Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva živě: Volkswagen Polo BlueGT (opět aktualizováno)

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
Volkswagen na svém stánku brnká na sportovní strunu a vedle Golfu GTI Cabriolet představuje Polo BlueGT s motorem TSI vybaveným vypínáním válců.

Aktualizováno 6. 3. 2012 16:48 Přidány živé fotografie přímo z výstaviště.

Aktualizováno 6. 3. 2012 11:20 Přidali jsme první video VW Polo BlueGT.

Volkswagen Polo BlueGT se stává prvním zástupcem své značky, pod jehož kapotou pracuje přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,4 TSI s vypínám poloviny válců. Premiérou je pro tuto pohonnou jednotku se přitom stalo nasazení v Audi A1 Sportback 1,4 TFSI/103 kW.

Přeplňovaný čtyřválec v Polu BlueGT nabízí stejně jako v Audi A1 výkon 103 kW (140 k). Kombinovat jej lze s šestistupňovou manuální převodovkou nebo se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Hlavní pozornost je i přes sportovní ladění tohoto modelu zaměřena na spotřebu paliva a VW uvádí, že v kombinovaném cyklu si Polo BlueGT řekne o 4,5 litru benzinu na 100 km s manuálem a o 4,7 litru benzinu na 100 km s automatem.

Akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne Polo BlueGT s šestistupňovým manuálem za 7,9 s a dosahuje maximální rychlosti 210 km/h.

K sportovnějším jízdním vlastnostem má kromě výkonu pohonné jednotky přispět i sportovní podvozek a snížení světlé výšky o 15 mm, které se zároveň podílí na snížení spotřeby paliva.

K identifikaci Pola BlueGT poslouží především jeho označení na přídi a zádi spolu se 17-palcovými litými koly. Od výkonnějšího Pola GTI si tento model vypůjčil agresivnější přední nárazník, zadní spoiler i zadní nárazník s difuzorem a několik dalších prvků.


Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
6. 3. 2012 22:07
Re: Objem motoru
Jojo moc pěkný názor :-! . Taky se za volantem rád bavím.

Při dnešních cenách benzínu a dojíždění do práce (denně 50km) ale preferuji nízkou spotřebu. Až nebudu mít co dělat s penězma tak si koupím Camaro.

Toto je bezpochyby přínos VW k nízké spotřebě u benzínu :yes: (otázkou zůstává pouze spolehlivost).
Mimochodem Honda používá vypínání válců už leta >:D

Modré a zelené zdar

Avatar - avatas
6. 3. 2012 18:45
Objem motoru
Měl jsem sen,že motory budou motory a auta budou velká auta.Bojím se probudit,že bude móda jednoválců s vypínáním z kopce; malé chudobky jako punťa,cígouni a kiéé budou největší,nejkrásnější,nejdelší s děsně dlouhou deformační zónou.
A také jsem měl sen,jak přitroublý poslanec navrhne daň z ostřikovačů,předních skel a objemu kufru.
Tak hoši šetřete do zelena,do modra,já na všechny tyto nesmysly stop-startů házím kokino. >:-[]
6. 3. 2012 15:45
Re: chyba
1.4 TSI COD je nakloněný celý dozadu. "Klasické" 1.4 TSI naopak dopředu.
6. 3. 2012 15:24
Re: Čalounění
Zase ale musíš ocenit, že se u VW dokázali tak neuvěřitelně ODVÁZAT ;-)
Avatar - white label
6. 3. 2012 13:49
Čalounění
To trojbarevné čalounění mi přijde na VW docela nevkusné...
[odkaz]