Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ham.
tam by se spíše hodil nějaký nástupce G60 a rodinka by byla kompletní 😄
Za pomyslného nástupce G60ky se dá považovat už 1.8 T a později 1.8 TSI, příp. i 2.0 TSI.
Kombinace s kompresorem je už v dnešní "emisní" době nepravděpodobná. Myslím, že ani kompresové 3.0TFSI už tu nebude (relativně) příliš dlouho.
Kombinace s kompresorem je už v dnešní "emisní" době nepravděpodobná. Myslím, že ani kompresové 3.0TFSI už tu nebude (relativně) příliš dlouho.
KANKUNEN
budou se moct těšit na šichtu, protože jim do uší bude brumlat opravdu vytříbený zvuk.
Snad se stane ještě někdy motorem roku motor do auta a ne do sekačky.
Snad se stane ještě někdy motorem roku motor do auta a ne do sekačky.
Klaudius
VR6 je samozrejme známy motor, a dosť sa popísalo o jeho prednostiach aj neduhoch. Len o jeho sláve mi nie je nič známe.
je slavný už proto, že nás jeho výrobou poctil nejlepší a nejwětší koncern na světě :yes😒br />
takže lízej prach silnice a modli se, abys ten klenot aspoň třeba zahlédnul :yes: :-! :yes😒br />
Srovnávání s jinýmy V6 ze stejné doby, povídačky o výkonu a spolehlivosti, to je jen štěkání kojotů na karavanu.... 😉
Srovnávání s jinýmy V6 ze stejné doby, povídačky o výkonu a spolehlivosti, to je jen štěkání kojotů na karavanu.... 😉
Třetí generace Golfu s označením VR6 je po značce GTI/D asi druhé nejslavnější označení sportovního Golfu...
Lebo do Octavky RS by sa hodilo 6V no nie. 😉 :-! :-!