Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
19
/
27
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
|
acz
FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru
|
acz
Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače
|
acz
Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor
|
acz
Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska
|
acz
Volvo
|
acz
Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem