Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Taxi Concept: Útok na londýnské tradice

Německá automobilka si připravila nový koncept elektřinou poháněného taxi, které nese tradiční černou barvu londýnských taxíků.
Zpět na článek
15. 12. 2010 19:43
15. 12. 2010 19:47
16. 12. 2010 09:43
16. 12. 2010 08:33
16. 12. 2010 10:13
16. 12. 2010 10:47
16. 12. 2010 11:24
16. 12. 2010 11:35
16. 12. 2010 11:42
16. 12. 2010 12:48
16. 12. 2010 13:14
16. 12. 2010 13:30
16. 12. 2010 13:47
16. 12. 2010 21:16
16. 12. 2010 17:15
16. 12. 2010 21:20
16. 12. 2010 10:03
16. 12. 2010 12:13
16. 12. 2010 19:51
16. 12. 2010 12:50
16. 12. 2010 10:18
16. 12. 2010 15:33
16. 12. 2010 16:01
16. 12. 2010 17:45
15. 12. 2010 19:43
Vraj Londýn...
Londýn Taxi a volant na ľavej strane.... >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - S8
15. 12. 2010 19:47
Re: Vraj Londýn...
Prave jsem to chtel napsat! >:D
15. 12. 2010 22:20
Re: Vraj Londýn...
Taxi v Londyne ma vzdy sedacky 2+2 cestujici + batozina. Tato varianta 2+ ?, ze by mela lamat v Londyna rekordy tomu neverim ani nahodou.

Ale z venci je to peknej nevtiravej design.
Avatar - Emel
16. 12. 2010 09:43
Re: Vraj Londýn...
Ono někteří angličani by možná byli hákliví i na VW...
16. 12. 2010 08:33
hmm
To ten taxikář moc nezarobí jak bude vozit po dvou lidech >:D Ale to u VW asi ví a další sedadlo, popřípadě 3 místná lavice bude za menší příplatek 50 litrů >:D

Bravo VW ještě na to hodit klasik béžovou barvu jako měly Venta a je vyhráno....
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 10:13
Re: hmm
Jel si někdy taxíkem? Asi ne co. Jinak by jsi takovou hovadinu nemohl napsta. :no:
16. 12. 2010 10:47
Re: hmm
Právě že docela často a většinou ve 4. Ale řekni mi teda smysl taxála pro 2 lidi :-!
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 11:24
Re: hmm
Protože taxík má jeden taxametr a je mu úplně jedno, jestli veze jednoho, nebo čtyři. Cena je pořád stejná, takže napsat, že si nic nevydělají je blbost. A podívej se schváálně až půjdeš po městě, kolik lidí v taxíku sedí. Převážně jeden nebo dva. Pokud jich bude víc, není problém si vzít větší auto. Takže předpokládám, že pokud bude chtít jet více lidí, tak se ho dispečer zeptá, kolik jich bude.
Avatar - T613
16. 12. 2010 11:35
Re: hmm
no vidíš, že si nakonec dospěl ke stejnému závěru jako Nareem
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 11:42
Re: hmm
Mě je v tuto chvíli názor celkem volný. Já jsem poukazoval na to, že u taxíku je jedno kolik lidí veze, protože cena je pořád stejná a tím pádem je nesmysl napsat, že si taxikáři nevydělají. Předpokládám, že nikdo nečeká, že taxislužna bude mít jenom tyhle elektrotaxíky. Stále to bude jen jako doplněk pro určité služby a to ani tak ne tím, že mají omezený počet míst, ale spíš omezený dojezd a dlouhou dobu nabíjení.
16. 12. 2010 12:48
Re: hmm
Práve preto je tento takzvaný taxík menejcenný. Použiteľný max. do 2 pasažierov, inak stojí, a musí ísť klasika. Inak tých 300 km dojazd už vôbec nie je zlý. A môže byť väčší, pokiaľ sa bude priebežne dobíjať. Celkovo je to ale len čiastočné riešenie, klasické taxíky ťažko doplní, najmä ak cena bude porovnateľná alebo vyššia. Rozmyslíš si, či kúpiš síce auto s lacnejšou prevádzkou ale o polovicu menšie a nie vždy použiteľné, alebo za podobné prachy niečo bežné a plnohodnotné.
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 13:14
Re: hmm
Tak se podívej po taxíkách v Praze, kolik vozí lidí. Převážně jednoho. A jak jsem už psal, tak to určitě budou doplňková vozidla. Těch 300 Km je naopak mezi elektro super. To už jsem taky psal, ale taxíky předpokládám najedou víc, takže se spíše bude jednat o odvozy na zavolání, kde se bude vědět, kolik ujede, aby ho to někde nenechalo. Pokud to nezabije cena, tak by jsem to jako část flotily některých taxislužeb viděl jako zajímavou alternativu.
16. 12. 2010 13:30
Re: hmm
Jo jako jakési zvýšení prestiže větší taxi firmy by se to dalo chápat. Ale jako prakticky využitelné auto nikoliv.
Tobě se nejspíš líbí jen Volkswagen tak to tu obhajuješ ;-)
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 13:47
Re: hmm
Já tu neobhajuju VW, ale celkově tu koncepci malého elektrického taxi. Prvotně jsem spíše upozorňoval na to, že cena je u taxíku stejná pro jednoho i čtyři lidi. Ale spíše jsem se pozastavoval nad tím elektrickým taxi. Podle mě prostě nemá takové uplatnění díky dojezdu. Ten je sice mezi elektro super, ale jako auto pro taxi to zase tak super není. Tam přecijenom je to o více km. Takže by měl opodstatnění jako doplněk taxislužeb pro zákazníky, kteří zavolají " jsem tady, chci tam, jsem sám) Těch je poměrně dost a bude záležet na ceně. Pokud to cena nazazdí, tak by se to mohlo i vyplatit.
16. 12. 2010 21:16
Re: hmm
Na dnešnú dobu príliš drahý doplnok. AK v budúcnosti, keď už ceny elektropohonu poklesnú, tak bude rozhodne lepší voz ako napr. Nissan Leaf. Tento mini-VW je trochu príliš pritiahnutý za vlasy. Nič netreba preháňať.
16. 12. 2010 17:15
Re: hmm
Když jsou 4, tak si spíš volají dva normální taxíky, nebo MPV.

Osobně si myslím, že tohle auto má smysl a budoucnost, hlavně ve městech jako je Londýn s omezeným vjezdem do centra a regulovanou taxi službou. Chtělo by to ještě zapracovat na dojezdu, i když už tohle je pro město použitelné. 6 hodin čisté jízdy městskou 50 (za předpokladu, že je schopné dosáhnout udávaného dojezdu při této rychlosti) není špatné. Když člověk uváží, kolik času takový taxikář stráví čekáním, tak by pravděpodobně zvládlo i 8 hodinovou směnu.

Největší mínus vidím v tom, že koncept není bezbariérový. Oproti tomu tradiční londýnský taxík je.
16. 12. 2010 21:20
Re: hmm
4 ľudia volajú 2 taxíky? Ale no tak - každá koruna sa počíta, povedal by som, že naznačené riešenie je skôr výnimkou.

Spomenutý bezbariérový prístup je zaujímavou poznámkou, zatiaľ si to tu okrem Teba nikto nevšimol. :yes:

Podľa mňa v tomto prípade je najväčším mínusom VW-taxi jeho veľkosť. Taký Nissan Leaf, ako som už spomenul vyššie, by bol z praktického pohľadu asi lepším taxíkom.
Avatar - VDC
16. 12. 2010 10:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 12:13
Re: hm
Tak v článku se to uvádí, že vychází ze studie UP! ale nutno podotknout, že UP! má maximální možnou využitelnost vnitřního prostoru. Je to prostě "krychle". Takže tím chtěli udělat minimální vnější rozměry a maximálními vnitřními. Žádné skosené stěny a podobně.
Avatar - Krispos
16. 12. 2010 19:51
Re: hm
Prosim Te, kdyz je v nadpise VW, neni treba cist clanek na nejaky smysluplny komentar....
16. 12. 2010 12:50
Re: hm
Týmto obrázkom never. ;-) Skoro všetko je určite inak.
Avatar - kari.laz
16. 12. 2010 10:18
Zajímavé
Dojezd až 300Km, rychlost až 120. To je docela zajímavé. Pokud se to na 80% dobije za hodinu. Ale i tak by to chtělo dobíjecí stanice na více místech, protože pokud by taxi měl být více využit, tak by musel pořád jezdit na základnu se nabíjet, nebo by tam museli mít těch aut víc a řidič by si vzal vždy to nabité.
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2010 15:33
OT: reklama VW
>:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
16. 12. 2010 15:43
Re: OT: reklama VW
Hlavně jak natře toho Civica >:D >:D Tomu nemuže věřit ani GTI v těch jeho nejdivočejších snech >:D >:D
16. 12. 2010 16:01
Re: OT: reklama VW
cr-x to je ;-)
16. 12. 2010 16:05
Re: OT: reklama VW
Pravě že není,pečlivě sem to prostudoval. Podívej se na to zadní a levé zadní okno. kdyby to bylo crx tak to zadní okno bude v pulce rozdělené. 3 dveřový civic ;-)
16. 12. 2010 17:45
Re: OT: reklama VW
jasne, ze mas pravdu...najhorsie, ze ja som si to tiez otvoril a chvilu sa na to pozeral :-| :-)
Avatar - ZoomZoom
16. 12. 2010 22:20
Re: OT: reklama VW
[odkaz]

a tady

[odkaz]