Volvo FE 320 Euro 6: Nejsilnější rozvážka
8
/
22
Prohlédnout znovu
Volvo FE 320 Euro 6: Nejsilnější rozvážka
Volvo FE 320 Euro 6: Nejsilnější rozvážka
|
acz
Abarth
|
acz
Parkovací kamera se vysunuje z přístrojové desky
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vpravo od tlačítka nuceného vypálení filtru se nacházelo vypínač volnoběžky I-Roll
|
acz
Abarth
|
acz
Páčka známá z automatické převodovky I-Sync plní stejnou funkci i automatizovaného I-Shiftu
|
acz
Abarth
|
acz
Podívejte na skvělý standard sedadel
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nákladový prostor byl naložen betonovými kvádry a dalšími drobnostmi
|
acz
Osmilitrový agregát pracuje při provozní teplotě s minimální recirkulací výfukových plynů
|
acz
Zvýšení teploty výfukových plynů má na starosti také sedmý vstřikovač nafty
|
acz
Ventil EGR má na starosti pustit co nejvíce plynů při zahřívání a posléze téměř okruh uzavřít
|
acz
Abarth
|
acz
Zdvihací čelo od švédské firmy Zepro mělo ovládání na boku nástavby
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil