maskovaná jako luxusní MPV za totálně předraženou cenu.
To webpaja: jestli ti jízda v tomhle přijde komfortnější jak ve Voyageru.....no tak máme každý asi trochu jiné vnímání pohodlí. Jel sem tímhle kostitřasem jako pasažér jak ve verzi Multivan tak i ve verzi užitkové. Užitkáč katastrofa, auto najeto 150 tis km, problémy s dobíjením, vzadu se klepaly snad všechny plasty co mohly, pérování připomínalo asi tak Avii z roku nebreč , výbava na přání za bambilion. multivan trochu lepší ale pořád hrozný pérování, v základu kulauz a když si to řádně nakonfiguruješ, tak budeš s Voyagerem v pnetastaru jezdit dva roky zadarmo i na ten benzín :o))
Prostě u mě voračka pro zelináře nikdy luxusním MPV nebude
transporterom som par mesiacov jazdil ale je to uz 8 rokov dozadu este ako brigadnik v lete v prepravnej sluzbe kde sme nosili imobilnych ludi a ztp osoby na rozne vysetrenia .... na tento ucel auto bolo ok... vzadu sme mali vysuvne kolajnicky pre vozickarov a nejake tie drzadla v interieri... a samozrejme chybali vzadu sedacky... bol tam totiz priestor na vozik...... ano bol to uz starsi transporter nie ten dnesny ale pacila sa mi priestrannost v kabine... ta je myslim silnou strankou aj dnes.... vw transporter je koniec koncov stejne viac pracovne auto ako auto pre luxus ....
PS: s cim bol vtedy problem tak to viem ze boli vnutorne plastove klucky dveri v interieri auta .... tie jemne klucky nam na spoujazdcovej strane 2 krat ostali v ruke ( neslo sice uz o nove auto vtedy ale stejne je to velka neprijemnost ) ... hlavne ked sa pracovne auto otvara a zatvara v praci 30-50 krat denne tak som ocakaval masivnejsie vnutorne klucky ... male plastove vnutorne klucky na urovni felicie na transporteri vyzerali vtedy smiesne a moc jemne ... mozno sa to uz zlepsilo neviem ako je na tom vw teraz