No a? Název výrobce a to co vyrábí většinou nemá žádnou souvislost. Nebo snad má Caterham přestat dělat sporťáky a věnovat se výrobě v oblasti masného průmyslu a Ford se má vrhnout na budování brodů přes americké řeky?
V kazdom pripade ponukaju nieco, co skoro nikto nema, (aspon nie v prijatelnej cene).Sportovo ladene auto a s 4x4 je v tejto kategorii unikat a VW vie, co robi. Na zaklade skusenosti s VW nemozem uz o tejto znacke ani pocut, ale bohuzial ini len cakaju a spia.
To asi nie, ale ak niekto auto s takou specifikaciou potrebuje, tak je BOHUZIAL VW jedinou alternativou a kupi si ho. Alebo ta naozaj napada nejaky iny model s takou specifikaciou? Ja sam som hladal nejake auto, sportovo ladene s 4x4, lebo nejazdim sice po terene, ale po zasnezenych strmych kopcoch v Alpach. Je to zas len VW s Golfom R a s 4x4 alebo Subaru VRX...bohuzial 60000 eur nemam a ani nikdy nebudem mat. A BMW, Audi neprichadzali do uvahy...lepsia vybava nie je pre obycajneho smrtelnika. Bohuzial len VW sa neboji robit take auta....ak to naozaj nezabiju cenou.
No, bude to docela zajímavej ořech. Golf R začíná na 900.000, Polo R WRC by podle zdejších informací u nás mělo být kolem 650.000 (přestože v Německu 34t Euro). Do toho se ještě motá Golf GTI....hmm, nějak si netroufám odhadovat, ale jak říkáš: za hubičku to nebude.
No to teda nebude ale je mi to i jedno...ako som hore napisal, po skusenostiach s VW uz ziadne VW neprichadza v uvahu. Cakam na akukolvek inu znacku, ale neviem, ci sa jej za prijatelnu cenu dockam. Inac, kedze zijem v AT, tak Golf R s 4x4 ZACINA na 44000 eur s benzinovym motorom len s priemernou vybavou [odkaz] , s lepsou za 50000 eur a to teda nie som blazon, i keby som tie peniaze snad niekde vyhral.
Jasně, ale u Pola "wRc" (ať už s fwd, nebo nově s awd) nešlo/nepůjde o nějaké počty prodaných kusů.
Techniku už stejně mají (A1 quattro), tak proč toho nevyužít i k propagaci účasti a úspěchů ve WRC na sériové WRCholné veRzi Pola a naopak.
Cena proto bude spíš vyšší (než ebecně očekávaná) s vědomím nižších prodejů a možné "technické konkurence" pro A1 quattro.
Souhlas. Tím spíš se divím, že u dopředu avizované omezené série Pola wRc s FWD se o tolik liší cena v DE a u nás. I když těch 650 t je z místního zdroje a bůhvíjak to bude. Na vw.cz je zatím jenom upoutávka bez bližších údajů. Nebo jestli jenom individuální dovoz na objednávku ? Ne že by mě to nějak trápilo, mám zájem o jinej VW (jistě - je to sportovní edice CADDY-LUCK >:D ), ale je to zajímavý.
golf s 300 konmi, polo s 250 konmi , k comu je toto akoze dobre? Preco tam rovno nedaju aspon 1000 koni? ked uz ma byt sranda tak nech je poriadna sranda nie?
vie niekto aky je hlbsi zmysel tychto ludovych pocinov? kto je akoze cielovy zakaznik tychto premotorovanych skatul a o co ku.rva ludovemu autu ide?
ja keby ze chcem sportove auto tak pozadujem exkluzivitu, eleganciu, noblesu, jedinecnost a tu mi ludove auto neponukne aj keby malo 1000 koni , vie niekto aka je pointa tychto premotorovanych ludovych aut a kto je akoze potencialny kupca?
Tady pujde jen o to aby vw mohlo ukazat ze neco takoveho ma. Navic kdyz maji ten motor, haldex a polo proc ho tam nedat. Najde se blazen co si to koupi.
Jinak s tim vykonem, mam ted sedan vyssi stredni se 169kw a vim, ze uz rozhodne nechci nic pod 150kw. Uz jen proto, ze to plne nalozim a nemam problem se rozjet do kopce, v pripade potreby bez nejakych prutahu predjet nebo jet 130 na dalnici aniz bych odrovnal motor.
tak ono to ano v tomto mas pravdu ( vysoky vykon ako aktivna bezpecnost je fajn vec ) ale je rozdiel 250 koni povedzme v mercedese E kombiku a 250 koni v malom pole , to je kapanek trosku ulet ze ano to s tym polom.
K comu je dobre ukazovat ze na to mam a pritom to montovat do tuctovej nudnej kasne bezneho auta? len preto aby som sa ukazal je to holy nezmysel, to nemuseli ani nic nove vymyslat ale zobrat rovno toto: [odkaz]
To je samozrejme velky rozdil a v takto malem aute je to zbytecne.
Jinak vem si medialni masaz v teto zemi. Lidi jsou tak krmeni kecama od koncernu, ze pokud uvidi polo s modrym pruhem po strane hned budou vedet, ze to je auto s takovym vykonem, ktere stoji od tolika penez. Takze v tom pripade to v podstate splnuje to, ze ukazes, ze na to mas.
A ohledne toho golfu v odkazu, to polo 250 konove polo bude prece jen pouzitelnejsi s trochu vyssi zivotnosti. A jeste s tim vymyslenim, prave ze nic vymyslet nemuseli. Vse uz meli jen to nastrkali do auta. Takze s minimalnima nakladama na vyvoj tu bude predrazene auto ktere si stejne nekdo koupi.
Kolikrát sem ještě dáš ten odkaz na tu přemotorovanou "vykopávku"? 8-s
Tady se diskutuje pod články o nových vozech, s tímto běž šermovat někde po tři Ačka (a nemyslím ty od MB).
Řekni mi proč chceš u sportovního auta: exkluzivitu, eleganci, noblesu a jedinečnost? Takovej Caterham nemá ani jednu z těchto vlastností a podle mě je to na sport úplně super.
golf s 300 koňmi, polo s 250 koňmi, genesis se 400 koňmi, k čemu je to vlastně dobré, který trouba si toho genesisa koupí? O co ku.va těm pingpongům jde?
Ano, tohle prosím ano :yes: tohle bude správný hothatch! Jen je škoda, že váhový rozdíl mezi polem gti a golfem gti je opravdu minimální :-( když se vezmou rozdíly výkonu, tak je na tom větší brácha lépe, což mi přijde jako strašná škoda.
To víš, zuřivé fandění či nenávidění má i svoje stinné stránky. >:D Můžeš se plácat do hrudi na doplňsisám-klubu, jenže pak přijdeš sem a máš zase po náladě. ;-)
No, ještě, že jich bude poměrně hodně málo, utěšovat je může jen to, že po této zprávě jich bude přibývat ještě méně, takže jejich Polo wRc s fWd bude opravwdu velká vzácnost. >:-[]