Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat 2009: Konec motoru 1,9 TDI PD (77 kW), nový turbodiesel 2.0 TDI CR (81 kW), nový BlueMotion a R-Line Edition

Volkswagen nachystal pro Passat na rok 2009 několik novinek. Prodávat se začne nový motor 2,0 TDI CR o výkonu 81 kW, úsporná verze BlueMotion se stejnou pohonnou jednotkou a limitovaná edice R-Line Edition.
Zpět na článek
18. 11. 2008 10:17
18. 11. 2008 10:27
18. 11. 2008 10:39
neregistrovaný "dCi"
18. 11. 2008 14:17
neregistrovaný "nrV"
19. 11. 2008 16:29
neregistrovaný "nrV"
18. 11. 2008 13:55
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 14:58
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:29
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:54
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 16:28
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 12:05
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:12
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:23
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:27
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:19
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:28
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:30
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:44
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:49
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:53
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 14:00
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:30
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:34
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:51
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 14:05
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 23:04
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 14:33
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 15:30
18. 11. 2008 15:35
19. 11. 2008 08:14
19. 11. 2008 11:36
19. 11. 2008 12:09
19. 11. 2008 12:37
20. 11. 2008 08:00
18. 11. 2008 17:28
18. 11. 2008 18:09
19. 11. 2008 11:31
neregistrovaný "nick02"
19. 11. 2008 13:43
19. 11. 2008 17:21
Avatar - WinDiesel
18. 11. 2008 10:17
1,6 TDI
2,0 TDI je pouze na přechodnou dobu před zahájením výroby 1,6 TDI v provedení 55, 66, 77 a 92 kW. Výroba 1,6 TDI bude zahájena v únoru.
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2008 10:27
APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Apoštol jede. CR nafta je to poslední, co mu scházelo k božské dokonalosti. A když si zapamatuješ číslo 1.500 to jest dolní mez, kdy dosahuješ maximum kroutícího momentu pochopíš, že VW je tu opravdu pro tebe. Nebo ty bys snad chtěl řadit v pěti tisících? Zvyky přepouštěčů ve vodních elektrárnách zapomeň, tohle je svět těch, co to v autech dotáhli nejdál.

P.S. Krásný vůz, co?

BRAVWO APOŠTOL :yes:
Rozbalit vlákno
63
neregistrovaný "dCi"
18. 11. 2008 10:39
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Ne :-) není to krásný vůz. Nikdy to ostatně ani nebyl krásný vůz.
18. 11. 2008 10:45
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Jestli ty si toho Passata na silnici nepleteš s lagunou... ;-)
18. 11. 2008 12:06
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Tie dva vozy si nemajú navzájom čo vyčítať.
18. 11. 2008 12:30
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
to bolo dobré :yes: Laguna sa mi sice páči, ale dobrý vtip viem oceniť ;-)
18. 11. 2008 20:47
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Ale to bolo myslené vážne. Autá z opačných pólov, ktoré majú k sebe tak ďaleko, že sa navzájom ani nedovidia, si jednoducho nemôžu nič vyčítať... ;-)
18. 11. 2008 11:19
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
"Krásný" je CC. Passat je pro mě jen vyzrálá a výkoná wife >:D
18. 11. 2008 11:36
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
:-) Jo, CC je krásný. S ním VW utekl konkurenci o jeden svět.
18. 11. 2008 11:42
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
ale jo, zaonanuj si :yes: ;-) jo jo s tou technologií CR taky utekl konkurenci, dokonce o dva světy :-)
18. 11. 2008 11:46
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
O dva světy utekl před deseti lety konkurenci s PD naftou. Na tu neměl ještě minulej tejden takřka nikdo.

Ano, vizualita CC je v mainstreamu ojedinělá krása. Je to opravdu supermainstream se vším všudy.
18. 11. 2008 12:32
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
no jenom jestli oni s tou PD naftou neutíkali jiným směrem než konkurence ;-)

ano, uznávám, CC je krásná, přesto jsem si v reklamě všiml slečny s kočičkou hned prvně :-!
neregistrovaný "nrV"
18. 11. 2008 14:17
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Ne jenom, že VW 10 let utíkal jiným směrem, on proti všem konkurentům utíkal jinam přímo o 180 stupňů - čili utíkal zpátky. Teď, když musel přiznat, že TDI PD byla slepá ulička jsou všichni konkurenti 10 let přen ním. A to nejen z Evropy, oni jsou (ne o 10 let, zde jenom o pár let, ale jsou) před ním ve vývoji dieselů i Korejci, jojo "náskok díky technice". VW se ve vývoji dieselů zaměřil pouze na nízkou spotřebu, to se jim sice podařilo ale za jakou cenu? Vysoká hlučnost, tvrdý chod, velký turbo efekt a vyšší emise.
18. 11. 2008 16:21
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
To si jako myslíš, že VW začal do svých aut montovat CR první generace nebo co? Že tady jako mluvíš o nějakém 10 náskoku ostatních.

Korejci a náskok? V čem? Že mají jeden (nebo dva) parametrově průměrné motory?
neregistrovaný "nrV"
19. 11. 2008 16:29
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Já vím, že je pro Tebe těžké si přiznat, že VW ujel vlak v oblasti moderních dieselů, ale je to tak, pouze konstatuju realitu. Na druhou stranu mi je jasmé, že VW má potenciál toto zpoždění během pár let dohnat. VW má v současnosti v kategorii do 2.5 litrů pouze jeden moderní CR diesel, sice v trojím výkonovým provedení (81+103+125kW) ale pouze jeden. Už i Korejci (např Hyundai/Kia) mají diesely s objemy 1.5(81kW), 1.6(85kW), 2.0(103kW),2.2(114kW) a v tom já vidím ten náskok. O ostatních evropskej automobilkách ani nemluvě. No a co se týká nových VW TDI CR, tak co se týká hlučnosti, tak to jsou stále staré známé TDI PD, zde se opravdu evropské konkurenci rovnat nemohou.
18. 11. 2008 18:08
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Jo je tak,zkušenosti ničím nenahradíš.Montovat něco,co mají všichni ostatní je jednoduché,ale perfektně odladit,tak snadné není.
Avatar - WinDiesel
18. 11. 2008 12:45
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
A proto nyní koncern zkroušeně přechází k systému common rail, až tak byla traktorovitá pédéčka ujetá, o 2 světy hi hi hi
18. 11. 2008 13:33
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
LOL, a co sa s tou PD-naftou za tyden stalo, ze teraz VW uteka k CR? Mam skor pocit, ze CR-svet usiel VW, a to nie o tyden, ale aspon o 2-3 roky! >:D

No to je aj tak jedno. Citali sme Autobild, vieme ako VW "utiekol" konkurencii s PD-naftou. Jojo, vodic passatu sa naozaj obcas diva na ostatnych zhora... z vysky sedadla spolujazdca v odtahovom voze!
18. 11. 2008 13:39
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Hele a nevíš proč se i přesto tak prodává? Asi kvůli reklamě, že?
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:55
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
predava sa to hodne kvoli reklame urcite :-) Ale z neicoho to vybudovat museli a svojho casu TDI PD boli dobre motory. Ale s PD VW zaspal, nie je o com, to je fakt.
18. 11. 2008 14:15
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
bohuzial je to tak: naozaj trosku zaspali, a rychlik "common-rail" im usiel. Takze sa budu musiet zviezt osobakom...

Ono niekto (zeby GTI?) to tu prezentoval ako vyhodu, ze ostatni CR vymakaju, odstrania chyby, a VW potom len vezme hotove. Lenze obavam sa, ze to az take jednoduche nebude. Aj VW bude musiet najprv svoje motory odladit na CR. Zatial ale maju pred sebou dlhu cestu. Viezol som sa uz v passate s tdi-cr a je to urcite pokrok, ale ten zvuk a kultivovanost tdi-cr stale nedosahuje kvalit dnesnych dieselov povedzme od peugeotu, toyoty, hondy (ked uz zostanem v mainstreame). Tiez budu musiet najprv vychytat "detske choroby"...
18. 11. 2008 14:17
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Jednou ten, podruhy onen...ona ta situace je modelove stejna s DSG, akorat ze presne naopak. VW evidentne dovybral nasmlouvanou kvotu vstrikovani PD a tim to hasne. ;-)
18. 11. 2008 15:52
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Co sa tyka DSG, to VW vsadil na dobreho kona. Tiez museli vychytat problemy ktore sprevadzali prve verzie, ale vyplatilo sa, a v tomto su momentalne spicka...

Ovsem ako pise nizsie Dinar, dobre diesely zacina VW robit tak trochu "s krizkem po funuse", ked uz zaujem o dieselove motory v osobnych autach zacina klesat...
Avatar - Dinar
18. 11. 2008 14:49
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Příběhy utíkání a předbíhání jsou hezké, ale co píšeš o akt. TDI-CR není pravda. Např. akt. dýzl v hondě (accord) je docela hlučný, určitě nelze říct, že CR v passatu, nemluvě o A4, je hlučnější nebo má hrubší chod. Francouzské dýzly ať PSA nebo Renault mají měkčí zvuk, ale pokud porovnáváš stejné, papírově, výkonové varianty, jsou vždy v reálu slabší a mají vyšší spotřebu. VW není dnes dýzlová modla jako v devadesátých letech, ale jeho CR dýzly jsou zcela na úrovni doby. Jiná věc je, že přicházejí v době začátku konce dýzlů.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 14:58
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
2.2 HONDA je vazne ticha Dinare. Ale chyba lavky, vraj 8G zle odhlucnili a v reale je to este hlucnejsie mozno ako 7G. Hold honda...
Mne prave ale v A4 2.0 TDI prislo to TDI moc hlucne stale, vyvazovaci hriadel a nic...
Avatar - WinDiesel
18. 11. 2008 15:18
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Tou poslední větou jsi mne dosti pobavil... A co je jako nahradí? Hybridy? Ty budou také v dieselu ! Elektrika? Na to není dimenzovaná rozvodná síť. A už vůbec ne na plug-in. Vodík? Není infrastruktura a není levný vodík. Moderní benzín? Tím že přifaříš turbo na starou 1,4 zvýšíš výkon, podstatně neovlivníš spotřebu ale zvýšíš cenu auta, takže bude na úrovni dieselu. (Viz ceníky Octavie a Superbu). Konktrétně u koncernu VW, na jaře 2009, nastoupí 1,2 TDI a 1,6 TDI a bude to tam, kde to bylo. A potom ještě hodně dlouho bude.
18. 11. 2008 14:33
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Každej výrobek je podporován reklamou a pokud by se VW prodával hlavně díky, nebo dokonce jen kvůli reklamě, tak by si toho ostatní výrobci všimli. To je ta nejjednoduší cesta. Na druhou stranu, pokud jsou, nebo byly jejich motory taková hrůza, tak klobouk dolu a nevidim důvod se nad VW pubescentně ušklebovat.
18. 11. 2008 11:49
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Hele Kuko, a proč ne? Neříkej mi, že se ti u Saabu postaví?! >:D
18. 11. 2008 12:33
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
to ještě nevím :-) ale já taky netvrdím, že SAAB je nejhezčí a nejlepší a nejinovativnější a nej....
18. 11. 2008 12:50
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
To je skvělý, že to ještě nevíš! To je pořád reálná šance, že se zamiluješ do nějakýho skvělýho auta! >:D
18. 11. 2008 13:09
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
ne že bys byl rád, že aspoň někdo si toho Saaba koupí a nepotkáváš na silnice jenom procesí Apoštolů :-!
18. 11. 2008 13:13
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Neexistuje jenom Saab a VW, ale každopádně je skvělý, že je nejvíc asi těch nejlepších, ne? ;-)
18. 11. 2008 13:46
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
no jo, tak podle téhle teorie je nejlepší v ČR Fabie, protože se jich prodá nejvíc...ale ouvejs, v Itálii je nejlepší Grande Punto. Ve Francii Pažout 207...som z toho voľajaký zmetený súdruh generál :-(

Já netrvdím že VW je šunka, ano v rámci mainstreamu nabízí velice vyvážený mix vlastností. Ale tady se to často prezentuje jako že VW pak dlouho dlouho dlouho nic a pak něco. A tak to prostě není.
18. 11. 2008 13:52
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
No tak snad mě nemusíš chytat za slovo, tak to neni, ale rozhodně Saab nenabízí skoro nic. Snad jen to, že se skoro neprodává narozdíl od VW, Citroenu, nebo rendlu atd... S tim bych tak Saaba srovnal.
18. 11. 2008 16:12
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Holt je to kára pro fanjšmekry :-!

a zbytečně se snažíš, mně prostě nepřesvědčíš! já už jsem ukecal ženušku, ona pustí budget a já vyberu káru. Když pustíš budget ty, můžeme klidně koupit i Apoštola s PD >:D
Avatar - VDC
19. 11. 2008 01:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:29
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
kuko, co na tom SAABe Ta tak este bere? Ako niektore 93 turbo este z ciac, kym tam moc nesmrdel GM, jo to boli auta. Ale dnes? Pred F/L tusim 9-4 vyzera ako predrazeny opel... nie je to to, co vybalo, zial. Mal som saab naozaj rad
18. 11. 2008 13:49
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
ale babo, šak ma nechaj žiť :-) mne sa proste Saab páči, preto je u mňa numero uno. Nikde netvrdím že je najlepší ani ho nikomu nevnucujem. Možno to nie je čo to bývalo, ale ja ho mám napriek tomu rád. Len dúfam, že túto krízu prežije, bola by ho škoda. ;-\
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:54
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
nechavam Ta zit, len sa pytam :-) Skoda by ho urcite bola, to suhlasim :-!
18. 11. 2008 16:20
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
šak je len zo srandy ;-)

SAAB je proste moja srdcovka, dlhou ňou bolo Volvo, ale predposledné generácie V500/70 (som skor na kombíky) ma nejak neočarili, aj keď teraz V50 po F/L a nová V70 sú krásky. Ten severský dizajn je predsa len tročku iný, pre niektorých velmi konzervatívny, pre iných nundý. Mňa proste oslovil. Takisto ako ich interiéry. A výber motorov je pre mňa u Saaba tiež dostatočný. Benzín, 4 valce, turbo. Všetko toto tam nájdem, dokonca v niekolkých verziách. Podvozkové kvality - toto ja naozaj nedocením, to je parketa Dinara a Perun a pod., ja jazdím pomaly (a čo som teraz cez víkend absolvoval pár jázd s kamarátkou v jej Ducatu, budem ešte pomalšie >:D )
Takže asi tak. Alfu si tiež nekúpi bežný zákazník VW, alebo Subaru. Toto sú značky pre menšinových zákazníkov, ktorý im čo to odpustia, výmenou za iné prednosti. Tak asi tak :-!
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 16:28
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Saab mi byl vždycky tisíckrát milejší, než VW koncern. Sice mírně usedlý, ale tak krásně, že vždy kopíroval můj vkus. Nádherný, nenápadný, ale každý se za ním ohlédne. Tohle se koncernu nikdy nepodaří... :-!
18. 11. 2008 16:53
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
vše má své pro i proti. Saab je v podstatě téměr malosériový výrobce, takže asi nikdy nebude moci nabídnout tak široký výběr motorů/výbavy a pod jako VW. Třeba i ty motory - ano, oni si dělají svoje benziňáky, ale naftu brali od Opla, Isuzu a teď od Fiatu. Ono vývoj nového motoru není žádný levný špás, no a když se katujou kosty, jste pod koncernem a ještě třeba nafta nedělá hlavní část prodejů, pak se holt nakoupí jinde..
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 12:05
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Ale no tak :-), už zase? Ačkoliv musím připustit, že CC je na VW nebývale krásný kousek a znamená obrovský ne krok, ale skok kupředu. A jestli bych chtěl řadit v pěti tisících? Ne, to opravdu ne. Radši v devíti... ;-)
18. 11. 2008 12:18
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Kup si motorku.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:12
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
CC by bol krasny, nebyt tych otrasnych zadnych svetiel. Bolo to prve auto po dlhsom case, ktore sa mi od VW pacilo. Predok super. Profil... no, ta zvazena strecha nie je zla... Ale zadok, ten ako keby mi hovoril: "ale som Ta dostal co?". Je to nejak moda, GOLF VI ma tie svetla ala TOUAREG tiez hrozne, inak by to bolo krasne ozivenie V-ky. Ale tak aspon Scirocco, jo to je ten VW, co sa mi fakt paci a co sa podaril :yes:
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:23
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Mě se tahle nová designová linie taky líbí. Oživuje přinejmenším usedlý VW. Ale já si prostě nemůžu pomoct, jak motor netočí, není pro mě :-! .
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:27
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
tak to sme dvaja :-) 95% ludi je to na smiech, ale tocivost motoru je uzasna
18. 11. 2008 12:46
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Každý turbo diesel s natáčením lopatek turba umí zatahovat od nízkých otáček. Pokud na to přišel VW až teď, tak opravdu, ale opravdu, udělal velký skok dopředu a začal se blížit konkurenci. Jo a PD není původem od VW, ale to jistě víš. Co se týká CC, ani tady nezklamala technika VW a již se stahují do servisů na nucenou opravu řízení - výrobní (nebo konstrukční) vada k tomu nepustili více informací, ale ty to určitě vysvětlíš. Tak ano BRAVWO APOŠTOL. :no:
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:19
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
GTI, to ten tocivy moment a vykon, to je proste pre pravnika moc technicke na pochopnie, vsak? :-) Keby to aj bola pravda (ako ze som som videl graf tak uplne nie je, skutocne maximum je stale v 2000, v 1500 je to menej, aj ked len trochu), ale povedzme ze je. Tak si to spocitajme, pri 1500 otackach sice ked dupneme na plyn, dostaneme pekny turbokpanec, ale bude mat vtedy kolko konikov? Ano, uzasne stado prilblizne 53 kobyliek :-) To je moc fajn, v 2500 to bude 90 a tam skoro kazdy perradi, tak dalej to nie je podstatne. nehovoriac o tom, ze ten motor v 1500 je neskutocne nekulturny (hold 4valec). Myslim, ze cas 1.9 TDI PD uz fakt uplynul a automobilka by ho mala fakt stiahnut
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:28
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
A já jsem si říkal, že jsem sám, kdo si myslí, že nafta začíná od 6 válců. A v podstatě i začíná končit. Nemám rád naftu, ale 3.0 TDI považuju za jednoho z nejlepších společníků na dlouhé dálniční cesty. Obzvlášť ve spojení s A6 a automatem.
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:30
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Zvláštní, kombinace 3 věcí, který vlastně nemám rád, TDI, Audi a automat, je vlastně velmi příjemná kombinace. Samozřejmě pouze za předpokladu, že se chci pouze dostat z místa A do B pohodlně a svižně.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:44
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
A6 3.0 TDI je prijemny dialnicny korab :yes: AUDI tiez nemusim, ale A6 sa mi fakt paci, nie je nijak komplikovana, ale ma smrnc.
No a A6. 3.0 TDI QUATTRO je fakt slusna kombinacia :-)
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:49
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Pro mé ježdění je qattro zcela zbytečné. Mě stačí jedna hnaná náprava. Sice jezdim na hory dost často, obzvlášť na Slovensko ;-) , ale vždycky jsem si poradil... Ale jinak naprosty souhlas, s A6 v klidu, bez emocí, což je v tomto případě bonus a cení se, pohodlně a rychle. Při takové jízdě si opravdu odpočinu.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:53
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
ja ked uz by som dal tie prachy, tak tam idem aj do quattro, AUDI FWD som nikdy nemal rad :-)

A ono sa to stejne 3.0 TDI bez 4x4 v A6 ani nepredava, nie? :-)
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 14:00
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Samozřejmě, neprodává, ale pro mě je to škoda. Kéž by Audi šlo i cestou zadního pohonu pro tento model.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:30
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Tak tak, TDI 2.0 v AUDI A4 ma teda tiez dost sklamal. CR, vyvazovaci hriadel ako jediny vo VW navyse... A stale dost hluk a priebeh nic moc.
Ked TDI - tak len 3.0. Aj ked BMW 3.0d je asi este o nejaky rok popredu. No a ako som riesil s Dinarom, 3.0d je fajn, ale co s nou, ked existuje 3.0i??? :-)
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 13:34
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
A co s ní, když existuje Z4 M? :-) Jeden z nejúžsnějších motorů současnosti? ;-) I když opět platí, že se mi Z4 moc nelíbí, ale to jí nic neubírá na vlastnostech, ne kterých mi opravdu záleží.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:51
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Z4 som nesiel, ale spusta ludi, ktorym verim hovori, ze to sa nejak nepodarilo. Aj Z4 3.0 na m podvozoku ze je pomerne zakerna, napodobne Z4M. Ale neviem. Urcite ta 3.2i bude super motor, to je jasne :-)
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 14:05
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Motor je fantazie. Ale máš pravdu, je zákeřná. To nic nemění na tom, že je nesmírně zábavná. Sice jsem ji řídil jenom jednou, ale zadek ustřeluje velmi rychle. Otázkou je, jestli to nebylo tím, že jsem s ní neměl zkušenosti. Možná stačí dávat ještě míň plynu před apexem a jede jako ďábel >:-[] . A něžněji přidávat...
18. 11. 2008 20:51
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Keby nebola "zákerná", bola by nudná.
neregistrovaný "Ian"
18. 11. 2008 23:04
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
To je jiný pohled na věc a z mého pohledu v zásadě správný >:-[] . Auto má mít duši. Alespoň auto pro zábavu. Sterilnost a absolutní neutralita spojená s elektronikou se pak stává poněkud kontraproduktivní, dívčí a nudnou ;-) .
18. 11. 2008 14:12
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
U te A4 bych dlouho polemizoval, ma kulturnejsi chod, nez soucasne bavorske ctyrvalce, ktere jsou o neco hlucnejsi a navic prenaseji vice vibraci do pedalu a radici paky.
Je pravda, ze velmi utlumene duneni TDI neni tak prijemne jako spise agresivnejsi, ale jinak hezky zvuk bavorackeho D ve vyssich otackach.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 14:33
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
No vsak ja BMW 2.0d ani nepokladam za vzor kultornosti :-) 3er am stastie, ze je fakt dobre odhlucneny.
Vzor kultury je fakt asi TOYOTA 2.0d 92kW. Vykon slaby, ale to nevadi. Pribadne starsi HONDA DIESEL 2.2 i-CTDI
Avatar - WinDiesel
18. 11. 2008 20:14
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
Nový vzor - boxer diesel od Subaru.
19. 11. 2008 06:36
Re: APOŠTOLSKÝ ŘÁD
I ta Toyota je strasna, mozna ne na volnobeh, ale pri jizde se rpilis nevyznamenava. Moc se mi libi projev Mazdackeho MZR-CD, tichy prijemny, jen trochu nevyrazny. Jinak v zatahu a prubehu kroutaku ma na 2,0d od BMW maloco, jen ta kultura...
18. 11. 2008 15:30
NO KONEČNE!
Tak už je to tu! :-) Posledný s posledných opúšťa systém čerpadlo-dýza. Nevadí, však niekto na chvoste byť musí... >:D
Rozbalit vlákno
10
18. 11. 2008 15:35
Re: NO KONEČNE!
Dolezite ale je miesto v predajoch. A napr. v takej Europe je ten "Posledný s posledných" cuduj sa svete PRVY. >:-[]
18. 11. 2008 20:50
Re: NO KONEČNE!
Ale prd je to dôležité. V tomto prípade je pre mňa dôležité, či sa za tým vozom otočím, lebo sa mi páči (čo nie je prípad Passata), alebo preto, že rachotí ako traktor (čo je tento prípad). Alebo sa jednoducho neotočí, lebo ten nezaujímavý Passat už ani nezahrkoce... ;-)
19. 11. 2008 08:14
Re: NO KONEČNE!
Samozrejme ze je to dolezite. VW je firma ako kazda ina a ide jej o to aby produkovala zisk. A ked sa jej auta nebudu predavat tak je jej prd platne ci sa za jej autami obzerat budu alebo nie. VW sa predavaju (a velmi dobre) a to je pre VW dolezite. Co z toho ze urobis pekne auto ak ho nevies predat. Dolezite je vyrobit take auto (vyrobok) ktore sa predava a nie take ktore len dobre vyzera. ;-)
19. 11. 2008 11:25
Re: NO KONEČNE!
Díky za školenie. Ale ja som jednotlivec, a nie dav, ja auto momentálne nekupujem, iba ho vnímam vo svojom okolí. Takže mi je úplne fuk, či sa predáva, alebo ho má VW plné sklady.
19. 11. 2008 11:36
Re: NO KONEČNE!
VW sa ale zaujima o dav ktory ich auta nakupuje a nie o jednotlivcov ktorym sa VW nepaci. ;-) [odkaz]
Avatar - T613
19. 11. 2008 12:09
Re: NO KONEČNE!
no někdy se může stát, že z nespokojených, resp.neuspokojených jednotlivců se stane dav a následky toho známe (Fiat). Jde o to to včas podchytit ;-)
19. 11. 2008 12:37
Re: NO KONEČNE!
To VW ocividne prave urobil ked robi CR aj pri 4 valcoch. Vytazi maximum z PD a ide dalej na CR skor ako bude dav nespokojny. ;-)
19. 11. 2008 21:35
Re: NO KONEČNE!
Dav je uz davno nespokojny, ale zatial sa dari drzat ho za barikadami a presviedcat ho, ze sa oplati pockat, kym bude nova technika uz stara a overena konkurenciou... ;-)
20. 11. 2008 08:00
Re: NO KONEČNE!
Cisla ukazuju presny opak - dav je spokojny a nakupuje. ;-)
19. 11. 2008 21:36
Re: NO KONEČNE!
Keby sa VW páčilo aj tým jednotlivcom, VW by stúpli predaje aspoň o 20%...
Avatar - gld
18. 11. 2008 17:28
Minútka ticha
..za zosnulú jedna deviatku :'-(

>:D to ako nebudú žiadne nové passaty "jedna devunc te de i"? som hlboko vnútorne sklamaný

také krásne a dokonalé auto prišlo o najdokonalejší z klenotov vlčieho brlohu..
Rozbalit vlákno
4
18. 11. 2008 18:09
Re: Minútka ticha
:yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "nick02"
19. 11. 2008 11:31
Re: Minútka ticha
Ak chce človek špičkový motor, musí teraz presedlať do Škody.
19. 11. 2008 13:43
Re: Minútka ticha
a vraj škodovke koncern nedopraje to najlepšie :-!
Avatar - gld
19. 11. 2008 17:21
Re: Minútka ticha
noo, nedopraje, ked si pri fábii budeš môcť zaškrtnúť motor 1,4TSi DSG alebo 1,6TDI CR tak potom možno..