píšeš, že velká část skončila v zahraničí. byly to jako u osobní řady PV taky USA? je zvláštní, že tam se PV dočkalo větší obliby než amazon, i když se obě auta vyráběla dlouho souběžně. těžko říct, čím to.
Díiky. Psal jsem ovšem toto: "Všechny vozy ročníku 1969 byly vyvezeny do zahraničí." Kam, to ovšem netuším. Vzhledem k tomu binci ve výrobních číslech, který uvádí samotné Volvo, si myslím, že u 445 tomu bylo právě naopak, většina aut zůstala doma, případně na severu Evropy jako celku. Byla totiž primárně vyvíjená pro domácí trh a ven se dostaly až Duetty (to, co jsem vyzobal z materiálů od Volva, by tomu nasvědčovalo :-) Jenže přesná data toho, kolik se 445 vyvezlo a kam, Švédi nesdělili a možná to ani sami nevědí... :-)
Je to opravdu hezky napsáno. Ve Volvu mají celkem přehled kde a kolik veteránů jejich značky se pohybuje. Jen to z celkem jasných důvodů nesdělují. Pokud máte zájem o více informací o vozech této severské značky, podívejte se na www.volvoklub.cz
Díky za kladnou reakci. Tady ovšem není řeč o tom, kolik aut přežilo dodnes, ale kolik se kam vyvezlo v době výroby... Takovéto informace automobilky běžně zveřejňují a určitě tomu tak bylo také v minulosti... Kdo by se tím nechlubil? Ani přeživší vozy nepovažuji za údaj, který by byl určen k utajení, pokud to bude jen určité číslo od každého modelu.
Jeden Duett se objevil na výstavě Století motorismu v Brně v roce 2001 - viz [odkaz] Nebyl jsem tam, takže nevím, co je to přesně za auto, je možné, že je přímo v majetku automobilky a měl ho půjčený dovozce, kdo ví? Na českých srazech jsem žádný Duett nikdy nepotkal, ani jinou 445. Nejsou příliš vidět ani PV444/544, občas se objeví nějaký Amazon. Předválečné Volvo u nás zřejně není ani jedno (rád bych se mýlil :-)