Tam by se mi libil petivalec. Jinak je to skvela zprava, pokud opravdu pujde i do passatu a scirocca. Jenom nevim, k cemu v takovem aute bude 300kw, tam by bohate stacilo o 100kw mene, kor s turbem.
300kW je jenom verze pro koncept, seriove verze plynule nahradi 3.6FSI, tedy nabidnou jeho vykon + deset procent navic v ramci pokroku. Do Scirocca bude asi jeste slabsi verze, protoze ten podvozek by trista koni tezko daval.
Za pomyslného nástupce G60ky se dá považovat už 1.8 T a později 1.8 TSI, příp. i 2.0 TSI.
Kombinace s kompresorem je už v dnešní "emisní" době nepravděpodobná. Myslím, že ani kompresové 3.0TFSI už tu nebude (relativně) příliš dlouho.
budou se moct těšit na šichtu, protože jim do uší bude brumlat opravdu vytříbený zvuk.
Snad se stane ještě někdy motorem roku motor do auta a ne do sekačky.
je slavný už proto, že nás jeho výrobou poctil nejlepší a nejwětší koncern na světě :yes:
takže lízej prach silnice a modli se, abys ten klenot aspoň třeba zahlédnul :yes::-!:yes:
Srovnávání s jinýmy V6 ze stejné doby, povídačky o výkonu a spolehlivosti, to je jen štěkání kojotů na karavanu.... ;-)