Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S80 se čtyřválcovými dvoulitry na českém trhu pod milion Kč

Automobilka Volvo rozšiřuje svou paletu motorů pro modely S80 a V70 o čtyřválce. Cena sedanu S80 se díky zážehovému čtyřválci dostala pod milion korun.
Zpět na článek
15. 10. 2007 09:07
anonym
15. 10. 2007 09:07
neregistrovaný "dobra cena"
15. 10. 2007 10:23
neregistrovaný "Turbomotor"
15. 10. 2007 10:38
neregistrovaný "gutbayer"
16. 10. 2007 11:40
anonym
15. 11. 2007 21:04
neregistrovaný "Daves"
15. 10. 2007 10:39
neregistrovaný "gutbayer"
15. 10. 2007 10:46
neregistrovaný "jozef77"
15. 10. 2007 10:44
neregistrovaný "jozef77"
15. 10. 2007 13:22
neregistrovaný "kuko"
16. 10. 2007 11:38
neregistrovaný "trdloblb"
16. 10. 2007 19:37
neregistrovaný "spirpin"
15. 10. 2007 10:53
15. 10. 2007 11:02
neregistrovaný "Milý stydlín"
15. 10. 2007 15:57
15. 10. 2007 12:03
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 13:32
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 12:16
anonym
15. 10. 2007 13:16
anonym
15. 10. 2007 15:01
neregistrovaný "Shortař"
15. 10. 2007 15:35
anonym
15. 10. 2007 15:36
anonym
15. 10. 2007 16:57
anonym
15. 10. 2007 17:01
anonym
16. 10. 2007 10:12
neregistrovaný "kuko"
16. 10. 2007 06:48
neregistrovaný "smudliky"
16. 10. 2007 06:57
neregistrovaný "jahonzik"
16. 10. 2007 06:54
neregistrovaný "jahonzik"
15. 10. 2007 16:58
neregistrovaný "AG"
15. 10. 2007 20:06
anonym
16. 10. 2007 07:54
neregistrovaný "AG"
15. 10. 2007 20:07
anonym
16. 10. 2007 08:54
neregistrovaný "katherinne"
16. 10. 2007 10:02
neregistrovaný "Alessio."
16. 10. 2007 10:34
neregistrovaný "katherinne"
16. 10. 2007 11:51
anonym
anonym
15. 10. 2007 09:07
ron
super kara
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dobra cena"
15. 10. 2007 09:07
krakatit
super kara
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
15. 10. 2007 10:23
Predrazeny kram
Tak toho ubozaka co si to koupi bych chtel videt, predrazeny, pretizeny, ergonomi k *, motor slabouckej cena jak za 1,5 octavie. To si neporizuje nikdo rozumny...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "gutbayer"
15. 10. 2007 10:38
Re: Predrazeny kram
Ty jsi komik, 100 kW, resp 107 kW je pro tebe slabé auto? Zajímavé, že v jiných diskusích se navýsost adoruje polomotor 1,2 HTP s polovičním výkonem v autě, které ani vzdáleně nemá 1/2 hmotnosti S80. Rozdíl činí zhruba 500 kg...

Sám jezdím autem se 103 kW a pohotovnostní kolem 1500 kg a moje zkušenost je, že většina běžných aut nestačí s dechem...

Závěr? Slintáte závistivé kecy bez reálného základu...
15. 10. 2007 18:12
Re: Predrazeny kram
že většina běžných aut nestačí s dechem...
>:D

Hmm, tak myslím, že i Tvůj příspěvek je celkem nesmyslný. Já jezdím se 100kW C-Maxem a něco tak líného bych jako soukromé auto opravdu nechtěl.

Já nemám nic proti tomu, aby lidé jezdili v autech s průměrným výkonem (cca kolem 110kW a 1500kg hmotnosti), ale nepište pak, že máte něco extra silného, co je rychlejší než "většina běžných aut"

Nebo ještě jinak řečeno: pocit z rychlosti hlavně u turbodieselů je velmi velmi subjektivní. Zkus jezdit půl roku třeba v Audi S3 nebo Impreze STi a pak sedni do toho 103kW zázraku. Bude se Ti to zdát, jak to říct, tak trochu jiné ;-)
anonym
16. 10. 2007 11:40
Re: Predrazeny kram
jsi k smíchu de b i le wv je hnus focus je lepší nauč se s tím žít >:-[]
neregistrovaný "Daves"
15. 11. 2007 21:04
Re: Predrazeny kram
Myslis tim ty hnijici kramy?(Focuse) >:D
neregistrovaný "gutbayer"
15. 10. 2007 10:39
Re: Predrazeny kram
Teď mi ještě došlo, že haníš ergonomii S80... Ty jsi vážně slušnej mameluk... >:D
neregistrovaný "jozef77"
15. 10. 2007 10:46
Re: Predrazeny kram
Vyjadril si sa na jeho adresu veľmi slušne a diplomaticky. >:-[]
neregistrovaný "jozef77"
15. 10. 2007 10:44
Re: Predrazeny kram
Prosím Ťa, videl si ho naživo? A sedel si v ňom? Porovnávať tu Škodu Octavia s týmto autom, Ty asi nemáš všetkých pohromade.
neregistrovaný "kuko"
15. 10. 2007 13:22
Re: Predrazeny kram
zarážející je spíš fakt, že to Volvo máš za cenu 1,5 Octavie. Z toho jasně vydíš, jak je Octavie předražená....
Myslím, že cena za S80 pod meloun je více než userfriendly!
neregistrovaný "trdloblb"
16. 10. 2007 11:38
Re: Predrazeny kram
ty ***ku těžky je to proto že je to jedno z nejbezpečnějších aut na trhu a viděl si dveře Volva vevnitř??Sám jezdíš ve WIDLáckým autě GTi a chce se mi z tebe brečet nemáš taky nokii a teplakovku addidas" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "spirpin"
16. 10. 2007 19:37
Re: Predrazeny kram
Pokud chceš mluvit o předražených krámech, tak se podívej na ceníky německých "prémiových" značek. Volvo je Volvo, na nic si nehraje.
Avatar - Dinar
15. 10. 2007 10:53
Logický tah,
nic jiného, podobně to dělají i ostatní ve vyšší střední, takže i Volvo přišlo se svým čtyřválcovým základem. Jako trochu problematický se jeví starý fordovský benzín, ale ten 2,0 dýzl bude trefa. Jistě se objeví dost "nezávodníků" uvažujících při pořizování svého služebního vozu s omezeným rozpočtem tak, že raději vezmou základ vyšší střední s bonusem image a většího pohodlí, než v podstatě stejně drahé auto střední třídy, navíc mnohdy i s podobně výkonným motorem. V tomto smyslu bude jistě zajímavé porovnat Mondeo se stejnou motorizací.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Milý stydlín"
15. 10. 2007 11:02
Re: Logický tah,
Přesně :yes:
15. 10. 2007 15:57
Re: Logický tah,
Souhlas :yes:
15. 10. 2007 11:14
TAH HODNY GENERALA
S timto velky general Volvo zatnul mec do svalu stredni tridy. Genialni tah, zmnohanasobi tim prodeje. General ma za sebou trumfy v podobe bezpeci, pohodli a ultimatni ergonomie. Gustav II Adolf by byl hrdy, za rok bude ve stredni Evrope vic svedu nez v jeho dobe. S jednim rozdilem. Uvitejme ho a provolejme BRAVO.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 12:03
Re: TAH HODNY GENERALA
A nezdá se Ti, že Volvo přichází tak trochu s křížkem po funuse?
15. 10. 2007 12:19
Re: TAH HODNY GENERALA
Ne nemyslim.
neregistrovaný "FX"
15. 10. 2007 13:32
Re: TAH HODNY GENERALA
Ok, uvidíme, jak to ovlivní prodeje.
anonym
15. 10. 2007 12:16
Re: TAH HODNY GENERALA
"zmnohanasobi tim prodeje"

Zamýšlel ses někdy nad významem slova "zmnohonásobit"?
15. 10. 2007 12:21
Re: TAH HODNY GENERALA
Ano zamyslel. Mas dane cislo, ktere znasobis mnohokrat. >:D
anonym
15. 10. 2007 13:16
Re: TAH HODNY GENERALA
A skutečně si myslíš, že tohle se stane s prodeji Volva S80? (Nemluvě o tom, že by se to mělo stát díky jednomu motoru.)
Nebo to je tvým svérázným smyslem pro humor?
15. 10. 2007 13:42
Re: TAH HODNY GENERALA
Uvedomujes si, ze se ted S80/V70 vejde do rozpoctu vetsiny vetsich firem na nakup firemnich flotil?? VOLVU se timto otevira obrovsky trh. Tento trh napr. tvori 70% prodeju Passatu. VOLVO je mnohem repezentativnejsim vozem nez VW. Podstatna vetsina prodanych Passatu jsou 2.0TDI. To same u Mondea. Prave na ucet techto aut vyrostou prodeje S80/V70
Avatar - princ
15. 10. 2007 14:54
Re: TAH HODNY GENERALA
Jenze pokud by nekdo uvazoval o Volvu, konkretne S80, tak by vetsina preferovala verzi s nahonem na vsechny kola a protoze Volvo pouziva Haldex, coz je jeden z nejhorsich systemu na trhu, tak pochybuju ze by to mel byt strasak pro ostatni konkurenty, nehlede na to ze se asi nebude nabizet s touto motorizaci verze "4x4x".
Samozrejme se nesmi clovek divat na to, ze aut. prevodovka a slaby vyber motorizaci je dalsi negativum na Volvo.
Nicmene Volvo je pro usedlesi pany, kteri netouzi po vykonu, ale hledi predevsim na komfort jizdy a to Volvo splnuje bezezbytku.
neregistrovaný "Shortař"
15. 10. 2007 15:01
Re: TAH HODNY GENERALA
Proč si myslíš, že by většina preferovala verzi s nahonem na všechny kola? Je to nesmysl. Volva s dvoulitrovým dieslem půjdou na dračku.
15. 10. 2007 15:05
Re: TAH HODNY GENERALA
Vetsina prodanych Passatu nema 4x4. Passat 4motion ma take Haldex (tedy aspon myslim). Jak jsem jiz napsal, vetsina prodeju se uskutecni do firemnich flotil. zde jde o reprezentaci, ne o zavodeni. V70/S80 se stane prodejnim hitem.
anonym
15. 10. 2007 15:35
Re: TAH HODNY GENERALA
asi takhle - jestli si myslíš, že výše zmíněné zvedne prodeje násobně nebo dokonce mnohonásobně, tak jsi mimo realitu
anonym
15. 10. 2007 15:36
Re: TAH HODNY GENERALA
za nějaký tři měsíce to můžem zkontrolovat, desítky pct - OK, násobky - LOL
Avatar - Dinar
15. 10. 2007 15:40
Re: TAH HODNY GENERALA
:-) Trochu kroť své nadšení, věty o mnohonásobném zvýšení prodejů S80 díky 2,0d nemůže myslet vážně snad ani neználek tvého typu. 520i, A6 2,0tdi nebo 2,0 TFSI jsou auta také lehce přes milion, tedy srovnatelná s cenou S80 2,0d, jejichž uvedení prodeje pětek a á-šestek nikam nekatapultovalo. Logicky, existuje sice skupina zákazníků, kteří základní motorizaci vyšší střední třídy upřednostní před střední, ale tohle nejsou verze pro fleetová auta. Obecně, pro top management se social verze vyšší střední nepořizuje a střední management musí jezdit v autech o třídu níž. Tzn. top management dostane S80 3,2 a střední management Mondea 2,0d. Takže těch lidí s omezeným rozpočtem, kteří si budou moci vyšší střední, s ohledem na postavení ve firmě pořídit, zas tolik nebude. Mimo ně, potáhnou prodeje S80 2,0d spíše němečtí důchodci. Tyhle verze si své místo na trhu najdou, ale jako multiplikátory prodejů daného modelu určitě nefungují.
15. 10. 2007 16:01
Re: TAH HODNY GENERALA
:yes:
15. 10. 2007 16:02
Re: TAH HODNY GENERALA
Tvoje potreba nekoho poucovat hloupymi argumenty tohoto typu te prozrazuje. Ukazuje praveho Dinara. Nevis ocividne vubec nic o smyslu firemnich flotil. Navic toho moc nevis ani o autech. Firma koupi vozy do flotily kvuli reprezentaci. Jak vime(ty ne) firmy chteji usetrit. Proto vidime na silnicich tolik Passatu (jde hodne pod cenu v honbe za zakaznikem) Pro firmy byly doted nejdostupnejsi spolecne s Mondeem. Ted, kdyz za podobnou cenu firma muze koupit vuz mnohem reprezentativnejsi, jen hlupak tveho formatu odmitne.
Co se tyce vozy stredniho managementu vne Ceske republiky, tam prave uvidis BMW 5, A6, nebo snad i E-Klasse (zridka diky oblibenosti u taxikaru). Jenomze to ty nemuzes vedet. Vyssi management jezdi ve vozech o tridu vys.
anonym
15. 10. 2007 16:57
Re: TAH HODNY GENERALA
Nezapomínejte však, že Česko není Německo a to platí bohužel i pro chování managementu a nákup aut. Příklad, v jedné nejmenované bance v ČR, kdy její mateřská banka je z Rakouska, platí striktní pravidlo, že střední management si nesmí koupit nic jinéh než Oktávku, vyšší Passata a tak dále. Takže i když Volvo S80 bude mít díky 2.0D "levně", tak to do středního managementu nedorazí, protože "firemní politika", bohužel takto to funguje v mnohem více firmách....šéf prostě podřízeným Volvo nekoupí když mu pře kanclem stojí "Passat plný prasat". PS Mám Volvo V50 2.0D a nestěžuju si :-)
anonym
15. 10. 2007 17:01
Re: TAH HODNY GENERALA
Jo a zapomel jsem dodat, 2.0D motor je ve V50-ca "tak tak", sorry, ale na S80-ku bude slabej, každá Oktávka a bohužel i kdejaká Fabka vás bude na dálnici tlačit :-(
15. 10. 2007 17:12
Re: TAH HODNY GENERALA
Je to dane kupni hodnotou meny v dane zemi. Stredni manageri dane banky v domovskem Rakousku asi jezdit Octavii nebudou. Firmy uz dnes hledaji jine vozy nez Passaty/Mondea. Uz jich je moc a funkce reprezentace pomiji. Prave tam vstupuje V70/S80.
neregistrovaný "kuko"
16. 10. 2007 10:12
Re: TAH HODNY GENERALA
jasně, ty pojedeš ve svým V50 v pohodě na 2500otáčkách a Fabie v HTP tě bude tlačit, jenomže její pilot bude atakovat omezovač a mít smrt v očích... Pokud vím, rychlost na silnicích je omezena, a v rámci předpisů budeš se svým Volve jet vždy luxusně a v pohodě, i když možná s menší výkonovou rezervou
Volvo Rules! V50 je nádhera, ať slouží
Avatar - Dinar
15. 10. 2007 20:10
Re: TAH HODNY GENERALA
>:D >:D co věta, to perla. Ano Mariánku top management jezdí zásadně v lux třídě. Jenže malí chlapci nahlížejíc do "reality" zatím jen skrze monitory svých počítačů ji bohužel vidí velmi zkresleně, třeba také podle A8ček stojících na parkovištích pražských centrál nadnárodních bank nebo nadnárodních firem, kolem kterých chodí ráno do školy. Ale to je špička ledovce, a pokud chceme v tomto v debatě zobecňovat, je třeba si uvědomit, že firemní sektor je tvořen z větší části malými a středními firmami, kde v ČR, ale nejen tu, platí to i pro naše mnohem bohatší sousedy, je naprosto běžné a převažující, že střední management jezdí v lepším případě střední třídou a top management vyšší střední. Samozřejmě je to různé, ale pro tuto diskusi o soc. verzi S80ky nepodstatné. Se svým tvrzením o tom, že firmy začnou houfně opouštět passaty a mondea a strkat svůj střední management do S80 2,0d, čímž zmnohonásobí prodej modelové řady S80, tím můžeš, mariánku, vyvolat leda pousmání.
15. 10. 2007 21:40
Re: TAH HODNY GENERALA
Bud jses hornik a cely zivot travis dolovanim uhli, nebo jsi celych 20 let sveho zivota koukal do oken sousedu o panelak vedle. Pak mas potrebu s rozhledem nad sousedoveho Favorita nekoho poucovat. Tvym problemem je nedostatek vedomosti. Nevis, jak to ve firmach chodi. Navic prekrucujes a vymyslis si. Nenapsal jsem, ze firmy budou houfne opoustet Passaty a Mondea. Psal jsem, ze se prodeje V70/S80 zmnohanasobi. VW svuj Passat nabizi velice pod cenou a urcite pujde jeste niz. Firmy, ktere kupuji nove vozy do svych flotil a chteji se reprezentovat si koupi radeji V70 nez Passat Variant. Je to logicke (tobe tak vzdalene). Pokud pred nasazenim teto nabidky firma koupila 3 kusy V70 a po prichodu jich koupi 30 jde o zmnohanasobeni. Nikde se nepise, ze stredni manager musi v kazde firme ridit stredni tridu a top vyssi stredni. Muze ti byt vyssi stredni/lux, zalezi na firme. Apropo, na zapad od CZ stredni manager se nesnizi k tomu aby jezdil s vozem stredni tridy. To je jednoduse nemyslitelne. Ale to bys nejdriv o managementu musel neco malo vedet. Mozna bys mohl radsi prispevovat do diskusi kolem zahradniceni, protoze o autech toho moc nevis.
neregistrovaný "smudliky"
16. 10. 2007 06:48
Re: TAH HODNY GENERALA
Marianku, hele, už se neztrapňuj. Bohužel pro tebe, z každého Dinarova příspěvku dýchá inteligence a přehled. Už to sleduju delší dobu. Z tvých příspěvků dýchá jenom, jak to říct slušně, nízký věk. PS Problematiku car fleetů znám už roky dost detailně.
neregistrovaný "jahonzik"
16. 10. 2007 06:57
Re: TAH HODNY GENERALA
Tak ty jses jeden z mala kdo mu na to skocil. Tak si ty jeho prispevky precti. Ja ho uz nejakou dobu sleduju. Inteligence z nej cisi, to jo. Ale diky umeni psat. Tady zas prozradil, ze nema paru o fleetech ani o autech.
neregistrovaný "jahonzik"
16. 10. 2007 06:54
Re: TAH HODNY GENERALA
Tohle mu nevysvetlis. GTI/Dinar je jeden clovek, kterej sice umi psat, ale nema prehled. Uz mu to nevysvetluj.
neregistrovaný "AG"
15. 10. 2007 16:58
Re: TAH HODNY GENERALA
V tomhle posouzení fleeetových vozů a jejich interní kategorizace s tebou nemůžu souhlasit.Top management jezdí lux třídou a právě pro střední management je tahle volba tím pravým a s těmito motorizacemi i tím dostupným-reprezentace a společenská prestiž firmy je takto katapultována k nebeským výšinám a pro top management nebude problém najít modely jiných automobilek k pomyslnému oddělení od středu.Právě masy německých důchodců topíky spolehlivě odradí. ;-)
15. 10. 2007 17:12
Re: TAH HODNY GENERALA
:yes: Tak jsem se to snazil napsat.
anonym
15. 10. 2007 20:06
Re: TAH HODNY GENERALA
jasně jsi napsal, že se zmnohonásobí prodeje S80 - takže já ti to za nějakou dobu připomenu
Avatar - Dinar
15. 10. 2007 20:25
Re: TAH HODNY GENERALA
Problém je opravdu ve snaze zobecňovat. Když budu tvrdit, že top management jezdí převážně ve vyšší střední a ty že v lux. třídě, pravda je na obou stranách. Záleží, jaké má kdo firmy na mysli. Možná, že ve firmách, kde top management jezdí lux. třídou může střední management dosáhnout na vyšší střední, a možná i díky těmto soc. motorizacím, rozhodně to ale není pravidlo a nic, co by mělo zmnohonásobit prodeje daného modelu vyšší střední. Nevím o tom, že by A6 2,0tdi nebo BMW520i byla auta tvořící páteř flotil firemních vozů mnoha firem. Proto nevidím důvod, proč by to stejně koncipované S80 2,0d mělo nějak zásadně měnit. A jak jsem psal ve svém prvním příspěvku na toto téma, umím člověka s limitem kolem milionu, který zvolí tuhle variantu, bez problému pochopit. Jen se celou dobu točíme kolem Mariánkových představ, že nákup S80tek 2,0d bude nadále masovým postupem firem a střední třída tímto počinem Volva v podstatě ztrácí smysl.
15. 10. 2007 21:54
Re: TAH HODNY GENERALA
Mozna to je tim, ze ani Audi, ani BMW zatim neprodavaji v podobnych cenovych relacich jako VW/Ford. Neni pravidlem, ze stredni trida musi byt pateri firemnich flotil. Zitra to muze byt vyssi stredni za cenu stredni. Jak jsem jiz napsal, pouze zaslepeny hlupak by se teto moznosti nechytil. Pomer ceny/hodnoty je v tomto pripade velice dulezity.
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 07:54
Re: TAH HODNY GENERALA
Masivní navýšení prodejů bych taky nečekal.K nárůstu jistě dojde,tato alternativa je docela zajímavá,zvlášť na úkor střední třídy.Je otázkou,zda lépe vybaveného Passata,nebo Mondeo,nebo....,či tento model S80ky a takto to asi má na mysli Mariánek.Ovšem s tím mnohonásobným navýšením bych byl opatrnější.
anonym
15. 10. 2007 20:07
Re: TAH HODNY GENERALA
> Tyhle verze si své místo na trhu najdou, ale jako multiplikátory prodejů daného modelu určitě nefungují.

přesně tak :yes:
neregistrovaný "katherinne"
16. 10. 2007 08:54
Shrnu vam to.
Zajimava diskuze i ta hadka mezi Mariankem a Dinarem (mozna GTI). Podle toho, co jsem si precetla, jsem tady jedina, kdo kdy firemni flotilu nakupoval. Ja to delala uz dvakrat pricemz treti vlnu budu objednavat behem pulroku. Marianek nam nerika vsechno. Je uplne jasne, z toho o fleetech vi hodne. Dinar (zeby opravdu GTI??) si mysli, ze existuje nejake pravidlo, rovnice kdo jake auto a z jake tridy dostane. Jedinym pravidlem je to, ze board dostane auta lepsi. Clenove se rozhodnou sami na detailech. Board ma pouze omezeni mravni, tzn. nesmi svym vyberem prilis vykracovat s linie firmy. Board uvolni penize na nakup flotily. Z tech penez se ma koupit urcity pocet vozu. Jsou firmy, ktere urcuji ktery vuz si ma koupit, jde ale o mensi firmy se smlouvou s dodavatelem. My podepisujeme smlouvu na pouze jednu dodavku.
To co nam Marianek nerekl, je ze jiz existuje nabidka Volva urcitym firmam. Velice dobra nabidka. Nepochybuji o tom, ze o ni vi. Jeho nadseni je dukazem. Kazda firma chce reprezentovat vic a lepe nez konkurence. I ja jsem s Volvem v kontaktu a urcite budu chtit vice informaci.
Mam ale vzkaz Mariankovi. Zbytecne se hadas kdyz nepredlozis potrebne informace. Akorat tim rozcilujes ostatni.
Pro Dinara: Kdyz o problemu nic nevis, nehadej se. Ztrapnujes se pred ostatnima. Tim potom pripominas GTI.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alessio."
16. 10. 2007 10:02
Re: Shrnu vam to.
Ahoj Katherinne, jak to vypadá s Fpětistovkou? už si brousíš zuby? ;-) Ale ke kořenu: Píšeš, že Volvo poskytuje určitým firmám nějakou dobrou nabídku. Ok, to se dá pochopit. Nemyslím si ale, že by velmi lákavé nabídky firmám předkládalo pouze Volvo. Když dám příklad, tak ve dvoulitrové naftě jsou S80 i A6 zhruba stejně drahé. Audi určitě nesedí s rukama v klíně, takže to S80 nebude mít tak lehké jak by se mohlo zdát. Další věc je ta, že aby se prodeje S80 "zmnohonásobily" je třeba, aby si S80 jako fleetový produkt vybralo hodně velkých firem, kde pracuje spousta lidí ve středním managementu a chtějí dát běžným manažerům auto za milion. Několik jich znám, ale zase moc jich není, většina středního managementu jezdí těmi Octáviemi. Zajímal by mě tvůj pohled na věc, když tvrdíš, že jsi již několikrát nakupovala fleet. Opravdu si myslíš, že ze prodeje S80 zmnohonásobí? Že je u nás v ČR ve firmách hlad po autech pro střední managment (a dneska je manažer každej, kdo má kufříček) v ceně okolo milionu?
neregistrovaný "katherinne"
16. 10. 2007 10:34
Re: Shrnu vam to.
S 5tistovkou to zatim vypada stejne jako pred mesicem. Cekam. Pomyslim na verzi Abarth.
Ano, Audi se da sehnat za podobne penize. Zatim ale maji ty ruce v kline. Nijak lakave nabidky od nich neprichazi. Po nakupu Passatu si jiz take davame velky pozor na kvalitu. Vozy, ktere jsme dastali byly otresne. Nastesti slo pouze o doplneni parku. A6 na tom s kvalitou o moc lepe neni.
Nevim, co Marianek myslel s tim "zmnohanasobenim", ale verim, ze se prodeje zvednou. Takove nabidky se neodmitaji. U nas drzime vozy do odepsani a pak nakupujeme nove. Vetsina vetsich firem to dela obdobne. Tudiz si myslim, ze zakazniku se najde dostatek.
Je rozdil mezi managerem velke firmy a tzv. managerem, kde je slovo manager pouze v nazvu jeho profese. Pritom jde o pouhe nakupci/prodejce. To jsou ti z mensich firem, ktere potkavame v 180km/h rychlosti na dalnicich (Octavkari).
anonym
16. 10. 2007 11:51
Re: Shrnu vam to.
Jezdím už několik let do Německa a nezbývá mi než s tebou souhlasit. I v německu nemá mezi lidmi audi moc valnou pověst spolehlivosti. Sám jezdím ve vozech ford a volvo a vubec bych neměnil.