nejsem, ale technicky v tom motoru není nic, co by mělo vzbuzovat nedůvěru. Popravdě, téhle diskuzi rozumím jen do rozměru puberťáků, co o autech neví nic. Rozumný člověk přece asi těžko dojde k závěru, že by automobilky začali vyrábět nespolehlivé motory :-) Navíc, jak píši, jsem přesvědčen, že právě podtáčení malých atmosfér je zabiják trvanlivosti motoru, nikoli jeho přeplňování.
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:32
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Nezpochubňuju jeho spolehlivost, však s nim taky nemám zkušenosti. Jenom bych si u žádného motoru, snad až na težce poddimenzovaný motor (a možná ani u něj), netroufl hned tvrdit že to bude "držák"...
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 21:35
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Psali jsme o tom ve vedlejší diskuzi, nicméně proč to nezmínit i tady. Já vidím v maloobjemových přeplňovaných motorech budoucnost, mám s nimi zkušenost (bohužel ne ve střední třídě, podotýkám) a byl jsem spokojen. Na druhou stranu si při pohlednu na fantastická čísla motoru 1,4T vzpomenu na zásady "Kiss!" , na kterých trval můj jeden velmi moudrý profesor, dnes již na penzi. je to anglická, lehko zapamatovatelná poučka pro konstruktéry čehokoliv: "Keep It Simple, Stupid!". Volně přeložím, jako : zbytečně si to nekomplikuj, šmudlo. Jsem proto mírně skeptický. Může to fungovat skvěle a já budu jen rád, může se to ale začít sypat a já budu říkat "vidíte, já to říkal hned" >:D ;-)
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:39
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Kde by dnes lidstvo bylo, kdyby se vynálezci a vývojáři nevrhali do složitých projektů s rizikem poruchovosti?
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 22:15
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Pozor! Špatná interpretace. To nemá odrazovat od vývoje technologií a jejich uplatňování, to ne. Říká toliko, že je třeba se na problém podívat komplexně a snažit se ho vyřešit s minimem složitých součástí. Něco jako "škrábání se na levém uchu pravou rukou". Také to jde, matematik by byl spokojen, výsledek je správný. Systémový analytik (a dobrý konstruktér je také dobrý syst. analytik) je ale vrcholně nespokojen a předělá to na levou ruku. Když se podívám na motory, tak dvoulitrová atmosféra je osvědčený motor, který funguje a dává nějaké výsledky. Přeplňovaný 1,4T přináší benefity za cenu větší složitosti a ceny. Je tedy nutné se zastavit, zamyslet, propočítat a rozhodnout. Jak říkám, věřím inženýrům, že to udělali, věřím, že jsou dobrými analytiky. Ovšem semínko pochybností je zaseto (jak by také ne, je to novinka).
29. 10. 2007 21:39
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Oni to ale nijak právě nekomplikují... to jen pro nás, laiky je zmíňka o kompresoru navíc počátkem bezesných nocí o spolehlivosti :-) Žádnej problém. P.S. Poučku jsem si zapamatoval a budu ji uplatňovat. Nikoli ovšem u motorů VW... ;-) :yes: a už vůbec ne u hodinek :-)
neregistrovaný "Alessio."
29. 10. 2007 22:23
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Neříkám, že vidím do kontrukce motorů, tohle jde mimo mě, ale přeci jen, čím víc toho člověk ví, tím víc ví, že nic neví. Načichnout pod pokličku je ale důležité, i když ti to ukáže, jak jsi vlastně neschopný strojař :-). No a pak se stačí podívat na nějaký letecký motor a depka je na světě. Naštěstí (!) nejsem konstruktér ani motorů pro auta ani pro letadla, mě stačí rozumět jim jako stroji (komplexnímu mechanismu), ne jako strojařskému výrobku. Zpět k těm motorům - ...pochopitelně, že si to komplikují. Turbodmychadlo je velmi náchylnou částí motoru, pracuje v neuvěřitelných podmínkách (jenom zátěž pro ložiska při těch otáčkách je ohromná), celkově vyladit funkci toho motoru je o level výš než atmosféru. Ale opakuju - věřím, že konstruktéři mouchy vychytali, vše bezpečně zvládli a že by nám nic špatného nedávali.
neregistrovaný "revaX"
30. 10. 2007 15:09
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
S tím leteckým motorem jsi to trefil. Když si jeho složitost uvědomí člověk 9 km nad zemí... No, radši si u letušky objednat koňak.Tak proč se bát auta s motorem dopovaným turbem. Bál bych se ho jedině v tom případě, že ho vymysleli někteří "odborníci" v této diskuzi.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
4. 11. 2007 16:21
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
To s tim leteckym motorem je omyl. Srovnejte pocet pohyblivych soucasti leteckeho motoru a pistoveho automobiloveho. Vysledek je jasny - letecky motor je mnohem jednodussi a proto take spolehlivejsi.
29. 10. 2007 21:35
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Je to jen o tom, jak se k motoru chováte, myslím tím hlavně po studeném startu, popojíždění po nákupech za roh atd.
29. 10. 2007 21:42
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
Jo, tohle je také velmi důležité :yes:
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:37
Re: RÁJ NA... NÁPRAVĚ
si malej zakomplexovanej VW chudak a lituju te. pravda boli a kdyz se u toho bouraji detske sny, je to jeste horsi...
neregistrovaný "UK"
29. 10. 2007 18:21
Diesel
Staci sa pozriet na passat zo zadu ked prida plyn a hned je jasne ze je to TDI...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 18:28
Re: Diesel
Jo to je odporny! Passat je me auto snu. A proto vzdy ziram kdyz jede po silnici. Ale co pak to nevidim? :-O Cerny kour ze 6. generace? A to jeste u Passatu?! ;-\ :'-( To je tedy hamba VW! :no: Jeste ze TDI je proste legenda a nic na tom nezmeni ani takove hlouposti. Povest takrika neposkodena. Jeste ze VW znamena pokrok... :-)

Jsem zvedavej jakovej ..**.. rekne na to GTI >:D :-O
neregistrovaný "blbec s gti"
29. 10. 2007 20:48
Re: Diesel
gti je urcite takovej znalec jako ty a b l b jako ty co nerozumi jen vw a to pofiderne:):) jsi k smichu ms docela vysoky cile Vw jo lidový vůz je tvým osudem skoda jen ze vy dva mu delate takove jmeno :'-( :'-( dva znalci >:-[]
anonym
29. 10. 2007 19:44
Re: Diesel
mas pravdu,ale uz jsem zvedavy na
na novou generaci common-rail dieselu
(koncernovou)konecne upousti od sveho
systemu pumpa-tryska!U konkurence jezdi
diesel el.vstrikovani uz hodnou dobu !
neregistrovaný "RSsss"
29. 10. 2007 19:32
Passrat 1,4 TSi idealní zablité česke TAXI
Passrat 1,4 TSi idealní zablité česke TAXI, sen všech vometaku s nickem GTi. >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Look""
29. 10. 2007 19:55
Re: Passrat 1,4 TSi idealní zablité česke TAXI
Zablite??? :-| :no:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
29. 10. 2007 21:10
Objem ničím nenahradíš
Jestli si někdo koupí takové auto, je to jeho věc. Já preferuji přeplńovaný diesel s normálním objemem 2 až 2,5 litru.

Jednou jsem jako náhradní auto v servisu dostal benzínovou maloobjemovou hrůzu 1400ccm s papírovým výkonem 74kW. Tak otřesně líné auto nepamatuji od 70 let. To i ten Trabant jel lépe. S tímhle turbo passatem 1,4litru jsem ještě nejel, ale dovolím si pochybovat nejen o jeho praktickém chování (tak malý krouťák...), ale zejména o jeho životnosti. Takový běžný manažerský Passat najede okolo 250tis km než jde do bazaru. Vydrží to ten motůrek? Zejména při celkové hmotnosti toho vozu? Budoucnost poonu aut střední třídy bude asi jiná. Tipoval bych na multipalivovou keramickou spalovací turbínu a elektromotor, to vše spojené do hybridního pohonu.
A co myslíte vy?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 21:21
Re: Objem ničím nenahradíš
To ale mluvíš o příliš vzdálené budoucnosti. Co se té bližší týče, dával bych přednost dieslovým full-hybridům...
29. 10. 2007 21:22
Re: Objem ničím nenahradíš
Jo, na tom tu bohužel budem nejspíš brzy skákat všichni.
neregistrovaný "ela"
29. 10. 2007 21:40
Re: Objem ničím nenahradíš
Klid, až ty budou v bazarech, tak ty už tady GTI nebudeš. >:D
neregistrovaný "Shortař"
29. 10. 2007 22:34
OT: PRO ADMINISTRÁTORA
Nějak blbne hate-list. Přestože sem si tam jednoho člověka dal, jeho příspěvky se mi stále zobrazují se vším všudy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrVa"
29. 10. 2007 22:54
Nejlepsi je Passat a VW vubec
Nechapu proc argumentujete poctem prodeju kdyz hajite jestli je to dobre auto..
To bychom museli prijmout premisu, ze Nova je nejlepsi televize :-)
Passat proste zaujmul vetsinoveho 'divaka' -to je jiste pravda..
VW prukopnik techniky- proc PD?...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.c"
29. 10. 2007 22:56
NEMÁTE ZAČ
všem místním nadšencům - od VW si kupte sekačku na trávu, mají nový super motor a Mountfield jde do kytek, a ty z Vás co chtějí AUTO doporučuji TOYOTA AVENSIS 2,0 D-4D 125, 93 kW
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dzurik"
31. 10. 2007 02:05
Re: NEMÁTE ZAČ
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 15:42
Re: NEMÁTE ZAČ
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný ""Look""
1. 11. 2007 16:16
Re: NEMÁTE ZAČ
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :no:
neregistrovaný "smudliky"
3. 11. 2007 13:44
Re: NEMÁTE ZAČ
Je vidět, žes nikdy neokusil jízdní vlastnosti Avensisu ani jeho interiér. Oboje o generaci pozadu za mondeem i passatem. Jen snad ta spolehlivost, v tom vedou, ale tím to hasne.
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 15:42
Re: NEMÁTE ZAČ
Jsou to Japonci.
neregistrovaný "yeretnom"
29. 10. 2007 22:59
Několik slov k VW
Já bych chtěl připomenout především panu GTI, že největší automobilový výrobce světa, jakási TOYOTA, vyrábí již celé desetiletí hybridní pohony. Toto je technologie budoucnosti, skutečná cesta ke snižování emisí, snižování spotřeby a jednoznačný shovívavý úšklebek do tváře ostatních, nutno dodat že zaostalejších značek. Myšlenka maloobjemových přeplňovaných motorů je stará jako automobil sám, stejně jako stará zkušenost s jejich nevalnou životností a především spotřebou, diametrálně se lišící od laboratorních vysněných čísel. Koně prostě chtějí nažrat a je jedno, jestli z dvoulitrové atmosfěry, nebo nafoukané jednačtyřky. Koncern VW má již dlouhodobější problémy s kvalitou, které se nevyhnuly především dosavadním etalonům svých tříd, jako je Passat, A6, nebo třeba Touareg. Takže nad "apoštolem" může onanovat pouze ten, kdo na "apoštolovi" ještě nedělal několik desítek dílenských akcí, neměnil turbo, nehrabal se v rozklížené a všemožně divoce zachybované elektronice, neřešil bezdůvodně zablokovanou elektronickou parkovací brzdu, apod.
Rozbalit vlákno
9
30. 10. 2007 01:09
Re: Několik slov k VW
Ne, opravdu nejsem nasejřenej dělník v černé opravně na konci ulice, yeretnome. To mi ovšem nebrání v tom, abych ocenil tvou výchovu. Oslovovat zde v džungli diskuze někoho tak vznešeně - totiž slůvkem - pane, toho si vážím, leč není to pro příště nutné, normálně mi tykej.

Netahej sem Toyotu, zde je Evropa. Jestli tě rajcuje prius v garáži, kup si třeba dva. Nebo se odstěhuj do Tokia a tam můžeš dělat gigola Avensisu.

Passat je prostě nejprodávanější střední mainstream v Evropě. Vím, tvůj hlas vzdoru zaniká v oslavných ódách na tento povedený produkt. No, budeš se s tím muset vyrovnat.
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 01:35
Re: Několik slov k VW
kdy s tim prestanes. prodej se nerovna s kvalitou vozu. passat NENI kralem tridy a nikdy nebude. vzdy to bude konzervativni stred. neurazi, nenadchne. stalice. nic vic se od nej ani neceka...
neregistrovaný "miso"
30. 10. 2007 17:14
Re: Několik slov k VW
A prave preto sa tolkym ludom paci.
Avatar - skejpa
30. 10. 2007 18:42
Re: Několik slov k VW
ano presne proto. ale to neznamena ze je nejlepsi...
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:46
Re: Několik slov k VW
Porad to iste dokola... :-!
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 17:31
Re: Několik slov k VW
Nejvic me S*RE ze snad si(opravdu mozna) jen ted dostal ridicak ale uz ted jsi jeden z poprednich expertu na automobilizmus!!! :-!
To me vytaci na uplnu hranici!!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :'-(
neregistrovaný "Clawik"
30. 10. 2007 18:06
Re: Několik slov k VW
Třeba ho taky jednou dostaneš...
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 17:33
Re: GTI proc me ignorujes?
Ted jsem si precetl posledni vetu! :'-( OPRAVDU :-O

Jinak proc ja jsem blbec kdyz se ty tady strapnujes?!!!
neregistrovaný "yeretnom"
30. 10. 2007 19:32
Re: GTI proc me ignorujes?
Také nejsem "nasejřenej dělník", nicméně v oboru se velmi prakticky pohybuji a skutečnosti, které zákazník často (u některých značek dokonce velmi často:-) vidí jako pouhou svítící kontrolku, já musím prostě bez emocí řešit. Hůře ovšem je, když mnohasetticícový stroj s hrdým lesklým emblémem na masce rovnou zůstane stát. Tam už emoce vystupují na povrch a zákazník se začíná ptát. Proč mám na 30 tkm už druhé turbo? Proč tohle zas svítí? Proč mi odešla na 70 tkm převodovka? Proč jsem tlačítkem zabrzdil, ale už neodbrzdil? Proč ten motor zase cuká? Proč sakra máte jen dvouletou záruku?
VW je nejoblíbenější, prodává a vyrábí nejvíc, oslovuje nejširší masy, tvoří firemní flotily. Ale nic z toho bohužel neznamená, že je taky NEJKVALITNĚJŠÍ, NEJPROGRESIVNĚJŠÍ a NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ.
Prius v garáži mě nijak nerajcuje, nicméně musím konstatovat, a ani ty nemůžeš popřít, že pomalu deset let jezdí a jiná značka NIC podobného nemá. Je to možná podle tebe jen Toyotou zadotovaný výkřik do tmy, ale taky hozená rukavice a ukázka možností, k jaké se nikdo jiný do série neodvážil.
neregistrovaný "huascaran"
30. 10. 2007 00:20
Nechapem vyznam maloobjemovych turbo motorov
Je to len kvoli tomu, ze v super-idealnom rezime (t.j. kym turbo/kompresor nedavaju prilis velky tlak) dokazu jazdit s nizkymi emisiami ? Trosku kratkozrake. Ktory normalny clovek na aute triedy passat bude takto jazdit ? Som velmi zvedavy na realnu spotrebu - v porovnani napr. s 2 litrovym benzinom. To turbo a hlavne ten kompresor predsa nejaky ten vykon odoberat musia, takze pri normalnej jazde bude spotreba minimalne rovnaka ako na 2-litri. Ale hlavne, ze papierovo tam bude 120 g/km, ze ? a Unia bude pokojna ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2007 01:40
NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
Jak to tak pročítám, fordobijci cedí krev a hledají únikovou šachtu. Žádná není, ale přesto je potřeba si upřesnit některé pojmy.

Passat je NEJÚSPĚŠNĚJŠÍ produkt evropského středního mainstreamu z hlediska prodejů. Je to tedy prodejní jednička Evropy. O tom nemá cenu diskutovat, tak to prostě je. V této souvislosti je nutno si ještě napsat, že toto prvenství (narozdíl třeba od prvenství Golfu v kompaktech) je ovšem fatální. Passat totiž svými 330 tisíci kusy za rok 2006 se utrhl o několik délek dopředu. V tom tkví aktuální kouzlo Passatu.

Dnes jsme v těchto souvislostech také správně vymezili místo Mondeu. Tedy žádný evropský prodejní premiant. Pravdou je, že rok 2006 byl posledním rokem předchozí generace a na to trochu Mondeo dojelo, přesto - vyčkejme roku dvou, tehdy si opět napíšeme o tom, kdo koho v evropských rozměrech válcuje a hlavně kolik nové Mondeo prodává (kulminace bude někde na konci třetího roku, tedy asi v polovině 2010.

A teď, když víme, jaké auto je na trhu nejúspěšnější, můžeme se zamyslet nad tím, zda současně je to auto ve svém segmentu NEJLEPŠÍ. Passat je střední mainstream. Je mezi odborníky známé, že je mu kladena charakteristika etalonu, tedy jakého si referenčního auta třídy. Technikou je v testech zásadně poměřován pouze s Mondeem. Tito dva jsou tedy v pojmu "nejlepší" nejlepšími auty své třídy. Znamená to, že poskytují největší míru bezpečností, kvality, vyspělosti jízdy a komfortu, řekněme. Pokud nás zajímá, který že z těchto dvou je tedy tím nejlepším, nezbude, než sledovat testy. Mondeo je zcela nový vůz, tedy se nabízí odpověď, že tím nejlepším by melo být právě ono. Jenže. Jenže to není tak jednoznačné. A to ani u jízdních vlastností. Totiž Passat má dokonale zharmonizováno vše, co tvoří jízdu, tedy má dokonale vybalancován mix luxusu, komfortu, kontroly nad vozidlem, jeho agility, nastavení podvozku, konče ergonomií za volantem. Tedy co je důležité - s příchodem nového Mondea nenastal generační skok v tom o čem teď píšem. Prostě je tu "jen" nové Mondeo, a ovšem zůstává stálé skvělý Passat.

Protože se Passatu prodává třikrát více než Mondea je zcela zřejmé, že v tomto nepoměru se také odráží i kvalita vozu, tedy kategorie - lepší/horší. Ono je to i logické. V jedné třídě a v cenově porovnatelném pásmu si konzumenti samozřejmě více vybírají produkt lepší. Mimochodem stávající Passat pokořuje dvě generace Mondea za sebou. Tomu se říká majstrštyk.

Závěr: Passat je nejúspěšnějším evropským středním mainstreamem. Současně je Passat i nejlepším autem středního mainstreamu. Proto také ten přívlastek - Apoštol. Mondeo je dnes kvalitativní dvojkou evropy ve středním mainstreamu, a co se týká prodejů, tam nezbývá, než držet Mondeu palec, aby s příchodem nové generace vystoupaly na takovou výši, aby harmonizovala s kvalitativním postavením, tedy aby prodal alespoň na to druhé místo v Evropě.

Ovšem, že by Passat, Apoštol tvých snů přepustil někomu své prvenství, to je opravdu, ale opravdu vyloučené. Na to neznáš dost dobře sílu VW :yes:
Rozbalit vlákno
7
anonym
30. 10. 2007 03:10
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
aby bolo jasne, passat je mi ukradnuty a nemam potrebu nanho kydat. ale tento prispevok sa skratka neda prehliadnut...

"...toto prvenství je ovšem fatální. Passat totiž svými 330 tisíci kusy za rok 2006 se utrhl o několik délek dopředu. V tom tkví aktuální kouzlo Passatu."
Ty niekedy rozmyslas nad tym, co pises? Lebo za toto by si si mal udelit desat svojich zlatych ventilcekov.
Pri tom "fatalnom prvenstve" som rofloval. A ak predajne cisla urcuju kuzlo auta, tak potom TTT Corolla je celosvetovo historicky najkuzelnejsie auto vobec. >:D

"Passat je nejúspěšnějším evropským středním mainstreamem. Současně je Passat i nejlepším autem středního mainstreamu. Proto také ten přívlastek - Apoštol."
btw, poznas vobec vyznam slova "apostol"? a zamyslel si sa niekedy nad tym, aku kravinu vlastne frazou "apostol tvych snu" (a hlavne v spojeni s autom) neustale opakujes?

GTI, nech ta sprevadza sila VW... kym ho porsche nerozdeli...
neregistrovaný "Cupakapra"
30. 10. 2007 03:10
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
aby bolo jasne, passat je mi ukradnuty a nemam potrebu nanho kydat. ale tento prispevok sa skratka neda prehliadnut...

"...toto prvenství je ovšem fatální. Passat totiž svými 330 tisíci kusy za rok 2006 se utrhl o několik délek dopředu. V tom tkví aktuální kouzlo Passatu."
Ty niekedy rozmyslas nad tym, co pises? Lebo za toto by si si mal udelit desat svojich zlatych ventilcekov.
Pri tom "fatalnom prvenstve" som rofloval. A ak predajne cisla urcuju kuzlo auta, tak potom TTT Corolla je celosvetovo historicky najkuzelnejsie auto vobec. >:D

"Passat je nejúspěšnějším evropským středním mainstreamem. Současně je Passat i nejlepším autem středního mainstreamu. Proto také ten přívlastek - Apoštol."
btw, poznas vobec vyznam slova "apostol"? a zamyslel si sa niekedy nad tym, aku kravinu vlastne frazou "apostol tvych snu" (a hlavne v spojeni s autom) neustale opakujes?

GTI, nech ta sprevadza sila VW... kym ho porsche nerozdeli...
30. 10. 2007 03:20
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
Neprehanej GTI. Passat se dobe prodava ve stredni evrope. Dal ale ne. Pokud mas vlastni zkusenosti s Passatem a jeho konkurenci, vis, ze Passat ti pinasi nejmene emoci za volantem. Pokud pouze ctes automobilovy tisk vne stredni evropy, udivis se nad vysledky srovnavacich testu. Nedavno jsem cetl vyborny a nezaujaty clanek, ve kterem srovnavali sedany stredni tridy. Passat sdilel obsadil treti pricku za Avensisem a Mondeem. Mondeo (nove) pravidelne porazi Passat. Nijak nechci zlehcovat postaveni Passatu, nekomu se snad i libi, ale tim etalonem je pouze ve vychodni a castecne stredni Evrope. To nepovazuji za uspesnou bilanci zvlaste proto, ze puvodne byl staven jako rodinne auto. Jako takove vsak zklamal.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
30. 10. 2007 09:57
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
Passat je urcite podarene auto,ale nie je to ziaden zazrak.Mimochodom,neviem ci si pred par tyzdnami cital v nemeckom Autobilde test ojazdenych aut-VW Passat,Ford Mondeo a Opel Vectra(vsetko predchadzajuca verzia).Vysledok?!Na prekvapenie vyhrala Vectra,druhe Mondeo(vdaka komplikaciam s dieslovym turbomotorom) a posledny Passat-problemy s motormi,problemy s prednou napravoa,atd.Doslovne napisali,aby zaujemcovia nekupovali vozy vyrobene pred rokom 2002 a uviedli,ze su prekvapeni,ze si VW urobilo od roku 1996 do 2002 s kupcov pojazdne laboratorium na vyvoj ich uz predavaneho modelu.Ale Passat je podla Teba vzdy najlepsi!
anonym
30. 10. 2007 10:28
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
že tě to baví, být tady s tím shlukem ptákovin neustále za šaška :no:
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 15:20
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
neregistrovaný "Adamikos"
31. 10. 2007 07:23
Re: NEJLEPŠÍ AUTO EVROPY
Amen...orgie skončily... :no:
neregistrovaný "miro45"
30. 10. 2007 02:01
GTI je extra trieda!!!!!!!
GTI ...neviem ako je na tom Passat, nezaujimam sa o Passat ani o VW. Nepoznam ich predaj a nepodcenujem ich. Jedno je vsak iste: moj svagor ma servis a tvrdi, ze Passaty a celkovo koncernove auta maju velke zavady a vela poruch. Takze nadalej zostavam u sojich japoncoch ....ako uz niekolko rokov. Nech je Passat aj kralom a bohom....ja siho nikdy nekupim. Radsej ovela lacnejsiuMazdu 6 ;-)
A ak si myslis, ze sirenim tvojej demagogie koncernu pomahas, tak si na omyle!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milanič"
30. 10. 2007 14:34
Re: GTI je extra trieda!!!!!!!
Mě zas říkal švára,co dělá v NASA,že na Marsu je voda
30. 10. 2007 06:29
Passat
Zdá sa mi, že mnohým tu nedochádza, že diskusia sa točí okoločlánku, teda okolo Passata a nie okolo GTI-ho. Má svoj pohľad, svoj názor, tak nech ho má. Ja mám tiež svoj a nenechám si ho vziať. ;-)

Hlavnou prekážkou v prípade tohto prírastku v rodine Passatov bude určite tá psychologická. Proste objem 1.4 je na "manažérsku" limuzínu primalý, až smiešny. V našich zemepisných šírkach však títo "manažéri" často píšu ypsilony a s kľudom ich prehliadnu hoci v obchodnej zmluve so zahraničným partnerom, logicky im často nič nehovoria ani technické údaje o parametroch motora.
Myšlienka utratiť trištvrte melóna za auto s jedna-štvorkou im môže prísť absurdná. S tým ešte budú mať páni od VW veľa práce. Aj v Nemecku, poprípade na iných trhoch, kde ľudia rozmýšľajú prozaickejšie, praktickejšie, a hlavne Passata nestavajú do pozície imidžového vozidla.

Celkovo však táto koncepcia môže byť úspešná. S podmienkou, že ju v krátkej dobe zavedú ďalší uznávaní výrobcovia. Prvý bol, pravdaže Fiat (tak ako aj s turbodieslom, myslím), hoci podobný motor nedáva do vozidla strednej triedy. Volkswagen je druhý, prvý s veľkým autom. Aj to je úspech, konečne nie je tento výrobca tradične na chvoste, vyčkávajúc, ako sa najprv zadarí konkurencii. Za to tentokrát :yes:.

Aj keď u mňa Passat ani náhodou nie je kráľom strednej triedy. Predaje nie sú spoľahlivým meradlom kvality ani dokonalosti auta, ale vo veľkej miere aj výsledkom dobre odvedenej práce stratégov, manažérov, marketingových odborníkov, predajcov. Passat je žiarivým príkladom toho, čo dokáže dobre vybudovaný image značky aj modelu. :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "milanič"
30. 10. 2007 14:57
Re: Passat
Ano,Passat není "manažerské" auto,ale spotřebák,mainstream,to,že to tak u nás vypadá,je jiná věc a ani si nehraje na superimidžovku. Manažér,velitel,kápo atd. nebo jak tomu budeme říkat si určitě vybere jiný auto,který ho bude reprezentovat,na druhou stranu ani auto moc nevypovídá o svým pánovi,takže,když za mnou přijede chytrej velitel v Passátu nebo Mondeu,tak mě to je šumafuk.Apropó,víte,kolik velitelů továren jezdí v Superbech?Vysazenost některých na VW je až směšná,ještě,když to správně popíchne GTI,tak je švanda na světě. Psychologická bariéra proti nízkoobjemovému přeplňovanému motoru je pochopitelná,sám jsem zvědavej na křivku prodejů tohoto motoru a jeho další rozšiřování v rámci koncernu,netroufám si ani odhadnout,sám jsem teď na rozpacích. Jinak prodeje jsou ukazatelem úspěšnosti továrny a tam pracujících lidí,tady jdu do rozporu,nekoupím si něco,co nefunguje,jak má,nevydrží,sežere mi peněženku i s lístečkem na nákup a pak to se mnou praští do škarpy. Ne,ty prodeje něco signalizují,ať se s tím někdo smíří nebo ne, jinak zdravím :-)
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:49
Re: Passat
Dal bych :yes: ale Passat neni moc spolehlivy? :-(
neregistrovaný "Gotrek"
27. 11. 2007 13:01
Re: Passat
Myslím, že VW nebude mít (alespoň v ČR) problém s psychologickou bariérou kvůli malému objemu motoru. Z vlastní zkušenosti : firma, kde dělám uvolnila nedávno svou car policy s tím, že dříve byl předepsán finanční limit, typ vozu (nižší management Octavia, střední a vyšší Passat a Audi)a naftový motor. Nyní rozhoduje jen limit a nákup vozu ze skupiny VW. Nástupem 1,4 v Passatu došlo k tomu, že všichni nižší manažeři, kteří dosud měli nárok na OII s limitem 780.000 Kč se vrhli na Passat 1,4 Comfortline. Je jim jedno, že nemají xenony, litá kola apod. ale - jsou nyní velcí manžeři, vždyť přece mají Passata! Během 10/07 šly od nás 4 objednávky na tento Passat - holobyt.Tím pozvrzuji to, co jste napsal závěrem - nejde o kvalitu vozu, jde jen a pouze o image.
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 06:58
Mondeo je lepsi! A to je u mne VW pred Ford
GTI uvedom si to!!! Je modernejsi. Jak napriklad po stance jizdnich vlastnosti . Nejel jsem v nem ale vsude ctu: "O kvalitach Mondea asi nikto nepochybuje" ...
Mne se zda jak by Ford delal auto spickou jen tam kde se to hodnoti a jinde ne. Napriklad ze pri simulaci narazu do stromu pronikl stloup hluboko do auta a do Golfa(priklad) je tak polovina! Proste aby uspeli v testu ale co 100km/h do stromu??? :-O I proto bych si auta od Forda nekoupil. To neni spicka. Jen v tom co se hodnoti. Nemci jsou vetsi pedanti. Jo i Mondeo je tam vymysleno...
Ale v kazdem pripade Mondeo musi byt lepsi!!!JE MODERNEJSI!
Zvitelo i v testu AutoTip!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "clever"
30. 10. 2007 07:44
Re: Mondeo je lepsi! A to je u mne VW pred Ford
prosimte kdepak si videl ten test >:D mondeo ma pet hvezd tak se umravni :-) jeste pro gti ty d e b i l e uz si uvedom ze prassat se prodava o tri roky dele nez nove mondeo tak si hrabni do gati a hlvne co to placas o zivotnosti motoru tak kazdy motor co ma turbo je nachylnejsi na poruchu, ale to vi kazde male dite >:-[] optrebeni a teplota udelaji svoje.takze ty apostole zustan si v strednim sedu sveho vw a nebulikuj kraviny a delej si pitomce doma z mami ta ti to treba bude zrat ale myslim ze i ona ma na zastere vw hlupaku
>:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
4. 11. 2007 16:13
Re: Mondeo je lepsi! A to je u mne VW pred Ford
Ano, Mondeo je nejlepsi. Zejmena svou prevratnou koncepci 4motion >:-[]
Avatar - KANKUNEN
30. 10. 2007 07:38
GTI má pravdu
GTI nikde nepíše, že je Passat nejlepší auto. Je to ale evropská jednička. Spousta lidí nepozná Passat od Jetty, ale ví že Passat je nejlepší.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mam_las"
30. 10. 2007 08:13
Re: GTI má pravdu
GTI dne 29.10.v 14.21 hod. ,,Až tohle všechno pochopíš, pochopíš nedotknutelnou sílu VW na evropském trhu a dokonalost Passatu." :-)
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:50
Re: GTI má pravdu
;-) :yes:
neregistrovaný "marioR6(v8)"
30. 10. 2007 08:27
Konecne
Konecne bude mit VW slusne benzinove motory, vidim umirajici prestarly 1,6 16V a 1,6FSI se taky stava nezajimavy.

Mimochodem, mel jsem taky psychologicky problem s Mercedesem E 200K, automobil vyssi stredni tridy a pouze 1,8L, neni to zadny drak, ale svezeni dokud to neni plne nebo nechce clovek blbnout v pohode. A spotreba? Sednul jsem si na zadek! Hannover za 7,7L!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "owner27"
30. 10. 2007 08:34
OT: Tohle bude nám nejlíp vysvětlí Folcvágn Džítýí
www.novinky.cz/…a-smrt-policistu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "branco33"
30. 10. 2007 09:35
bravo fiat
Vážení,
fiat bol, je a bude....nezabudnite prvý bol
FIAT,....BRAVO

iba toľko
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "branco33"
30. 10. 2007 09:36
bravo!!
Vážení,
fiat bol, je a bude....nezabudnite prvý bol
FIAT,....BRAVO

iba toľko
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
30. 10. 2007 09:50
Motorové probuzení
Ten dětský povyk kolem Passatu tady, ani nemá cenu komentovat. Drtivá většina diskutérů, která tu srovnává Passat s Mondeem, Lagunou nebo Avensisem jela možná tak jedním z těch aut, nebo spíše jedno z nich (minimálně jednu nebo dvě generace zpět) vlastní, takže je mu vše jasné a ví, že nad … (doplň sám) prostě není.

Diskuse je ale pod článkem o nových motorech v Passatu, pojďme tedy k faktům. Uvedením těchto dvou motorů bude motorová nabídka Passatu (benzinové motory) nabízet 7, slovy sedm, motorů s výkony od 100 do 300 koní. Takže co nám ukáže srovnání s konkurencí mainstreamu střední třídy?
1. Tak širokou nabídku nenabízí nikdo jiný.
2. Počínaje 2,0 TFSI, vítězem „motoru roku“, přes nový 1,8 TSI opěvovaný každým, kdo měl možnost jím jet, až po 1,4 TSI, který (ve verzi s kompresorem) nastartoval boom downsizingu, lze konstatovat pouze, že v Passatu lze dostat, momentálně nejlepší, přeplňované čtyřválcové motory na trhu. A protože tyto motory svými vlastnostmi jednoznačně předčí atmosferické čtyřválce libovolného objemu, které se ve střední třídě nabízejí, lze z toho vyvodit opět jediné, a to, že Passat nabízí momentálně ve své třídě nejlepší benzinové motory.
POZOR! Než se začnete rozčilovat, „jak nejlepší motory?!!“ uvědomte si, že mluvíme o vlastnostech motorů vhodných pro konfekční auta, pro rodinné a služební vozy k běžnému ježdění a pro běžného uživatele, tak prosím neargumentovat např. vysokootáčkovým 2,4 Hondy, který je sice působivý, ale vzhledem ke schopnostem běžného řidiče dostat z něj resp. nedostat v běžném provozu to nejlepší, se jako nabídka nejsilnější motorizace auta střední třídy, Accordu, zcela míjí účinkem, anebo naopak neargumentujte, co do charatkeru brutálním, 2,0 turbem VRX, kterýžto motor je pro rodinné auto vhodný asi jako holínky na ples.
3. A jako bonus mimo dokonalé čtyřválce nabízí Passat i dva výborné šestiválce, což už dnes ve středním mainstreamu není zdaleka obvyklé.

Co z toho plyne? Tak hlavně to, že VW umí načasovat své počiny, Passat už má půlku cyklu za sebou, tlačí se na něj nováčci, tak mu v pravý čas dají nějakou tu konkurenční výhodu, šup, dva nové výborné motory. Anebo třeba poznatek, že i VW se umí poučit, v minulé dekádě se zaměřili na dýzly a zanedbali benzíny natolik, že začátkem této dekády byl VW, s čestnou výjimkou 1,8T, se svými zastaralými benzíny většinou pro smích, je ale vidět, že se vzpamatovali a poslední dva tři roky ukazují, jak mají vypadat benzinové motory pro mainstreamová auta nižší střední a střední třídy.

A ta 1,4 TSI se i v Passatu prosadí, není třeba se bát, takových psychických „bloků“ už v automobilismu bylo x, před pár lety byla třeba nemyslitelná nafta v luxusní limuzíně.

Takže u mně má VW, za aktuální nabídku benzinových motorů pro Passat, za jedna. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
9
30. 10. 2007 10:04
Re: Motorové probuzení
Výborně shrnuto není co dodat ;-) :yes:
30. 10. 2007 10:07
Re: Motorové probuzení
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marccoo"
30. 10. 2007 10:15
Re: Motorové probuzení
S motorovou paletou jsou o proti passtů jinde hodně bídně,ale třeba nafťáky má passat taky jenom dva,chybí zde nějaký šestiválec.Nový C5 má slušnou paletku,tam bych si vybral.Koncern nemá žádný naftový motor mezi dvěma a třemi litry a to je chyba :no:
Avatar - Dinar
30. 10. 2007 10:36
Re: Motorové probuzení
Jo s dýzly máš pravdu, momentálně to není moc slavné, chybí hlavně nějaký základní menší dýzl. Ale čekat se určitě dá, s příchodem CR, bude jistě nějaká 1,6 tdi, samozřejmě dělaná hlavně pro B a C segment, a jako základní dýzl pro Passat. Co se týká šestiválců, to je problém, současná platforma Passatu vychází z té z Golfu, a neumožňuje zástavbu dýzlové V6ky (motor napříč), takže 2,7 nebo 3,0 Tdi v Passatu nebude. Ale není to nutné, CR a twinturbo dnes dokážou z dvoulitru kolem 150 kW (viz. BMW), takže spíš lze čekat, že Passat bude mít ve finále tak čtyři dýzlové motorizace, tj. nějakou 1,6 kolem 80kW, a pak dvoulitry 103, 125 a cca 150.
Avatar - KANKUNEN
30. 10. 2007 11:08
Re: Motorové probuzení
Sedla by 5ti válcová 2,5ka. Ideál zvuku, spotřeby a jednoduchosti.
anonym
30. 10. 2007 15:30
Re: Motorové probuzení
jel jsem v superbu s tímto motoem a než mi řekli a ukázali co je pod kapotou,tak jsem myslel že je tam min.2,5l.!
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:53
Re: Motorové probuzení
;-) :yes:
Proste Dinar!
Neplitva chvalou neni kritikovy tupec. Fakty a Basta!
neregistrovaný "Daves"
15. 11. 2007 21:15
Re: Motorové probuzení
Hezky receno :yes:
neregistrovaný "Marccoo"
30. 10. 2007 10:04
AUTO ROKU
kdypak naposledy získal VW tento titul?Tento rok předpokládám,že ho získá Ford Mondeo,nepamatuji si že by passat nějaký měl,takže tak v ničem vyjímečný není,normální průměr,který má díky škodovce silné postavení na trhu,kdyby škodu vlastnil Ford,tak by bylo všechno zase jinak.Právník GTI by neměl tenhle nick,ale říkal by si třeba STsokol.
Rozbalit vlákno
2
anonym
30. 10. 2007 10:59
Re: AUTO ROKU
STS Chvojkovice-Brod
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 18:54
Re: AUTO ROKU
Dobrý,...Hezké...!!! :yes: :yes: :yes:

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný ""Look""
30. 10. 2007 19:08
Jen se nezblaznete!
>:D
Tady to mate: [odkaz]
Ctyrvalec(jo doulitr) i ve vyssi stredni tride od premiove automobilky. :-!
Rozbalit vlákno
2
anonym
30. 10. 2007 21:08
Re: Jen se nezblaznete!
Přísahám, ještě jsem na internetu nikdy nic nepsal, dnes však musím!!

" Ty vole, jdi už do *"

Všem ostatním se omlouvám a přeji pěkné vánoce.
neregistrovaný ""Look""
31. 10. 2007 17:08
Re: Jen se nezblaznete!
Uz jsou vanoce? :-O
HURA!!!!!!! :-O :-O :-O
neregistrovaný "icxks"
30. 10. 2007 22:43
Co v tom passatu máš za motor???
No přece 1,4ku.......wauuuu :yes: >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "slaky"
31. 10. 2007 02:21
Dnes 1,4 ...zajtra 1.0 ....nabuduce 0,8 :-))
Passat a VW:
minulost - Passat 1,6 ohne "turbo šajsdrek"
pritomnost - Passat 1,4 mit"double turbo šajsdrek"
buducnost - Passat 1,0 mit quatro turbo šajsdrek"
....ak to takto pojde dalej, Passat skoncis motorom mensim ako ma Simson >:D >:D >:D >:D
To bude ale uzasne - Passat 1,0 ( to budu mat uz aj Yarisy a Corsy vacsi motor)

A GTI bude obhajovat: "1,0 s quad-turbo-ťechnik" ist das beste und modernste agregat fuer zukunft! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wlken"
1. 11. 2007 14:50
hudební analogie
S autama to bude jak s hudbou- máme tu vesnické zábavovky, které hrajou všechno na klávesy a naprogramovanýma bicíma,Evu a Vaška, midi-songy z hypermarketů a tvshopingové CD kolekce přezpívaných hitů o lásce-o tom že je to kýč nikdo nepochybuje,přesto se to prodává a poslouchá..Pak tu máme mainstream-tedy to co nám naservírujou producenti,televize,komerční rádia,žádný hudební zázrak to není,ale primární cíl,tedy vydělat,to splní,tak co,komu vadí že je to pouze továrna na sny a iluze a že jsou to většinou loutky...A pak je tu hudba pro lidi, kteří sou sami hudebníci nebo se o hudbu zajímají víc-procítěný kytarový rock,instrumentálně dokonalé hudební mágy,hard-rockové legendy,pro opravdové znalce je tu jazz,klasická hudba,opera...a s autama je to stejné-někdo si koupí nevkusné a nekvalitní auto,ale stačí mu,konzumní stádo a marketingové oběti si koupí to co se prodává nejvíc a na co je nejbarevnější reklama, znalec a fanda sáhne po kvalitě a ví proč se mu zrovna to a to líbí...takže tvrdit že VW je nejlepší je stejné jako tvrdit že nejlepší zpěváci u nás jsou Helenka s Karlem,protože mají největší prodeje...
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 11. 2007 11:58
Otazka pro GTI
Chci se zeptat pana GTI co vlastne dela, kde je zamestnan, na cem pracuje, cim se zivi. Nemohu pochopit, co muze delat clovek, ktery 24 hodin denne a 365 dni v roce, v nedeli ci pondeli..., zahlcuje internet nekonecnyma uvahama a clankama, ktere neni ani mozne pro jejich rozsah precist. Kdyby jsem to chtel precist, musel by jsem si vzit neplacene volno minimalne na pul roku... :-!
Rozbalit vlákno
0