Novinky
Co to tu placate za nesmysly? Mam passata 1,9 93Kw (r.v. 2001) a v lete mam spotrebu bezne 5,1 (rekord je 4,6) a v zime 6, max 6,5 litru.
1,9 93kW? To vyráběli kde?
chiptuning?
No to byl snad ten klasickej TDI motor co do toho brali vsichni ne ? JInak samozrejme spotreba je * - jezdim s 2.0TDI za 9 kdyz jedu pianko a 11-12 kdyz tomu nakladam, takze 5.1 a 6.5 je jen k pousmani 😄
Zrovna ted jsem prijel z "vyletu". Mlada Boleslav-Praha, letiste Ruzyn-Mlada Boleslav.Po dalnici 150kmph, skrz Prahu klasika.Skoda Superb 2.5TDI@120kW, 7,1l/100km.
Rozhodně nejsem odborníkem skrze koncern, nicméně u 1,9 TDI si pamatuji výkony 66, 81, 85, 96 a 110 kW. Ale chápu, že je to detail, překlep, nic za co by se muselo věšet. Mělo to být spíš jenom popíchnutí. :-! Ale jinak za 9 piánko s TDI je docela děs, podobnou mám průměrnou u benzínového 165k turba.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo no vidíš, jasně. Ale je v tom přeci jen děsný bordel. A nedávno jsem navíc na konkurenčním serveru četl, že 2,0 TDI a 2,0 TDI s filtrem pevných částic není zcela ten samý motor. Mají stejné výstupní parametry (103kW, 320Nm), nicméně bez filtru je to šestnáctiventil, kdežto s filtrem jen 8v. Nikde to nekřičí, kdo se v tom má vyznat? >😁 :-!
no jeden není...jsou dva 😉 A nej byl stejně 81kW...zvláštní že tak tak dlouho po ukončení výroby jej zatím žádnej od VW nepřekonal ;-\ Náskok díky technice >😁
Uplny suhlas, sam tomu nerozumiem. Momentalne mam Seata Ibizu 1,4TDI 80k a priemerna spotreba za 20tis km je 5,1L/100km. To dokazalo aj stare dobre TDI 81kW. Na rozdiel od toho trojvalca taha pekne odspodu, je tichsia a to uz vobec nehovorim o vykone. Celkovo mam pocit, ze technologia PD bol krok vedla, okrem vacsej hlucnosti su TDI PD aj viac poruchove, zeru olej...