Polo GTI a Fabia RS mají úúúúúplně jinej motor,než je tento. Navíc ten v GTI,RS má ještě navíc kompresor! Jeho zástavbové parametry jsou mnohem náročnější,než u tohoto nového motoru.
Motor s vypínáním válců je úplně jiný než jeho "předchůdce" bez vypínání, stejné mají jen označení. V Autohitu měli porovnávací obrázky a rozdíl je už na první pohled velký.
Měl jsem sen,že motory budou motory a auta budou velká auta.Bojím se probudit,že bude móda jednoválců s vypínáním z kopce; malé chudobky jako punťa,cígouni a kiéé budou největší,nejkrásnější,nejdelší s děsně dlouhou deformační zónou.
A také jsem měl sen,jak přitroublý poslanec navrhne daň z ostřikovačů,předních skel a objemu kufru.
Tak hoši šetřete do zelena,do modra,já na všechny tyto nesmysly stop-startů házím kokino. >:-[]
Jojo moc pěkný názor :-! . Taky se za volantem rád bavím.
Při dnešních cenách benzínu a dojíždění do práce (denně 50km) ale preferuji nízkou spotřebu. Až nebudu mít co dělat s penězma tak si koupím Camaro.
Toto je bezpochyby přínos VW k nízké spotřebě u benzínu :yes: (otázkou zůstává pouze spolehlivost).
Mimochodem Honda používá vypínání válců už leta >:D