Fiat operuje v USA a Kanadě, Pandy se ve velkém dělají v Polsku, hodně aktivit mají v Brazílii, Sedici má společnou nejen maďarskou platformu s SX4, teď snad něco uzavírají s Mazdou, takže to bude i s Japončíky, něco je v Číně a Indii, vypadá to na opětovnou snahu s Ruskem po opuštění výchozích pozic (Lada=Fiat 124) a co z toho plyne? Globalizace tady je, ale pokud plány nevyjdou, nastane asi Velký třesk a smradu bude všude dokola dost! Nicméně krok Volva se mi nezdá až tak mimo mísu, nechme se překvapit.
Mě to přijde vcelku logické. Kooperace Fiatu bývají zpravidla méně násilné než jiných hráčů - Viz dlouholetá spolupráce s PSA, nebo se Suzuki. Jaké je to s Fordem si Volvo už vyzkoušelo, GM má svých starostí dost a Chrysler je poslední do party, který zbyl a teď je Chrysler prostě Fiat. A jestli má Volvo zájem o technologie na malá auta, tak podle mého klepe na správné dveře.
Pokud by se v prodejní síti Chrysleru (typické ameriky + SUV + pick-upy a "trucks") vedle malých Fiatů prodávala i prémiová Volva, bylo by tím pokryté velmi široké spektrum, téměř každému by bylo co nabídnout. A ty nejnáročnější by bylo možno nasměrovat k Maserati / Ferrari.