Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2008: Nejprodávanějším SUV je Honda, úspěšný start pro Volvo XC60

Na nejvyšším stupínku v kategorii terénních vozů se ani v závěru loňského roku nic nezměnilo – v prosinci opět zvítězila Honda CR-V, a to již popáté v řadě. Druhé místo tentokrát patří BMW X5 a třetí obsadil Hyundai Santa Fe.
Zpět na článek
22. 1. 2009 09:38
22. 1. 2009 10:56
22. 1. 2009 11:08
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 11:15
22. 1. 2009 13:51
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 14:12
22. 1. 2009 14:56
22. 1. 2009 16:39
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 07:39
23. 1. 2009 10:02
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 11:13
23. 1. 2009 13:02
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 15:11
23. 1. 2009 07:43
23. 1. 2009 10:04
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 11:16
23. 1. 2009 13:03
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 11:14
22. 1. 2009 12:41
22. 1. 2009 13:36
22. 1. 2009 14:52
22. 1. 2009 15:05
22. 1. 2009 15:10
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 16:42
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 16:43
23. 1. 2009 07:31
23. 1. 2009 07:35
23. 1. 2009 09:00
23. 1. 2009 10:07
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 11:18
23. 1. 2009 13:04
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 10:56
22. 1. 2009 11:09
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 10:18
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 11:06
22. 1. 2009 13:37
neregistrovaný "AG"
22. 1. 2009 11:28
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 11:38
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 11:55
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 13:08
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 13:55
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 13:53
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 16:44
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 17:09
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 14:10
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 12:20
neregistrovaný "Max_Stirner"
22. 1. 2009 13:13
neregistrovaný "Max_Stirner"
22. 1. 2009 14:22
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 13:33
neregistrovaný "AG"
22. 1. 2009 13:40
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 15:25
neregistrovaný "Max_Stirner"
22. 1. 2009 17:01
neregistrovaný "AG"
23. 1. 2009 10:11
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 14:09
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:17
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:23
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:55
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:54
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:12
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:15
22. 1. 2009 14:18
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:20
22. 1. 2009 14:29
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:34
22. 1. 2009 14:49
22. 1. 2009 15:16
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:34
22. 1. 2009 16:53
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:07
22. 1. 2009 14:22
22. 1. 2009 14:22
22. 1. 2009 14:23
22. 1. 2009 14:26
22. 1. 2009 14:27
22. 1. 2009 14:28
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:16
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:20
22. 1. 2009 15:22
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:28
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:43
22. 1. 2009 15:45
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:30
22. 1. 2009 15:28
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:35
22. 1. 2009 16:53
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:09
22. 1. 2009 18:45
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:48
22. 1. 2009 18:54
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:58
22. 1. 2009 19:00
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 19:02
23. 1. 2009 14:03
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:56
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:58
22. 1. 2009 14:47
22. 1. 2009 15:15
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:19
22. 1. 2009 15:21
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:45
22. 1. 2009 15:46
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:30
22. 1. 2009 16:52
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:07
neregistrovaný "Pragmatic"
22. 1. 2009 16:09
22. 1. 2009 16:15
neregistrovaný "Pragmatic"
22. 1. 2009 17:01
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:15
22. 1. 2009 17:48
22. 1. 2009 17:34
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:47
22. 1. 2009 17:07
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:50
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:59
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:36
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:40
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:52
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:58
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:37
neregistrovaný "507--"
23. 1. 2009 13:05
neregistrovaný "babo"
Avatar - King
22. 1. 2009 09:38
Co dodat?
CR-V prostě válí. :yes: Podle reakcí v místních diskuzích se sice nikomu nelíbí, má málo motorů, málo výbav, špatný pohon všech kol, nepoužitelnou světlost a já nevím, co ještě všechno. Já dodám že není a ani nikdy nebylo nijak extrémně levné. Přesto každá z jeho tří generací obsazovala na každém trhu v Evropě čelní místa. :-) To by mě teda zajímalo, co na tom ty evropský bejčky a sexbomby tak láká, když je to vlastně tak hrozný. ;-)

Jinak zajímavý postřeh k české dvojce. Nápadná podobnost Santa Fe s Touaregem vede k zajímavé situaci. Značná část klientely tototo auta, pochopitelně v černé a se skly ještě černějšími než lak karoserie, má holou hlavu, býčí zátylek, zlaté řetězy jako pěst a velmi "kultivované" vystupování. Vnitřní pocit "mám skoro tuarega pytcho" prostě oslovuje i lidi, kteří by korejce za žádnou cenu nechtěli. 8-s
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Dinar
22. 1. 2009 10:56
Re: Co dodat?
Kingu, tohle je jak od nějakého jelimánka, víš moc dobře, kdy se prodeje CR-V hnuly dopředu, kolikrát se to tu už rozebíralo. CR-V již od 669tis., to je přece skvělá cena za hondu, a poměrně velké auto. Nižší světlá výška a celk. zaměření spíše svádí k porovnání se Scoutem než s Vitarou, ale to už se taky probíralo xkrát. Každopádně gratulace CR-V a design neřeš, podívej kolik lidí si koupilo Sportage, a to je vyloženě hnusné auto. ;-)

Ten druhý odstavec, hm, asi smůla pro Hyundai, dosud se tyto typy byly nuceny vozit ve vylítaných Xpětkách ze třetí ruky.
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 11:08
Re: Co dodat?
1. pozri si niekedy aj europske predaje. aj starych CRV, vzdy sa jej darilo.

2. dizajn je podla mna az na prednu masku fajn. Kto ma dnes hranate SUV? Freelander 2, vyzera krasne, kym nenastupis dnu, a nezvesies sa po ceste :-) Ale na to mame rovnaky nazor :-)

3. Videl som CR-V a X3 vedla seba. CR-V ma vysoko podbehy vsetko, vlastne nechapem, kde tie 2cm straca. Zrejme ulozili nizsie motor. Lenze X3 na Pirelli Scorpoin Zero Asymetrico... No kvoli tomu asi v terene strati viac... vysoke su rovnako. CRV am fantasticky variabilny vnutorny priestor a spustu miesta a vyborny podvozok (skoro ako X3)

4. S tym SantaFe je to pravda, to som si vsimol aj u nas. Spusta blbov sa v tom u nas jazdi... Zial u nas ked clovek vidi niekoho v X5, Touareg a podobne, tak je skoro 50% sanca, ze je to pako a na ceste sa bude spravat otrasne (kedy uz dospejeme, v nemecku sa s tymto clovek nestretne). SnantaFe a Sorento ale? Ta sanca zacina byt znacne vyssia :no:
Avatar - Dinar
22. 1. 2009 11:15
Re: Co dodat?
ad1) jásáme nad českými prodeji, neodbíhej.
ad2) na všechno se dá zvyknout, ale přesvědčovat mě o vydařenosti designu CR-V je zbytečné, jak tu dole píše RS, v černé se ten pysk trochu ztratí a je to snesitelné.
ad3) to je pořád to tlačení hondy do premie, nic proti, ale nabídkou pohonu a motorů je (i tím vnitřním prostorem a světlou výškou) mnohem srovnatelnější s tím Scoutem, nemluvě o ceně. Až se bude dát pořídit CR-v jako alternativa k X3 35d nebo 3,0si pak jsem ochoten ji porovnávat.
ad4) jasně. >:D ;-)
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 13:51
Re: Co dodat?
2) ja dizajn CRV niejak nemusim, ta predna maska to kazi, naozaj cierna alebo tmavoseda to zakryje. Dizajn CRV ale miluju zeny, ako som tu uz s niekym raz riesil :-)

3) no to nie, to mas medzery :-) . Sama honda sa nesnazi CR-V tlacit ako premiove SUV, to v ziadnom pripade. Na to chyba kvalitnejsi interier minimalne (V6 zmysel v aute typu CRV moc nevidim, to tak od TOUAREG vyssie, ale mohol by byt). HONDA sa snazi tlacit v EUROPE do premie LEGEND a ACCORD, lebo su to vlastne ACURY so znacikom HONDA. Na premiove SUV maju v USA RDX a MDX. A moze to tam fungovat SH-AWD so zadnym aktivinym diferakom a ked zachovali velmi vlemi dobry podvozok z CRV... :-)

CRV a Scout nema s nim nic spolocne, az na to ze CRV dala nizsie ten motor. Postav si tie dve auta vedla seba niekedy. X3 je v interieri zufalo male, aj kufor nic moc (ano, ma nevyhodu pozdlzne ulozeneho motoru, to ano).

A kam sa v tom terene na X3 dostanes na Pierreli Scorpin Zero alebo dokonca Zero Asymetrico, to som fakt zvedavy, to su vyzslovene UHP :-) . Ked sme pri tej X3, mala by BMW rychlo priniest novy model. Q5 a XC60 ju mozu lahko zatienit. Asi aj GLK, aj ked jeho dizajn ma dost odpodzuje :-!
Avatar - Dinar
22. 1. 2009 14:12
Re: Co dodat?
ad3) já netvrdím, že to dělá honda, děláš to ty jejím porovnáváním s X3kou.

CR-V a Scout mají společné kupce, resp. loví ve stejných vodách, poskytují a umí prakticky to samé, jen v tabulkách je nenajdeš pospolu, stejně jako audi allroad také není ve stejné kategorii jako X6 a přesto to jsou auta usilující o podobné, jen jedno jde na to cestou od normálního kombíku a druhé od SUV.
Avatar - King
22. 1. 2009 14:56
Re: Co dodat?
Ať se ti to líbí nebo ne, tak právě CR-V je svým charakterem X3 ze spodního okraje nejblíž. Ať už je no nastavením podvozku nebo chováním na silnici v kombinaci s velikostí. Q5 se BMW zase blíží (nebo spíš vzdaluje) shora. Tak nevidím důvod, proč nesrovnat, přestože si konkurovat určitě nebudou. ;-)
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 16:39
Re: Co dodat?
porovnanie s X3 mi vyslo z ust preto, ze som minule X3 jazdil a CRV jazdim dost casto :-) :-) A ze poklona pre CRV, ze ma fakt dobry podvozok a je snad makksi ako X3, aj ked tlmi rany asi horsie (to BMW umi).

Inak sa X3 a CRV neda porvonavat, CRV je proste (super)mainstream :-) :-)

Celkovo vlastne SUV a dvihnute KOMBI su vlastne ta ista vec dnes len ides inou cestou :-) Scout ale nema na CRV v nicom :-) (dobre, kvalitnejsi matierial interier). 2.0 FSI smrt, alebo potrebujes 98 oktan, 2.0 TDI PD - dakujem, neprosim
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 07:39
Re: Co dodat?
CR-V není konkurence pro X3, možná že CR-V s dýzlem může být konkurentem X3 2,0D. Myslím, že mi rozumíš.

Scout má na CR-V prakticky ve všem, CR-V podvozek může uchvátit při srovnání s SUVéčky typu RAV4, ale pokud bys mi tu chtěl vypisovat, jak jeho podvozek válcuje ten scoutu, musel bych se ti vysmát. Co má lepší, je dýzl, dvoulitrové benzíny jsou v těch autech smrt, jak říkáš, naprosto stejně. Scoutu by pomohl 1,8tsi a DSG, zatím má motorové manko, protože tohle jsou auta jedné dýzlové motorizace, a tam na CR-V nestačí.
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 10:02
Re: Co dodat?
Nechapem. CRV sa podvozkom proste blizi X3. Asi na urovni CX-7

Scout ma vysku auta proste ako kombi, CRV ci X3 maju celkovo vysku uplne inde. (zhodou okolnosti X3 a CRV ju maju rovnaku na milimiter tusim

Len preto, ze CRV znizili motor o 2cm a tym siahli na svetlu vysku, nemozes takto miesat segmenty, aj ked ako som vravel, pre dnesneho cloveka dvihnute komby a SUV maju skoro rovnaky ucel.

Tiez vsadim vela na to, ze A6 ALLROAD bude jazdit dokonca lepsie ako X5, stabilnejsie musi byt.

V dvihnutom kombi (aj ked mi je sympatickejsie) ale nemas vacsinou pusuvnu zadu lavicu, tak vysoky posed a tym padom pohodlne sedenie v zadu.

Scout 1.8 tsi by bola dobra volba, to by sa skoro o tom aute dalo uvazovat
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 11:13
Re: Co dodat?
Co nechápeš? Chceš-li srovnávat modely obecně, pak těžko můžeš postavit jako konkurenty auta, která se potkají v jedné variantě, jinými slovy, tam kde X3 začíná, CR-V končí. To nejsou konkurenti, pokud je chceš srovnávat, musíš mluvit o verzích, tedy CR-V v dýzlu může být v urč. ohledu konkurentem pro X3 2,0d, ale obecně CR-V jako model není konkurentem X3.

S tím scoutem, no, že v CR-V vozíš víc vzduchu nad hlavou je jistě fajn, segmenty taky, ale rozdující je, která auta mezi sebou soupeří na trhu, tj. mezi kterými se zákazník rozhoduje. Tady si troufám říct, že CR-V spadne do rozhodovacího balíčku člověka, který chce auto se schopností projet polňačku v ceně kolem osmiset, a v tom balíčku bude třeba i scout, a to s mnohem větší pravděpodobností než X3ka, která je cenově jinde.
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 13:02
Re: Co dodat?
nechapem len preco by sa nedal porovnat podvozok CR-V a X3. X3 je lepsi, ale CR-V sa mu blizi snad najlepsie. Len to nechapem.

Inak porovnavat CR-V s X3, Q5 alebo XC60 je samozrejme mimo... CR-V je mainstream, zvysok premia (alebo sa na to snazi hrat, ako XC60)
Avatar - King
22. 1. 2009 15:11
Re: Co dodat?
2/ U CR-V je jedna věc jistá - má tvář, s ničím si ho nespleteš a současně to není bastl. A najít takové auto mezi kompaktními SUV je trochu problém. Že k tomu stylisté použili pár nestandardních prvků - tvar blatníků, bočního prosklení a masky, mi nevadí, dá se naopak říct, že to oceňuju. :yes: Jinak vypadá skvěle i v Green Tea, Milano Red a Champagne. :-!
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 07:43
Re: Co dodat?
Přední část je nepovedená, z boku kulatá linie oken (má prý evokovat kupé) nesedí k hranatým tvarům karoserie, jediný o.k. pohled je zezadu.
Argumenty o tom, že si ho s ničím nespleteš se dají použít i Ssagnyongu Rhodius, prostě designově to není povedené auto.
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 10:04
Re: Co dodat?
Dinare, tu si fakt mimo. CRV sa mi sice nepaci, ale z profilu je podarene. CRV ma hranate tvary karoserie? kde?

A rozhodne spravit skaredsie SUV ako je X5 1g en, alebo X3 (pred F/L s tymi plastovymi naraznikmi bez laku totalna xmrt, ale aj X3 po F/L pokladam za jedno z najskaredsich BMW vsetkych cias. A to vies, ze ja BMW rad mam). :-) . Priam ak nepocitam koreu a kym nezacali SUV robit francuzi, tak je X3 najskaredsie SUV na trhu. Navyse sice jazdi slusne, ale je moc tvrde, prilis kopiruje vozovku, co popiera trochu princip SUV. Q5 vraj jazdi lepsie a je vyrazne pohodlnejsia
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 11:16
Re: Co dodat?
CR-V je z profilu podarene, o.k., klidně u toho zůstaňme, mě je to stejně jedno. ;-)
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 13:03
Re: Co dodat?
mne je to jedno 2x :-)

ani jednemu z nas sa to auto nepaci, zostanme u toho :-! ;-)
Avatar - jurajos
22. 1. 2009 11:14
Re: Co dodat?
Môže byť že tá cena je motivujúca. Ale konkurencia(aj VW) sú lacnejší. Raz darmo, Honda bola v segmente jedna z prvých a je to kvalitné auto.
22. 1. 2009 12:31
Re: Co dodat?
No prodeje CRV se hnuli hlavně kvůli tomu, že byli skladem.Na začátku byla hrozně dlouhá čekačka a nebyli skladem.Slevy mohli taky něco vylepšit, ale Honda zlevňovala jako jedna z posledních.Jinak kolik lidí si to kupuje v základu, skoro nikdo.Takže je potřeba si zjistit fakta a ne to vyhodnotit způsobem že za vše může cena, když to není pravda.Prostě kdo chce psa bít, vždycky najde si hůl...
Avatar - Dinar
22. 1. 2009 12:41
Re: Co dodat?
Jediný kdo se tu bije, jsi ty ale v prsa, a zcela zbytečně. Mě úspěch CR-V nijak nepřekáží, ale ten argument se skladem je mimo mísu. CR-V se prodává od zač. roku 2007 a rapidní nárůst jeho prodejů je zaznamenán na konci letošního léta korespondujíc s masivní slevou. Čísla prodejů za 1-7 a 8-12 si dohledej není to takový problém.
Avatar - T613
22. 1. 2009 13:36
Re: Co dodat?
prostě nový management Hondy měl ten správný jemnocit pro tvorbu cen ;-)
Avatar - King
22. 1. 2009 14:52
Re: Co dodat?
Ne, Dinare, na cenu to vytrvale hraješ jen ty. I před ca. 80tisícovým zlevněním se CR-V prodávaly výborně. Do té doby bylo CR-V tuším celkově druhé. A totéž platí i o CR-V I a II. A Českým paradoxem navíc je, že se u nás nikdy neprodávaly tak sociální základní verze jako na západ od našich hranic.

Ano, Sportage šly. Ale pokud máš SUV za cenu stejně vybaveného Golfu, spoustu lidí přesvědčíš, že t otak ošklivé není. ;-)
Avatar - Dinar
22. 1. 2009 15:05
Re: Co dodat?
květen 58ks
červen 68ks
slevy v červenci a srpnu
zaří 120ks
říjen 155ks
100 až 150% nárůst se jistě dá interpretovat i tak, že se CR-V i před slevami mmch. až 200tis. prodávaly výborně. ;-)
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 15:10
Re: Co dodat?
Ti to CR-Véčko ale leží v žaludku. >:D
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 16:42
Re: Co dodat?
uz som Ti vysvetlil, ze to nebola zlava, ale prepocet EURO, ktory spravila honda pekne pozde. Navyse kveten, to uz bola CRV dost dlho na trhu :-)

Fakt Ti CRV nejak lezi v zaludku :-) Je to ale z mensich mainstream SUV pre rodinu teraz to najlepsie na trhu :-) Mne ale lezi ta predna hnusna maska v zaludku tiez :-) :-)
Avatar - King
22. 1. 2009 16:43
Re: Co dodat?
Cos to prosím tě říkal o nějakém jelimánkovi? Dovol, abych tě upozornil, že v období leden-červen 08, tedy v době, kdy bylo CR-V "za draho", bylo tohle auto i přesto druhé nejprodávanější ve třídě. Pokud skutečně zlevnilo až o 200 000, na drahé japonské auto v Evropě se prodávalo přímo božsky. Ve světle těchto faktů si skutečně dovolím tvrdit, že se i předtím prodávaly výborně. Nebo jinak řečeno, všichni ostatní se prodávaly ještě hůř... :-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 07:31
Re: Co dodat?
Za prvé, honda CR-V je, mimo design, velmi podařené auto. Doufám, že tímto končíme s blábolením o ležení CR-V v mém žaludku.
To o čem je tu řeč, z mé strany, po celou dobu, je onen strmý nárůst prodejů, který postrčil CR-V na první místo s bezkonkurenčním počtem prodaných kusů. Já tvrdím, že je za tím výrazná sleva, nebo úprava cen díky kurzu, je mi jedno co je příčinou, ale prostě CR-V stojí výrazně méně (100 až 200 tis. v závislosti na verzi) než stálo začátkem roku 2008. Dal jsem čísla, jestli někomu přijde navýšení u auta, kterého se prodává stabilně kolem 50ks měsíčně na prodeje kolem 150ks jako přirozený a běžný vývoj, a to v rozmezí dvou měsíců, pak je u mně opravdu jeliman. To snížení cen bylo od Hondy velmi dobrým tahem. Zatímco začátkem 08 se psalo jak Santa Fe válcuje třídu SUV, a CR-V se svými měs. 50ks držela lajnu s ostatními, 50 ks je zhruba číslo, které prodává i nejbližší konkurence, pak na konci 2008 je leaderem s měsíčně 150 kusy, což si přátelé z honda klubu vysvětlují prozřením českého zákazníka, který konečně pochopil, že tohle auto je zázrak. My, kteří jsme schopni objektivního odstupu, a při vyslovení slova honda se nám hned nezvyšuje tep, se podíváme a vidíme. Podobných story se odehrává více, a jsou to skoky mnohem větší než u CR-V, stačí se podívat na původně loosery svých kategorií, fusion a MB R-klasse, co s jejich prodeji provedla úprava cen. Nebo mám věřit tomu, že erko je posledního půl roku leaderem v lux. segmentu proto, že zákazníci po letech konečně pochopili úžasnost toho auta?
Avatar - T613
23. 1. 2009 07:35
Re: Co dodat?
žádná výrazná sleva! Ale cenový jemnocit! ;-) >:-[]
Avatar - King
23. 1. 2009 09:00
Re: Co dodat?
Mně přijde, že jeden o voze a druhý o koze. Znova opakuji, že již před zlevněním se s ohledem na konkurenci prodávalo velmi dobře, bylo druhé a stejně tak nebyla žádná generace CR-V v žádném roce na českém trhu hůř než třetí. Takže hledání důvodu úspěchu v prázdninovém zlevnění není asi jádrem pudla. Ano, CR-V zlevnilo. Ale projeď si pár ceníků nejbližší konkurence - zjistíš, že stále patří k těm dražším, protože ostatní zlevnili ještě více. A dříve... Neřeš kvantitu prodejů, ale trend. ;-)
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 10:07
Re: Co dodat?
asi tak :yes:

aj tak za zlavu CRV pokladam len teraz tu akciu zimne gumy, stresny nosic a box. Pred tym to bolo upravenie EURO kurzu, lebo importer pred tym podla mna pekne "spinavo" zarabal. Tam mam par internych info
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 11:18
Re: Co dodat?
Máš nějaký slabší den, už jsem psal, že je jedno, jestli to bylo kvůli kurzu, prostě meziměsíčně spadla cena o sto a více tisíc, aut se začalo prodávat dvakrát až třikrát tolik (měsíčně). Je jasné, že to přece s cenou nemůže souviset, prostě zázrak. >:D >:D :-!
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 13:04
Re: Co dodat?
OK, cena isla dole a basta.

Ale u Tigiho napriklad isla tiez dole a to hodne, Kuga a spol napodobne (ale to su male auta a ludom to relativne vadi)
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 10:07
Kde se stala chyba?
Nejprodavanejsi vuz Wolfsburgske provenience je az na 7. miste. Naopak predni pricky obsadili Japonci, Korejci a samozrejme BMW. :yes:
Jak je to mozne?
Kdopak nam to vysvetli? Uz se tesim. :-!
Rozbalit vlákno
9
22. 1. 2009 12:56
Re: Kde se stala chyba?
koukám, že si úžasem oněměl >:-[]
Avatar - Dinar
22. 1. 2009 14:14
Re: Kde se stala chyba?
Zaskočila mi višeň v čokoládě, ale je to o.k. pecka už cinkla o monitor. ;-)
22. 1. 2009 14:37
Re: Kde se stala chyba?
tak to je pak všechno v pořádku :yes:
22. 1. 2009 11:46
Re: Kde se stala chyba?
Hele, někdo asi předělal tu tabulku!
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 12:00
Re: Kde se stala chyba?
Proc myslis?
1. CR-V
2. Santa Fe
3. X5
4. Sportage
5. Qashqai
6. Grand Vitara
7. Tiguan
... :-!
22. 1. 2009 12:05
Re: Kde se stala chyba?
No myslim, že se píše o prosinci a z toho pohledu logicky vidim něco jinýho. Pokud sis to přelouskal za rok, tak to napiš. Za ty prachy, co Tiguan stojí oproti těm ostatním je to celkem úspěch.
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 12:10
Re: Kde se stala chyba?
Jeden mesic v podstate nic neznamena. Vykyvy v prodejich muzou byt zpusobeny aktualnimi slevami, dostupnosti/nedostupnosti vozu, resp. jeho dodacimi lhutami atd. Dulezite jsou vysledky za cely rok.
U tech mesicnich muze clovek pro nove uvedene vozy vycist kde by se pristi rok mohly pohybovat. Treba X6 a Koleos vypadaji slibne.
22. 1. 2009 12:18
Re: Kde se stala chyba?
Tak prosinec je v podstatě neměřitelnej, potože lidi kupujou skoro většinu aut kvůli daním, někdy i hlava nehlava. Ale jde uršitě o cenu. V Tiguanu podle mě nebudou ani okna a v Hyundai možná všechno a taky bych počítal s tim, že jen předokolka.
22. 1. 2009 10:56
CR-V uzrálo
CR-V potřebovalo čas, jak jsem na ni koukal skrz prsty, tak nyní jí přicházim na chuť. Má to však jednu velkou podmínku. Musí být v černé barvě!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 11:09
Re: CR-V uzrálo
to zakrije tu nepeknu prednu masku, mne sa ale viac paci tako modro-seda. Rozhodne to ale nejaky vrchol dizajnu pre mna nie je...
22. 1. 2009 14:49
Re: CR-V uzrálo
Čierna, s interiérom v koži svetlookrovej farby...ako SUV nemusím, táto kombinácia je parádička. ;-)
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 10:18
Re: CR-V uzrálo
svetla koza v rodinnom aute je peklo, dobre to vyzera tak v showroome :-)
22. 1. 2009 11:00
Třicetšest odvážných
Může mi někdo říct, kdo si koupil v prosinci šestatřicet Koleosů? :-O 8-s

PS: a těch 982ks ostatních modelů, co se za rok prodalo, to jsou jako které? SsangYong s Nivou to asi nebude :-)
Rozbalit vlákno
4
22. 1. 2009 12:58
Re: Třicetšest odvážných
řekl bych že mezi ostatní patří Hummer,Jeep,Cadilac,Range Rover nebo třeba Subaru Tribeca nabo MB G ty v tabulce tuším nejsou
22. 1. 2009 13:00
Re: Třicetšest odvážných
kua a Infiniti FX,jak jsem jen mohl na ty krásky zapomenout ;-)
22. 1. 2009 16:33
Re: Třicetšest odvážných
Žebříček je nejdřív pronicový, takže v něm chybí ta auta, která neměla v prosinci buď žádné, nebo malé počty registrací. Mezi nimi jsou i zmíněné Ssangyongy a Niva, ale třeba taky Discovery, těch bylo za prosinec jen šest, za rok ovšem celá stovka :-) Pak je tam i většina Jeepů, španělské Santany apod.
Avatar - Ronault.
22. 1. 2009 18:53
Re: Třicetšest odvážných
Nevím, co vidíš odvážného na koupi Koleosu. Oproti Tigimu je to větší kus auta ze lepší peníze, totéž platí o Kugě. V terénu díky Nissanu umí lépe než zmínění konkurenti.
Sám jsem Koleosu nedával šance, přecejen kdo to kdy slyšel SUV od Renaultu, a hledal jsem ho naspod tabulky. Ale přejme mu to, je to vyvážené auto a mnoho lidí si to uvědomuje. :yes:
Avatar - da_b0mb
22. 1. 2009 11:06
Mazda
Kdy ma prijit do CX-7 ten diesel? Jsem myslel, ze uz se s nim nabizi, ale na webu maj porad jen to 2.3T
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AG"
22. 1. 2009 13:37
Re: Mazda
Nevím,ale měli by to uspíšit,protože jak vidno,tak ten rozežranej benzín nikdo nekupuje.
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 11:28
terénní kategorie
Už by nebylo na škodu kategorizovat i "terénní" vozy. Nelze srovnávat CR-V s X5 ani Navaru s Géčkem. :-(
Rozbalit vlákno
19
Avatar - T613
22. 1. 2009 11:29
Re: terénní kategorie
nenene, jsou stejně vysoký jako SUV, tak je tam dáme. Stejně to nikdo nepozná
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 11:38
Re: terénní kategorie
Musím se přiznat, že mne vždycky nazvedne když slyším jak někdo hovoří o modelech CR-V, Nitro,CX-7 nebo Tiguanu jako o terénních vozech. Tyto modely mají s terénními společnou snad jen tu světlou výšku. 8-s
Avatar - T613
22. 1. 2009 11:41
Re: terénní kategorie
Mě to nenadzvedne, ale rozesmát mě to rozesměje.
22. 1. 2009 11:47
Re: terénní kategorie
Definuj slovo "terén"
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 11:55
Re: terénní kategorie
Pravda, pro někoho je terén už polní cesta.
22. 1. 2009 11:58
Re: terénní kategorie
S ML se dostaneš i na místa, kam s Sclass ne. Kde je ta hranice?
Avatar - T613
22. 1. 2009 12:09
Re: terénní kategorie
Kde není jakákoliv cesta? Kde je vyžadována velká průchodivost, odolnost a životnost? Tedy, že je schopen tento vůz takový terén zdolávat stále?
22. 1. 2009 12:20
Re: terénní kategorie
Nevíš kolik je hodin?
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 13:08
Re: terénní kategorie
Omlouvám se, ale oběd mi byl přednější. Takže k Tvému dotazu.Existují tři obecně uznávané hodnoty které jsou určitým měřítkem terénních schopností vozu. 1. Maximální úhel stoupavosti 2. Max. úhel bočního náklonu 3. Hloubka brodivosti. Uvádějí se ještě další hodnoty jako např. přední a zadní nájezdový úhel, přechodový úhel. Ale ty první tři najdeš opravdu jen u terénních vozidel. U skutečných SUV modelů je nenajdeš. ;-)
22. 1. 2009 13:39
Re: terénní kategorie
No to je jasný, taky opravdových off je celkově pomálu
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 13:55
Re: terénní kategorie
Ale stále ještě jsou a je jich plná Afrika a Austrálie a ... :-) :yes:
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 13:53
Re: terénní kategorie
ale SUV nema byt offroad :-) 95% cestu nikdy neopusti. Patri naozaj do lahuckeho terenu... Z SUV su ako tak v tom lahsom X-TRAIL, Freelander, stary Forester (sice mala vyska, ale vyhrabe sa zo vsade), asi aj novy lesnik. Mozno ako ta OUTLANDER a tym to aj hasne :-)
Avatar - T613
22. 1. 2009 14:06
Re: terénní kategorie
o tom to vlákno není Babo ;-)
22. 1. 2009 15:25
Re: terénní kategorie
šak ho nech, tak hezky píše, souvisle, nikoho neuráží, to že se sem tam netrefí to témy není žádný hřích :-!
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 16:44
Re: terénní kategorie
ale je, no dobre, nazvat TIGI, ci CX-7 terenne auto je trosku mimo misu :-)
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:04
Re: terénní kategorie
a o té míse je to vlákno ;-)
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 17:09
Re: terénní kategorie
tak ale SUV nie su terenne dnes, ale sa tomu tak hovori. Brodivost je tu uz neslusny nazov :-)
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:17
Re: terénní kategorie
kdyby jen brodivost >:D
22. 1. 2009 16:39
Re: terénní kategorie
Kategorizaci připravuju od ledna... :-) Ale Cayenne ve stejné kategorii s Defenderem se taky určitě líbit nebude :o)) Bohužel ale dlouhé verze LRDef jsou s Cayennem velikostně shodné, i když se ta dvě auta velmi liší zaměřením. Terénní pickupy budou mít samostatnou kategorii - tedy Navara, NP300, Ranger, BT, Hilux a možná i Actyon Sports, pokud se nějaký prodá. Actyon zatím slučuju, stejně je ale většinou v ostatních :-) On je s tou kategorizací trochu problém, dát Nivu a Jimnyho k RAVce, CR-V apod? Asi nejspíš ano, ale ta auta jsou zaprvé menší a zadruhé terénní, což se o SUV říct nedá.
22. 1. 2009 11:57
ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
No, koukám, že časem budeme muset parcelovat tabulky i v crossegmentech. Takhle to vyžaduje alespoň silniční maturitu, jinak by se ti mohlo i nakonec stát, že bys sis nedopatřením namísto ixpětky pořídil tabulkouvou jedničku... >:D a to by ti tu určitě nepřál ani King.

Tedy, úspěch (veskrze zasloužený) ixpětky, ten bere dech. Taktéž Volvo zasluhuje hlasitou pochvalu. Volvo má tak našlápnuto, že do roka a do dne budem možná mít nového krále tabulky. Čekal jsem úspěch, ovšem že půjde o dokonalý majstrštyk, to asi nečekal nikdo.

Pominu-li zcela neuchopitelnou a nepochopitelnou aktuální jedničku, je králem kompaktního mainstreamu této kategorie... TIGI. Jo, to jsme sice čekali všichni, ale není od věci si to připomenout. V kontrastu k TIGImu je potřeba shlédnout číslíčko KUGY, co by úúúúdajně konkurenta z nejsilnějších. Jo... zázraky se nedějí...

Zakončeme to stylově, nejstylověji, jasně, BMW X6... výborné auto, výborné prodeje. Musí to být deprimující jít si koupit třeba... no, to je jedno, a cestou potkat dva tři drzky v ixšestce... jsou prostě ČaRdášoVí gigolové a pak jsou ovšem i praví drzci.

BRAVO EURODRZEK :yes:
Rozbalit vlákno
31
Avatar - T613
22. 1. 2009 12:12
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Pokud škrtneme jedničku a dvojku je vítězem Tiguan, a když použijeme tvou logiku tak jasným vítězem může být i Forester :-O
22. 1. 2009 12:15
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Píši o jedničce v crosskompaktním mainstreamu. Forester dosáhl výborného umístění.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:10
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Myslím, že pri pódiových umiestneniach to ide. Siedme miesto je pódiové? Asi len pre teba.
neregistrovaný "Max_Stirner"
22. 1. 2009 12:20
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Jedu si takhle koupit Porsche Cayenne Turbo S a hle! - vtom proti mně drzek v připosraženém BMW X6. Bylo to opravdu velmi, velmi deprimující... >:D >:D >:D
22. 1. 2009 12:26
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Buraggo, Maisto nebo XiXao-Ho?
22. 1. 2009 12:35
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
>:D ;-) ty víš, co jsem měl na mysli...
neregistrovaný "Max_Stirner"
22. 1. 2009 13:13
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Více méně. Jen pro připomenutí: Když před několika dny ovládli představitelé Porsche koncern Volkswagen, Wendelin Wiedeking (prezident a CEO firmy Dr. ing. h. c. Ferdinand Porsche AG a předseda představenstva Porsche Automobile Holding AG, jehož od nynějška je VW - a tedy např. i Skoda Auto - dceřinou společností) pravil: "První věc, o kterou budeme v VW usilovat, je zlepšení kvality. Kontrola kvality v závodech VW se musí dostat na takovou úroveň, jako je např. v závodech Hondy..." Řekl bych, že Wiedeking velmi dobře ví, o čem mluví.

A propos, v posledním čísle Crossline je srovnávací test kompaktních SUV. Zvítězil o fous VW Tiguan, druhá je Honda CR-V. Problém vidím v tom, že jen o fous - neboť Tiguan je na rozdíl od "céervéčka" takřka zbrusu novým modelem, měl by tedy mít o něco znatelnější náskok než jen o ten fous.

Ale chápu tě, dojmy také hrají roli, jen by neměly tak okatě zastírat fakta. ;-)
22. 1. 2009 13:31
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Jo, v té až nepochopitelné pečlivosti a důslednosti při výrobě jsou ti japíci až otravní :-) No, ten TIGI těží z toho, že je nabízen v dvojí konfiguraci - buďto jako silniční crosska či jako off, tedy v tom mu Honda se***vat nemůže. Vedle toho, samozřejmě hondu není třeba zatracovat, nemá sice potřebnou brodivost >:D ;-) ale jistě je to dobrý vůz. Holt ten předek, to je těžkej vořech... Ta zadní okopírovaná volvosvětla mu naopak body přičítají.
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 12:56
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Ad kompaktni mainstreem - nejak jsi prehlidl vysledky Qashqaie.
22. 1. 2009 13:07
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Nepřehlédl, problém pramení z jediné tabulky. Qvaška je řekněme městská kompaktní crosska (Golf +), a tedy v kategorii kompaktnícch SUV se ten boj vede jinde (Guga, TIGI as pol.)
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:22
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Chceš tvridť, že Quaquai je konkurent Golf Cross? Aby sa ti to náhodou nezatúlalo do ZLATEHO VNETILKU...
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 14:34
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
>:D >:D >:D Jo, jo, tak my si ty pravidla prihneme, tak aby nam to vyslo jak potrebujeme... :no:

Quashqai je konkurent Kugy i Tiguana, stejne jako Koleose a 3008ky - prave proto tyto vozy stavi v testech proti sobe. Staci se poohlidnout po webu - treba:
[odkaz]
nebo:
[odkaz]

Ne, ne. Zkus to jinak.

PS: v tom francouzskem testu, Qashqai vyhral ;-)
22. 1. 2009 14:49
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Nesmíš věřit každému bulváru. Qvaška je zvednutý kompakt, tedy vlastně nyní stále solitér. TIGI je jiná liga. Úplně. To je kompaktní esuvečko.
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 15:59
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
To jako ze mam radsi verit tobe? >:D >:D >:D
Ja si usudek udelam bez problemu sam.
Podvozek mix Golf a Passat, interier Golf Plus, malinko to zvednem a mame nove auto. Nerikam, ze spatne, ale nedelej z nej extra kategorii, to same obracene.
Kdyz Qashqai je podle tebe zvednuty kompakt, Tiguan je to same.
Jinak standardne se jedna o male SUV, nekde tomu rikaji crossover SUV.
Ale jak rikam, kdyz nam cisla nesedi, tak si to nejak upravime, ono to pak vyjde.
22. 1. 2009 16:40
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Věř především svým zkušenostem, pokud tedy už nějaké máš. Qvaška je originál ve filosofii, jde o jakýsi "zterénněný" kompakt. Někdy před koncem tisíciletí s tímhle vyjel tuším Golf II (Country?), ovšem na to tu byl moc brzy... Filosofie TIGIho a Kugy je jiná, to jsou koncepčně jiné karoserie. U tigiho navíc ve verzi off se jedná o velmi čiperný vůz i v terénu.
neregistrovaný "AG"
22. 1. 2009 13:33
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Že si XC60 povede nadočekávání dobře se dalo očekávat,máme tu budoucího kinga této kategorie,s tím nehne ani Tigi.Co mě ovšem poměrně dost překvapilo,to je počet prodaných X6.Ona ta krize asi nebude až tak brutální,jak se povídá. >:D

Jinak X5 drží a drží,klobouk dolů. :yes:
22. 1. 2009 13:37
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
:yes: Čísla X6 mě dostala... to bych neodhadl.
22. 1. 2009 13:37
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Ono taky jde o to, koho se ta krize dotýká. Zatím tedy těch, co foukaj sklo a ty si stejně X6 asi nekupovali. Teď jde o to, jak to bude pokračovat. X5 je bezkonkurenční
neregistrovaný "carmik"
22. 1. 2009 13:40
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Navtechu, nezapoměl jsem. Nahoře máš odpověď! :-!
neregistrovaný "Max_Stirner"
22. 1. 2009 15:25
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Právě naopak. Co udělám při finanční krizi s úsporami, které v hroutících se bankách nejsou v bezpečí a které valem ztrácejí hodnotu? Zčásti je investuji do něčeho spolehlivějšího (např. realit), a protože ani ty nejsou úplně spolehlivé, tak je zčásti utratím a užiji si je. Jak? Např. za vůz, jakým je X6...
neregistrovaný "AG"
22. 1. 2009 17:01
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
No dokážu si poměrně přesně vybavit lepší a efektivnější uložení úspor,ale budiž. >:D
22. 1. 2009 13:51
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
já myslím, že Tigi bude tuhle kategorii vyhrávat ještě 5 let po zastavení výroby ;-)
22. 1. 2009 13:57
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
>:D Šest...
22. 1. 2009 14:04
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
X6 je skutecna klasa :yes: a to CRV...no ja mam k nemu take rozporuplny vztah, ale neupiram mu, ze dokazalo zustat u stejneho jmena...coz se mnoha japikum nedari z generace na generaci :-) ...a take, ze ma dost kupcu, kteri jezdi na silnicich celkem slusne, cimz mu (CRV) prokazuji sluzbu...X6 a XC60 jasne ukazuji budouci vyvoj smerem ke krizencum, kteri mohou vypadat skvele... ;-)
22. 1. 2009 14:07
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Dobrej postřeh :yes:
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 10:11
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
X6 vypada svkele? To je prave auto, co sa podoba na SSongYoung
23. 1. 2009 11:41
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Čo je na X6 klasa? Hrčaté kupé s nadrozmernými kolami, posadené pol metra nad zemou. Bez logiky. Bastard.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:09
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
HONDA je jednotkou v SUV a to nielen v predajoch. Je to toiž PORSCHE 911 v triede SUV. Aspoň 911 páči dizanérovi a myslel na dizajn 911 pri navrhovaní CR-V :-! :yes: :yes:
22. 1. 2009 14:11
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Ten co tam dělal zadní boční okno, ten určitě... >:D
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:17
Re: ČARDÁŠOVÝ GIGOLO
Ano, presne toho som myslel.
22. 1. 2009 13:52
Pouceni z krizoveho vyvoje...
Premiova SUV se evidentne prodavaji dobre porad. BMW podle mne tezi ze struktury sve klientely, kdy si jejich SUV porizuji spise podnikatele...rekneme "soliterniho typu", kteri se uzivi dobre sami nebo s minimem lidi...protoze majitel firmy propoustejici 50 ze svych 400 zamestnancu si novou X6 asi pristi mesic nekoupi... Volvo XC60 zacalo skvele, v 09 mu zrejme pomuze verze fwd...no at se jim dari nahradit na nasich silnicich santafecka. ;-)
Rozbalit vlákno
11
22. 1. 2009 14:09
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Jo, XC 60 bude (je) trhák.
22. 1. 2009 14:16
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
no...ja vim...uz jsme o tom diskutovali...jeste porad davam sanci Q5, ze by mohla u nas XC behem tohoto roku predbehnout...uvidime ;-)
22. 1. 2009 14:25
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Na silnici jsem potkal XC 60 v bílé a vůbec jí to nesedlo, chce to tu bronzovou... jinak XC v třílitrové naftě... to je fantazie. Ostatně jsi v ní seděl, ne? Vnitřek audi je prostorný a fakt prémiový.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:23
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Veď ty v teste chýbal duch prémiosti. A k Volvu. To Volvo XC 60, nič moc. Vlažný dizajn, to auto nevyzerá ani dynamiicky, ani terénne. Ani ako zaujímavý kríženec. Proste, len obyčajný výtvor zo Śvédska.
22. 1. 2009 15:28
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Blbé otázky, mdlé myšlienky, úbohý pravopis, mizerná štylistika...nič, len nejaký nezrelý neoduk zo Slovenska. Kokso zachvíľu sa začnem hanbiť, že som tiež Slovák... :-!
22. 1. 2009 15:34
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
národnosť nie je podstatná, opakuj si v duchu:

JSI NEŽ CO TVÉ AUTO

>:D
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:55
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Ty ma fakt začínaš baviť. >:D ;-) :yes:
22. 1. 2009 21:05
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
No vidíš, a ja stále opakujem : "Andelíčku, strážničku..." >:D >:D >:D
Že by sa už prejavovala senilita?
23. 1. 2009 09:28
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
to je normálne u renualtistov. mne tiež keď som si preberal auto doporučili modliť sa pred každou jazdou 5x krát otčenáš, a počas jazdy 3-4krát za 100km Andělíčku, strážničku...
Vraj to niekedy pomože a človek dorazí do ciela....
>:-[]
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:54
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Okrem toho pravopisu, všetko sedí na teba. :yes: Pardon, a to ešte na druhú. :-!
22. 1. 2009 21:06
Re: Pouceni z krizoveho vyvoje...
Blahoslavení chudobní duchom... :-)
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:12
Jedna otázka
Môže mi niekto vysvetliť aspoň jeden jediný dôvod prečo CR-V? Dizajn, ktorý sa vraj podobá PORSCHE 911? >:D Dokonca, podľa vyjadrenia dizajnéra tohoto strašiaka. Interiér s tými kamennými plastmi? Alebo aký je to dôvod? Ak chcem jazdné vlasnosti bežného auta, a nechcem ani len páchnuť do terénu, načo mi je SUV?
Rozbalit vlákno
54
Avatar - T613
22. 1. 2009 14:15
Re: Jedna otázka
a já myslel, že člověk má fázi PROČ, tak okolo tří let ..
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:18
Re: Jedna otázka
Zatiaľ tu píšeš len kraviny. Skús pohnúť kebulov. Napríklad, že 7 miesto je stále vavrínové. >:D >:D :yes: Tiež mám pocit, že len trojročný nepoznajú, že vavrínové sú prvé tri miesta.
Avatar - T613
22. 1. 2009 14:20
Re: Jedna otázka
ještě zapnout mozek a vědět o čem jsem psal a na co jsem reagoval ;-)
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:29
Re: Jedna otázka
Len keby bolo čím, že.
Avatar - T613
22. 1. 2009 14:34
Re: Jedna otázka
hezké přiznání :yes:
22. 1. 2009 14:49
Re: Jedna otázka
nikdy som netvrdil, že obaja diskutujúci sa musia krčovito držať rovnakej témy :-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:16
Re: Jedna otázka
Krásna sebakritika. :yes:
Avatar - T613
22. 1. 2009 16:34
Re: Jedna otázka
že jo.. povedla se ti :yes:
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:53
Re: Jedna otázka
Já, že si hovoril o sebe. :-)
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:07
Re: Jedna otázka
zhluboka se nadechni a ještě jednou si to vlákno přečti. Nedostatek kyslíku má na mozek zhoubný vliv >:-[]
22. 1. 2009 21:19
Re: Jedna otázka
O akom mozgu to pletieš? :-O
Na marmeládu pôsobí kyslík zhubne...začne chytať plieseň... ;-\
22. 1. 2009 15:26
Re: Jedna otázka
Skôr keby bolo čo zapnúť. Čím? Že by palicou? Ale to asi nepomôže. >:-[]
22. 1. 2009 14:22
Re: Jedna otázka
>:D >:D Teda vy dva jste se hledali
22. 1. 2009 14:22
Re: Jedna otázka
>:D >:D Teda vy dva jste se hledali
Avatar - T613
22. 1. 2009 14:23
Re: Jedna otázka
Setkali se u auto.cz ;-)
22. 1. 2009 14:26
Re: Jedna otázka
Já vás přečet´a svíjel se tu smíchy nad těma špičkovejma reakcema, dnes máte od mě oba velké bravo, to sedlo :yes: :yes: :-)
Avatar - T613
22. 1. 2009 14:27
Re: Jedna otázka
dělám co můžu >:-[]
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 14:28
Re: Jedna otázka
Raz som napísal niečo takéto, len neviem kde to bolo. :-)
22. 1. 2009 14:42
Re: Jedna otázka
Ty toho nevieš viac... :-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:16
Re: Jedna otázka
Určite menej než ty, dutko.
22. 1. 2009 15:20
Re: Jedna otázka
hmm, včera si bol dutohlav, dnes si dutko, kamaráde, ty nám tu robíš hotovú kariéru >:D
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:22
Re: Jedna otázka
Kedy som já napísal niečo také ako dutohlav.
22. 1. 2009 15:24
Re: Jedna otázka
A kto povedal na teba dudušo... :-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:28
Re: Jedna otázka
Kuko ty hnup.
22. 1. 2009 15:43
Re: Jedna otázka
ale no tak chaloši, máme tu nejaký komunikačný šum!

Takže dutohlav bol Klaudius označený včera od iného diskutéra, nie od teba 507.

takže tu nerobte cirkus lebo napíšem redakcii nech dá nejaká článok o novom Golfovi a to si potom neškrtne už ani jeden z vás >:-[]
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:45
Re: Jedna otázka
>:D >:D >:D
22. 1. 2009 21:07
Re: Jedna otázka
Ale no, nebuď zlý!
22. 1. 2009 21:17
Re: Jedna otázka
Trpíš slepotou? Hňupa uvidíš maximálne v zrkadle.
22. 1. 2009 15:30
Re: Jedna otázka
Klaudius tu má viacerých kámošov :-!
22. 1. 2009 15:24
Re: Jedna otázka
Kokso, tuším si dám ten diplom zarámovať... >:D
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:28
Re: Jedna otázka
>:D >:D >:D Tak to je INFO STOLETÍ. >:D >:D >:D Zvárač má diplom. >:D >:D >:D >:D
Avatar - T613
22. 1. 2009 16:35
Re: Jedna otázka
chlapče, kdyby ty si věděl co má všechno svářeč za papíry >:D
Svářeč, to je pán dílny :yes:
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:53
Re: Jedna otázka
Určite k tomu potrebuje päť rokov študovať. Až ten ľuboško nie je nebodaj doktor. >:D >:D
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:09
Re: Jedna otázka
Tě tak pozoruju, že ty chodíš maximálně na gympl. Jinak bys věděl, že dobrý svářeč je k nezaplacení. A než se ze svářeče stane SVÁŘEČ tak to pár let trvá, do té doby je to lepič. Ale ty stejně nemáš šajna o čem mluvím, viď :-)
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:45
Re: Jedna otázka
Hele Tomáši, já hovorím o tom, či ptreba na zvárača päť rokov študovať, nie je či je k nezaplateniu.
Avatar - T613
22. 1. 2009 18:48
Re: Jedna otázka
hovořit si můžeš o čem chceš, ale o svařování víš totální prd. >:D
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:54
Re: Jedna otázka
Chceš mi fakt povedať, že na zvárača treba päť rokov študovať. Inak, ozaj neviem odkiaľ verieš tú drzosť mi hovoriť, že viem prd o automechanikoch.
Avatar - T613
22. 1. 2009 18:58
Re: Jedna otázka
Nebavím se o automechanicích, ale o svářečích. Studovat na svářeče věru nemusíš pět let. Leč je to o praxi. Než tu získáš nejsi svářeč, ale lepič. Svářeči se hodně blbě shánějí a platem jsou taky hodně vysoko. Špičkoví svářeči nedělají nic než svařují, aby měli přesnou ruku
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 19:00
Re: Jedna otázka
Já so nehovoril nič o sváračskej profesii. Ale o tom či na to treba šutodvať päť rokov.
Avatar - T613
22. 1. 2009 19:02
Re: Jedna otázka
Hele celé to začalo, když ses navezl do Klaudiuse, že je svářeč. Máš snad paměť jako zlatá akvarijní rybka?
Svářeč musí podstoupit státní zkoušky. Není to žádná sranda a je to umění!
Lepit umí každý vesnický kutil
neregistrovaný "507--"
23. 1. 2009 14:03
Re: Jedna otázka
Ale nie preto, že som ho považoval za nulu. Zle si to pocohpil. Neposmieval som sa a nemyslel som to tak, že za zvárača by som mohol dosadiť smetiara. Já len, že on tu raz povedal, že pracoval na zváračskej linke.
22. 1. 2009 18:54
Re: Jedna otázka
ja viem o zváraní toľko, že dobrý svařák je dobrý svařák :-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 18:56
Re: Jedna otázka
A já viem toľko, že v minulosti si mohol automechanik zarobiť ešte viac než ten so školou. Ale neviem, že na to treba vysokú školu.
Avatar - T613
22. 1. 2009 18:58
Re: Jedna otázka
jo svařáček je svařáček :yes:
22. 1. 2009 21:03
Re: Jedna otázka
Keby si aspoň tušil, na čom sa tu bavíme, oslíček...
Tak radšej nehíkaj a vráť sa do svojej maštale. :-!
22. 1. 2009 14:47
Re: Jedna otázka
teda, ty si fakt univerzálny :yes:

prečo xyz a nie Fabie
prečo xyz a nie Oktávia
prečo xyz a nie Superb/Passat
prečo xyz a nie A6

teraz si zaútočil aj v kategórii SUV

ešte zostávajú luxusné limuzíny a superšporty, no a potom už len náklaďáky, autobusy a traktory :yes:
:-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:15
Re: Jedna otázka
Kukučko, já som sa nikdy nepýtal prečo xyz a už vôbec nie na audi A6, Superb a Passat. Tak skús prečo CR-V.
22. 1. 2009 15:19
Re: Jedna otázka
xyz som napísal, lebo niekedy používaš rozne modely proti svojím favoritom ;-)

prečo CR-V? to fakt neviem...kvoli farbe? :-)
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:21
Re: Jedna otázka
Vidíš. :-) :yes:
22. 1. 2009 15:45
Re: Jedna otázka
ja si zásadne vyberám auto podla farby! Páči sa mi čierna, a čo som zatial skúšal, čierne vždy jazdili najlepšie :yes: :-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 15:46
Re: Jedna otázka
Na plejstejšne možno ano. >:D >:D
22. 1. 2009 16:30
Re: Jedna otázka
tak na plejstejšne to možno skúšaš ty, ale ja testujem zásadne na kolotočoch! >:-[]
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:52
Re: Jedna otázka
>:D >:D
Avatar - jurajos
22. 1. 2009 17:21
Re: Jedna otázka
A vieš že ja som v to,že sa toho dnes nedočkáme úprimne veril.
Ale aspoň že ľudom čo si nekupili to uberauto nenadáva do hlupákov.
neregistrovaný "Pragmatic"
22. 1. 2009 16:07
X6
Myslím, že úspěch X6 od BMW nebude mít letos pokračování, protože je to vůz v cenové kategorii, kterou si může dovolit jen velmi omezený počet kupců a jejich potřeby budou saturovány určitě již v průběhu tohoto roku. Pokud si pořizují auto na 3-5 let, třeba z daňových důvodů, tak budou prodejní čísla stagnovat. Do plusu by to mohlo ovlivnit schválení odpočtu DPH i u dětských kočárků, ale to je jiná diskuse. :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2009 16:09
PREKVAPENI?
Prvni misto rozhodne prekvapenim neni. Honda nabizi vyborny balicek kvalit za rozumnou ceni a na to zakaznik slysi.
Vyzdvihnout musime suvereni nastup XC60. Jeste jasneji tato hvezda zari v porovnani s jeho nejblizsi konkurenci. Q5, a GLK se prodalo zhruba o polovinu mene. V pripade GLK jde o rozporuplny design exterieru, ktery ocividne vyzaduje zrani (osobne ho povazuji za excelentni). Nechci byt spatnym prorokem, ale Q5 se zda byt vedle GLK a XC60 jakymsi patym kolem u vozu. Tato zmensenina Q7 muze lehce doplatit na stagnujici vyvoj designu Audi a prilis silnou konkurenci.
Za zminku stoji i stalice Santa Fe. Kdo by pri predstaveni cekal takovy uspech na ceskem trhu.
Subaru Forester od nastupu dieseloveho zazraku dvojnasobil prodeje. Neni dlouho, kdyz jsem "prorokoval" trimistne cislo prodeju automobilky Subaru mesicne (na ceskem trhu). Zde se toto stalo skutecnosti. Uspech Foresteru pokracuje. V severni Evrope jde o nejprodavanejsi 4x4. Zde se projevuji technicke kvality v praxi nejvice. Zpatky na ceskem trhu, kdo by kdy rekl, ze se v mesicnim cyklu proda pouze o 5ks vice Tiguanu nez Foresteru. Nelze vsak mluvit o neuspechu Wolfsburgskeho vyrobce. 5.misto je az prekvapive vysoke umisteni zcela prumerneho vyrobku.
Za cerneho kone v teto tabulce povazuji Renault Koleos. V tomto japonsko-francouz/korejsekm voze drima potencial. Za realnou vidim pro Koleos pozici v prvni desitce.
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Pragmatic"
22. 1. 2009 16:15
Re: PREKVAPENI?
Já bych nepouzival spojeni "stagnujici vyvoj designu Audi". Jednak je to nesmysl jazykově a jednak obsahově. Audi Q5 si své místo na slunci získá zcela jistě i když ne tak raketovým nástupem jako Volvo XC60. Také se mi chce reagovat tím způsobem, že napíši "model xy je nejprodávanější na Aljašce", ale nebudu to dělat. ;-)
22. 1. 2009 16:39
Re: PREKVAPENI?
Q5 si sve misto mozna najde. Toto misto vsak nebude prilis vysoko. Porovnavej s nejblizsi konkurenci. XC60 i GLK jsou designove mnohem vyse. "Stagnujici vyvoj designu Audi"? Design automobilu je nikdy-nekoncici proces. Jeho soucasti je vzhled. Zde se vyvoj (u Audi) jakoby zastavil. Samozrejme jde pouze o muj vlastni nazor. Samozrejme souhlasit nemusis a mnozi ani nikdy nebudou.
22. 1. 2009 16:44
Re: PREKVAPENI?
Čistě osobní názor - Q5 je z boku velmi povedená... možná se časem u Audi vrátí do druhé poloviny osmdesátých let, kdy začali vyrábět skutečně hezká auta - 80 a deriváty, poslední generace 100 a facelift coby první A6.... Teď mluvím pouze o designu, né o třídách :-)
22. 1. 2009 16:49
Re: PREKVAPENI?
V 80. letech Audi vskutku vyrabelo vzhledove povedene vozy. :yes:
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:01
Re: PREKVAPENI?
V tej dobe to boli najkonzervatívnejšie autá. Väčšie krabice malo už len Volvo. A teraz ti tu vadí tento štýl. Mário, ty fakt trapný. :no:
22. 1. 2009 17:12
Re: PREKVAPENI?
Hele kdo ti co udelal, ze hned zacnes nekomu nadavat? Nikdo ti to tady nedela, nikdo to nedela nikomu, zkus se toho vyvarovat. At ma kdokoliv jakykoliv nazor, ma na nej pravo, nemas zadny duvod urazet za nazor
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:15
Re: PREKVAPENI?
Audi 80, 100, V8 byly krabice?
Avatar - jurajos
22. 1. 2009 17:18
Re: PREKVAPENI?
No...V8 stošku áno...ale 100-ka bola krasavica.
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:48
Re: PREKVAPENI?
V8 je dodnes nádherná :yes:
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:34
Re: PREKVAPENI?
A čo?
Avatar - T613
22. 1. 2009 17:47
Re: PREKVAPENI?
že tu tak řveš, že Audi v 80 letech byly krabice >:D
22. 1. 2009 21:01
Re: PREKVAPENI?
To on nevie posúdiť, v tej dobe ešte ani nebol v pláne, fotrík musel najprv dokončiť zváračský kurz, ale ako vidno, ďalej ako na le*** to nedotiahol... >:-[] >:-[] >:-[]
22. 1. 2009 21:15
Re: PREKVAPENI?
Čakáš, že ten ušmudlanec bez rozumu niečo tuší o výnimočnosti Audi 100 a jeho dobovom rekorde medzi sériovými autami? >:D
neregistrovaný "babo"
22. 1. 2009 17:07
Re: PREKVAPENI?
Q5 hlavne zatial sa nepredava v podstate vobec, dokonca bolo stopnute prijimanie objednavok do februara sa mi zda
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:38
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Si klamár. Ty si prorokoval trojmiestne zvýšenie predajov v percentách.
22. 1. 2009 16:45
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Danieli, v seste tride zakladni skoly jste asi procenta jeste nemeli. Zdvojnasobeni prodeju = 100% narust. V cislovce "100" jsou tri znaky. Jedna jednicka a dve nuly. 1+2=3 Takze jde o trimistne zvyseni prodeju v procentech.
Prodeje se vsak nadale zvysuji. Toto zdvojnasobeni prodeju je pouze obrazny pojem, ve skutecnosti jde o 1,78 nasobne prodeje v porovnani s minulym jarem.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:50
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Marku, ver mi, já teda už rozhodne do šiestej triedy nechodím, ale som rád, že si nám potrvdil, kam codíš ty. :-) :yes:
Ty si tu prorokoval trojciferné zvýšenie predajov. A v príspevku hore si napísal:trimistne cislo prodeju automobilky. Poieráš čo si napísal pred pár minútami. To je úbohé a zúfalé. Si už jak škôlkár. Jak škôlkár.
22. 1. 2009 16:53
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Danieli, je ti 12 let a proto jeste neznas procenta. Nemas se zac stydet. :-)
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:59
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Napísal to wikinečko, premdička to od neho odpésal a ty si to od svojho kamoša následne odpísal. Zaujímavé. :-) :yes:
Ale hlavne, že si nám prezradil aj svoj vek. Že sa vôbec bavím s takým deckom. 8-s :-O
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:36
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Snažíš sa tu dospelácky reagovať, ale bohužiaľ tie dva roky predtým?
22. 1. 2009 21:10
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Prečo píšeš v jednom kuse o sebe? My predsa vieme, s kým máme dočinenia... :-!
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:40
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Naviac vôbec netuším ako môže byť celkom piremerný výrobok víťaz MASTER-TESTU kde sa testuje brdzná dráha, handling, svetlá, priestor, slalom, teda jazdné vlasnosti, motory, ergonómia, proste všetko. A v celoeurópskycvh predajoch sa predáva nad očakávania výrobcu.
22. 1. 2009 16:47
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Az vyrostes a jednou (snad) dostanes ridicske opravneni, pochopis.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:52
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Čo pochopím? Nevieš na to ani odpoveadť, čo? Ani sa ti nečudujem. Tomu sa asi ani nedá odpovedať. Já ti na ten tvoj tupý príspevok o priemernosti Tiguanu napíšem, že takmer vo všetom je najlepší a ty na to očividne nemáš čo povedať. No, nečudujem sa, Mário.
22. 1. 2009 16:57
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Tiguan jako celek je pouze prumernym vozem. At uz koncepci 4x4, ci pouzitelnymi motory, vzhledem (zde podle me vyrazne podprumerny) i prostorem/pohodlim.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 16:58
Re: KLAMAR? KLAMAR!
1.4 TSI je priemerý motor? Zaujímavé. Opäť si zabodoval. Ale vysvetli, ako je možné, že keď ten Tiguan takmer vo vešetkom zvíťazil, môže byť priemerný?
22. 1. 2009 17:04
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Znovu Danieli. Nemas ridicske opravneni. Tiguan je dost tezky automobil. Zastav ho v prudkem kopci a zkus se znovu rozjet. Potom to same zkus s konkurencnim automobilem, napr. Foresterem.
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 17:37
Re: KLAMAR? KLAMAR!
Takže tento parameter je dôležitý a ostatné nie, že.
22. 1. 2009 16:50
"prvenstvi tigiho"
Teda ja nevim, jestli umim cist, ale

Honda CR-V 1121 8,0%
Hyundai SANTAFE 885 6,3%
BMW X5 827 5,9%
Kia SPORTAGE 699 5,0%
Nissan QASHQAI 642 4,6%
Suzuki GRAND VITARA 632 4,5%
Volkswagen TIGUAN 614 4,4%
udaje za cely rok

...tak teda at pocitam jak pocitam, musim z nejakych duvodu skrtnout 6 aut, abych dostal toho tigiho na prvni misto, rad bych ty duvody slysel, krome toho, kde se fasujou hadry a ze jsem dutohlav :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2009 16:52
Honda Právem Králem
Vynikající výsledky, jen tak dále CRV!!! Vidím že vzhled, dobrá a kvalitní technika oslovuje stále více klientů. Velký podíl určitě sehrává i ideální poměr výbavy a ceny.
Rozbalit vlákno
1
22. 1. 2009 17:07
Re: Honda Právem Králem
:yes:
Avatar - JGucci
22. 1. 2009 17:57
v roce 2009 bude jednickou YETI
Clovek nepotrebuje byt vestec, aby vedel, ze za rok 2009 bude patrit 1. pricka v prodejich v CR Skode YETI ;-)
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2009 09:35
Re: v roce 2009 bude jednickou YETI
tak ja osobne ju čakám dokonca na prvých dvoch miestach. potom Tigi a dalšie tri-štyri miesta opať Yeti :-!
neregistrovaný "babo"
23. 1. 2009 13:05
Re: v roce 2009 bude jednickou YETI
>:D :yes: