Pokud by se v prodejní síti Chrysleru (typické ameriky + SUV + pick-upy a "trucks") vedle malých Fiatů prodávala i prémiová Volva, bylo by tím pokryté velmi široké spektrum, téměř každému by bylo co nabídnout. A ty nejnáročnější by bylo možno nasměrovat k Maserati / Ferrari.
Mě to přijde vcelku logické. Kooperace Fiatu bývají zpravidla méně násilné než jiných hráčů - Viz dlouholetá spolupráce s PSA, nebo se Suzuki. Jaké je to s Fordem si Volvo už vyzkoušelo, GM má svých starostí dost a Chrysler je poslední do party, který zbyl a teď je Chrysler prostě Fiat. A jestli má Volvo zájem o technologie na malá auta, tak podle mého klepe na správné dveře.
Fiat operuje v USA a Kanadě, Pandy se ve velkém dělají v Polsku, hodně aktivit mají v Brazílii, Sedici má společnou nejen maďarskou platformu s SX4, teď snad něco uzavírají s Mazdou, takže to bude i s Japončíky, něco je v Číně a Indii, vypadá to na opětovnou snahu s Ruskem po opuštění výchozích pozic (Lada=Fiat 124) a co z toho plyne? Globalizace tady je, ale pokud plány nevyjdou, nastane asi Velký třesk a smradu bude všude dokola dost! Nicméně krok Volva se mi nezdá až tak mimo mísu, nechme se překvapit.