Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jsou tu i jiní soupeři
| 5. 9. 2013 15:46
Pořád jsou tu i větší Leaf a Zoe. Oba dva z většími dojezdy než i3, UP nebo Golf. :-)
Avatar - Choochoo
Jsou tu i jiní soupeři
| 5. 9. 2013 15:53
Tady jde spis o to sem placnout kravinu ze vw je konkurenci BMW. Vzdyt dynamicky i3 valcuje e-Golfa suverene. Clanek jak noha, do Blesku idealni 8-s
Jsou tu i jiní soupeři
| 5. 9. 2013 15:58
Presne tak. PR oddeleni Skodovky a hura-patrioti to vidi jasne - Oktavka je vlasne souper Mercedesu C a E (zalezi koho se zeptate) a Up je souper i3. Superb soupere nema - trida jezevcik neexistuje.

Nejsem zadny "hater" - jezdim spokoje uz druhou O2 za sebou, ale zadne C-cko nebo E-cko to neni.
Avatar - Choochoo
Jsou tu i jiní soupeři
| 5. 9. 2013 16:05
Asi tak nejak. e-Golf nestaci parametrama na Leafa a image s BMW i3 nesrovnatelna.
Avatar - xjara
Jsou tu i jiní soupeři
| 5. 9. 2013 16:24
Taky Vas koncern vw dokaze vzdy tak pekne rozesmat? >:D Posledni doubou mi prijde, ze co zprava o vw to perla :-)
Avatar - sargis
Jsou tu i jiní soupeři
| 5. 9. 2013 15:53
Za tu cenu Amperu a nemusim sa bat, ze niekde skysnem bez stavy :-! Alebo ked uz Opel, tak nieco s LPG prestavbou, Corsa by aj stacila na tuto triedu (i3, UP).
UpR...e
| 5. 9. 2013 16:52
a Up-R bude konkurenci pro monoposty Formule1? >:D
Ten, kdo si jde pro i3 ......
| 5. 9. 2013 17:34
......si nekoupí ani Zoe, ani Leaf, ani iOn a ani e-Up!. Zrovna tak, jako ten kdo si jde pro Rollse si místo něj nekoupí MB-S classe a kdo si jde pro Ferrari si místo něj nekoupí třeba Nissan GTR.

A peníze ani výkony nehrají hlavní roli. Tak to vidím já a VW ať si tvrdí co chce. ;-)
Ten, kdo si jde pro i3 ......
| 5. 9. 2013 21:15
Těžko říct, co tím Kerbs myslel. Zní to směšně, ale když pomineme lidi, kteří chtějí konkrétní značku, cílová skupina není zase tak velká. A určitě se najdou lidé, kteří dají přednost levnějšímu (a horšímu) produktu. Vzhledem k tomu, že jde o auta primárně pro městský a příměstský provoz, si nejsem jistý, jak moc tu budou fungovat tradiční segmenty - trh je relativně malý a není na něm mnoho modelů, navíc jsou typicky relativně drahé. Pozicovat se tak mohou (minimálně v Německu). Uvidíme, jestli tahle strategie bude fungovat.

PS: Na tomhle článku není ani tak pohoršující, co řekli u VW, ale styl pana Mičky. Jak je u něj ostatně zvykem. Je to prostě takový bulvární úderník.
Up!...
| 5. 9. 2013 20:11
...je mnohem hezčí a lepší vůz :-!
Avatar - T613
Up!...
| 5. 9. 2013 20:23
to vždy záleží na pozorovateli a jaké zrovna bere halucinogenní drogy
Down!
| 6. 9. 2013 01:13
V kantine Das Auto zjavne varia vtipnu kasu. Tolko humoru z marketingu, sa len tak nevidi.
Down!
| 6. 9. 2013 11:43
To by mne zajímalo, co do ní asi přidávají. Asi nějakou přísadu co zmiňuje "T613" >:D :-!
VW lepsi BMW?
| 6. 9. 2013 10:36
No, to urcite >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku