Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat CC: první fotografie a podrobné informace

Čtyři dveře, pevná střecha a přece je to CC. Novému dynamicky tvarovanému Passatu daly wolfsburgské sudičky jméno ze světa automobilové Coupé-Cabrio-módy. Nový Volkswagen má z třídy CC jen kupéolovitou střechu.
Zpět na článek
14. 1. 2008 17:37
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 17:55
neregistrovaný "xxl"
14. 1. 2008 18:20
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:22
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 18:25
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:22
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 19:02
neregistrovaný "fikfik"
14. 1. 2008 20:56
anonym
14. 1. 2008 22:16
anonym
14. 1. 2008 22:53
neregistrovaný "Daves"
16. 1. 2008 12:43
neregistrovaný "Chris K."
14. 1. 2008 17:41
neregistrovaný "sobull"
14. 1. 2008 18:18
15. 1. 2008 08:26
14. 1. 2008 17:43
14. 1. 2008 17:44
neregistrovaný "No tohle ...."
16. 1. 2008 20:34
neregistrovaný "smile2"
21. 1. 2008 16:58
anonym
14. 1. 2008 18:03
neregistrovaný "MCHL"
14. 1. 2008 18:12
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 21:00
anonym
14. 1. 2008 21:09
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 18:56
neregistrovaný "Queeg"
14. 1. 2008 20:40
neregistrovaný "mar850"
17. 1. 2008 12:43
neregistrovaný "FiestaS"
14. 1. 2008 22:34
14. 1. 2008 20:37
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 21:25
neregistrovaný "Pipo :D"
15. 1. 2008 07:12
neregistrovaný "povaleč"
14. 1. 2008 21:10
anonym
14. 1. 2008 21:26
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 22:25
anonym
15. 1. 2008 12:31
neregistrovaný "MAAR"
14. 1. 2008 21:39
neregistrovaný "bLw"
14. 1. 2008 22:58
anonym
15. 1. 2008 07:18
neregistrovaný "povaleč"
15. 1. 2008 00:12
neregistrovaný "bLw"
14. 1. 2008 22:58
neregistrovaný "Daves"
15. 1. 2008 00:09
neregistrovaný "bLw"
14. 1. 2008 22:37
neregistrovaný "Alessio."
14. 1. 2008 23:05
neregistrovaný "Alessio."
15. 1. 2008 00:47
neregistrovaný "Alessio."
14. 1. 2008 23:42
anonym
15. 1. 2008 08:14
neregistrovaný "mananásek"
15. 1. 2008 16:33
anonym
14. 1. 2008 23:15
neregistrovaný "klik-klak"
15. 1. 2008 08:21
neregistrovaný "mananásek"
15. 1. 2008 16:37
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 08:38
neregistrovaný "ultra"
16. 1. 2008 09:43
anonym
14. 1. 2008 18:10
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 18:23
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 17:45
neregistrovaný "People's Front of Judea"
14. 1. 2008 18:24
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:46
neregistrovaný ".doubt."
14. 1. 2008 20:44
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 22:07
anonym
14. 1. 2008 23:03
neregistrovaný "Daves"
14. 1. 2008 17:48
neregistrovaný "Michal Polan"
14. 1. 2008 18:26
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 19:22
15. 1. 2008 08:55
neregistrovaný "Michal Polan"
14. 1. 2008 17:56
neregistrovaný "jenda benda"
14. 1. 2008 18:23
anonym
15. 1. 2008 08:17
15. 1. 2008 13:21
neregistrovaný "chytrak1"
15. 1. 2008 14:08
15. 1. 2008 18:22
neregistrovaný "Deception"
16. 1. 2008 06:58
16. 1. 2008 13:02
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
17. 1. 2008 14:37
neregistrovaný "Daves"
14. 1. 2008 18:03
neregistrovaný "Perun."
15. 1. 2008 08:27
15. 1. 2008 12:23
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 12:27
15. 1. 2008 13:33
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 14:06
15. 1. 2008 16:48
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 17:28
anonym
15. 1. 2008 16:51
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 17:34
anonym
15. 1. 2008 17:39
15. 1. 2008 18:32
neregistrovaný "Deception"
16. 1. 2008 07:01
16. 1. 2008 11:42
16. 1. 2008 12:42
16. 1. 2008 14:22
17. 1. 2008 09:38
17. 1. 2008 11:56
anonym
14. 1. 2008 18:22
anonym
14. 1. 2008 18:23
14. 1. 2008 18:26
15. 1. 2008 08:48
14. 1. 2008 18:48
neregistrovaný "XF"
15. 1. 2008 02:50
anonym
14. 1. 2008 18:29
neregistrovaný "Bávoman"
14. 1. 2008 18:29
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 18:44
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:49
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 19:01
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 18:45
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 20:12
neregistrovaný "antiVW2"
16. 1. 2008 11:51
14. 1. 2008 18:59
neregistrovaný "Shortař"
14. 1. 2008 19:04
neregistrovaný "rafter"
14. 1. 2008 19:14
neregistrovaný "Shortař"
14. 1. 2008 19:03
neregistrovaný "LT"
14. 1. 2008 19:18
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 07:37
neregistrovaný "A2"
15. 1. 2008 18:34
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 19:16
anonym
14. 1. 2008 19:20
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 19:17
14. 1. 2008 19:27
neregistrovaný "Beekey"
14. 1. 2008 19:29
neregistrovaný "Chris K."
14. 1. 2008 19:54
14. 1. 2008 20:17
14. 1. 2008 19:59
neregistrovaný "SPARTAN1"
14. 1. 2008 20:13
14. 1. 2008 22:43
14. 1. 2008 20:46
neregistrovaný "Dukem"
15. 1. 2008 08:43
neregistrovaný "Donaldd"
14. 1. 2008 20:50
neregistrovaný "MISO _ LM"
14. 1. 2008 21:23
neregistrovaný "mozgog@post.c"
15. 1. 2008 07:40
14. 1. 2008 22:12
neregistrovaný "coe vae voe kua"
14. 1. 2008 22:14
neregistrovaný "---|---"
14. 1. 2008 22:41
neregistrovaný "yoseph"
14. 1. 2008 23:28
neregistrovaný "Riwal"
14. 1. 2008 23:48
15. 1. 2008 01:05
neregistrovaný "PREMDA"
15. 1. 2008 13:29
neregistrovaný ".arfan"
17. 1. 2008 12:02
anonym
15. 1. 2008 00:00
neregistrovaný "Kodlias"
15. 1. 2008 08:48
neregistrovaný "Donaldd"
21. 3. 2008 21:23
15. 1. 2008 00:21
neregistrovaný "Hamounovic"
15. 1. 2008 00:41
neregistrovaný "Cyril"
15. 1. 2008 00:55
neregistrovaný "Arno"
15. 1. 2008 00:57
neregistrovaný "Kulič"
15. 1. 2008 00:59
neregistrovaný "Arno"
16. 1. 2008 13:02
neregistrovaný "Chris K."
15. 1. 2008 05:35
neregistrovaný "fichta"
2. 2. 2008 12:32
neregistrovaný "No,w@k"
15. 1. 2008 18:40
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 21:47
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 08:39
neregistrovaný "154"
15. 1. 2008 14:43
neregistrovaný "Daves"
15. 1. 2008 08:46
15. 1. 2008 11:00
15. 1. 2008 09:14
neregistrovaný "Kerrow"
15. 1. 2008 10:36
neregistrovaný "gutbayer"
15. 1. 2008 10:53
15. 1. 2008 10:53
15. 1. 2008 11:20
anonym
15. 1. 2008 11:31
15. 1. 2008 11:41
anonym
16. 1. 2008 09:45
15. 1. 2008 12:26
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 1. 2008 14:52
neregistrovaný "Daves"
17. 1. 2008 14:46
neregistrovaný "Daves"
15. 1. 2008 17:24
neregistrovaný "byl jsem Franta"
15. 1. 2008 16:58
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 18:21
anonym
15. 1. 2008 20:27
anonym
15. 1. 2008 18:41
neregistrovaný "Ambroz"
15. 1. 2008 21:51
neregistrovaný "Deception"
16. 1. 2008 11:03
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 13:23
neregistrovaný "FX_"
15. 1. 2008 22:19
neregistrovaný "Vopičák"
15. 1. 2008 22:57
neregistrovaný "clever"
16. 1. 2008 10:07
neregistrovaný "xxxxxxxxxxxxxxxx"
16. 1. 2008 18:16
neregistrovaný "iluzia222"
17. 1. 2008 14:09
neregistrovaný "Karlitto_"
17. 1. 2008 14:53
neregistrovaný "Daves"
18. 1. 2008 16:38
16. 1. 2008 12:57
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 1. 2008 18:39
neregistrovaný "anon"
17. 1. 2008 16:14
anonym
21. 1. 2008 18:11
neregistrovaný "Paavo10"
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 17:37
Opět problémy s kvalitou ?
Tenhle pašík se pomalu ale jistě stává synonymem pro auto, které je více v servise než na silnici, kde dělají soudruzi v NDR chybu ?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "xxl"
14. 1. 2008 17:55
Re: Opět problémy s kvalitou ?
mas skusenosti s novym Passatom? co je mozne ocakavat, ake chyby? dik
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:20
Re: Opět problémy s kvalitou ?
tohle je jen závistlivý výkřik, ano Passat má své mouchy, ale rozhodně to není nic poruchového.
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 18:22
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Zkus TUV reporty, tam závistivě křičí Němci o 106 ... >:D
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:25
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Ty ale o kvalitě vozu moc nevypoví, pokud ovšem víš, jak vznikají.
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 18:22
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Prečo NDR, keď VW vznikol sa Hitlera? Si tupec. Je to nemecké, ohovára sa to, tak hneď NDR. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "fikfik"
14. 1. 2008 19:02
Re: Opět problémy s kvalitou ?
mlc, prosim, evidentne nepoznas film Pelisky, v ktorom uvedena veta zaznela a casom "zludovela". v cechach sa pouziva i na oznacenie nie nutne nemeckych problemikov.
anonym
14. 1. 2008 20:56
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Evidentne veľmi rád nazývaš ľudí tupcami, ale jediný tupec v celej debate si ty. :no:
anonym
14. 1. 2008 22:16
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Hitler bol komunista? Šokujúca informácia... :*)
14. 1. 2008 22:23
Re: Opět problémy s kvalitou ?
na takéto hlody by to chcelo spam filter
15. 1. 2008 08:06
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Prečítaj si Mein Kampf a potom si naštuduj marxizmus. Budeš prekvapený, ako veľa majú tieto dve filozofie spoločné.
Avatar - VDC
15. 1. 2008 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 1. 2008 12:24
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Ale isteže, veď pôvodne bolo aj toto o tom. :-) Občas sa ale téma rozoberá do podrobností a politika je veľmi vďačnou témou. ;-)
neregistrovaný "Daves"
14. 1. 2008 22:53
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Tam,kde i ostatni automobilky-DODAVATELE..ale ti jsou uz u vsech obdobni.At je to nemec,japonec nebo frantik.A ty se probud z toho snu. ;-)
neregistrovaný "Chris K."
16. 1. 2008 12:43
Re: Opět problémy s kvalitou ?
Ano, ale ide o navrh a celkovy dizajn (nemyslim len vyzor a tvar) komponentu, ktory doda dodavatel. O to, ako bude ten diel spolupracovat si inymi dielmi v ramci celku. Niektore automobilky v tomto pristupuju na vela, ine na menej kompromisov.
neregistrovaný "sobull"
14. 1. 2008 17:41
cc
ani sa mi nechce verit ze je to volkswagen....design museli robit asi v taliansku abo sli do mercedesu kopirowat-ale aj tak kraaasnee..tie zadne svetla su pekne,este neokukanee..hodil by som ich na nejaku hondu alebo mazdu... >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SpiderJ
14. 1. 2008 18:18
Re: cc
přesně tak! Jak mi přijde design VW usedlý, tak tohle auto se mi líbí! Má výraz, osobitost, dynamiku a linie správně řízlé, aby vytáhly peníze z kapes lidí, pro které je určený :-)
14. 1. 2008 17:43
PASST NA SRDCE
No, to nám ten rok fantasticky začíná. Ať se tu pereme jak se tu pereme, myslím, že tohle sejme každého. Je to dokonale vyvážené... dokonce (kacířsky) píši, že CLS uznale kýve hlavou... Ani se nechce věřit, že snad tohle je mainstreamová (vím, supermaninstreamová) produkce.

Tak už jen krátce - právě koukáme na střelu jménem Apoštol CC. Passátní klenot. Kdo to nevidí, nemá voči.

VELKÉ BRAVWO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
51
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 17:44
Re: PASST NA SRDCE
Nezapomeň, prášky v 18.00 hod !
neregistrovaný "smile2"
16. 1. 2008 20:34
Re: PASST NA SRDCE
>:D :yes:
anonym
21. 1. 2008 16:58
Re: PASST NA SRDCE
>:D >:D >:D >:D ja sa dusím >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "MCHL"
14. 1. 2008 18:03
Re: PASST NA SRDCE
A radsi konskou davku.
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 18:12
Re: PASST NA SRDCE
Jedno je isté. To auto má iskru. :yes:
anonym
14. 1. 2008 21:00
Re: PASST NA SRDCE
ale jen v benzinove verzi, nafta ma zhaveni ;-)
Avatar - SpiderJ
14. 1. 2008 18:40
Re: PASST NA SRDCE
CLS možná krátce pokýve hlavou, ale pak se opět otočí za svými zákazníky hledajícími vysoký výkon což CC želbohu postrádá... ;-) Možná je to dobře...a možná je to záměr...nelézt si do zelí...
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 21:09
Re: PASST NA SRDCE
Hovoríš to isté, ako by prišlo nové Éčko a Passata želbohu postráda.
neregistrovaný "Queeg"
14. 1. 2008 18:56
Re: PASST NA SRDCE
Nevim,ten zadek,při pohledu z boku, mi přijde drobet nevyváženej. Jinak dobrý ;-)
neregistrovaný "mar850"
14. 1. 2008 20:40
Re: PASST NA SRDCE
Presne toto som chcel napisat aj ja .. :yes: Ked som videl ten zadok prvy krat z boku hned som is spomenul na Chrysler Sebring. Proste nevkusny .. inak je to auto celkom pekne na to ze je to VW
neregistrovaný "FiestaS"
17. 1. 2008 12:43
Re: PASST NA SRDCE
S tim zadkem souhlasim. Ti, kdo se casto ohaneji kopirovanim designu, by mohli pridat... trochu to z boku pripomina Peugeot 607... Trochu, trochu. :-)
14. 1. 2008 19:54
Re: PASST NA SRDCE
To auto je celkem hezký, konečně u VW zahodili ten chromovej pluh, co měl Passat na odhrnování sněhu, sice od prvního sloupku kopíruje siluetu MB CLS, ale no dobře. Konečně auto na který se dá koukat.

Na co se ale koukat nedá, jsou ty blijance GTI. Nevím, čemu by CLS mělo uznale kývat hlavou, kopii vlastního kabátu? GTI je taková celebrita, že mu to CLS honem běželo pošeptat a jedině ON (GTI) má to výsostné právo (a zároveň povinnost) nám to sdělit. Ach jo, znám jemu podobné, právě opustili školku.
14. 1. 2008 20:25
Re: PASST NA SRDCE
Sorry, ale patris na hranici (za to kacirstvi) :-) nebot tento vuz ma s CLS spolecne jen jedno C.
14. 1. 2008 22:34
Re: PASST NA SRDCE
:-) No jo, ale to "C" je hodně vysoké...
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 20:37
Re: PASST NA SRDCE
Passat je pekny no pacienta "GTI" zase sestricka pustila (po par dnoch) k PC a internetu ;-)
neregistrovaný "Pipo :D"
14. 1. 2008 21:25
Re: Politika Auto cz
Mam tento server rad a navstevujem ho casto ale politika zverejnovania clankov ma niekedy udivuje. Na inych servroch a dokonca aj na autofun co server, ktory patri ku auto.cz bolo o tomto aute uz davno pisane ale tu nemohlo a preco?. Predsa si nepokazime diskusiu ku auti R8 ked tam mame tolko prispevkov a ked uz tie prispevky nepribudali tak sem aj ked s oneskorenim hodime toto co nam nachyta tolko prispevkov a niekto bude rad ze je o koncernove auta taky zaujem.....Ale kto? Ako tu uz viacery pisali koncern VW je tu dost pretlacany ;-\
neregistrovaný "povaleč"
15. 1. 2008 07:12
Re: Politika Auto cz
Mně se zase líbí neuvěřitelné konstrukce a úvahy o spiknutí,fandění někomu..asi máš málo práce,když takhle uvažuje.Za vším hledat nepřítele...Věděl bych o řešení:nechodit sem a nečíst to tu.Osobně to tak dělám,co mne nezajímá,nečtu,nebo tam ani nelezu...třeba tři východní autařské...uloženo kdesi mezi Oblíbené a to je vše.Dost OT,k věci:tohle se jim hodně povedlo, auta z koncernu VW nemáme a ani další,která se koupí,nebudou.Spokojen? :-!
Avatar - T613
15. 1. 2008 07:14
Re: Politika Auto cz
A není to tím, že chtějí nalákat lidi odsud, aby se aspoň koukli na Autofun? Tohle nejsou politické aféry, zde tě hodina navíc ke zveřejnění nezabije
anonym
14. 1. 2008 21:10
Re: Politika Auto cz
hele hnupe cetl jsi o toyote? radsi si sem celej tejden nevlez >:D
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 21:26
Re: Politika Auto cz
Bože, ty jsi blb, až to práská dveřma. Když nemáš co k tématu, raději mlč, nebo odtáhni do diskuze k Toyotě.
anonym
14. 1. 2008 22:25
Re: Politika Auto cz
koukam ze dneska jsi tu ty na olizovani GTIho ritniho otvoru
neregistrovaný "MAAR"
15. 1. 2008 12:31
Re: Politika Auto cz
Zalez zpatky do Yarise.
neregistrovaný "bLw"
14. 1. 2008 21:39
Re: Politika Auto cz
no nebiv bejt to asiat nedejbože korejec tak řveš že takový kopírování MB CLS je prachsprostá krádež ale jakmije to zkopčí VW tak je vše v nejlepším pořátku, a dokonce na to CLS uznale kývne hlavou
14. 1. 2008 22:38
Re: Politika Auto cz
Takovouhle krásu a vyváženost, to se nezlob, to dokáže jenom EVWROPA... VW nic neokopčil, jen naskočil jako první reprezentant mainstreamu na velmi aktuální čtyřdveřovou coupe-vlnu...
anonym
14. 1. 2008 22:58
Re: Politika Auto cz
ak neokopíroval, tak sprosto ukradol ? Ano, aj VW sa dačo naučil od aziatov, skús tipnúť, čo okopíruje nabudúce
neregistrovaný "povaleč"
15. 1. 2008 07:18
Re: Politika Auto cz
Takže si uveďme příklad "domácího" origoš designu:boční profil i30,zejména partie s negat.okénkem je nic než kopie M3,která se prodává 5 let,přední maska a chromovaná lišta nad ní se na silnicích i SK určitě běžně potkává se zcela jiným logem...Psal jsem o 130,aby někdo nehulákal,že píši o bočním profilu auta s apostrofem :-!
15. 1. 2008 08:12
Re: Politika Auto cz
Podoba bočného okienka a podoba celého auta je trochu rozdiel, nie? i30 alebo cee´d si na ceste s Mazdou 3 nepomýli, zato u Fabie na prvý pohľad neviem, či je to naozaj Fabia alebo Swift. A u tohto to bude rovnaké - preletí to okolo teba, a budeš sa s kamošom hádať, či to bol Mercedes alebo VW...
neregistrovaný "bLw"
15. 1. 2008 00:12
Re: Politika Auto cz
dobře tak odteď tomu budeme řikat "naskočit na vlnu" místo okopírovat :-! :yes: >:-[]
neregistrovaný "Daves"
14. 1. 2008 22:58
Re: Politika Auto cz
Prvni se nauc psat cesky a pak povez ktere auto je dnes originalni?? ;-)
14. 1. 2008 23:37
Re: Politika Auto cz
skúsim za neho: Mazda2, Ford Focus 2, Honda Civic, Citroen C4, Peugeot 407(aj keď už má svoje roky), Renault Laguna, Peugeot 607(nápodobne uz videl niekoľko zím),BMW 3er (myslím E46), MB CLS, BMW X5, Audi A5, Mazda MX-5, Aston Martin V8 Vantage... len ako príklad, toto sú autá, ktoré sú dizajnovo originálne, zaujímavé, dovorím si hovoriť mnohé aj nadčasové...autá, ktoré si nespletieš v dave. Ešte niečo?
neregistrovaný "bLw"
15. 1. 2008 00:09
Re: Politika Auto cz
s tim nauč se psát česky je to už starý.... prostě jenom píšu rychle nespisovně a skárcenejma výrazama... nejde to do tiskárny tak je to jedno... o tom nemluvím... je jasné že dnes is sou už auta podobná jako vejce vejci(jsou i výjmky) ale nelíbí se mi ten dvojí přístup... je to VW takže nevadí že kopíruje, a to pořádně, ale nedejbože aby to byli asiati(viz např. genesis), jinak upozorňuju, že nevlastním auto z asie(mému gustu vyhovuje volvo), ale prostě se mi nelíbí dvojí metr...
neregistrovaný "Alessio."
14. 1. 2008 22:37
Re: Politika Auto cz
Promiň, myslím, že passt sice sklapla ale myš se sýrem utekla. No...dobře, cvaklo jí to do ocasu, ale zásah to taky nebyl. Ani nemohl být, protože jediný zásah se povedl MB a jeho CLS. Tohle na mě působí odvarovitě, i když uznávám, že jistou míru elegance a noblesy s epodařilo od CLS okopírovat. Netahal bych je ale do stejné roviny, myslím, že by to vůči CLS nebylo fér
14. 1. 2008 22:41
Re: Politika Auto cz
Já je do stejné roviny netahám. Mimo to je tenhle Passat přímo úchvatný. Krásný, plný emocí až snový. Přitom stále praktický, ta dvě místa vzdu jsou velmi stylová. Myslím, že konkurenci se podlomila kolena...
neregistrovaný "Alessio."
14. 1. 2008 23:05
Re: Politika Auto cz
mě se nějak nelíbí ten pohled na protažený zadek zezhora, to víko kufru a dlohé zadní okno je takové divně prohnuté nebo co. Kdybych známkoval, tak dám 2- a to ještě proto, že jeho "otec" je CLS. Trošku nevidím důvod, kupovat si v mainstreamu 2+2 kupé ale kdo ví... není ošklivé, to vůbec ne. Je pěkné, ale "pěkné" mi u kupé se 4mi dveřmi prostě nestačí. Existuje CLS a to definuje vrchol.
14. 1. 2008 23:22
Re: Politika Auto cz
S tím zadkem jsi to trefil. Zatímco u CLS je střižen dokonale, tady jim z toho vylezl ... zadek tvarem připomínající pokus o passat liftback.
14. 1. 2008 23:24
Re: Politika Auto cz
Podle mého právě není důvod (užitné vlastnosti se takřka nemění) nekoupit coupe...
neregistrovaný "Alessio."
15. 1. 2008 00:47
Re: Politika Auto cz
:-) vidíme to jinak, na tom že z trojice sedan/kombi/coupe2+2 bych sahnul po coupe2+2 se ale nic nemění
anonym
14. 1. 2008 23:42
Re: Politika Auto cz
uz zase? pred tejdnem u superbu a ted zase. to uz je maj chudaci uplne polamany.
neregistrovaný "mananásek"
15. 1. 2008 08:14
Re: Politika Auto cz
No moc s tebou nesouhalsím, z boku a ze zadu to docela ujde, dokonce se mi to líbí :yes: Jak to vidím zepředu, tak je furt hnusný VW. Nic proti komu jo, ale už dlouho se mi ze předu nic od VW nelíbilo :no:
anonym
15. 1. 2008 16:33
Re: Politika Auto cz
co to placas? >:D >:D >:D
neregistrovaný "klik-klak"
14. 1. 2008 23:15
Re: Politika Auto cz
Zrekreován,sršící opět vtipem a elánem...Tak Passátní klenot pravíš? Nu dobrá,trochu to rozeberme.Na vrcholy se šplhá těžce a z bezejmenného davu mezi horních 10 000 ještě hůř.Stejnou cestu nastoupil Paššík aby přesvědčil že jednou(zítra to rozhodně nebude)změří síly z obdivovanými konkurenty a sousedy.Pamatujeme doby, když se o totéž pokoušela Toyota s Lexem.To bylo posměšků,prorokování ostudy či krachů.A co dnes? U VW se poučily nezkoušejí jít za každou cenu vlastní cestou,nota bene v segmentu který neodpouští drobné odchylky od trendu.Prostě vybraly premianta mezi premianty a střihly podle něj slušivý kabátek.Motýlka a knoflíčky si nechaly aby zákazníky nemátly.Já to nepovažuji za nic neetického,je to totiž asi jediná cesta na vrchol.Na krk začíná dýchat další ambiciozní zájemce z Východu,tak proč nevyužít příležitost.Snad motorizace by mohla být dravější aby to nebyl Apoštol po baypassu.Rozhodně Passat vykročil správnou cestou,ale to nejhorší ho teprve čeká...Být akceptován je to oč tu běží!!!!
14. 1. 2008 23:26
Re: Politika Auto cz
:-) Souhlas. Myslím ovšem, že tohle VW zvládne... povýšil Passata do "šlechtického" stavu... o zájemce nebude nouze.
neregistrovaný "mananásek"
15. 1. 2008 08:21
Re: Politika Auto cz
Ale jdi ty brebto, pašík bude furt jen předražená tuctovka. Navrch huj a dole fuj. A s tím šlechtickým stavem to jsi mně vážně pobavil >:D >:D >:D
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 16:37
Re: Politika Auto cz
Presne tak, desing kterej se muze a nemusi libit, me tedy nic moc, ale technika je porad stejne tragicka. Nedivil bych se kdyby v zadni naprave byla torzni tyc :-!
Avatar - T613
15. 1. 2008 07:36
Re: Politika Auto cz
Při pohledu zboku mi příď neuvěřitelně připomíná Saab, záď pak zase CLS. Přestože se jim podařilo vytvořit neobyčejně líbivé dílko, chybí mi v tom nápad RX-8 a CLS.
15. 1. 2008 08:08
Re: Politika Auto cz
CLS uznale kýva hlavou? To nemôžeš myslieť vážne, GTI. CLS iba krúti hlavou, akú napodobeninu to vo VW bez hanby vyprodukovali... :no:
neregistrovaný "ultra"
15. 1. 2008 08:38
Re: Politika Auto cz
Rok zacal opravdu fantasticky... do dne kdy jsem spatril Passat CC... Opravdove sklamani takove velikosti jsem nezazil uz dlouho... Tak dlouho se o nem pise, tak dlouho jsme cekali a ted tohle... design nema jiskru, kazdy detail je chladny, nema to ani svebytnou pristrojovou desku, jak se mam v tom citit luxusne? Proc se to jmenuje Passat CC? Proc ne jinak? Nejak hezky... Technicky to stoji na platforme Passatu, teda prodlouzene a rozsirene platforme Golfu...

My vsichni, co mame oci vime, ze krasny vuz vypada jinak...

Naprosto banalni omyl... Kdyz to melo byt luxusni zbozi, tak to nemelo vypadat jako sporty Passat, interier mel byt original, jako ma CLS a melo se to jmenovat rozhodne jinak nez Passat CC...
:no: :no: :no: ;-\
Avatar - Ricardo
15. 1. 2008 16:47
Re: Politika Auto cz
Coupé to není ani náhodou (teda podle názvu ano)... prostě je to Passat sedan, akorát má na VW oparvdu pěknej design. Jen ten zadek trochu zbanglovatěl :-) 3.6 FSI vypadá jako hodně dobrá volba, ještě by to chtělo nějaký větší diesel
Avatar - Pekelná Micinka
15. 1. 2008 23:34
Re: Politika Auto cz
No je pěkný, vyvážený... Já se však nemůžu zbavit dojmu, že přišel trochu pozdě, nebo spíš trochu mimo. VW zřejmě nechce vyzradit vzhled předku příští generace Passatu (asi také ještě není zcela jasno) a tak má CC omlazenou a uzpůsobenou verzi přídě té současné generace. Neznám plány VW, ale říkám si, proč nemohl přijít s o něco radikálnějším CC současně s další generací Passatu..

Zadek, zejména světla hraje na francouzskou notu. Zdařilé dílo. Je vidět, že VW se nechce zbavit myšlenky "manažerského" Passatu a chce nabídnout sportovněji střižené auto, které je blíže konkurentům standartního Passatu, protože žádná automobilka vpodstatě nenabízí tolik usedlý design jako má Passat a verze CC je tak blíže Mondeu a zčásti i japonským samurajům jako je Mazda6 nebo Accord.
anonym
16. 1. 2008 09:43
Re: PASST NA SRDCE
Klasická německá konfekční pixla s naprosto odpudivou přístrojovou deskou (co je to za plast na tom volantu?). Teda nejsem zrovna příznivce MB ale co se na tomhle póloautu dá přirovnat k CLS?
14. 1. 2008 17:45
740i E38 (1999-2001)
Zdar borci, mate niekto osobne skusenosti s tymto autom?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "No tohle ...."
14. 1. 2008 18:10
Re: 740i E38 (1999-2001)
Jo to znám - jede to jako Aygo, žere to jako Aygo, kradou to jako Aygo ... dobrej kup, ber to.
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:23
Re: 740i E38 (1999-2001)
První co uděláš, tak to předeláš na plyn, žere to jak prokoplý, servisní náklady poměrně vysoké, ale to se u takových vozů dá čekat. Osobně bych volil spíše 728i, ale ta už je na tento koráb poměrně slabá. Auto je to pěkný, ale provoz poměrně drahý. Je to pro ty, kdo na to mají, a ne pro ty, co chtěji honit velkou vodu.
neregistrovaný "People's Front of Judea"
14. 1. 2008 17:45
Zadek
Nemuzu si pomoci, ale ten zadek vypada tak nejak "korejsky" 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2008 17:46
Hezke, ale...
...je to dalsi Volkswagen s japonskym designem. Zacal to Tiguan, pokracuje v tom Passat CC (Btw to zas museli v oddeleni marketingu VW hodne premyslet, aby dali tomu autu tak blby nazev. Vzdyt CC je jiz nekolik let synonymem coupe-kabrioletu, coz tohle auto jaxi neni.) Kazdopadne auto je to pekne, jeden z hezcich Volkswagenu, motory ok, a nejspis to i dobre pojede. Sedany mam rad, takze mne tahle nova vlna docela oslovuje, no ale na CLS to porad nema, vedle Mercu to porad vypada jako lidove vozidlo.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:24
Re: Hezke, ale...
Japonci mají design? To jsem nevěděl. >:D
neregistrovaný ".doubt."
14. 1. 2008 18:46
Re: Hezke, ale...
A ty jsi co, nějaký GTIho brácha? ;-)
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 20:44
Re: Hezke, ale...
je to jeho milenka >:D
anonym
14. 1. 2008 22:07
Re: Hezke, ale...
>:D :yes:
Avatar - Ruffi
14. 1. 2008 19:10
Re: Hezke, ale...
Jednou z moznosti pomenovania bol Passat CLC.
neregistrovaný "Daves"
14. 1. 2008 23:03
Re: Hezke, ale...
Kopirovani japonskeho designu??Treba ten van-Civic nebo rodinny prekrasny City >:DO jakem jap.des.tady mluvis??
14. 1. 2008 23:43
Re: Hezke, ale...
inu, to je jeden pohľad, za japonský dizajn sa dá považovať aj Accord, LS, Murano a 350Z, tam by som už posmešky nerobil... a hlavne Murano, prípadne Infiniti FX je pre mňa ukážka niečoho krásneho.
Avatar - da_b0mb
15. 1. 2008 21:42
Re: Hezke, ale...
Ten designovy rozdil oproti CLS je hodne markantni...CLS je skvost, kterej se spatne napodobuje. Je mnohem vic agresivni, proste dech berouci. Ale tenhle Passat? Klobouk dolu, po dlouhe dobe pekna "lidovka"
neregistrovaný "Michal Polan"
14. 1. 2008 17:48
:)
I VW se chce přiživit na nové třídě čtyřdveřových kupé, tak tu máme dalšího protivníka stojícího proti M-B CLS. Nejsem rozhodně cílovým zákazníkem téhle sekce trhu, ale vzato designově, nelíbí se mi to. Stejně jako CLS. Nemusí totiž :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:26
Re: :)
Tohle nestojí proti CLS-ku, tohle je Passat, tedy třída podstatně níže.
Avatar - Ruffi
14. 1. 2008 19:22
Re: :)
Presne tak..CLS od M-B bude mat konkurenta v podobe AUDI A7 a da sa predpokladat,ze aj BMW si bude chciet ukrojit z kolaca..
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 1. 2008 08:55
Re: :)
Třídy v kategorii velkých, rádobysportovních sedanů mě nechávají chladným. Koncepce je stejná, jen se liší rozměry. Prostě stejný živočišný druh, jen je o trošku menší.
neregistrovaný "jenda benda"
14. 1. 2008 17:56
Takže
soudruzi ve Wolfsburku neumí udělat skládací střechu a tak si to aspoň pojmenovali coupe-cabrio. A ono je to tak nějak s celou jejich produkcí. Taky tomu říkají auto :-O
Rozbalit vlákno
8
anonym
14. 1. 2008 18:23
Re: Takže
ale soudruzi už maji sklapaci strechu na eose ;-)
15. 1. 2008 08:17
Re: Takže
No vsak s nou tiez prisli posledni az ked to odkopirovali od ostatnych....
neregistrovaný "chytrak1"
15. 1. 2008 13:21
Re: Takže
No takovou střechu jako má EOS nenabízí žádný konkurent. Tak to těžko mohli okopírovat. Spíš se (opět) poučili z chyb ostatních a udělali to dokonale. Což si u tohodle passatu nejsem jistej. Hezký to je, ale coupé ani náhodou, dokonce ani sportovně to nevypadá. Možná dynamicky ale sportovně ne.
15. 1. 2008 14:08
Re: Takže
Áno, dá sa to napísať aj takým, krajším spôsobom. Čakať v zálohe, potom vziať to najlepšie a dotiahnuť to k dokonalosti, to je vychcaný spôsob, hodný Volkswagenu. V tomto prípade bolo ale na strane Volkswagenu skôr vyčkávanie, či sa pevná skladacia strecha uchytí, alebo to bude prepadák. A nakoniec šli už len na istotu.
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 18:22
Re: Takže
Nejde přece o vychcanost, ale chytrost. V životě člověk dělá chyby, ale nepoučí se z nich jen osel. Ti nejchytřejší se naopak učí z chyb ostatních. ;-)
16. 1. 2008 06:58
Re: Takže
Chytrí sa učia - vychcaní odkukávajú a vydavaju za novinku...
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
16. 1. 2008 13:02
Re: Takže
jenže do té teče :-O
neregistrovaný "Daves"
17. 1. 2008 14:37
Re: Takže
To uz davno neni pravda ;-)
neregistrovaný "Perun."
14. 1. 2008 18:03
CCLS
Zajímavý počin. Takový výstřel od boku si může dovolit jen automobilka, která si je velmi jistá svým obchodním úspěchem.. Tedy po "C" sloupek velmi pohledné.. Ale ta záď.. Jestli podobný manýrismus promíjím CLS, tak tím chci říct, že tam si na nic hrát nemusejí, je to přeci jen Mercedes. Ale v mainstreamu se těžký - přetěžký zadek nemusí líbit a promíjet.. Je možné, že pár jich občas uvidíme, ale dle mého názoru ne u nás. Drahý špás tenhle vlčí pokus ;-)
Rozbalit vlákno
17
15. 1. 2008 08:27
Re: CCLS
Ten zadok vyzerá ako psí zadok so stiahnutým chvostom...
Nech mi nikto nehovorí, že Passat CC je o triedu nižšie ako CLS, zámer VW je úplne jasný. Vlčí pokus, alebo skôr hyenizmus. A to sa mi zdalo, že vo VW (po zhliadnutí štúdie Up!) svitá na lepšie časy... ;-)
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 12:23
Re: CCLS
CLS vychází z řady E tedy vyšší střední, passat je střední třída ...
15. 1. 2008 12:27
Re: CCLS
Ale to predsa na veci nič nemení...
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 13:33
Re: CCLS
Já jenom, že: " Nech mi nikto nehovorí, že Passat CC je o triedu nižšie ako CLS, zámer VW je úplne jasný. Vlčí pokus, alebo skôr hyenizmus."
15. 1. 2008 14:06
Re: CCLS
Ale áno, presne o to ide. Ale v tomto prípade rozhodne nie je dôležité, či je to auto postavené z komponentov vozu strednej alebo vyššej strednej triedy. Pre VW z toho plynie výhoda - konečný produkt vyrobí s nižšími nákladmi a nakoniec ho bude zrejme aj predávať lacnejšie ako Mercedes. S dizajnom, kvalitou a komfortom plne zrovnateľným. Takže sa dá čakať, že sa mnohí potenciálni záujemcovia od mercedesu priklonia k Volkswagenu. Ide o tú istú skupinu ľudí, o rovnakých cieľových zákazníkov. Už je jasné, ako som to myslel? ;-)
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 16:48
Re: CCLS
Pochybuju ze tahle sra*ka od VW bude konkurovat CLS, vzdyt kdo uvazuje o koupi CLS musi opovrhovat vsema pseudoautuma od folksvágnu - jeto UPLNE jina skupina lidi. Lidi obdivujici VW sou vetsinou přizdi***, vzdyt kolik se prodalo Phaetonu ;-) A rict ze kvalita a komfort je srovnatelnej - to nemyslis vazne.
anonym
15. 1. 2008 17:28
Re: CCLS
Tak nepochybuj. Ľudia hodne pozerajú na peniaze, aj tí majetní. A tí, čo sedlajú bežného Passata a po CLS poškuľujú, ale váhajú zaň toľko vysoliť, budú novým CC uspokojení. VW má, či sa Ti to páči, alebo nie, dobrý zvuk. A že VW nemôže ponúkať obdobný komfort ako CLS? Ako to vieš, asi si sa už v CLS viezol, aj v novom CC a môžeš zrovnávať, že.
A kvalita? Passat CC môže ponúknuť zrovnateľnú, to poviem s kľudným svedomím. Mercedes nie je, čo sa týka kvality, tiež nič svetoborného. Myslieť si, že naňho nikto nemá alebo nemôže mať je naivné.
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 16:51
Re: CCLS
Takže ty si představuješ, že v reálu se někdo bude přímo rozhodovat mezi CLS za 1,5mega a CC za cca 900 tis. ??
Nebo paralelně mezi třídou E a Passatem ???

No nic, hlavně že z toho pro VW plynie nějaká ta ( samozřejmě nezasloužená ) výhoda ... ;-)
anonym
15. 1. 2008 17:34
Re: CCLS
Myslím si, že áno, v pohode. Veľká časť zákazníkov kupujúcich drahé aluxusné auta nemá ani šajn o tom, čo sa rozoberá v tejto debate. Chcú luxusné, alebo luxusne vyzerajúce auto, pravdaže za čo najlepšiu cenu. DOkážu drankať zľavy do nemoty, prečo by sa neobrátili tam, kde sa od začiatku núka lepšia cena? Rozdiel v podvozku ani nezaregistrujú, a kone a luxus stoja vo VW menej. A v ich očiach je často VW na podobnej úrovni ako Mercedes - a VW takéto myslenie len podporuje. CC má všetky predpoklady na úspech, to musím uznať, hoci ako taký tento počin VW na inom mieste a v inom zmysle kritizujem.
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 18:32
Re: CCLS
Klaudie, připadá mi, že nechápeš poslání a místo tohoto vozu.
Nejde o konkurenta CLS, ale o jeho levnou alternativu.
Tedy je mezi tím rozdíl asi takový, jako mezi Fordem Mondeo Combi a Škodou Fabii Combi.
Prostě jiný třídy, ale stejný styl vozu.
16. 1. 2008 07:01
Re: CCLS
Lacnejšia alternatíva nie je konkurenciou? Stým rozdielom si to prehnal - CC a CLS majú k sebe oveľa bližšie.
16. 1. 2008 11:42
Re: CCLS
CC rozhodně není konkurencí CLS, protože VW nenabízí dostatečnou image. Ten, kdo chce mít "status symbol" nepůjde do mainstreamové značky, byť by nabízela levnou alternativu v podobném duchu jako CLS. Tento typ auta už hodně vypovídá o svém majiteli. Řekl bych, že kupci se budou rekrutovat spíš ze současných Passátníků/Mondeistů, kteří už nechtějí "obyčejný sedan". CC jim nabízí trochu víc.
16. 1. 2008 12:42
Re: CCLS
Ukáž mi jedného majiteľa Golfu alebo Passata, ktorý je ochotný priznať, že jeho miláčik a jeho hrdosť je nejaký blbý mainstream...Pre mnohých je znak VW už taký imidžový ako Mercedes...
16. 1. 2008 14:22
Re: CCLS
Jasně, ale ti, co mají kromě peněz na CLS zálusk také pro jeho image určitě nesáhnou po "lidovce" z Wolfsburgu. I když se snaží mnohem vyspělejšímu "příbuznému" podobat co to dá. Nicméně jsi mi dal víceméně za pravdu, že si to budou kupovat "fauvé srdcaři". Z Mercedesu nebo BMW do něj nepřesedne skoro nikdo. O tom jsem přesvědčen.
17. 1. 2008 09:38
Re: CCLS
Koľko je takých? Osobne som presvedčený, že týchto "imidžových" Passatov budeme na cestách stretávať dosť, určite viac ako Mercedesov CLS.
anonym
17. 1. 2008 11:56
Re: CCLS
Je to asi tak, jako když si koupíš Pasata za 900 000 a nebo M-B "C" za 900 000(nebo i jeho základní verzi z aještě míň). Co bude stylovější a lepší???
anonym
14. 1. 2008 18:22
bbs
no je to prudko mercedesoidne ,svetla su mazdoidne.
A cudujem sa ze,tento super-multi-mega-giga-tuti-maninstream musi kopirovat ine znacky - toto predsa etalon nerobi.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - filko
14. 1. 2008 18:23
Tatra
Docela to jde... Konečně se auta začínají vracet k Tatraplanu... ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2008 18:26
design
tak jsem tak čekal něco víc .... myslel jsem že vw se přiblíží cls o trochu více ... podle mě by mohla být silueta nižší a dynamičtější a bylo by to o dost lepší .. každopadně je jak píšu dycky bude to trhák je to přece vw, má to ten úžasnej motor tdi, každé vw je spolehlivé, má to kvalitní interér z měkčených plastů a tak ... :-)
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2008 08:48
Re: design
Myslíš, že to šlo ešte viac? To už by museli kresliť úplne cez kopirák...
Avatar - SpiderJ
14. 1. 2008 18:27
Cestovní Cumshot
COže?! TOhle je VW?! A ještě k tomu Passat?! To si snad dělají srandu, ne?! Na co ted´ budeme nadávat, když Passatův bratránek vypadá takhle?! Vždyt to auto má styl, duši, překypuje luxusem, sebedůvěrou, neskrývá emoce a ten interiér? Nádhera!! Jakoby říkalo: "Zítra ráno máš jednání v Barceloně? No problemo compadre, v osum ráno jsi tam a s chutí si dáš uvolněný a odpočatý šálek espressa na náměstí..." Dávám palec :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 18:48
Re: Cestovní Cumshot
:yes: Zajtra ideš do Paríža na schôdzku?
anonym
15. 1. 2008 02:50
Re: Cestovní Cumshot
"...a s chutí si dáš uvolněný a odpočatý šálek espressa v odstavném pruhu při čekání na odtahovku..." >:-[]
Avatar - SpiderJ
16. 1. 2008 18:16
Re: Cestovní Cumshot
hlavní je to espresso, ne? >:D
neregistrovaný "Bávoman"
14. 1. 2008 18:29
Peugeot
Vypadá to jako pažout 607, žádná bomba...podle mě zbytné auto. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 18:29
pekneee
exterier vyvazeny .....zboku mi pripomina Mercedes C(new)....... ale predna aj zadna cast dokonale ladia. Je to ovela krajsie auto ako nove SuperB....a snad bude i priestorovo vacsie.
Tak ako sa mi posledne 4 roky nepacil ziadny folkswágn....tak tento CC mi je teraz velmi, velmi sympaticky! :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 18:44
Re: pekneee
Koukám, že máš dneska nějakou slabou chvilku, žádná síra a oheň na adresu VW, to jsi asi vstal levou nohou z postele. :yes:
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 18:49
Re: pekneee
Skôr pravou. >:-[] Mal totiž smolu a opäť padol zo 45 poschodia. :-O
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 19:01
Re: pekneee
.. to auto uputalo :yes: :yes:
neregistrovaný "XF"
14. 1. 2008 18:45
CUPOLA
To je dokonalosť. Hoci na prvých fotkách to nebolo až tak úžasné auto, hoci na spy-photo to tiež nebolo úžasné auto, potom som si pustil video a pozrel ďalšie fotky. Vidím tam absolútne čisté, namosúrené tvary strechy kombinované so serioznou maskou Pasata. Je tak krásny. :yes: :yes:
To auto má okrem najlepšieho interiéru v triede, ktorý dojmov z luxusu a výbavou predčí všetkých ostatných, aj vrátane Mondea s prehľadom veľmi uhľadené, špotorvé tvary. Vzadu dokonalá drevená dekorácia- Jasne hovorí, že toto je prestíž. Pokiaľ pôjdete do Dubaja a nepôjdete v Rollse, tak chodte v Passate CC. Každý sa na vás bude pozerať ako na šejka. Proste image má tento automobil vzdialený od ostatných na sveteľné roky. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "antiVW2"
14. 1. 2008 20:12
Re: CUPOLA
aj ked je to pekne auto....aj tak sa budem rozhodovat medzi:
Lexusom, Hondou, Mazdou, Toyotou ;-)
VW necham inym "zakaznikom" ;-)
16. 1. 2008 11:51
Re: CUPOLA
Ehm..., v Dubaji by v tomhle jezdil maximálně střední management. Tady jsi trošku přestřelil. Image má sice vzdálený světelné roky, ale spíš směrem vzad. Všechny luxusní značky jsou mnohem dál. VW se zatím pouze dotahuje.
neregistrovaný "Shortař"
14. 1. 2008 18:59
Zbytečné auto???
Říkejte si co chcete, tohle auto si kupce najde. Mě osobně se moc líbí a jediné, co bych mu vytknul, jsou zadní světla. Jsou moc velké a záď to děla opticky těžší. Jinak je to skutečně perla. A s tím 3.6 FSI to pojede parádně.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rafter"
14. 1. 2008 19:04
Re: Zbytečné auto???
Kedze nikto nereaguje, budem ja !
Ked je nieco predsa Coupe-Cabrio, tak to ma vyzerat ako CC a nie ako mladsi bracha passatu. Predsa coupe je oznacenie pre dvojdverove auto a cabrio pre sklapaciu strechu nie ?
Opravte ma ak sa mylim, napr. Peugeot CC +- 207,co 307 uz neviem. 8-s
neregistrovaný "Shortař"
14. 1. 2008 19:14
Re: Zbytečné auto???
Nadávají tady na to všichni. To je důkazem toho, že téhle verzi Passatu skutečně není co vytknout. Jestli je největší chybou NÁZEV, pak jde o dokonalé auto. :-)
15. 1. 2008 08:45
Re: Zbytečné auto???
To predsa nikto nespochybnil, Passat CC nie je žiadny chudák, JE to pekné auto.
neregistrovaný "LT"
14. 1. 2008 19:03
4dveřové pro 2
Vzadu tak do 15 let, pak si radši lehni, ať tě nebolí hlava, až jí budeš ohýbat.
K čemu.. :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 19:18
Re: 4dveřové pro 2
Pro managery, kteří jezdí převážně v autě sami a schválené mají 4-dvéřové auto.
Jsi asi ještě mladý, že?
neregistrovaný "A2"
15. 1. 2008 07:37
Re: 4dveřové pro 2
Že ty měříš 165 cm? Ale každý takové štěstí nemá.. ;-)
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 18:34
Re: 4dveřové pro 2
Já nejsem žádný malý pivo, tím si buď jist. ;-)
anonym
14. 1. 2008 19:16
je to....
.....určitě krok do neznáma..vypadá uplně jinak než pravý volkswagen a navíc slibovali kupé a né kupé se 4 dveřma.......prostě :no: :no: :no: :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Deception"
14. 1. 2008 19:20
Re: je to....
K čemu kupé? Prodeje 407 Coupé a jí podobným modelům jsou na bodu mrazu.
Lidé zaplatí za 4 dveře a sportovní look. ;-)
Avatar - Emel
14. 1. 2008 19:17
Super
Opravdu moc hezké. Trošku mi vadí dlouhé převisy, podobně jako Peugeot 407 ale možná bude vypadat líp ve skutečnosti než na fotkách. A interiér mi přijde dost tragický, třeba madlo dveří nebo kompozice ze dřeva a kůže na palubce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beekey"
14. 1. 2008 19:27
Hm...
Nepaci sa my passat, je to moc konformisticke a nudne auto, inerier tiez nic moc, ale toto... Sice je to trosku ako roztahana zuvacka 'a la passat, ale neak mu to pristane. Z predu je to radsej OK, to zadne svetlo je trosku velke, ale aj tak je daleko krajsie auto ako Superb.
Najviac ma prekvapil interier, alebo najviac ma prekvapilo to, ako som zareagoval na interier. ANo neni to moc odlisne od obycajneho passatu, ale predsa ten rozdiel je paradoxne obrovske, nehovorim, ze je to luxus ako Lexus LS, ale slusny decentny interier, ba nadpriemerny pre tuto kategoriu. Nezabijal by som pre to auto, ale nehovrim, ze by som to nebral a to z mojich ust uz znamena nieco. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chris K."
14. 1. 2008 19:29
kopia
Vcelku pekne auto, hoci maska je trosku velka. Aj ked vonku z toho krici Mercedes, dnu nieco na sposob Mazdy6, Lexusu a Fordu.

Otazka znie - NACO A PRE KOHO? Len pre ludi, ktori chcu stvordverovy velky otvoreny VW? Predpokladam, ze coskoro pribudne verzia so zvysenym podvozkom, pre ludi, ktori chcu stvordverovy velky otvoreny VW so zvysenym podvozkom.... Druha generacia bude mat mozno aj dvojite otvaranie kufru zo Superbu....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Orvell
14. 1. 2008 19:54
Coupe
Může mi někdo vysvětlit proč se 4dvéřová auta (CLS nebo tento Passat) můžou nazývat coupé? Já myslel, že coupé musí mít pouze 2 dveře.
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2008 20:17
Re: Coupe
To je marketing, to nepochopis. Manipuluji s lidma, prekrucuji zavedena pravidla, vymysleji nova oznaceni. Uplne to same je np. s SUV, ktere se z niceho nic zacaly nazyvat CUV (tedy crossover) nebo SAV (sport activity), pritom jde vice mene o to stejne.
neregistrovaný "SPARTAN1"
14. 1. 2008 19:59
LOL
Tak proti tomuhle neřeknu ani popel. >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2008 20:13
genericke CLS
"prilis klasicke, prilis nudne"...chryslerovsko-peugeotovsky rozplacle auto...opravdu mimo misu CLS :no: To srovnani pokulhava tak moc, ze to ani vic nejde :'-( Stejna technika, stejny interier, jen lacinejsi vnejsi design. Za tohle má u mne VW 3-. Tiguan je taky hnusnej, ale k VW mi nejak pasuje...tohle ne. Kdo si nekdy prohlednul CLS "zblizka", nemuze pochopit, proc se tady vubec o necem diskutuje... ;-)
Rozbalit vlákno
4
14. 1. 2008 20:16
Re: genericke CLS
tou stejnou technikou,interierem a lacinejsim designem jsem samozrejme myslel srovnani s klasickym VW Passat...mea culpa :-O
14. 1. 2008 22:43
Re: genericke CLS
Trénuj věty, lowkicku. Tyhle soudy ti tedy nevyšly vůbec... je to velká kláda, to je bez diskuze.
15. 1. 2008 07:38
Re: genericke CLS
Vetami (bez zmysluplného obsahu) sa neargumentuje. "Velká kláda" nie je zmysluplný argument - "stejný interiér" a "stejná technika" áno. Trénuj argumentáciu, nie sloh >:D >:D >:D
15. 1. 2008 10:46
Re: genericke CLS
Ja prece nepsal o tobe, ale o Passatu :-) Bud trochu "cool" ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
14. 1. 2008 20:45
trosku medved
Trošku mi to tvarově připomíná mercedes ale jinak je to šupa :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dukem"
14. 1. 2008 20:46
super no
už mě to štve, další auto, VW vyrábí tolik aut, že bych se z toho ***, těch modelových řad je snad přes 15, kdy přestanou zahlcovat svět krabicema ?! a ještě skoro úplně stejnýma jak rozměrově tak designově !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donaldd"
15. 1. 2008 08:43
Re: super no
To máš pravdu, já když si dám vedle sebe fotku tohohle a pola, tak mám taky problém poznat co je co. >:D >:D >:D
neregistrovaný "MISO _ LM"
14. 1. 2008 20:50
noo...
je to v celku pekne len ten predok mi pripomina MB-CL aj to zaoblenie....tie zadne svetla sa mi osobne nepacia ale asi to je vec vkusu...CLS to nemoze konkurovat v ziadnom pripade!!!!
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2008 21:02
musím uznať...
veľa sa tu už toho povedalo aj natliachalo, a ešte sa aj veľa povie a natliacha, tak prispejem svojou troškou... skutočne IMHO prvé auto od VW na ktoré môžem jedným slovom povedať - pekné. Myslím že je tu ale jedno "ale", nie však dizajnové. Jedná sa o to, že CLS je krásne nepraktické auto, to sa proste nekupuje pre rodinné využívanie, to sa kupuje pre imidž, imidž ktorý dáva brand Mercedes-Benz. Passat je síce považovaný za limuzínu (teda v našich zemepis. končinách), ale spolahlivo plní funkciu rodinného auta, keby mal niekto k dispozícii štatistiky predajnosti sedan/kombi+N1 (ja som príliš lenivý si ich nájsť), vedel by to podporiť/vyvrátiť. Ktovie koľko súčasných zákazníkov a majiteľov Passatu je ochotných presedlať do tohto značne nepraktického ale elegantného auta...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
14. 1. 2008 21:20
Tak CLS má brášku
No to se podívejme! On je to dnes vůbec zvláštní den. Nedělali-li si dnes ve zprávách na ČT1 delpr tak ekologové ve spolupráci s EU přišli na to že biopalivo je vlastně neekologické a jeho výroba přináší obecně více škody než užitku. Mercedes před časem vynalezl novou třídu v automobilech, jejíž název je tak trochen protimluv, tedy čtyřdvéřové kupé. Prodává se to jak housky na krámě a hnedle má dalšího soukmenovce, a další se již rovněž chystaj ukousnout si svůj díl z onoho koláče ... Je ovšem nutno přiznat že se ale tento CC apoštol povedl, není-liž pravda. Vychází - logicky, neb musí - z onoho CLS, a osobitě elegantním způsobem téma čtyřdvéřové kupé rozvíjí a obohacuje. Jestliže exteriérem se vzdaluje od Volk a blíží se prémii (jedinou výtku mám k mlhovkám a jejich okolí), tak interiérem tohoto vozu tam je. A že je jen pro 2+2, no a co, aneb viz výše - kdo vlastně ví jak to s tou ekologií vlastně je. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.c"
14. 1. 2008 21:23
PROČ???
to je zase jako když kočička s pejskem vařili dort, po "spíchnutém" Tiguanu další zpatlanina prvků z modelů uspěšnějších konkurentů, VW je dost velká firma, aby měla na angažmá skutečných designérů, proč jsou tak deutsche rigidní, v čem je chyba???
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2008 07:40
Re: PROČ???
V zákazníkoch. Firma im dá čo chcú najviac - keď chcú nudu, budú ju mať. Ale za mňa - mne sa tento kupéPassat celkom páči, nie je to až tak nudné ako klasický Passat.
neregistrovaný "coe vae voe kua"
14. 1. 2008 22:12
Proč to nemůže být rovnou nový Passat sedan?
---//---
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "---|---"
14. 1. 2008 22:14
Re: Proč to nemůže být rovnou nový Passat sedan?
///--///
neregistrovaný "yoseph"
14. 1. 2008 22:41
Hezke ale. . . .
Asi určitě moc drahé
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riwal"
14. 1. 2008 23:28
Nepovedený klon CLS
Tenhle prapodivný klon MB CLS bych si nikdy nekoupil, předek fádní, z boku kopie CLS a zadek příliš těžkopádný.. A interiér zůstal až na pár divných úprav stejný jako v klasickém Passatu- je vidět, kde VW ušetřil... >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2008 23:48
NEHORAZNOST
Jsou kopie a kopie. Nketeri se auty konkurence pouze inspiruji, nekteri je sproste okopiruji. Zde se VW zaradilo vedle cinskych pratel. CLS je originalem, CLS je krasne auto, CLS bylo prvnim. O me kratke zkusenosti s CLS jsem napsal v mem blogu. [odkaz]
To, co zde VW predvadi je nehoraznost v Evrope skoro nevidana. Zde se neni treba divat na detaily, hned je videt, ze jde o vice nez pohuou inspiraci. Automobil samotny vypada vyborne, o tom neni pochyb. Aby take nevypadal, je to kopie krasneho vozu. Palec vzhuru za krasny vuz a zaroven dva dolu za takovou nehoraznost.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "PREMDA"
15. 1. 2008 01:05
Re: NEHORAZNOST
Nevim, jestli se s tihle da souhlasit. CLS je predlohou, to je jasny. Ono takove 4-dverovy coupe se mnoha zpusoby postavit neda. VW vi, co dela. Nabidne shodne vyhlizejici auto za min a doufa, ze sebere MB zakazniky.
Me vadi, ze se VW cpe kam nema. VW je tuctak, normanlni mainstream jako Toyota, Chevrolet, Hyundai a podobne. VW nema na vic. Uz to tvrdi i jeho image a jmeno. Timhle se zvedne i cena, kterou uz za VW nikdo nezaplati. Prodeje zustanou na urovni Phaetonu.
Spis se uz tesim na testy Passatu cc. Vyjedeme do nekolika tydnu.
Odkaz jinak SUPER :yes:
15. 1. 2008 09:17
Re: NEHORAZNOST
Tomu sa hovori hyenizmus, nie konkurencny boj. VW asi naozaj nemá na viac. Alebo má, a nepredvádza to. Možno si odkladá prekvapenie na neskôr...?
neregistrovaný ".arfan"
15. 1. 2008 13:29
Re: NEHORAZNOST
Vy tři jste se hledali ... :-)
anonym
17. 1. 2008 12:02
Re: NEHORAZNOST
S Tojotou bych zas tak nesouhlasil, nezapomeň kdo dělá jedny z nejkvalitnějších vozů ??? Je sice pravda, že se to řadí k majnstrýmovejm značkám, ale má několik vozů, který sou "svý páni" . Viz. třeba nová Toyota Land Cruiser (ale i starej Land Cruiserr 100).
neregistrovaný "Kodlias"
15. 1. 2008 00:00
3,6 FSI
3,6 FSI je jediný motor, který má pro tuhle káru smysl. S 2.0TDI 103kW to bude hračka pro malé děti a 1,8 turbo se v tý kapotě ztratí:-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Donaldd"
15. 1. 2008 08:48
Re: 3,6 FSI
Mě to přijde v pohodě. Nikdo ani nečeká super raketu s chovánim F1. A 1.8 malá pod kapotu ? Zatim na silnici nepotkávám moc aut, který by jezdili se zvedlou kapotou, aby všem ukázali, co tam maj za zázrak.
21. 3. 2008 21:23
Re: 3,6 FSI
a není to zbytečné 3.6 FSI na dnešní provoz ? Jaká tam asi bude spotřeba ?? Auto se mi líbí a koupím jej,jen motor který když najedu ročně l2 tkm
neregistrovaný "Hamounovic"
15. 1. 2008 00:21
Hezké
Líbí se mi, je to první hezké VW po dlouhé době. Snad jenom tu přiblblou anténku na streše bych urazil (to se zase někdo v koncernu vyřádil, viz nový Superb). To, že někdo něco kopíruje mi obsolutně nevadí když to dá hezčí výsledek než originál (subjektivní názor).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cyril"
15. 1. 2008 00:41
Jsem v pytli
Už čvrt roku rozmýšlím nové auto pro manželku, už jsem skoro šel objednat Mazdu CX-7 (líbil se mi hlavně design) a teď tohle, no nevím, zase jsem nerozhodnutý, moc hezké.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Arno"
15. 1. 2008 00:55
Re: Jsem v pytli
Já jdu rozbít prasátko, mě se líbí.
neregistrovaný "Kulič"
15. 1. 2008 00:57
Re: Jsem v pytli
Vypadá skvěle ale to prasátko asi bude muset být dost vypasené, tak mega plus.
neregistrovaný "Arno"
15. 1. 2008 00:59
Re: Jsem v pytli
No s tím počítám, tak 1,4 mega za těch 220 kW mi přijde přiměřený, uvidíme
neregistrovaný "Chris K."
16. 1. 2008 13:02
Re: Jsem v pytli
Kup jej CX-7.
neregistrovaný "fichta"
15. 1. 2008 05:35
jsem v pasti
asi vymenim pazouta za pasika snad mi neodejde tak brzy turbo jinak bych se z toho pripotento :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2008 07:41
Typický Volkswagen...
Volkswagen Caddy sa objavil až v dobe, keď trieda malých užitkáčov, založená Francúzmi, bola pevne etablovaná na trhu. Prišiel až nakoniec, aby si odhryzol z koláča, ktorý upiekli ostatní.
VW Touran. Trh už dávno zdobili klenoty ako Scénic, Picasso a iní. Najmladší z rodiny Golfov prišiel posledný, k hotovému stolu.
VW Eos - opäť jeden z posledných. Aj keď trochu nepochopiteľne, pretože kabriolet bol už tradičnou súčasťou famílie Golfov. Objavil sa až v dobe, keď SLK, 206CC, 307CC boli hviezdami.
Golf Variant. V 5.generácii s ním otáľali neuveriteľne dlho. Vraj by bol nadbytočný, úlohu praktického a priestorného auta v segmente mali plniť iné modely a kombi je zbytočné. Vytriezvenie prišlo až úspechmi kombíkov tejto veľkosti u konkurencie. Kombiverzia Golfu, považovaného za etalón nižšej strednej triedy, vstúpila na trh ako takmer posledná...

A teraz tu máme Passat CC. Zlodej podoby aj zlodej mena. Akoby z oka vypadol Mercedesu CLS a s príslovečnou drzosťou si privlastnil aj meno - písmená CC predsa dávno zdobia iné modely, a nie so značkou VW. Opäť teda posledný, a opäť s úmyslom priživiť sa brať úrodu tam, kde pôdu obrobil niekto iný.

Z tohto dôvodu ma nový Passat CC nemôže nadchnúť, pretože okopíroval všetko čo sa dalo, vrátane sklopenej zadnej časti, prvku tak typického pre CLS. Ak opomenieme tento fakt, dizajnovo sa jedná o pekné auto, čo nie je u VW úplná samozrejmosť, hoci až na detaily všetko tu už raz bolo. Predné svetlá pripomenú práve predstavený Superb II v zaoblenejšej podobe, podobne vystúpené zadné svetlá už mala Omega, tu majú aspoň atraktívnejší tvar. Stúpajúce línie na bokoch auta (vďaka bohu po Superbe aj tu ustúpili od veľkých hladkých plôch typických pre koncernový dizajn)sú pekné, a hoci tento štýl uplatňujú vpodstate všetci, u VW je to taká novinka, že má aj meno. Interiér je v znamení typického VW, napokon je to Passat, zdobí ho veľkorysá dávka dreva a kože, nie je už tak strohý a nudný ako sme zvyknutí.

Po rokoch koncernovej nudy a nevýrazných áut Volkswagen ukazuje, že to ide aj inak. Snáď najkrajší voz VW posledných rokov, to treba uznať. Hoci táto trieda je produktom ľudskej márnivosti a dychtivosti po luxuse a odlíšení sa (čo osobne v dnešnej dobe nastupujúcich ekologických a ekonomických problémov veľmi neuznávam, ale s tým sa vysporiadam sám), VW je dôstojným zástupcom, na ktorého sa aj dobre pozerá, má švih a šmrnc. Kým sa vedľa neho nepostaví zavedený konkurent od Mecedesu. V tom momente je jasné, kde bral VW inšpiráciu.

Opäť typický Volkswagen. Nikdy nepríde s ničím prvý. Vždy príde tam, kde je už úspešný niekto iný. Dizajn krásny, ale napodobenina. Meno pekné, ľahko sa zapamätá - ale ukradnuté. Takže hoci sa mi dizajn tohto auta páči, za tento počin nemôžem dať Volkswagenu jediný pozitívny bod. Z hľadiska obchodného je to pre VW dobrý a správny krok. Chýba ale kvapka slušnosti a najmä morálky. Passat CC je obyčajná zlodejina, wolfsbugskí páni zachádzajú snáď už príliš ďaleko. Ja viem, obchod, a voľný trh, reči o morálke sem vraj nepatria. Dokedy ale im to bude automobilový svet tolerovať? Číne sa podobný recept vytýka často a veľmi hlasne. Volkswagen môže? Čo by robil, keby niekto urobil auto tak podobné Audi TT alebo chrobáku, ako sa nový Passat CC podobá Mercedesu?
Predstav si, že podnikáš, vyvinieš výrobok, usadíš sa na trhu, vytvoríš si klientelu. Stojí ťa to hromadu času a peňazí. Vedľa teba sa usadí tiež podnikateľ, a rýchlo začne vyrábať to čo ty, s neveľkými odlišnosťami, s iným menom, a začne ti preberať zákazníkov. Budeš nadšený?

Takže typický Volkswagen, aj s jeho nechutnou politikou istých peňazí a nulového rizika. Pekný dizajn, konečne krásne, snáď aj dobré auto. Ale čierne, hnilé a vôbec nie sympatické pozadie.
Takže ak ide o auto, určite :yes: :-) :yes:
Úmysel, spôsoby a stratégia VW :no: ;-\ :no:
Hoci Volkswagenu tak ako iným držím palce, aby sa im darilo, týmto autom ich úroveň v mojich očiach výrazne klesla. ;-\
Rozbalit vlákno
3
15. 1. 2008 08:47
Re: Typický Volkswagen...
Po přečtení tvého příspěvku mám pocit jakoby VW vykrádal ostatní automobilky... ;-) Dá se souhlasit s otálením verze kombi u G5,ale jinak to vidím jako velmi promyšlené jednání v duchu hesla:"to nejlepší na konec".

V případě CC mohl VW zvolit jméno Passat liftback a možná by jsi se na to díval jinak.Já to jako vykrádání rozhodně nevidím(toto přirovnání sedí v případě čínských aut),spíše v tom spatřuji další rozmach podobně koncipovaných vozů.Uvidíš,že do pár let budou podobné typy vozů nabízet i ostatní automobilky.Automobilový trh se prostě vyvíjí,každá automobilka přichází s něčím novým.Něco se prostě uchytí,něco prostě zanikne,něco se bude vyvíjet dále.
15. 1. 2008 09:15
Re: Typický Volkswagen...
Netvrdím, že časom neprídu s autami typu CLS a teraz aj Passat CC aj iní. Iba v prípade VW je to až veľmi okaté. Tie príklady uvedené zo začiatku boli ako poukázanie na štýl VW, nechať iných otestovať trh a až nakoniec prísť na hotové. Žiaľ, vyčkávanie je pre VW typické.

Proti autu ako takému nemám nič, snáď až na výhrady k stlačenej zadnej časti, je naozaj vydarené. A ak VW prekvapí modelom, ktorý nik iný ešte nemá a na žiadny z nich sa nepodobá, poprípade definuje novú triedu, či novú skupinu zákazníkov, zmením názor o Volkswagene ako výrobcovi. Naposledy bol VW zaujímavý vytvorením "triedy Golf", a to je už sakra dávno. Predtým sa mu to darilo lepšie, hoci v prípade chrobáka neboli jeho zásluhy 100%, ale boli podstatné. Podobne tak Transporter. Ale dnešok je na podobné výrazné skoky veľmi chudobný. Vyčkávanie, kopírovanie a tlačenie sa zo zadných radov na pódium nie je sympatické ani trochu.

S tým menom je to presne o tom, mal zvoliť iné označenie ako CC. Aj môj pohľad na meno by bol potom celkom iný. Žiaľ, ani auto, ani meno nie sú originály. Na škodu Volkswagenu.
neregistrovaný "No,w@k"
2. 2. 2008 12:32
Re: Typický Volkswagen...
Nemám co dodat, mluvíš mi z duše.Tak to prostě je.
15. 1. 2008 08:18
Vysoká míra sebevědomí
V minulosti byla "klasickému" Passatu vytýkána jakási "chladná strohost"...Ba co víc,někteří ho nazývali dokonce nudným(což osobně nechápu)Po zhlédnutí fotek jasně říkám:VŠE JE ZAPOMENUTO!VW předvedl dokonalý tah,kterým umlčuje své kritiky a nám zákazníkům dává jasně na výběr:chceš-li limuzínu na reprezentaci,kup si klasický sedan ,máš-li rodinu a potřebuješ prostor,jdi do kombi,chceš-li ohromit dynamickým kabátem vem CC. :yes:
Rozbalit vlákno
7
15. 1. 2008 08:32
Re: Vysoká míra sebevědomí
S tým sa dá jedine súhlasiť, dizajnovo je to konečne vydarený (sériový) Volkswagen. Ovšem tá podobnosť s CLS je neodpustiteľná, už som to písal vyššie, nebyť mercedesu, Passat CC nikdy nevznikne. Zákazníkom by sklapla pusa naprázdno a GTI by nemal na čo spievať ódy.

Skôr by som želal Volkswagenu, aby sa mu podarilo prísť s niečím tak pekným a šmrncovným ako Passat CC je, ale aby to bol originál, a nie iba GTI-ho "naskakovanie na vlnu".
15. 1. 2008 08:58
Re: Vysoká míra sebevědomí
Nejen čím dál náročnější a vybíravější zákazníci,ale také automobilové firmy navzájem ovlivňují jedna druhou.Jedna něco vymyslí,trh to příjme a do pár let to mají i ty ostaní.Takže vyčkejme na další automobilky jak zareagují na CC a já tvrdím,že je otázkou času,kdy to budou nabízet taky...
15. 1. 2008 09:19
Re: Vysoká míra sebevědomí
Problém je v tom, že VW už dlhé roky neprišiel s niečím novým. Vždy je iba druhý až posledný. To je fakt, ktorý sa mi nepáči.
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 18:40
Re: Vysoká míra sebevědomí
Klaudie, ty máš opravdu osobní problém s tím, že nedovedeš pochopit, že někdo je první a někdo jen následuje. Vždyď auto taky vymyslel jeden člověk a ostatní se vezou, kabrio taky, kombik taky, SUV to same, van taky. Tohle je prostě další, poměrně solidně vycizelovaný směr designu, protože tolik variant už není, a je to VW. A ty to nedovedeš pochopit. :-)
Avatar - T613
15. 1. 2008 21:38
Re: Vysoká míra sebevědomí
Problém ovšem nastává když někdo kdo se prohlašuje za leadera přichází stále poslední.
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 21:47
Re: Vysoká míra sebevědomí
To prohlášení o leadrovi bych si rád někde přečetl. Kde je?
16. 1. 2008 07:04
Re: Vysoká míra sebevědomí
Ja to chápem, o to nemaj obavu. Ale nepáči sa mi to. "Európska jednotka", ktorá nikdy v ničom nie je prvá, to je trochu na zúfanie, nie?
neregistrovaný "154"
15. 1. 2008 08:39
:-(
No popravdě žádnej zázrak.A pokud zůstane Renault s Lagunou Coupe u konceptu který představil,tak asi není co řešit,to auto alespoň jako coupe vypadá a design je podle mně jeden z nejhezčích.A pokud tu bude někdo začít chtít polemizovat o tom,jak mizerně na tom Laguna je ze spolehlivostí,tak vás mohu všechny ubezpečit,že Laguna si prodělala své problémy první 2-3 roky výroby a pak už bohužel pro fanoušky VW kterým to ještě nedošlo pašíka tak nějak předběhla!!Mluvím z vlastní zkušenosti a hojných zkušeností jiných........ ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Daves"
15. 1. 2008 14:43
Re: :-(
Zvlastni.Ze by se sypaly Laguny jenom na morave? >:D
15. 1. 2008 08:46
Volkswagen
Volkswagen. Das Auto. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
15. 1. 2008 11:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kerrow"
15. 1. 2008 09:14
Zadek
ten zadek, to je hnus velebnosti. nejhezci na celem aute je interier, ale z venku nic moc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gutbayer"
15. 1. 2008 10:36
3D?
Mohl by mi autor prosím osvětlit, co probůh myslel větou: "Příď je v souladu s trendem tvarována trojrozměrně, přední rohy karoserie už vlastně neexistují." :no: :no:

Vzpomínám si, že podobně pitomou větu jsem četl v souvislosti s novou Fóbií... ale tam chápu, že popsat takový hybrid bez pejorativních výrazů vyžaduje používat nesrozumitelné, dobře znějící obraty typu "nekonečná linie"...
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2008 10:53
CCC
Jestli pismeno C v nazvu ma symbolizovat "coupe" a tenhle Passat se jmenuje CC, pak novy Citroen C5 by se mel jmenovat CCC5 :-) a nikdo s tim takovy humbuk nedela...pac je to normalni libivej sedan stejne jako Passat CC. Takze "mnoho povyku pro nic". Ja si myslim, ze timhle pocinem VW nejvic designove vykradl francouze a ne MB. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
15. 1. 2008 10:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
anonym
15. 1. 2008 11:20
Re: nazor
Som zvedavy aku cenu nanho hodia 8-s
Avatar - VDC
15. 1. 2008 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
15. 1. 2008 11:41
Re: nazor
Tak to si optimista ;-) :-)
16. 1. 2008 09:45
Re: nazor
Že by? Ja by som povedal o stovku viac.... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 1. 2008 12:26
Kde je coupé???
To, co píše nahoře Klaudius je pravda. Vždy VW přijde na trh s něčím, co vyšlápne cestu druhý. Netvrdím, že s nekvalitním, ale jen na jistotu a poslední v řadě. Nejhorší na tom je fakt, že VW vše prezentuje jako inovativní, jako prémiové a naprosto impotentní designěří a vývojáři kopčí, co se dá. Tu od Frantiků, tu od Italů tu od MB a poslední dobou se zdá, že snad už i do Asiatů.
Nemám nic proti ovlivňování konkurenčním tlakem. Jen dobře pro spotřebitele. Ale jejich politika vykrádání všeho dobrého a spolehlivého trhem osvědčeného je HNUS. Manipuluce s fakty.
Nevím, kde končí tzv. marketing a kde začíná lživá propaganda.
Nicméně vím, že tento pokus o CC je pro mne naprosto nepochopitelný samotným názvem oproti provedení. Kde je to CC? Tedy coupé?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Daves"
15. 1. 2008 14:52
Re: Kde je coupé???
Urcite dela dobre ze si necha vyslapnout cestu nekym jinym.Podivej se treba na Renault.Toho jeho vykriky designu pomalu poslaly k zahube...vsichni kopiruji.Pokazde je to nekdo jiny.Vznika spoustu druhu aut,vymozenosti..ostatni se snazi mit neco podobneho.Tak to je,bude a vzdycky bylo. ;-)
16. 1. 2008 07:12
Re: Kde je coupé???
Ale Renault je tým výnimočný. Priekopník automobilizmu, priekopník nových riešení, priekopník v dizajne, priekopník v bezpečnosti. Súboj Renault:Volkswagen dopadol 4:0 pre Renault.
neregistrovaný "Daves"
17. 1. 2008 14:46
Re: Kde je coupé???
A kdo ten jejich design uznava?Moc lidi ne ;-)
neregistrovaný "byl jsem Franta"
15. 1. 2008 17:24
Re: Kde je coupé???
kde začíná lživá propaganda? Slyšel jsi o Geblsovi? Víš kde se narodil? Už chápeš?
16. 1. 2008 07:08
Re: Kde je coupé???
Pocuj nehrabe ti v hlave nahodou? To moze napisat len idiot.
neregistrovaný "Karlitto_"
15. 1. 2008 16:58
rozslapnutej pašík - nic víc
Vypadá jak rozslapnutej pasat, desingove zmateny, nevyvazeny a ty zadni lampy - trikrat fuj. Nedivim se ze VW nevydelava kdyz utraci penize za takovyhle zrudy. At dal prodava golfy 1,9 TDI 55kW
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 1. 2008 18:21
CABRIO??
co ma toto auto s kabriom prosim vas??
Rozbalit vlákno
1
anonym
15. 1. 2008 20:27
Re: CABRIO??
Jarda s Bertoňákem ti z toho odříznou střechu tak, jako to dělají po desetiletí na Golfech v okolí, a hned to bude 'C' jako Cabrio.
neregistrovaný "Ambroz"
15. 1. 2008 18:41
Kdo je cílová skupina
To auto nevypadá zle. Na VW dokonce velmi dobře. O větším prodejním úspěchu bych ale pochyboval. Cena bude nad 800 tis Kč za základ a ten bude vypadat hodně jinak než tyto fotky. Auto jako na fotkách bude tak kolem 1,5 mil Kč. Za to je slušně vybavená A6, 5 nebo E. Za cenu základní verze bude i základní verze C, A4 nebo 3. Už vidím manažery jak mění prémiovou trojku za VW i když vypadá slušně. Rodinné auto to také evidentně není. Takže kdo si to koupí? Na skupinu zákazníků CLS mohou rovnou zapomenout. Kdo uvažuje o MB této třídy by na VW ani nepomyslel. Zbývá tedy skupinka těch, kteří chtějí drahé levné auto. V této cenové relaci jich ale zase není tak moc. VW má ale stále dost skalních fanoušků, takže úplný propadák to asi nebude. S dírou, kterou udělal do světa CLS to ale srovnávat nepůjde.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Deception"
15. 1. 2008 21:51
Re: Kdo je cílová skupina
Za 1.5 seženu již CLS, cena tohoto pasíka bude dle mých propočtů někde mezi A4 a A6.
Na žádnou prémii si hrát nemůžou a ani nebudou.
16. 1. 2008 07:14
Re: Kdo je cílová skupina
Tomu uverím, až keď cenník uvidím. ;-)
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 11:03
Re: Kdo je cílová skupina
Ale prosímtě, ceník je pouze orientační. ;-)
Pokud jsi již něco takového kupoval.
16. 1. 2008 12:49
Re: Kdo je cílová skupina
Čo tak zaregistrovať sa? Momentálne si Ťa mýlia s jedným magorom, čo sa podpisuje XF...

Mimochodom, dva orientačné cenníky konkurentov tiež možno porovnávať, nie? ;-)
neregistrovaný "FX_"
16. 1. 2008 13:23
Re: Kdo je cílová skupina
S registrací máš pravdu, už mi to nebere mé FX ;-\
Všiml jsem si, že se tu exhibuje nějaký XF, ale chlapec to má trochu pomotaný.
Něco vymyslím.

Ad ceník. Vše je na jednání, sleva v řádech statisícu není problém, záleží pouze na umu a nabídce.
16. 1. 2008 14:12
Re: Kdo je cílová skupina
XF je bývalý Daniel Design, aj keď si to nechce ani za svet priznať. Myslím, že je to ten istý chlapec ako seki1 (veď pozri profil a uváž, či taký profil môže vyplodiť 37-ročný muž), čo ale tiež popiera. Sranda je v tom, že seki kritizuje GTI-ho a celý Volkswagen je podľa neho šrot, pričom XF je ortodoxný zástanca VW. Schizoš "jak prase".

Napokon, nemusíš sa registrovať ako FX, rozumne diskutujúci človek sa dostane do povedomia s akýmkoľvek stálym nickom. Napríklad nick "GT" by ti asi nedovolilo použiť, ale "Opel GT" už áno. A je minimálne rovnako dobrý, nie? ;-)
neregistrovaný "Vopičák"
15. 1. 2008 22:19
VW for UE leader
68 procent pod článkem říká krok správným směrem, k tomu není co dodat. VW zase zvýší prodeje a ještě víc uteče evropským konkurentům. To, že přišli pozdě je správná taktika, umění není navrhnout a vyrobit hezké auto, to dnes umí 20 firem, ale přijít s ním ve správný čas a v tom je VW mistr.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "clever"
15. 1. 2008 22:57
Re: VW for UE leader
Nemuzu se ubranit dojmu ze VW dokaze jen kopirovat co nekdo uz vymyslel a nebo to dost sikovne napodobit a kdyz neco vymysli koncernova spolecnost tak to nakopiruje do vsech koncernovych aut viz z VW do Lamba:)to je k smichu to je vrchol setreni nevkusu a hnusu neni to jinak ani tady u radoby cls:) >:-[] >:-[] >:-[] >:D
neregistrovaný "xxxxxxxxxxxxxxxx"
16. 1. 2008 10:07
mondeo?
světla a celá příď Mondeo... už i VW kopíruje?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "iluzia222"
16. 1. 2008 18:16
Re: mondeo?
mondeo si môžeš strčiť za klobúk, to nieje auto. A ked tak, mondeo kopíruje všetko čo sa len dá. Také autá majú len blbci.
neregistrovaný "Karlitto_"
17. 1. 2008 14:09
Re: mondeo?
Coze ? Mondeo neni auto? Tak v tom pripade ty nejses ridic. Uz starsi generace mondea byla lepsi nez passat a tahle nova..?? Precti si nejaky nezavisly testy ze zahranici kde se novinari nenechavaj podmazavat VW (Skodovkou atd.) jak dopadly. Kdyz pominu MB C, BMW 3, tak novy Mondeo a Mazda6 co ted prijde nejlepsi volba.
neregistrovaný "Daves"
17. 1. 2008 14:53
Re: mondeo?
Starsi Mondeo byla sr..cka.To mi nikdo nevymluvi. :no:
18. 1. 2008 16:38
Re: mondeo?
a taký inteligent ako ty preferuje presne ktorú značku?
neregistrovaný "Ji/Ri"
16. 1. 2008 12:57
Moc pěkné, konečně, ALE.....
Pro vw určitě super krok a super tah. Uspěšného Pašíka okulatili, půjčili si kabátek.......ale ten interiér!!!??? Který * je za tuhletu zrůdnou filozofii odpovědný? Proč i interier neudělali v duchu kastle? To samé Tiguan? Viděl jsem, prubnul jsem, ale představa, že utratím milion za auto, ze kterého mám pocit, že sedím ve vybaveném Kangoo?! Ať jdou do ..... . Pro mě tímto vw je banda *..... . A ještě kolik bude cena? Pro mne je jasná 1 Audi... . Možná jako spojnice s luxusnější třídou (takový mezidech) je to dobré. Uvidíme, jak dopadne pomalé zvykání na dražší vozy s vyšším puncem u VW. Marketingový tah ale dobrý. Ale interiery....ať jdou do .....
Rozbalit vlákno
1
17. 1. 2008 09:40
Re: Moc pěkné, konečně, ALE.....
No ty si inteligent.... :no:
Nebolia ťa prsty od písania takých výrazov?
neregistrovaný "anon"
16. 1. 2008 18:39
vzhled-nic moc
mazda 6 nebo mondeo se mi líbí víc, ale ty benzínové motory nevypadají vůbec špatně- hned bych je trošku rozehřál
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 1. 2008 16:14
krasa
Nemuzu si pomoct, ale toto je po dloouhe dobe VW, ktery mi vyrazil dech a dokonale se mi trefil do vkusu. Kopie CLS, ale dete... Fabie je zas kopii Swiftu... je proste :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paavo10"
21. 1. 2008 18:11
Coupe-cabrio
To je vysmech vsem lidem, kteri autum malinko rozumi, nebo alespon znaji nejake zkratky, ktere s v automobilove branzi vyskytuji.Toto je akorat velky a z velke casti i klamny tah kon cernu FauVé ,delat z lidi blbecky to je jejicch taktika-vzpominam na slogan "mame sinejsi diesel nez benzin"(ve skutecnosti turbo diesel srovnan s atmosf. benzinem)lide kteri neumi cist mezi radky skoci na kazdou libou hlasku.Coupe and cabrio karoserie je uplne neco jineho a ne 4 dvere a pevna strecha.Myslite si ze konmik oVW je opravdu kombik , nebo je to sedan a nejezdi nahodou misto motoru na vlastni pohon "a la" Flinstouni.Maketing VW dela z lidi akorat c.uraky a vocasy.
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2008 21:26
nezná někdo spotřebu u CC
Jaký asi by byl vhodný motor u passatu CC při najetí 12 tkm ročně,nebude stačit 1.8 TSI s DSG ta 3.6 FSI to bude na krátké vzdálenosti spotřeba kolem l5 L - má někdo zkušenost ??
Rozbalit vlákno
0