Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Variant po faceliftu: Nové fotografie, technická data, české ceny

Nové provedení Golfu Variant znamená konec pro masivně chromovanou masku, ale taky start pro motory splňující Euro 5, nový interiér a luxusní verzi Exclusive.
Zpět na článek
30. 9. 2009 13:05
30. 9. 2009 14:48
30. 9. 2009 14:44
30. 9. 2009 15:25
30. 9. 2009 15:33
30. 9. 2009 15:40
30. 9. 2009 17:47
1. 10. 2009 06:27
30. 9. 2009 14:46
30. 9. 2009 14:47
30. 9. 2009 15:35
30. 9. 2009 17:55
30. 9. 2009 20:11
30. 9. 2009 20:51
30. 9. 2009 14:52
30. 9. 2009 15:31
30. 9. 2009 15:03
1. 10. 2009 08:17
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
1. 10. 2009 12:20
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
Avatar - sargis
30. 9. 2009 13:05
facelift
Konecne niekto nazval veci spravnym slovo....ze je to rozsiahlejsi facelift. Este o tom predsvedcit ludi, ktori maju Golf VI za uplne novu generaciu... :-) Varian´tu novy dizajn velmi slusi.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - white label
30. 9. 2009 14:42
Re: facelift
Kdyby to ti "chudáci" jen tušili, že nemají zcela novou generaci Golfu..., jistě by o takovém autě ani na chvíli neuvažovali... :*) 8-s
>:-[]
Avatar - iudex
30. 9. 2009 14:48
Re: facelift
Je bezpredmetné zaoberat sa PR kecami typu úplne nová generácia, dolezité je, ci je to auto lepsie ako predchodca, co Golf 6(5,5) urcite je.
Avatar - iudex
30. 9. 2009 14:44
Re: facelift
Ja zastávam rovnaký názor, ze súcasný Golf je iba facelift 5. generácie; najokatejsie je to práve na Variante, osobitne tu: [odkaz]
Kazdopádne je to len vec marketingu VW a pár ludí, ktorí sa tu toho vehementne drzia; to vela nemení na skutocnosti, ze tak Golf, ako i golf Variant je ak nie najlepsie, tak jedno z najlepsích áut, co si clovek v tejto triede moze kúpit, osobitne teraz, ked motory z mladsieho paleolitu idú na zaslúzený odpocinok a nastupujú malé TSIcka.
Avatar - white label
30. 9. 2009 14:49
Re: facelift
Samozřejmě, že to nic nemění...navíc u variantu se jedná jen o facelift vlastně oficiálně, nebo by někomu připadala generační obměna už po dvou letech (u variantu) jako běžná praxe...?
30. 9. 2009 15:25
Re: facelift
Aj Golf 5 bol asi iba faceliftom štvorky, ako si potom vysvetliť "obojaké" kabrio, ktoré malo prvky obidvoch generácií...
Avatar - iudex
30. 9. 2009 15:33
Re: facelift
Motás dve veci dohromady.
Vtedajsí Golf Cabrio bol tehnicky stará generácia, z ktorej sa ani neplánoval nástupca. Kedze ale Cabrio prislo az v druhej polovici zivotnosti hatchbacku a zakrátko sa zacal vyrábat nový Golf, capli na kabriolet novú masku a pár features z aktuálneho Golfa, aby sa kabrio trochu podobalo aktuálnej verzii. Uz vtedy ale nik z VW netvrdil, ze je to nová generácia Golfu Cabrio.
Avatar - white label
30. 9. 2009 15:38
Re: facelift
To je pravda, ale taky hlavně ta Klaudiova věta měla začínat: "Aj Golf 4 bol asi iba faceliftom trojky...", zvlášť pokud k tomu argumentoval trojkovým kabriem...
30. 9. 2009 17:47
Re: facelift
Yo, trochen som tie čísla pomotal... ;-)
Znalým netreba veľa vysvetľovať... :-)
Avatar - white label
30. 9. 2009 17:49
Re: facelift
Přiznání je polehčující okolnost... :*) ;-)
1. 10. 2009 06:27
Re: facelift
Tak vieš, ja keď som behal s vysielačkou okolo pásov zvarovne VW, z liniek schádzal ešte Golf III...roky letia, že človeku ani nepríde, aká je to už doba...
30. 9. 2009 14:46
Re: facelift
To musí konkurenci pěkně *, když VW stačí udělat facelift a přesto je Golf s přehledem na špici segmentu. :-)

Jinak ty zadní lampy jsou bomba, s přehledem nejhezčí kombík segmentu.
30. 9. 2009 14:47
Re: facelift
Proč tam mám tu pokakanou hvězdičku? 8-s
Avatar - white label
30. 9. 2009 15:33
Re: facelift
Tou první větou si celkem "zaťal do živého", zvlášť tady na webu...
;-)
Avatar - iudex
30. 9. 2009 15:35
Re: facelift
Preco, vacsina tu na webe je naladená pro-volkswagenovsky... ;-)
Avatar - white label
30. 9. 2009 15:40
Re: facelift
Je to docela možné, asi mám jen "smůlu" na "opačné" příspěvky a reakce... ;-)
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 17:55
Re: facelift
Tak to bych nesouhlasil - ty zadní světla (asi jako jediný na světě delší než širší) nepasovaly ani ke G5, k tomuto už vůbec. Je to takovej design ve stylu VW do Brazil...
Avatar - white label
30. 9. 2009 19:27
Re: facelift
Ale to bylo myšleno na šestou generaci GOLFU jako takovou, nikoli na tento "mezigenerační" variant.
To že je zadní partie u tohoto Golfu (variant) "poněkud nesourodá" se "zbytkem" vozu, je věc celkem známá a zde mnohokrát diskutovaná...
;-)
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 20:11
Re: facelift
"Jinak ty zadní lampy jsou bomba, s přehledem nejhezčí kombík segmentu." na toto reaguju a zásadně s tím nesouhlasím. Naopak marně vzpomínám, který současný kombík by byl "nesourodější" a elkově ze zadu podvnější...
U hatche bych s tím i souhlasil, v kontextu s korejským zadkem Méganu 5dv i bez výhrad >:D
Avatar - white label
30. 9. 2009 20:27
Re: facelift
Promiň, já myslel, že reaguješ na tu první část...když jsem si dal u tvé reakce "původní příspěvek" objevila se mi jen ta první část příspěvku, stejně jako teď..., klidně to zkus (pro zajímavost) taky...
Jinak souhlas... ;-)
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 20:51
Re: facelift
No já jsem staromódní a používám zobrazení do stromu... hlavně že jsme se domluvili. Akorát že teď zase kvůli tomu není o čem diskutovat >:D
30. 9. 2009 13:57
fauvé pošesté stejně
Další úchvatně stejně šedivý model produkce fauvé...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
30. 9. 2009 14:52
inu
nikdo asi nemuze VW vycitat jak maj spatny marketing a prodeje apod. ale konkretne tenhle golf variant (nehlede na to, ze neni vubec spatnej) je snad skoro uplne stejnej jak ten puvodni >:D dokonce ten zadek puvodniho byl o tu kapicku hezci :-)
nekomu to nevadi. a tech co jim to nevadi je spousta... nehlede na jeho kvality, ja radsi preferuju neco, co nema kazdej druhej "nemotorista". golfa totiz podle me nemuzete vybrat srdcem. pozor vsak - jeho kvality tim rozhodne nezpochybnuju !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
30. 9. 2009 15:31
Re: inu
Tenhle Golf variant je... "snad skoro úplně stejnej jak ten původní"... právě proto, že je to jen facelift (viz. nadpis) pouze 2 roky "starého" modelu... ;-)
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2009 15:03
variant
moc se mi libi :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2009 16:34
KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Kompaktní kombi od VW. Tím je řečeno vše. Kdo to ví, stojí ve frontě.

Mimochodem, v Rakousku provedl tamní autoklub test schopností kompaktů tahat za sebou přívěs. S přehledem byl první, jistě, Golf. Na druhém místě skončila Astra, třetí byl Focus, čtvrtý byl peugeot 308 a na posledním místě skončil... Mégane.

Golf zvítězil (cituji - Jasný vítěz) mj. i proto, že - díky asistentu jízdy a dobře dávkovatelné spojce byly rozjezdy i do kopce hračkou. ESP se stabilizátorem pro přívěsy mu zajistilo jasnou jízdní převahu.

Mégane skončil poslední - vůz nebyl podle testérů schopen udržet s přívěsem rovnou stopu, jízda vyžadovala neustálé korekce volantem. Nízká je i nosnost vozu jako takového, Kufr je prý velký, ovšem v praxi může převážet jen malou zátěž.

Zdroj - Hospodářské noviny 24.9.2009.

BRAVWO GOLF :yes:
Rozbalit vlákno
38
Avatar - white label
30. 9. 2009 16:45
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Dobrá zpráva..., nás potěší a ten "zbytek" tady (jasná většina), zas hezky od srdce..., pěkně n a s e r e... >:D
30. 9. 2009 16:47
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
>:D :yes: Koukal jsem nyní ještě na snímky vnitřku, no to je žrádlo. Fantastické. To je takřka... "prémiovej kokpit", a to včetně volantu.
30. 9. 2009 16:54
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Zvlášť v té světlé, pro tu já mám slabost.
Avatar - white label
30. 9. 2009 17:00
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Slovo "slabost" tady sedí, neznám ale zatím nikoho, kdo by si tu "světlou" (v interiéru) objednal i "příště" zase znovu... ;-)
30. 9. 2009 17:28
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Objedná ho ten, co v tom nikdy nejezdí. Prodejce, aby na něj chytil nějakýho joudu v showroomu.
30. 9. 2009 17:34
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
No jo chlapci máte pravdu. Sám mám tmavý interiér. Ale stejně tu světlou jednou zkusím. Mám slabost pro světlý interiér a pro Alfu, ale ani jedno jsem zatím neměl odvahu koupit.
Avatar - white label
30. 9. 2009 17:41
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Tak tu světlou klidně zkus..., ale např. pod džíny to chce aspoň třeba kus papíru 8-s ;-)

...a na tu alfu už ti pak stačí "jen" trpělivost... :*) :-)
30. 9. 2009 18:32
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Hlavně aspoň kůži. Dneska jsem zrovna očumoval takový malý MG s beige a bylo mi ho líto. Vypadá to možná hezky, ale udržet se to prostě nedá. Taky jak máš trochu špinavý okna, tak se ti tam odráží třeba palubka.Chce to vyzkoušet a podívat se třeba po bazarech, jak to vypadá za pár let.
Avatar - Ada je zase tady
30. 9. 2009 20:43
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
No, mam 70 tis km (tedy rok stari) auto se svetlym, bezovym kozenym interierem a ze by se to nejak extra spinilo, tak to tedy ani ne.
Avatar - white label
30. 9. 2009 20:51
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Jednak máš aspoň tu kůži a asi v tom jezdíš sám a většinou ve světlým kvádru... ;-) >:-[]
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 20:56
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Dost taky zachrání, když si připlatíš za kvalitní potahy a gumový koberečky přes originální velour ;-) >:D
Avatar - white label
30. 9. 2009 21:09
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
To sa ti také potem stokrát vrátí... při dalším prodeju... >:D
A hlavně celé auto zafóliovať do oranžovéj (k vůliva bezpečnosti) fólie a až to budeš prodávať, tož ti nikdo neuvěří, že ten kočár v tej tmavej metli není funglovka... >:-[]
30. 9. 2009 21:17
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Na to je top ten Saab... "auto nacelý život", jak říkají němci.
Avatar - white label
30. 9. 2009 21:28
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
To je fakt potom tak neprodejné... >:-[]
...jak to tvoje "Uno", co už nikdo nechce ani za odvoz...? >:D
30. 9. 2009 21:51
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Ne ne, teď budu mít novej techničák, co jsem ztratil a ještě za něj dostanu tak bůra + převod! Musím k němu teda nechat i lano ;-) Kdybych ho zprovoznil, tak i víc, ale na to nemám muňky. Na druhou stranu mě přes deset let sloužilo, tak mám takový ty výčitky a dostala ho tenkrát moje manželka k svátku.
Avatar - white label
30. 9. 2009 22:00
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Ty máš vážně tak dlouho stále stejnou manželku? :*) 8-s >:-[]
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 21:22
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
A sousedi nebudou takový auto závidět.. kdo by záviděl crash test dummíkovi? >:D
Avatar - white label
30. 9. 2009 21:34
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Vidíš... daľší pľus... ;-)
30. 9. 2009 21:11
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Asi si před jízdou meješ pr.de.l od sazí, nebo používáš pouze white velour theplaky od asiatů.
30. 9. 2009 22:14
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
no prave ten volant je dosť nepodareny... podobne ako u GTI, R a inych novych VW je tenký a naviac úplne hladký v miestach kde sa má držať (trištvrte na tri) a naopak nezmyselne rozšírený a u niektorých modelov aj perforovaný v miestach , kde by sa vôbec držať nemal 8-s
Avatar - Andromeda
1. 10. 2009 12:21
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
To je kucí koukám na Hromadnou povwluci >:-[] ...Kolik málo stačí...
Avatar - white label
1. 10. 2009 16:49
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Si to bereš zbytečně osobně..., přitom zrovna o tobě jsem vůbec nepsal, takže ani netuším jak si k tomu "došel"...? ;-) >:-[]
Avatar - Andromeda
1. 10. 2009 22:36
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
To měl být pokus o vtip,ale jsem nějakej unavenej a vyšťavenej ... ;-) a "dneska mi ňák fory mi moc nejdou ... >:-[]
Avatar - white label
1. 10. 2009 23:56
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Říkáš "vyšťavenej"..., no jestli si náhodou neměl tu "Hromadnou povwluci" spíš ty! >:D
30. 9. 2009 19:11
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
no jo, rakouský automotoklub, to budou asi odbornící co? Teda jestli skutečně napsali to co píšeš, tak si soudný člověk názor o jejich "názoru" už udělá.... ;-\
Avatar - white label
30. 9. 2009 19:36
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Tak já za autem vozík nikdy nevezl, takže mě osobně by to při nákupu auta nijak přímo nevlivnilo..., ale "chalupářů" v ČR potkávám celkem dost...
Chápu, že není nutné brát hodnocení rak. autoklubu jako nějakou normu, ale podobně nechápu, kde bereš jistotu, že je to naopak naprostý nesmysl... ;-\
30. 9. 2009 19:43
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Tuším, že Kuko staví nějaký bydlení, ale rozhodně nevypadá, že by někdy držel cihlu v ruce, takže asi tak... >:D >:D
1. 10. 2009 15:52
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
bydlení už stojí, ale já to jenom platil, takže nic netahám a ani to neplánuji >:-[]

ale kecy tipu "Megan není schopen udržet s přívěsem rovnou stopu"... no jo, kdybych to četl na Novinkách, ale prej to tvrdí rakouský automotoklub... Jestli oni s ním nevjeli do nějaké zatáčky a museli korigovat směr tím volantem :-!
Avatar - Ada je zase tady
30. 9. 2009 20:47
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Ty mi, ty odborniku ukaz jine auto typu kombi nizsi stredni tridy, ktere ma verzi 4x4 a moznost objednat si jej ve verzi se zvysenym podvozkem... >:-[]
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 21:02
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Octavia? Altea?
Avatar - white label
30. 9. 2009 21:11
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Ale to sů přecaj len (přeslečení) koncernoví súrozenci... ;-)
30. 9. 2009 21:13
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Ty ne, on! >:D
Avatar - white label
30. 9. 2009 21:17
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
kukHo...! ;-) >:-[]
Avatar - Ricardo
30. 9. 2009 21:24
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
No ten zná jenom 9-3X >:D
30. 9. 2009 21:47
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
A asi losí parohy doma, jinak to nevidim >:-[]
1. 10. 2009 15:54
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
přímo nad vchodovými dveřmi >:-[]
30. 9. 2009 21:54
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
Trefa :yes:
1. 10. 2009 15:48
Re: KOMBÍK NENÍ GOMBÍK
si objednáváš 4x4 a zvýšený podvozek když chceš tahat vozík, odborníku ;-) Já myslel, že tobě stačí mít pod kapotou TDI a pak už nic není nemožné :-! >:-[]
1. 10. 2009 06:29
Nechajte si facelifty
Ja už chcem nového Golfa, ktorý už nebude odvarom predchádzajúceho, nebude preberať jeho diely ani dizajn, a založí novú éru automobilov Volkswagen. Konečne by mohli prísť s niečím úplne, ale úplne novým, po tých rokoch, patrilo by sa.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
1. 10. 2009 07:43
Re: Nechajte si facelifty
Myslim, ze kreatury VW s radosti prenecha rendlikum. >:-[]
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
1. 10. 2009 08:17
Re: Nechajte si facelifty
Proč měnit koncepci auta, které je technikou, výbavou a prodeji na špičce třídy ?
Jen kvůli zdejším diskutérům ?
Avatar - white label
1. 10. 2009 11:05
Re: Nechajte si facelifty
Ona je zase lepší povedená evoluce, než zpackaná revoluce....
A Golf musí být v prvé řadě stále "Golf", jinak by to už ani nebyl "on"... ;-)
1. 10. 2009 09:09
to myslíte vážně?
Pane Láník, tento článek mě donutil se zaregistrovat. Nezlobte se, ale věta "...Golfem Plus (mj. obchodně úspěšným modelem značky VW)." je pro mě favoritem na PR žvást roku. Když Golf Plus potkám v CZ, tak je to svátek a i při mé poslední cestě v DE jsem potkal (pokud se dobře pamatuji) 2ks. A to proti tomu autu nic nemam a podílel jsem se na jeho vývoji (přístrojovka).
Jedině snad v rámci demagogie PR by se dalo napsat, že je s přehledem neprodávanější v kategorii vozů s přídomkem "Plus" ...
Jo, a ještě tohle "a s 1,2 TDI (77 kW), který nahrazuje atmosférický 1,6 MPI.", to mi taky hlava nebere, nejspíš jste chtěl napsat 1,2 TSI... Holt, ne vždy se zadaří.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
1. 10. 2009 12:20
Re: to myslíte vážně?
[odkaz]

Na to, že Golf Plus je jen jednou z variant na téma Golf, jsou jeho čísla v tabulce víc než slušný.