Je tu dost vážnej problém. Nemáš jedinej důvod si tohle VOLVO nekoupit. Nebo snad ty ten důvod máš? Nejbezpečnější auto třídy, o tom nepochybuj. Nejstylovější a designově nejčistší auto třídy, o tom také nepochybuj. Nejmilejší image třídy, ani o tom nepochybuj. Tak nezbývá než vzít těch pár set tisíc a jedno VOLVO C30 si koupit... BRAVOLVO :yes:
Nene - jsem velmi prijemne prekvapen - porovnam li s predrazenym WV nebo Mini tak je to opravdu fajn cena - vzdyt pres 400k jsem se v pohode prehoupl v pripade divcina Pola Comfort Line 1.2 - takze uz vim co to bude az dojde leasing :-)
Ano, tohle Volvo stojí za koupi :yes: a je-li člověk skromnej tož mu naň stačí i trochen přes 1/2mega, za který dostane (nejlépe v bílé) dokonalou severskou krásku. A pak že auto nemá býti socháno do krásna ;-):yes::yes::yes:
Jo Bibione, krásná pláž, jen těch Němců je tam privela ;-) jinak C30 celkem dobré, jen ta unifikace předku, to moc nemusím, ale pořád lepší než zážitky z pláže z Warnemünde, kde je krásnej písek, ale až tě schladí Balt, tak raději za svou holkou tak hodinku nechoď >:-[]
Juž mne to fakt nebaví, tohle jsou tvá slova: "Dnes už nestačí udělat krásné auto... to umí v Evropě každej... musíš ho udělat ošklivě-krásné... Tohle myslím vážně." A to jako myslíš taky vážně že tohle Volvo splňuje tvou definici o dokonalosti ošklivě-krásných aut? No jestliže ano, pak se juž nemáme o čom bavit a diskusi zde (i jinde končím). Tož tak.
Mě stále C30 fascinuje. Dokonce natolik, že jsem nějaký čas čile uvažoval o koupi nějaké shnilé 480ES na třískandu. Jo, tyhle moje záchvaty s ojetinami. Každopádně C30 beru, je to dnes subjektivně druhý nejkrásnější hatch na trhu. :-!
Na jednom nemeckom servri som videl porovnanie C30 a A3 a nebolo to pre volvo moc lichotive vysvedcenie. Keby som si mal byberat len podla designu tak ma volvo navrch. Znacka, image tam je to dost vyrovnane ale kde bude volvo stracat je ponuka dobrych motorov kde ma A3 jasne navrch dufam ze ford volvu doda lepsi material ;-). A aj ta cena ma prekvapila kde volvo vychadzalo skoro o 1000 EUR drahsie no uvidime ako si to rozdaju tieto premiove znacky v nizsej strednej triede ale ja by som volil BMW 1 a co vi >:D
U aut tohoto typu to není jen o 100% racionálním rozhodování. Lepší motor, jiná cena apod... A3 je dost impotentní a nudné (byť dobře provedené)... C30 má styl... exteriér i interiér... hlavně v iteriéru se BMW1 ani A3 nedají srovnávat... pokud mám volit mezi pozlátkem BMW, Audi nebo MB a nenápadnou ale dokonalou elegancí Volva, jednoznačně vítězí Volvo...
Jednicka je jednicka, to je jasne, lebo ma najlepsiu jazdu (zadokolka), perfektne motory, opticky sedi na ceste a... a je to proste bmw. (farbu beriem ciernu, alebo bielu) Dvojka je C30, solidnost, kvalita, a zaujimavy design dokonale spaja klasiku s extravaganciou, jazda bude urcite tiez suprova (ford). (farbu neviem, zatial som nevidel nazivo) Trojku vidim A3, kvalita, bezchybny konzervativny design, ale nema pre mna nic extra cim by ma zaujala. Tzv. auto, ktorym nic nepokazis. (farba tmavoseda) Na "poslednom" mieste mam B-cko, tam vidim komfort, zatial stale dobry image, ale uz zacinaju presakovat problemy s kvalitou, ak sa MB nepolepsi, image pojde casom dolu... No na poslednom mieste je hlavne koli "autobusovosti", co nie je zla koncepcia, ale mne to nesedi... (strieborna a bezova metaliza)
K tomu podvozku: prave v tom testu zminenem vyse psali, ze A3 ma celkove lepsi jizdni vlastnosti, a proto se ptali nejakeho sefa Volva, jak je to mozne, kdyz podvozek Focusu je tak dobry. Odpoved byla ve smyslu - Focus je Ford, C30 je Volvo a Volvo nestavi zadne zavodni specialy, takze celkove naladeni je jine nez u Fordu - vice komfortu.
hmmm... to som nevedel... pre mna je to nie moc dobra informacia... ne ze by som teraz rusil objednavku na C30, ale rozdiel medzi "druhym" a "tretim" sa trochu zmensil ;-)
Určitě je to lepší varianta než si koupit za tu samou cenu nudný Golf. Tohle je fakt nádhera - Vánoce se blížej, tak už vím co chci od Ježíška. Ježíšku, já byl fakt celej rok hodnej. ;-)
tohle auto neni pro dvactilety trotly co vidi jen stado koni pod kapotou, podvozek nastaveny do urovne "kostitras", lopata na kufru a cim vic vyfuku tim lepe. Tohle je C30, auto pro zkuseny elegantni tricatniky, co se smejou na cely kolo do muziky z dobryho HiFi, kdyz kolem nich zuby nehty proleze votuneny Golf. Maji vkus a vatu, na to, aby zene ci milence poridili na pojizdeni po meste neco co ma eleganci a svou tridu.
A kdyby te posadili do C30T5, dali cihlu na podlahu, tak se po zkusenostech z tatovy Octavie "kadla kadla" pokaknes do novych slipu z Tesca
Docela souhlasím, i když osobně, byť jsem taky 30-ník, mám crossku (V70XC - neznám lepší auto). C30 se mi docela líbí a na trhu fakt něco takového dost dlouho chybělo. Proto jsem taky musel kdysi své přítelkyni pořídit V40. Teď by to určitě byla ta C30. Jedno doporučení: pokud chcete posuzovat volvo, nedělejte to podle toho jak vypadá jeho předek nebo zadek, ani interier - k tomu ja mám taky docela dost výhrad, ale pár dnů (nebo lépe týdnů) ho používejte ... jezděte. Těžko pak budete hledat něco příjemnějšího. Myslím, že to platí v každé třídě.
No mne trochu neni jasny, proc ty tri dieslovy verze maji vsechny 125 kw, ale ve stejne vybave je mezi nema rozdil skoro 200 000 Kc! A mimochodem, v tehle kategorii bych radeji BMW1.
Vedle fantastické modelové škály Volva je mi neuvěřitelně těžko z nabídky Saabu. Tedy, značky, která pro mne znamená ještě mnohem více. Posledním Saabem, kterého jsem ochoten uznat, coby vizuálně korespondujícího s mou představou o značce, je 9-5 kombi před faceliftem. 9-3, ač se mi líbí čím dál víc (ve verzi kombi přímo velmi), mi Saaba jednoduše neevokuje, je standartním vozidlem své kategorie a subjektivně postrádá "Saabovské Vizuální Zvláštnosti (Přednosti)"= SVZ(P). 9-5 po faceliftu se snaží SVZ(P) uchopit a inovovat, nicméně otřesným způsobem, jež totálně nejen že zabíjí auru elegance, vždy na Saabech toliko patrnou, ona navíc přináší i totálně anonymní záď. Nesmysly čtyřkolek (proč?) typů 9-2x, 9-7x, neboli přeroubovaných modelů různých značek, projektovaných původně samozřejmě bez SVZ(P) do stylu 9-5 po faceliftu, to je další kudla a výsměch tolik pevnému image. Proč nepokračuje tak svérázná linie liftbacků střední třídy? Co vlastně ze Saabu zbylo? Já chci přeturbené čtyřválce, s takovou námahou přenášející výkon na přední kola. Holt pokud Saaba, tak z bazaru... ;-\ :-!
hurá hurá, už se teším až udělaj verzi n1 s příčkou pokud možno pevnou ať je to hyperpraktické .. hlavní je odpočet ... a pokud možno ať to udělaj jako u xc90 kde maj 5 míst a při individuelním dovozu jsou 4 místa ... :no: