Tak Gilgit, ktory mal prehlad a vedel castokrat doplnit clanky zaujimavymi informaciami dostane ban, a takyto spammer, a podobne "individua" ktore tu zasieraju diskusie nenavistnymi kecami *ehm* h_h *ehm* nie? ;-\ :no::no:
A co nesčetněkrát vzpomínaný holden holden? Co ještě urážlivějšího musí např. napsat na adresu slovenského designéra pracujícího pro značku Škoda (auto)?
Jasně, coswotrthe, rozhodně bych si měl vzít příklad od tebe, což znamená nikoho nenapadat, psát slušně a hlavně víc k tématu... >:D
Jsi tu provařený jak párky v kantýně, včetně tvého předchozího, neméně primitivně a vulgárně píšícího, nicku... ;-)
pis k veci a nikoho z ostatnich diskuteru nenapadej. zatim zde nic jineho nepredvadis. chapu ze je to tvoje nezvladatelna mentalita ale tady se zkus ovladat.
tu cenu jsi podle meho sakra podcenil >:D pac 100.000,- das dnes bezne u aut vyssich trid za priplatkove bezne litaky, natoz za nejake karbonove, musi se holt pocitat s tim ze 90-95% ceny toho produktu tvori jedina malinka cast, a to logo firmy >:D
vyrabet ty kola ve velkem bude stat par supu, kdys jsem navstivil fabriku Ronal a mel soukromou exkursi , tak jsem se as nestacil divit za jake cifry jsou schopny zakaznikum jako je Mercedes a AMG dodavat kola (prave logo AMD na kolech me tam prekvapilo nejvic, a dorazilo me ze nemaj ani jinou "recepturu" , proste jen jinej design), a za jaky cifry se to pak objevuje v cenikach :-!
Abych ziskal nizsi spotrebu a zvysil jizdni komfort, k tomu staci nazout o neco uzsi rozmer plastu s vyssim profilovym cislem. Kyzeny efekt bude urcite o dost vetsi, zvladne to kazdy uz dnes a vyjde to mnohem levneji.
neřekl bych, že "Současná litá kola jsou velmi lehká". Minimálně ta obyčejná standardní od VW jsou těžká jako prase a jsou těžší i než obyčejná ocelová. Takže možnost přiobjednání karbonových kol i na Fabii TSI jednoznačně vítám >:D