6 valce uz bohuzial casom zmiznu aj z daleko drahsich aut... problem ja vidim inde.. a to je akasi sterilita volva ako takeho... sterilne jazdne vlastnosti... kabina a la kupelnove studio vhodna akurat pre kadernika ... pritom XE v podobnej cenovke alebo aj lexus IS su za mna daleko lepsie auta po kazdej stranke ... mat ten melon dvesto tak volvo minam oblukom ... to uz potom radsej aj toto [odkaz] [odkaz] ... aspon to ma gule ked uz nic ine :yes:
Ja len žasnem ako ty dokážeš z "obrázka" zistiť aké má ktoré auto jazdné vlastnosti. A potom sadneš do Golfa alá Audi a peješ ódy aká je to pecka prémiová. :-)
Kolkokrat si sedel v nejakom modernom volve a nebodaj ho este soferoval.... tieto tvoje hodnotenia aut podla obrazka a hodnotenia predajov podla toho kolko aut beha po vasom sidlisku naozaj mimo chodim na tuto stranke uz strasne vela rokov a skoro nikdy sa nezapajam do diskusie ale uz sa mi na to neda pozerat >:-[] >:-[] >:-[] >:D >:D >:D
228kW ze 4 valce... to bude zajimava zivotnost takoveho motoru, tomu par set krat nekdo protahne perka a kdovi co se pak stane... a jak to chytre znaci T6, naoko dojem V6-tky >:D
ne že bych chtěl hájit zahození vývoje skvělého Volvího pětiválce, ale Mercedes z podobného motoru tahá 280kW. A taky to lidé hromadně nereklamují na infarkt motoru po 100t km. Pravda, milion kilometrů to asi nedá. Otázkou je, jestli je to potřeba.
Např. ten motor co mám já ve Volvu milion dá. Jenže autu je 18 a má najeto 180t km.
čtyřhrnek jako čtyřhrnek. A že by to ruční skládání nějak pomohlo vyšší odolnosti si nech zdát. I Volvo má dlouhodobě zavedenou selekci motorových dílů a jejich kombinaci pro dosažení co nejvyšší odolnosti, vyváženosti a tolerancí vůlí. Jediný rozdíl mezi ručním skládáním u AMG a u Volvo resp. u ostatních je ve vyšším výrobním taktu. Tak jako tak na to musí sáhnout lidské ruce.
To co dělá motor odolným a výkonným je výběr materiálu a jeho správný návrh. A ani jeden z nás nemůže říci, že by AMG používalo lepší - ani jeden z nás netušíme z čeho je to vyrobené.
Oni to maj pro Čínu a USA, jenže Čína šla v prodejích o 15% dolů.
V Evropě to prodávat nechtějí, Čína padá …. zvláštní strategie.
Američanům chtějí nacpat 4-válce a plug-iny vyznačující se vysokou spotřebou. Tak fajn, uvidíme.
Malé rozdíly mezi cenami u jednotlivých motorizací je sympaticky. Sice dáte mega za 140kw, ale radeji bych pridal trochu vic a nebo zkusil dealery za hranicemi a za podobny a treba i stejny penize sel do silnejsi verze.
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
volvo stejne dizel k stastiu nepotrebuje... jeho prioritni zakaznici nikdy neboli setrilci ani firmy ako u D3 ... aspon v tomto volvo chvalim ze dizle uz odpisalo :yes:
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Už to a nielen tu v diskusii odznelo veľakrát, že je dosť problém odlíšiť naozaj firemného zákazníka. Typicky lekár so súkromnou praxou a pod. Z pohľadu predaja je to firemný zákazník, defacto ale to auto je užívané ako súkromné.
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
No a co? To je skoro všude, u nás ve firmě je cca 120 aut, z toho cca 10 používá management, 70 používají technici, 30 obchoďáci a 10 dodávek. Mimo těch dodávek jsou všechna ta auta používána jak pro účely firmy (v pracovní době těch lidí), tak pro soukromé účely daných lidí (v mimopracovní době), takže jsou vedená jako firemní, ale zároveň se používají jako soukromá auta stejně jako u toho doktora, žádný rozdíl.
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Nebo typicky taxikar, at uz ma auto svoje nebo ma OL. Jedna taxisluzba v Praze ted vyjednala OL na V90. Tu 140kw FWD verzi. Hodnocení ridicu - pomala prevodovka, liny motor, vysoka spotreba. Vetsinou přecházeli ze Sup LaK a MB E220d. Ja v tom sedel a interier neni o nic lepsi nez Superb, spis mi prisel na nekterych mistech lacinější. Co vim, tak na to vsichni nadavaji navic cenově vychází nejdražší.
Re: Odepsali S60 v dieselu a jsou na dobré cestě ...
Tak se podívej kolem sebe. Většina Volv bude v naftě. Absence dizlu, normálních motorů (v6) a v neposlední řadě i špatná koncepce pohonu vykazuje auto z prémiových vod.
je uz premiovy jaguar XE ktory po facelifte je skratka dokonaly ...
XE 2.0 turbo 184kw zadokolka 8A .. cca 1.200 000 kc .. tu nie je o com [odkaz] :yes:
Dávám ti za pravdu. Jezdil jsem xf 1 generace a před nedávnem ho vyměnil. Před koupí nástupce se šel se kouknout i do Volva. Ta auta se mě líbí, ale motory a koncepce pohonu je nepřijatelná.
Nojo hodně lidí skočilo na pěknej design a styl novejch Volv. Ale maj docela velký problémy se spolehlivostí a na to že tohle je víceméně jedinej motor v nabídce celý automobilky tak je tristně (ne)spolehlivej [odkaz]
Jagy sou technicky jinde = furt auta Volva sou spíš přepravníky a co sem slyšel dřívější nic moc podvozky = dál zůstaly jednim z rysů automobilky >:-[]
Takže taková klasika = lidi ve volbě jednoznačně lepší auta vs horší auta = volej 4x víc :-)
Mám známého co jsi koupil jako novou (předchozí) xc 60. Když jsme se potkali a on mě ukazoval svůj nový vůz, tak jsem se ho zeptal jaký motor to má. Odpověď... Nějaký dizl. Kolik koní, válců se ptám... Odpověď.. Já ani nevím.
Pro mě typický jezdec Volva.
Ne nejde o to být sportovní. Chtěl jsem tím říct, že on jako majitel auta (Volva) ani nevěděl jaký má motor pod kapotou. A takových kupců je asi dost. Proto jde Volvo cestou 4 válců a těm kupcům to vlastně nevadí. Nezajímá je jestli je hnací náprava přední, zadní. Je jim jedno jakou techniku mají pod kapotou.
To docela sedí. Těm zákazníkům to je jedno jak to jede, jak se to řídí. I proto může dávat nejmenší motory do největších aut. A taky proto se prodávají kombíky a SUV a na nějaké kupé a sedan mezi těmito lidmi sere pes. A jim je taky jedno, že to je čínská značka.
VOLVO došlo totiž do podobných problémov ako Škoda so Superbom - do problémov priestorových.
Moderný 8-stupňový automat v kombinácii s motorom naprieč jednoducho nedá priestor na viac ako štyri valce v rade.
Že to navyše hrá s trendom doby je tiež pravda, ale dôvod je prozaický.
Ne typický jezdec Volva, ale typický nový majitel dnes jakéhokoli auta. Důležitá je velikost displeye, konektivita, asistenti ... konstrukce a vlastnosti motoru už ne. A tak to tlačí i automobilky, pro které je velmi úsporné vyrábět pokud možno jeden motor do všech modelů, maximálně to rozlišovat naladěným výkonem.
A znovu se ptám, co je na tom špatného? Tohle byl typický majitel nového auta napříč historií od Fordu T.
Jen dnes se vůči tomu čím dál více vymezujete.
Jsou tu i tací, kteří nevnímají auto jako pračku. A je to pro ně koníček, způsob individualizace...a to tahle snaha o unisex bezpohlavní a stejná auta zabíjí. Každý probůh nechce čumět furt do mobilu a sledovat sociální sítě... ještě jsou i normální chlapi.
Jenže, nevážený indiáne, těch pár nadšenců moderní autoprůmysl neuživí. Neuživili ho nikdy.
A jestli honění si brka nad autem je symbolem "normálního chlapa", pak rád nebudu normální chlap. To je totiž pravěk.
Jaguar je pekny len ma dost much. Mame vo firme XF 3d sport nalietanych len 20000 Mil uz bol min 5 x v service odisla AC , central lock , neco 's brzdami 's baterkou atd. Anglicka kvalitka. ..
Měl jsem 3 Jagy za sebou. Poslední bylo vůbec první XE-S v republice. Je tu dost kluků, kteří vědí, že jsem neřešil žádné zásadní věci nebo nefunkčnosti. Vše v mezích běžných servisů.
Snad jen na XF odcházely dříve destičky oproti konkurenci.
Re: čau lidi... čína jede bomby ! kdo je čí agent ???
Wauuu, extra porce duševního exkrementu ... Apropo, změna nicku by bodla... Je vcelku nechutné, aby takový kýbl výměšků byl zaštítěn zrovna tímto jménem ...
Všude okolo nás probíhá restrikce dieselů od zákazu vjezdů do měst až po přísnější emisní kontroly. Diesel tady sice ještě nějakou dobu bude, ale je na ústupu. Navíc diesel byl a je záležitostí převážně Evropy.
Ono je samozřejmě možné postavit dieselový motor, který všechny normy splní, ale postupně se to zařízení stává složitější a složitější a tím pádem dražší - především na servis. I na to je zapotřebí myslet. Kdyby tomu bylo jinak tak se i jen s obyčejně vykuchaným flitrem pevných částic setkávat nebudeme.
Že nebude Volvo polykačem dálničních kilometrů je nesmysl, protože v Americe jezdí sto dvě stě mil třebas jen do práce a nikoho tam diesely zrovna netrápí. Vlastně je tam trápil především VW se svou produkcí. Továrna na S60 v USA je. Ostatně tlaky na spotřebu v Evropě pokračují a starší diesel rozhodně není méně žíznivý než nový srovnatelný benzín.
Já mám také diesely rád, pro charakteristiky motoru, ale další už si pořizovat nebudu. Za ty problémy to nestojí a to nemluvím ani o poklesu ceny vozů (v západní Evropě). Odtud se ta auta začínají lifrovat k nám, ale je jen otázka času, než to samé nastane tady.
Jestli někdo chce diesel tak jedině nový a po 4 letech prodat. Je ale otázka, jak se mu za čtyři roky bude prodávat. Boj proti dieselům postupuje.
Jinak S60 je pěkné auto, stačí se podívat na již existující testy či reálná videa. Jestli něco neodpovídalo charakteru Volva, tak to byl spíš předchozí model, který aktuální S60 nahrazuje.