Presne tak. PR oddeleni Skodovky a hura-patrioti to vidi jasne - Oktavka je vlasne souper Mercedesu C a E (zalezi koho se zeptate) a Up je souper i3. Superb soupere nema - trida jezevcik neexistuje.
Nejsem zadny "hater" - jezdim spokoje uz druhou O2 za sebou, ale zadne C-cko nebo E-cko to neni.
Za tu cenu Amperu a nemusim sa bat, ze niekde skysnem bez stavy :-! Alebo ked uz Opel, tak nieco s LPG prestavbou, Corsa by aj stacila na tuto triedu (i3, UP).
......si nekoupí ani Zoe, ani Leaf, ani iOn a ani e-Up!. Zrovna tak, jako ten kdo si jde pro Rollse si místo něj nekoupí MB-S classe a kdo si jde pro Ferrari si místo něj nekoupí třeba Nissan GTR.
A peníze ani výkony nehrají hlavní roli. Tak to vidím já a VW ať si tvrdí co chce. ;-)
Těžko říct, co tím Kerbs myslel. Zní to směšně, ale když pomineme lidi, kteří chtějí konkrétní značku, cílová skupina není zase tak velká. A určitě se najdou lidé, kteří dají přednost levnějšímu (a horšímu) produktu. Vzhledem k tomu, že jde o auta primárně pro městský a příměstský provoz, si nejsem jistý, jak moc tu budou fungovat tradiční segmenty - trh je relativně malý a není na něm mnoho modelů, navíc jsou typicky relativně drahé. Pozicovat se tak mohou (minimálně v Německu). Uvidíme, jestli tahle strategie bude fungovat.
PS: Na tomhle článku není ani tak pohoršující, co řekli u VW, ale styl pana Mičky. Jak je u něj ostatně zvykem. Je to prostě takový bulvární úderník.