Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Volvo S60 prozrazuje české ceny. Na turbodiesely zapomeňte!

Nabídka nové generace S60 čítá výhradně zážehové dvoulitry, k dispozici je i jeden plug-in hybrid. Všechny se spoléhají na osmistupňový automat.
Zpět na článek
2. 3. 2019 14:38
2. 3. 2019 15:30
2. 3. 2019 15:45
2. 3. 2019 16:38
3. 3. 2019 06:28
3. 3. 2019 10:32
3. 3. 2019 13:38
3. 3. 2019 10:31
2. 3. 2019 16:07
5. 3. 2019 18:44
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2019 13:55
T5 Drive-E
V čem je rozdíl mezi verzí 1.167.900 a 1.227.900 kč?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2019 23:59
Re: T5 Drive-E
Přísahal bych že to v tabulce nebylo = ale malíček [odkaz] bych na to nevsadil >:-[]
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2019 16:09
Re: T5 Drive-E
Prostě blondýna.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2019 17:33
Re: T5 Drive-E
Takhle si tupouni léčí komplexy? >:D >:-[]
Avatar - CICERO
2. 3. 2019 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
2. 3. 2019 15:08
2.0 l čtyřválec
se 140kW za milión......no nekup to... ;-)
Rozbalit vlákno
12
2. 3. 2019 17:06
Re: 2.0 l čtyřválec
Když je někdo ochotný dat za 1.0 85kw třeba 700t..tak co by ne.
Avatar - praděda7
3. 3. 2019 09:30
Re: 2.0 l čtyřválec
Tak tak...někteří lidé jsou divní..... ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2019 18:24
Re: 2.0 l čtyřválec
6 valce uz bohuzial casom zmiznu aj z daleko drahsich aut... problem ja vidim inde.. a to je akasi sterilita volva ako takeho... sterilne jazdne vlastnosti... kabina a la kupelnove studio vhodna akurat pre kadernika ... pritom XE v podobnej cenovke alebo aj lexus IS su za mna daleko lepsie auta po kazdej stranke ... mat ten melon dvesto tak volvo minam oblukom ... to uz potom radsej aj toto [odkaz] [odkaz] ... aspon to ma gule ked uz nic ine :yes:
Avatar - wakantanka
2. 3. 2019 19:36
Re: 2.0 l čtyřválec
Ja len žasnem ako ty dokážeš z "obrázka" zistiť aké má ktoré auto jazdné vlastnosti. A potom sadneš do Golfa alá Audi a peješ ódy aká je to pecka prémiová. :-)
Avatar - speedfred
3. 3. 2019 10:58
Re: 2.0 l čtyřválec
....len sa pýtam čo na tom introši od Volva vypadá ako kúpeľnové študio ? No a ten Arteon na ringu.... >:D
Avatar - Markus1
3. 3. 2019 13:27
Re: 2.0 l čtyřválec
Kolkokrat si sedel v nejakom modernom volve a nebodaj ho este soferoval.... tieto tvoje hodnotenia aut podla obrazka a hodnotenia predajov podla toho kolko aut beha po vasom sidlisku naozaj mimo chodim na tuto stranke uz strasne vela rokov a skoro nikdy sa nezapajam do diskusie ale uz sa mi na to neda pozerat >:-[] >:-[] >:-[] >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
2. 3. 2019 19:12
Re: 2.0 l čtyřválec
Se slušnou výbavou, kolik by podle tebe měl stát? Nevidím na tom nic nestandardního. Naopak se divím, že to není víc.
Avatar - praděda7
2. 3. 2019 20:12
Re: 2.0 l čtyřválec
750 - 800k max....
Avatar - _Karel_
2. 3. 2019 20:32
Re: 2.0 l čtyřválec
Nenapadá mě důvod, proč by mělo být výrazně levnější než Superb.
Avatar - praděda7
3. 3. 2019 09:29
Re: 2.0 l čtyřválec
Protože je to čínský křáp...... ;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2019 09:47
Re: 2.0 l čtyřválec
Proto by to mělo být levnější, než skoroprémiová Škodovka. Ustupuji tvé neochvějné logice. Ty a Cherokee jste se hledali, až jste se našli. :yes:
2. 3. 2019 15:30
zivotnost
228kW ze 4 valce... to bude zajimava zivotnost takoveho motoru, tomu par set krat nekdo protahne perka a kdovi co se pak stane... a jak to chytre znaci T6, naoko dojem V6-tky >:D
Rozbalit vlákno
14
Avatar - eLzyx
2. 3. 2019 15:45
Re: zivotnost
ne že bych chtěl hájit zahození vývoje skvělého Volvího pětiválce, ale Mercedes z podobného motoru tahá 280kW. A taky to lidé hromadně nereklamují na infarkt motoru po 100t km. Pravda, milion kilometrů to asi nedá. Otázkou je, jestli je to potřeba.
Např. ten motor co mám já ve Volvu milion dá. Jenže autu je 18 a má najeto 180t km.
Avatar - praděda7
2. 3. 2019 16:17
Re: zivotnost
280kW pečlivě vyrobený AMG motor nelze srovnávat s běžným čtyřhrnkem....
Avatar - eLzyx
2. 3. 2019 16:38
Re: zivotnost
čtyřhrnek jako čtyřhrnek. A že by to ruční skládání nějak pomohlo vyšší odolnosti si nech zdát. I Volvo má dlouhodobě zavedenou selekci motorových dílů a jejich kombinaci pro dosažení co nejvyšší odolnosti, vyváženosti a tolerancí vůlí. Jediný rozdíl mezi ručním skládáním u AMG a u Volvo resp. u ostatních je ve vyšším výrobním taktu. Tak jako tak na to musí sáhnout lidské ruce.
To co dělá motor odolným a výkonným je výběr materiálu a jeho správný návrh. A ani jeden z nás nemůže říci, že by AMG používalo lepší - ani jeden z nás netušíme z čeho je to vyrobené.
Avatar - praděda7
2. 3. 2019 17:19
Re: zivotnost
Je vidět, že jsi nikdy neskládal závodní motor.... :-!
Avatar - wakantanka
2. 3. 2019 19:28
Re: zivotnost
Aj ten závodný motor ale má nejakú predpokladanú životnosť, práve kvôli naladeniu a súčiastkam, z ktorých je poskladaný.
Avatar - CHerokee
2. 3. 2019 22:22
Re: zivotnost
Souhlasím, nevím, proč tu honorují předraženou čínskou káru. Nevypadá to špatně, ale když srovnám s Jaguarem...
3. 3. 2019 06:28
Re: zivotnost
Co je na AMG R4 v GLA závodního?
Avatar - praděda7
3. 3. 2019 08:40
Re: zivotnost
Přečti si něco o AMG....
3. 3. 2019 10:32
Re: zivotnost
To číst můžu stále dokola, jen se ptám, co je na třeba na motoru GLA 45 závodního.
Nebo v čem je lepší než R4 od kluků z Polestaru,Hondy atd...
3. 3. 2019 13:38
Re: zivotnost
Děkuji za odbornou a všeobsažnou přednášku >:-[] :yes:
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2019 08:42
Re: zivotnost
Ta tři písmenka?
2. 3. 2019 16:05
Skvělá taktika...
... nejdřív zařízneme pětiválce a šestiválce... a teď naftu... tomu říkám prémiová značka... 8-s :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
2. 3. 2019 16:48
Re: Skvělá taktika...
Oni to maj pro Čínu a USA, jenže Čína šla v prodejích o 15% dolů.
V Evropě to prodávat nechtějí, Čína padá …. zvláštní strategie.
Američanům chtějí nacpat 4-válce a plug-iny vyznačující se vysokou spotřebou. Tak fajn, uvidíme.
Avatar - WinDiesel
2. 3. 2019 16:50
Re: Skvělá taktika...
… s prémiovou nabídkou výbav a motorů. Přístup Volva napodobuje přístup Lexusu.
5. 3. 2019 18:43
Re: Skvělá taktika...
Volvo nikdy nebyla prémiová značka.. Jen si na prémii hrající..
2. 3. 2019 16:07
cena
Malé rozdíly mezi cenami u jednotlivých motorizací je sympaticky. Sice dáte mega za 140kw, ale radeji bych pridal trochu vic a nebo zkusil dealery za hranicemi a za podobny a treba i stejny penize sel do silnejsi verze.
Rozbalit vlákno
1
5. 3. 2019 18:44
Re: cena
A nebo ještě něco přidat a jít do šestiválce?
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2019 16:26
Smutný pohled na Volvo
Moc volví krásy to auto nepobralo, interiér a hlavně volant až nehezké a bez dieslu to úplně tratí pověst dálničního polykače kilometrů.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
2. 3. 2019 16:51
Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
… odepsat Evropu. Otázka zní - mohou si podobný přístup jaký má Lexus dovolit?
Rozbalit vlákno
8
2. 3. 2019 17:14
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Číňani se orientují na Čínu. Na tom bych neviděl nic divného ani neočekávaného.
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2019 18:18
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
volvo stejne dizel k stastiu nepotrebuje... jeho prioritni zakaznici nikdy neboli setrilci ani firmy ako u D3 ... aspon v tomto volvo chvalim ze dizle uz odpisalo :yes:
2. 3. 2019 18:55
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Že nejsou firmy prioritní zákazníci Volva? Větší blbost napsat nejde.
[odkaz]
Avatar - wakantanka
2. 3. 2019 19:34
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Už to a nielen tu v diskusii odznelo veľakrát, že je dosť problém odlíšiť naozaj firemného zákazníka. Typicky lekár so súkromnou praxou a pod. Z pohľadu predaja je to firemný zákazník, defacto ale to auto je užívané ako súkromné.
2. 3. 2019 20:11
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
No a co? To je skoro všude, u nás ve firmě je cca 120 aut, z toho cca 10 používá management, 70 používají technici, 30 obchoďáci a 10 dodávek. Mimo těch dodávek jsou všechna ta auta používána jak pro účely firmy (v pracovní době těch lidí), tak pro soukromé účely daných lidí (v mimopracovní době), takže jsou vedená jako firemní, ale zároveň se používají jako soukromá auta stejně jako u toho doktora, žádný rozdíl.
3. 3. 2019 15:48
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Nebo typicky taxikar, at uz ma auto svoje nebo ma OL. Jedna taxisluzba v Praze ted vyjednala OL na V90. Tu 140kw FWD verzi. Hodnocení ridicu - pomala prevodovka, liny motor, vysoka spotreba. Vetsinou přecházeli ze Sup LaK a MB E220d. Ja v tom sedel a interier neni o nic lepsi nez Superb, spis mi prisel na nekterych mistech lacinější. Co vim, tak na to vsichni nadavaji navic cenově vychází nejdražší.
2. 3. 2019 20:56
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Tak se podívej kolem sebe. Většina Volv bude v naftě. Absence dizlu, normálních motorů (v6) a v neposlední řadě i špatná koncepce pohonu vykazuje auto z prémiových vod.
3. 3. 2019 06:30
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Jak můžeš takovouto kravinu vůbec napsat? Kolik majitelů Volv, co je kupovali jako nové znáš?!

Přestaň pít nebo psát, obojí evidentně nejde dohromady.
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2019 18:12
v podobnych cenach
je uz premiovy jaguar XE ktory po facelifte je skratka dokonaly ...
XE 2.0 turbo 184kw zadokolka 8A .. cca 1.200 000 kc .. tu nie je o com [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2019 20:05
Re: v podobnych cenach
Tyvole… ty jsi fakt tragéd. Kdo chce Volvo, fakt nebude přemýšlet o Jaguaru.
2. 3. 2019 21:03
Re: v podobnych cenach
Dávám ti za pravdu. Jezdil jsem xf 1 generace a před nedávnem ho vyměnil. Před koupí nástupce se šel se kouknout i do Volva. Ta auta se mě líbí, ale motory a koncepce pohonu je nepřijatelná.
Avatar - CHerokee
2. 3. 2019 22:26
Re: v podobnych cenach
A kdo chce Volvo? Moc jich tu nejezdí a když, tak většinou starší SUV a kombíky, výjimečně novější SUV.
Avatar - _Karel_
2. 3. 2019 23:18
Re: v podobnych cenach
"A kdo chce Volvo" - no, v Evropě zhruba čtyřikrát víc lidí, než Jaguar. Minulý rok. To budou asi ty starý SUV.
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2019 23:51
Re: v podobnych cenach
Nojo hodně lidí skočilo na pěknej design a styl novejch Volv. Ale maj docela velký problémy se spolehlivostí a na to že tohle je víceméně jedinej motor v nabídce celý automobilky tak je tristně (ne)spolehlivej [odkaz]

Jagy sou technicky jinde = furt auta Volva sou spíš přepravníky a co sem slyšel dřívější nic moc podvozky = dál zůstaly jednim z rysů automobilky >:-[]

Takže taková klasika = lidi ve volbě jednoznačně lepší auta vs horší auta = volej 4x víc :-)
3. 3. 2019 00:09
Re: v podobnych cenach
Mám známého co jsi koupil jako novou (předchozí) xc 60. Když jsme se potkali a on mě ukazoval svůj nový vůz, tak jsem se ho zeptal jaký motor to má. Odpověď... Nějaký dizl. Kolik koní, válců se ptám... Odpověď.. Já ani nevím.
Pro mě typický jezdec Volva.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2019 08:45
Re: v podobnych cenach
Co je na takovém jezdci špatného? To fakt musíme být všichni pořád dokola trapně "sportovní"?
3. 3. 2019 10:44
Re: v podobnych cenach
Ne nejde o to být sportovní. Chtěl jsem tím říct, že on jako majitel auta (Volva) ani nevěděl jaký má motor pod kapotou. A takových kupců je asi dost. Proto jde Volvo cestou 4 válců a těm kupcům to vlastně nevadí. Nezajímá je jestli je hnací náprava přední, zadní. Je jim jedno jakou techniku mají pod kapotou.
Avatar - CHerokee
3. 3. 2019 11:36
Re: v podobnych cenach
To docela sedí. Těm zákazníkům to je jedno jak to jede, jak se to řídí. I proto může dávat nejmenší motory do největších aut. A taky proto se prodávají kombíky a SUV a na nějaké kupé a sedan mezi těmito lidmi sere pes. A jim je taky jedno, že to je čínská značka.
3. 3. 2019 15:37
Re: v podobnych cenach
VOLVO došlo totiž do podobných problémov ako Škoda so Superbom - do problémov priestorových.
Moderný 8-stupňový automat v kombinácii s motorom naprieč jednoducho nedá priestor na viac ako štyri valce v rade.
Že to navyše hrá s trendom doby je tiež pravda, ale dôvod je prozaický.
3. 3. 2019 08:53
Re: v podobnych cenach
Ne typický jezdec Volva, ale typický nový majitel dnes jakéhokoli auta. Důležitá je velikost displeye, konektivita, asistenti ... konstrukce a vlastnosti motoru už ne. A tak to tlačí i automobilky, pro které je velmi úsporné vyrábět pokud možno jeden motor do všech modelů, maximálně to rozlišovat naladěným výkonem.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2019 09:24
Re: v podobnych cenach
A znovu se ptám, co je na tom špatného? Tohle byl typický majitel nového auta napříč historií od Fordu T.
Jen dnes se vůči tomu čím dál více vymezujete.
Avatar - CHerokee
3. 3. 2019 11:39
Re: v podobnych cenach
Jsou tu i tací, kteří nevnímají auto jako pračku. A je to pro ně koníček, způsob individualizace...a to tahle snaha o unisex bezpohlavní a stejná auta zabíjí. Každý probůh nechce čumět furt do mobilu a sledovat sociální sítě... ještě jsou i normální chlapi.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2019 13:26
Re: v podobnych cenach
Jenže, nevážený indiáne, těch pár nadšenců moderní autoprůmysl neuživí. Neuživili ho nikdy.
A jestli honění si brka nad autem je symbolem "normálního chlapa", pak rád nebudu normální chlap. To je totiž pravěk.
Avatar - CHerokee
3. 3. 2019 16:20
Re: v podobnych cenach
Raději nad autem než nad mobilem a sdílením toho videa na twitteru a facebooku ;-).
3. 3. 2019 10:20
Re: v podobnych cenach
A lidi to stejně berou, nebo ti připadá, že si kupují jen odborně zdatní na základě zevrubných technických analýz?
3. 3. 2019 08:36
Re: v podobnych cenach
Tak XC90 se používá v drtivě většině jako “mama taxi” pro odvoz dětí do školy, na to je přece velké SUV s malým motorem nejlepší ;-)
3. 3. 2019 00:11
Re: v podobnych cenach
No myslím, že jich je vidět dost. Svého kupce si ta auta najdou.
Avatar - Londonbridge
3. 3. 2019 09:59
Re: v podobnych cenach
Jaguar je pekny len ma dost much. Mame vo firme XF 3d sport nalietanych len 20000 Mil uz bol min 5 x v service odisla AC , central lock , neco 's brzdami 's baterkou atd. Anglicka kvalitka. ..
3. 3. 2019 10:19
Re: v podobnych cenach
Měl jsem 3 Jagy za sebou. Poslední bylo vůbec první XE-S v republice. Je tu dost kluků, kteří vědí, že jsem neřešil žádné zásadní věci nebo nefunkčnosti. Vše v mezích běžných servisů.
Snad jen na XF odcházely dříve destičky oproti konkurenci.
Avatar - Londonbridge
4. 3. 2019 15:00
Re: v podobnych cenach
Malickosti ako pisem ano aj desticky uz boli menene. Len to stve ten Jaguar service si vie pekne vypytat aj za malickosti... >:D
Avatar - Ada je zase tady
2. 3. 2019 22:26
Dovozce by zase
měl zapomenout, že bez normálního motoru si to někdo koupí. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CICERO
3. 3. 2019 01:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
3. 3. 2019 06:32
Re: čau lidi... čína jede bomby ! kdo je čí agent ???
Hele vocas, nechceš jít na nějaké forum, kde ti pomohou s tvým psychickým postižením a nezas.írat tu stránky o něčem, čemu nehovíš?
Avatar - Londonbridge
3. 3. 2019 09:49
Re: čau lidi... čína jede bomby ! kdo je čí agent ???
Takto zhuleny uz rano budes to mat tazke...
Avatar - Andromeda
3. 3. 2019 17:39
Re: čau lidi... čína jede bomby ! kdo je čí agent ???
Wauuu, extra porce duševního exkrementu ... Apropo, změna nicku by bodla... Je vcelku nechutné, aby takový kýbl výměšků byl zaštítěn zrovna tímto jménem ...
4. 3. 2019 12:37
Jednoznačně správná cesta
Všude okolo nás probíhá restrikce dieselů od zákazu vjezdů do měst až po přísnější emisní kontroly. Diesel tady sice ještě nějakou dobu bude, ale je na ústupu. Navíc diesel byl a je záležitostí převážně Evropy.
Ono je samozřejmě možné postavit dieselový motor, který všechny normy splní, ale postupně se to zařízení stává složitější a složitější a tím pádem dražší - především na servis. I na to je zapotřebí myslet. Kdyby tomu bylo jinak tak se i jen s obyčejně vykuchaným flitrem pevných částic setkávat nebudeme.
Že nebude Volvo polykačem dálničních kilometrů je nesmysl, protože v Americe jezdí sto dvě stě mil třebas jen do práce a nikoho tam diesely zrovna netrápí. Vlastně je tam trápil především VW se svou produkcí. Továrna na S60 v USA je. Ostatně tlaky na spotřebu v Evropě pokračují a starší diesel rozhodně není méně žíznivý než nový srovnatelný benzín.
Já mám také diesely rád, pro charakteristiky motoru, ale další už si pořizovat nebudu. Za ty problémy to nestojí a to nemluvím ani o poklesu ceny vozů (v západní Evropě). Odtud se ta auta začínají lifrovat k nám, ale je jen otázka času, než to samé nastane tady.
Jestli někdo chce diesel tak jedině nový a po 4 letech prodat. Je ale otázka, jak se mu za čtyři roky bude prodávat. Boj proti dieselům postupuje.
Jinak S60 je pěkné auto, stačí se podívat na již existující testy či reálná videa. Jestli něco neodpovídalo charakteru Volva, tak to byl spíš předchozí model, který aktuální S60 nahrazuje.
Rozbalit vlákno
0