V novém typu článků nabízíme čtenářům novou formu zapojení do testů. Ptejte se, co vás zajímá a my buď rovnou odpovíme, nebo odpovědi dostanete v následném testu.
Zajímalo by mě, jak tenhle systém a např. i aktivní tempomat je schopen fungovat za horších klimatických podmínek - např. zmrazky či marast soli na grilu kapoty, popř, za deště, sněžení, mlhy apod.
Vždy se totiž předváděla funkčnost takovýchto systémů za ideálních podmínek (přinejmenším těch klimatických).
City safety používá laserový čidlo umístěné pod zrcátkem takže zmrazky moc nehrozej ale pokud bude okno špinavý tak problém asi může nastat (místo stírají stěrače) - stejně tak jako dobrždění do 30km/h na mokru nebo námraze asi nebude uplně 100% (viz nedávný test na primě) . Co se týká adaptivního tempomatu, tak jsem měl problém pouze 2x během 1 dne kdy se tento vypnul protože právě laserové čidlo na okně nebylo čisté a je vyžíváno spolu s radarem v grilu pro tempomat (bylo nějak divně, všude bordel z náklad´áků a taková divná zima, že stěrače prostě nefungovaly na 100%) - na pumpě jsem umyl okno a bylo po problémů. Jinak ani při hustém sněžení jsem zatím nenarazil na problém (určitě nevadí špína, zbytky soli atp. - možná ale ano případná vrstva ledu, což jsem neměl možnost vyzkoušet ani při nadílce během prosince), za to je s tím občas trápení v městském provozu, kde zbytečně brzdí protože neví že to auto před ním právě odbočuje. Dá se na to zvyknout a objeít to tak že člověk podrží plyn....) (XC60)
Mna by zaujimalo porovnanie tychto dvoch aut: V60 D5 AWD Geartronic vs XC60 D5 AWD Geartronic, kedze sa prave medzi nimi rozhodujem.
Ich jazdne vlastnosti (stabilita na ceste), spotreba, dynamika, priestor v kufri (ani nie tak objemovo, ale vyuzitelnost a praktickost), priestor spolujazdca a priestor na zadnych sedadlach.
Taktiez, aku cielovu skupinu si viete predstavit pri tychto autach, ktore su skoro rovnake velkostou?