Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen zkouší spolu s ThyssenKrupp a Maxion Wheels karbonová kola

Současná litá kola jsou velmi lehká, ale úspora hmotnosti představuje nutnost do budoucnosti. Koncern VW testuje ráfky z uhlíkových kompozitů.
Zpět na článek
21. 6. 2015 22:41
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 6. 2015 05:47
22. 6. 2015 07:54
22. 6. 2015 08:49
21. 6. 2015 18:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - IbizaFR
21. 6. 2015 21:28
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
WTF ?????? :no:
Avatar - Hotwire
21. 6. 2015 22:11
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
Tak Gilgit, ktory mal prehlad a vedel castokrat doplnit clanky zaujimavymi informaciami dostane ban, a takyto spammer, a podobne "individua" ktore tu zasieraju diskusie nenavistnymi kecami *ehm* h_h *ehm* nie? ;-\ :no: :no:
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
21. 6. 2015 22:41
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
Dobrý den,

děkuji az upozornění na spamera, už dostal kick.
Avatar - white label
21. 6. 2015 23:26
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
A co nesčetněkrát vzpomínaný holden holden? Co ještě urážlivějšího musí např. napsat na adresu slovenského designéra pracujícího pro značku Škoda (auto)?
22. 6. 2015 00:01
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
ty si byl vzdy takovej GTIho mopslik a prevzal si zde po nem prevzal funkci saska a napadace ostatnich diskuteru co nikdy nic nema k tematu clanku
Avatar - white label
22. 6. 2015 01:49
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
Jasně, coswotrthe, rozhodně bych si měl vzít příklad od tebe, což znamená nikoho nenapadat, psát slušně a hlavně víc k tématu... >:D
Jsi tu provařený jak párky v kantýně, včetně tvého předchozího, neméně primitivně a vulgárně píšícího, nicku... ;-)
22. 6. 2015 05:57
Re: sportovní sázení, velmi kvalitní info
pis k veci a nikoho z ostatnich diskuteru nenapadej. zatim zde nic jineho nepredvadis. chapu ze je to tvoje nezvladatelna mentalita ale tady se zkus ovladat.
Avatar - jozephko
21. 6. 2015 22:11
Čo sa bude písať v inzerátoch?
Teraz sa pri výbave píše ALU kola. Čo sa bude písať potom? C-éčkové (ako uhlík) kola? Alebo UHL kola? Uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2015 23:51
fabrika co neumi udelat retez
do motoru bude delat kola z karbonu? retez je sranda ale tady uz jde o zivoty
Rozbalit vlákno
2
Avatar - habanero1
21. 6. 2015 23:55
Re: fabrika co neumi udelat retez
Nikdo Ti to nenutí a naštěstí máš šanci zachránit mnoho životů kolem sebe a všechny na toto vraždění upozornit, aby se vyhnuli koupi :-)
22. 6. 2015 00:09
Re: fabrika co neumi udelat retez
tak pokud je budou jen kupovat tak namontovat to snad zvladnou. pruser bude kdyz to zacnou delat sami
Avatar - dewill
22. 6. 2015 05:47
úspora
aha, takže abych uspořil 1l na 10000 km, tak tam dám kola za 100.000,- :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Magister
22. 6. 2015 07:54
Re: úspora
Já myslím, že můžeme být v klidu...začne to u supersportů a roky potrvá, než to půjde dolů. Tak jako tak, je to docela zajímavé.
22. 6. 2015 08:49
Re: úspora
tu cenu jsi podle meho sakra podcenil >:D pac 100.000,- das dnes bezne u aut vyssich trid za priplatkove bezne litaky, natoz za nejake karbonove, musi se holt pocitat s tim ze 90-95% ceny toho produktu tvori jedina malinka cast, a to logo firmy >:D

vyrabet ty kola ve velkem bude stat par supu, kdys jsem navstivil fabriku Ronal a mel soukromou exkursi , tak jsem se as nestacil divit za jake cifry jsou schopny zakaznikum jako je Mercedes a AMG dodavat kola (prave logo AMD na kolech me tam prekvapilo nejvic, a dorazilo me ze nemaj ani jinou "recepturu" , proste jen jinej design), a za jaky cifry se to pak objevuje v cenikach :-!
Avatar - Bully_
22. 6. 2015 08:50
Karbonova kola u beznych vozu?
Abych ziskal nizsi spotrebu a zvysil jizdni komfort, k tomu staci nazout o neco uzsi rozmer plastu s vyssim profilovym cislem. Kyzeny efekt bude urcite o dost vetsi, zvladne to kazdy uz dnes a vyjde to mnohem levneji.
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2015 09:08
Neodpružená hmotnost
Mě teda jako nejvyšší přednost přijde snížení neodpružené hmotnosti. Na spotřebu toto bude mít minimální vliv.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
22. 6. 2015 10:59
že prý: "Současná litá kola jsou velmi lehká"
neřekl bych, že "Současná litá kola jsou velmi lehká". Minimálně ta obyčejná standardní od VW jsou těžká jako prase a jsou těžší i než obyčejná ocelová. Takže možnost přiobjednání karbonových kol i na Fabii TSI jednoznačně vítám >:D
Rozbalit vlákno
0