Vsetky automobilky rozmyslaju, ako sa zbavit truckov a nadrozmernych SUV ci aspon vyrazne obmedzit ich vyrobu, VW skormne pride ide za najvacsou svetovou automobilkou a pozicia si od nej pick-up truck.
Je uplne jedno, ze auto je mensie ako Silverado alebo ze je diesel.
V Kalifornii sa miestami galon nafty (3.6 litra) predava za $5.50, o dolar viac ako benzin) a ani ine regiony USA k tomu nemaju daleko. Mercedes dokonca hovori o "protinaftovom sprisahani" - [odkaz]
VW by urobil najlepsie, keby tuto Toyotu skrtol hned teraz.
Drviva vacsina terennych 4x4 a pickupov v zivote neuvidi nic ine len kratky usek z okresky na dvor chatky. Ak vobec. Oznacenie Chelsea Tractor nevzniklo nahodou, a Chelsea mozes nahradit akoukolvek luxusnou strvtou akejkolvek metropoly. Popularny je aj "blatovy sprej", lahko zmyvatelna imitacia blata.
Samozrejme, cest vynimkam, ale velmi silno pochybujem o tom, ze by chcel VW oslovit prave tu uzku a malopocetnu skupinu farmarov, ktori pickup naozaj potrebuju, a ze bolo rozhodutie vstupit do tejto triedy pokusom osovit farmarov.
V USA a Kanade bol roky vzity stereotyp - contractor = pick up truck, alebo V8 Van. Uplne jedno ci to bol elektrikar, zahradnik, instalater alebo betonar. Dnes? Kto nepotrebuje prave tu dlhu loznu plochu na prevoz, co ja viem, pily, tak ide do sedanu alebo kombiku.
No tak Chrisi zkus napsat, jaky kombiky na US trhu maji potencial nahradit cast trucku. Je sice jasne, ze poptavka po truckach rapidne klesa, nicmene nafta, ikdyz je drazsi, do nich bude vhodnejsi ekonomickou volbou, nez V8. Na druhou stranu, pokud jsem to dobre pochopil, tento truck je urcen zejmena pro neevropske a neUS trhy (stredni a jizni Amerika).
nepleť si pojmy "pracovný pickup" a "tereňák do mesta"...to je podstatný rozdiel...autá ako Mazda BT, Isuzu D-max a podobne sú určené na drinu v teréne, mestskí "hošani" čo naháňajú ego vo veľkých SUV preferujú VW touareg alebo Mercedes ML
Pokud jsem dobře četl, hlavní odbytiště bude J. Amerika, kde není zrovna přehnaně asfaltových silnic. A VW má v těchto zemích silnou pozici, takže mi to naopak připadá jako velice chytrý tah.
Ten segment je husty neberem americke modely ktore v EU moc nestretam.V EU su to hlavne Hilux,L2oo,Navara,Ranger, a este nej Isuzu z 3l dieslom.V USA je to este hustejsie a su tam vacsie pick ups.VW to skusa kazda omrvinka z chutneho kolaca bude dobra aj ked len omrvinka >:D
v tom s tebou nesouhlasim, verim, ze si svoje uplatneni na trhu najde...urcite jeho prodej nebude lamat rekordy ale drobni podnikatele nebo treba majitele horskych chat po nem jiste pokouknou...a jestli je ohavny prece nemuzes usoudit podle "zabalene" siluety ;-)
me samotnemu by se takove prakticke auto libilo treba na chatu....na brnenskem autotecu me zaujaly napr nissan navara nebo pathfinder a ti si myslim ze ziskaji konkurenta...