mna to naopak nemrzi - v triede kam patri Mercedes S je na vyber dost modelov roznych vyrobcov, pricom trh nie je prilis velky a vzhladom na situaciu v EU a USA je predpoklad, ze sa bude este zmensovat.
Darmo budu robit luxusnu limuzinu dobre, ked ju trh neprijme (lebo povest S-klasse bude tazko prekonat) a budu tym riskovat koniec a la Saab.
ved dnesne auta vyssej strednej triedy su uz rozmerovo na urovni luxusnych aut spred par rokov... a podla mna vacsine zaujemcov a luxus uz vyssia stredna trieda uplne staci ( aj rozmerovo ) bolo by nezmysel aby sa volvo tlacilo niekam kde preda par tisic aut rocne kedze segment luxusnych limuzin je dost obmedzeny a fakticky na ustupe... vyssia stredna trieda je dnes uplne v pohode.... pokial tam volvo bude nadalej ponukat svoje krasne a dokonale auta tak mozeme byt spokojni :yes:
dokonalá už nebudou ... s trapným čtyřválcem opravdu nehodlám jezdit. A to ani kdyby měl 300 koní a soundgenerátor R5, R6 nebo V8.
Podle mne je ta jejich "green" politika přivede do záhuby. Na tu slyší málokterý zákazník a tak si myslím, že uzpůsobovat tomuto trendu celé portfolio automobilky je zcestné.
Ano, ale přeci jenom S80 nebude, předpokládám, tak obří jako tyhle koncepty. Otázka tedy je, jestli tenhle impozantní vzhled udrží i přes střídmější rozměry.
zhodnocení situace. Jednak na lux. třídu nebudou mít v budoucnu motory, jednak image nedotlačí na úroveň D3, jaguaru a nově mírně sestoupivších (porsche, mase) ani náhodou. Takže o.k., reálné je pro Volvo udržet sedan ve vyšší střední. :yes:
Cetl jsem (sobotni Svenska Dagbladet, pro ty co si to chtej dohledat), jak to ted vypada ve vrcholnem vedeni Volva. Ten co to vlastni, nemluvi anglicky, takze vse s tlumocnikem, to co se jeden tyden schvali uz za tyden casto neplati. Velke slovo maji cinske urady, protoze vetsina penez na koupi volva byla pujcena a pujcky refinancovane z Ciny. Cili urad pry rozhodne - musite postavit tovarnu tam a tam, jinak nedostanete licenci na vyrobu v Cine = zadny prodej. Pak se misto, kde tovarna mela stat zmeni. Na tom miste neni odpovidajici infrastruktura, ale to nevadi - politicke rozhodnuti. A tekhle je Volvo nuceno v Cine investovat do veci, ktere prospivaji Cine, ne znacce. A jako tresnicka na dortu: primo v hlavni budove Volva v Torslande sedi cinan, ktery nema zadnou jinou funkci, nez informovat majitele o vsem, co se ve Svedsku jen sustne - management mu rika "spion z Ciny". Cili, del reportaze je to jeden velky chaos a vzhledem k podivnym prioritam to s volnymi financemi neni az tak slavne. Neprekvapilo by me, kdyby ten projekt odlozili z financnich duvodu.