Další německý bojovník za ekologii bude představený na autosalonu v Ženevě. Modelem Passat BlueMotion chce Volkswagen ukázat, že je možné vyrábět vozy střední třídy se spotřebou malých aut.
Mno mě by jenom zajímalo, či jste s tím někdo jeli, co Klaudiusu a mari?? S tímhle motorem jsem měl tu možnost jet, byl v dodávce VW Caddy Life spojen s DSG převodovkou a můžu s klidným svědomým říct - 77kW bohatě stačí :yes: pochybuju totiž, že by asi lehčí a hlavně aerodynamicky lepší passat byl nějakou brzdou. Někdy je hold lepší se s něčím projet a pak diskutovat 8-s
vím moc dobře o čem píšu. Tento motor znám z nové Jetty a nepředpokládám že těžší Passat s větší čelní plochou by s ním měl jet lépe... Nevím na co jsi běžně zvyklý, ale ta Jetta toho měla dost sama se sebou... Mimochodem: dodávky mívají lehčí zpřevodování, které dynamice (teda subjektivnímu pocitu dynamiky) nahrává
Ad "lehčí a hlavně aerodynamicky lepší passat "
Podla www.vw.sk ma Caddy vlastnu hmotnost s vodicom 1481 kg. Passat Variant ma pohotovostnu (bez vodica) 1477 - 1653, cize s vodicom (75kg) 1552 - 1728. Cize Passat je tazsi.
tiež si myslím, že 77 kW úplne stačí na rodinné auto a aj na predbiehanie, a ak chceš športové veľké auto, musíš pozrieť inde, to auto je fakt dobrá voľba :-)
Isteze. Prave preto si myslim, ze si s Passatom nesiel. Poznamka o tej hmotnosti padla preto, lebo je tazky jak svina a ten motor s nim ma co robit. Porovnavat to s autom o triedu dolu a DSG je trochu mimo. Navyse v clanku sa vobec nespomina s akou prevodovku je motor spriahnuty. Inak cela takato sprava je viac reklamny tah ako realita, ked mam kombik, tak asi pre nieco, a ked donho nalozim zenu, dve deti a nejaku tu batozinu tak by som musel byt kuzelnik, aby som stlacil spotrebu na deklarovanu hodnotu. No a s Passatom neslapat na plyn a zaradit sa medzi stodvadsiatky skodovky kvoli spotrebe je teda riadna blbost, nie?
No to byl snad ten klasickej TDI motor co do toho brali vsichni ne ? JInak samozrejme spotreba je * - jezdim s 2.0TDI za 9 kdyz jedu pianko a 11-12 kdyz tomu nakladam, takze 5.1 a 6.5 je jen k pousmani :-)
Rozhodně nejsem odborníkem skrze koncern, nicméně u 1,9 TDI si pamatuji výkony 66, 81, 85, 96 a 110 kW. Ale chápu, že je to detail, překlep, nic za co by se muselo věšet. Mělo to být spíš jenom popíchnutí. :-! Ale jinak za 9 piánko s TDI je docela děs, podobnou mám průměrnou u benzínového 165k turba.
Jo no vidíš, jasně. Ale je v tom přeci jen děsný bordel. A nedávno jsem navíc na konkurenčním serveru četl, že 2,0 TDI a 2,0 TDI s filtrem pevných částic není zcela ten samý motor. Mají stejné výstupní parametry (103kW, 320Nm), nicméně bez filtru je to šestnáctiventil, kdežto s filtrem jen 8v. Nikde to nekřičí, kdo se v tom má vyznat? >:D:-!
no jeden není...jsou dva ;-) A nej byl stejně 81kW...zvláštní že tak tak dlouho po ukončení výroby jej zatím žádnej od VW nepřekonal ;-\ Náskok díky technice >:D
Uplny suhlas, sam tomu nerozumiem. Momentalne mam Seata Ibizu 1,4TDI 80k a priemerna spotreba za 20tis km je 5,1L/100km. To dokazalo aj stare dobre TDI 81kW. Na rozdiel od toho trojvalca taha pekne odspodu, je tichsia a to uz vobec nehovorim o vykone. Celkovo mam pocit, ze technologia PD bol krok vedla, okrem vacsej hlucnosti su TDI PD aj viac poruchove, zeru olej...
to si děláš srandu ne ? Já mám s dvoulitrovým benzínem jezdím za osm až osm a půl ! A to má 12 let a opravdu nejezdím pomalu..s O1 1.9TDI 96kW běžně za 6l, eko jízda 4.4l...asi jsi opravdu zvláštní jezdec ;-)
To asi nemas 2.0 TDI ..... :-) Kdyz jedu pianko, bere si neco malo pres 5... Rekord mam 4,8(200km trasa,silnice 1 tr., 80-110km/h) ;Pri 180km/h ve 4 lidech a nakejma kuframa si bere 7.5... Bud te podvedli a mas 2.0tfsi >:-[] , nebo mas 2.0 tdi, ale v tanku... :no:
Nic proti ale to je nejaka somarina. :-O Ja ked idem Passatom 2,0 TDI 140 PS tak mam spotrebu tesne pod 6 litrov - dialnica 70% okresky 30%. A ak to zeniem tak sa dostanem tesne nad 7 litrov. Asi treba vediet jazdit. ;-\ Ale ked sa jazdi systemom plyn brzda tak ...
Naskyta se otazka, proc potom koncern rozpoutal takovy humbuk kolem emisnich limitu, kdyz i takhle velky auto onen limit bez 6ti gramu splnuje jiz dnes a dosahlo se toho nicotnymi upravami.