Nové provedení Golfu Variant znamená konec pro masivně chromovanou masku, ale taky start pro motory splňující Euro 5, nový interiér a luxusní verzi Exclusive.
Konecne niekto nazval veci spravnym slovo....ze je to rozsiahlejsi facelift. Este o tom predsvedcit ludi, ktori maju Golf VI za uplne novu generaciu... :-) Varian´tu novy dizajn velmi slusi.
Ja zastávam rovnaký názor, ze súcasný Golf je iba facelift 5. generácie; najokatejsie je to práve na Variante, osobitne tu: [odkaz]
Kazdopádne je to len vec marketingu VW a pár ludí, ktorí sa tu toho vehementne drzia; to vela nemení na skutocnosti, ze tak Golf, ako i golf Variant je ak nie najlepsie, tak jedno z najlepsích áut, co si clovek v tejto triede moze kúpit, osobitne teraz, ked motory z mladsieho paleolitu idú na zaslúzený odpocinok a nastupujú malé TSIcka.
Samozřejmě, že to nic nemění...navíc u variantu se jedná jen o facelift vlastně oficiálně, nebo by někomu připadala generační obměna už po dvou letech (u variantu) jako běžná praxe...?
Motás dve veci dohromady.
Vtedajsí Golf Cabrio bol tehnicky stará generácia, z ktorej sa ani neplánoval nástupca. Kedze ale Cabrio prislo az v druhej polovici zivotnosti hatchbacku a zakrátko sa zacal vyrábat nový Golf, capli na kabriolet novú masku a pár features z aktuálneho Golfa, aby sa kabrio trochu podobalo aktuálnej verzii. Uz vtedy ale nik z VW netvrdil, ze je to nová generácia Golfu Cabrio.
To je pravda, ale taky hlavně ta Klaudiova věta měla začínat: "Aj Golf 4 bol asi iba faceliftom trojky...", zvlášť pokud k tomu argumentoval trojkovým kabriem...
Tak vieš, ja keď som behal s vysielačkou okolo pásov zvarovne VW, z liniek schádzal ešte Golf III...roky letia, že človeku ani nepríde, aká je to už doba...
Tak to bych nesouhlasil - ty zadní světla (asi jako jediný na světě delší než širší) nepasovaly ani ke G5, k tomuto už vůbec. Je to takovej design ve stylu VW do Brazil...
Ale to bylo myšleno na šestou generaci GOLFU jako takovou, nikoli na tento "mezigenerační" variant.
To že je zadní partie u tohoto Golfu (variant) "poněkud nesourodá" se "zbytkem" vozu, je věc celkem známá a zde mnohokrát diskutovaná... ;-)
"Jinak ty zadní lampy jsou bomba, s přehledem nejhezčí kombík segmentu." na toto reaguju a zásadně s tím nesouhlasím. Naopak marně vzpomínám, který současný kombík by byl "nesourodější" a elkově ze zadu podvnější...
U hatche bych s tím i souhlasil, v kontextu s korejským zadkem Méganu 5dv i bez výhrad >:D
Promiň, já myslel, že reaguješ na tu první část...když jsem si dal u tvé reakce "původní příspěvek" objevila se mi jen ta první část příspěvku, stejně jako teď..., klidně to zkus (pro zajímavost) taky...
Jinak souhlas... ;-)
nikdo asi nemuze VW vycitat jak maj spatny marketing a prodeje apod. ale konkretne tenhle golf variant (nehlede na to, ze neni vubec spatnej) je snad skoro uplne stejnej jak ten puvodni >:D dokonce ten zadek puvodniho byl o tu kapicku hezci :-)
nekomu to nevadi. a tech co jim to nevadi je spousta... nehlede na jeho kvality, ja radsi preferuju neco, co nema kazdej druhej "nemotorista". golfa totiz podle me nemuzete vybrat srdcem. pozor vsak - jeho kvality tim rozhodne nezpochybnuju !
Tenhle Golf variant je... "snad skoro úplně stejnej jak ten původní"... právě proto, že je to jen facelift (viz. nadpis) pouze 2 roky "starého" modelu... ;-)
Kompaktní kombi od VW. Tím je řečeno vše. Kdo to ví, stojí ve frontě.
Mimochodem, v Rakousku provedl tamní autoklub test schopností kompaktů tahat za sebou přívěs. S přehledem byl první, jistě, Golf. Na druhém místě skončila Astra, třetí byl Focus, čtvrtý byl peugeot 308 a na posledním místě skončil... Mégane.
Golf zvítězil (cituji - Jasný vítěz) mj. i proto, že - díky asistentu jízdy a dobře dávkovatelné spojce byly rozjezdy i do kopce hračkou. ESP se stabilizátorem pro přívěsy mu zajistilo jasnou jízdní převahu.
Mégane skončil poslední - vůz nebyl podle testérů schopen udržet s přívěsem rovnou stopu, jízda vyžadovala neustálé korekce volantem. Nízká je i nosnost vozu jako takového, Kufr je prý velký, ovšem v praxi může převážet jen malou zátěž.
No jo chlapci máte pravdu. Sám mám tmavý interiér. Ale stejně tu světlou jednou zkusím. Mám slabost pro světlý interiér a pro Alfu, ale ani jedno jsem zatím neměl odvahu koupit.
Hlavně aspoň kůži. Dneska jsem zrovna očumoval takový malý MG s beige a bylo mi ho líto. Vypadá to možná hezky, ale udržet se to prostě nedá. Taky jak máš trochu špinavý okna, tak se ti tam odráží třeba palubka.Chce to vyzkoušet a podívat se třeba po bazarech, jak to vypadá za pár let.
To sa ti také potem stokrát vrátí... při dalším prodeju... >:D
A hlavně celé auto zafóliovať do oranžovéj (k vůliva bezpečnosti) fólie a až to budeš prodávať, tož ti nikdo neuvěří, že ten kočár v tej tmavej metli není funglovka... >:-[]
Ne ne, teď budu mít novej techničák, co jsem ztratil a ještě za něj dostanu tak bůra + převod! Musím k němu teda nechat i lano ;-) Kdybych ho zprovoznil, tak i víc, ale na to nemám muňky. Na druhou stranu mě přes deset let sloužilo, tak mám takový ty výčitky a dostala ho tenkrát moje manželka k svátku.
no prave ten volant je dosť nepodareny... podobne ako u GTI, R a inych novych VW je tenký a naviac úplne hladký v miestach kde sa má držať (trištvrte na tri) a naopak nezmyselne rozšírený a u niektorých modelov aj perforovaný v miestach , kde by sa vôbec držať nemal 8-s
no jo, rakouský automotoklub, to budou asi odbornící co? Teda jestli skutečně napsali to co píšeš, tak si soudný člověk názor o jejich "názoru" už udělá.... ;-\
Tak já za autem vozík nikdy nevezl, takže mě osobně by to při nákupu auta nijak přímo nevlivnilo..., ale "chalupářů" v ČR potkávám celkem dost...
Chápu, že není nutné brát hodnocení rak. autoklubu jako nějakou normu, ale podobně nechápu, kde bereš jistotu, že je to naopak naprostý nesmysl... ;-\
bydlení už stojí, ale já to jenom platil, takže nic netahám a ani to neplánuji >:-[]
ale kecy tipu "Megan není schopen udržet s přívěsem rovnou stopu"... no jo, kdybych to četl na Novinkách, ale prej to tvrdí rakouský automotoklub... Jestli oni s ním nevjeli do nějaké zatáčky a museli korigovat směr tím volantem :-!
Ty mi, ty odborniku ukaz jine auto typu kombi nizsi stredni tridy, ktere ma verzi 4x4 a moznost objednat si jej ve verzi se zvysenym podvozkem... >:-[]
si objednáváš 4x4 a zvýšený podvozek když chceš tahat vozík, odborníku ;-) Já myslel, že tobě stačí mít pod kapotou TDI a pak už nic není nemožné :-! >:-[]
Ja už chcem nového Golfa, ktorý už nebude odvarom predchádzajúceho, nebude preberať jeho diely ani dizajn, a založí novú éru automobilov Volkswagen. Konečne by mohli prísť s niečím úplne, ale úplne novým, po tých rokoch, patrilo by sa.
Pane Láník, tento článek mě donutil se zaregistrovat. Nezlobte se, ale věta "...Golfem Plus (mj. obchodně úspěšným modelem značky VW)." je pro mě favoritem na PR žvást roku. Když Golf Plus potkám v CZ, tak je to svátek a i při mé poslední cestě v DE jsem potkal (pokud se dobře pamatuji) 2ks. A to proti tomu autu nic nemam a podílel jsem se na jeho vývoji (přístrojovka).
Jedině snad v rámci demagogie PR by se dalo napsat, že je s přehledem neprodávanější v kategorii vozů s přídomkem "Plus" ...
Jo, a ještě tohle "a s 1,2 TDI (77 kW), který nahrazuje atmosférický 1,6 MPI.", to mi taky hlava nebere, nejspíš jste chtěl napsat 1,2 TSI... Holt, ne vždy se zadaří.