Paleta sportovně-užitkových vozů značky Volvo se premiérou v italském Miláně rozrůstá o nejmenší model XC40. Konvenčnějšímu pojetí designu sekunduje bohaté množství moderních technologií.
mne sa kolkokrat pri parkovani stane ze miesto medzi autami aj najdem ale je neraz proste priuzke ... cize kludne by som mohol mat aj 5m auto s tym by nebol problem ale problem je prave sirka ... ale dnes su siroke placky v mode ( tvar auta uz prestava byt hranolom ale je to uz skor akasi kocka ) ... inak vies co je najvacsia sranda... ze auta sa radovo rozsiruju v centimetroch.. neraz z generacie na generaciu aj o 8-10cm ale v kabine pritom nahanaju milimetre alebo dokonca neraz su dokonca este aj mensie ako predchodca... tomu vravim vyhra taketo tanky ;-) ;-\
ked vidim ako niektore mamciky s tymi Q5-kami marne bojuju na parkoviskach az mi je ich neraz luto.. akoby im na nakupy nestacila nejaka corsa alebo povedzme rapid ... ale tak ego nepusti >:D
dnes som bol rano u nas v starej nemocnici na rastislavke ( mozno to kusok aj poznas ) ... jeden pan tam na Q7 asi trikrat obehol vo vnutri cely ten areal.. bez sance zaparkovat .. pritom keby mal rapida tak pre neho najde asi 10 miest .. ale tak preco ludia s tymito tankami jazdia do centra a potom tam saskuju je tiez dalsia zahada.. pritom nepochybne kto ma na Q7 tak isto ma aj na corsu... navyse ked jazdi sam.. tak mu ozaj do tej nemocnice ( kde fakt nie je miesta na taketo tanky ) corsa bohate postaci.. to moze Q7 nechat doma... akoze bol za cvokara... šme še tam s kolegom na nim pobavili jak hutora na vychodze ;-) ... hotovy nestastnik .. mal si ho vidiet ten jeho prekvapeny pohlad ... smiechu by si sa nezdrzal
No jeden dovod moze byt ten, ze ked nejaky nešťastník do teba napali zboku, tak by si chcel sediet v tej Q7-cke a nie v Corse.
A to sa moze stať v meste ľahko. Inak samozrejme taky obor do mesta je na oštaru
a co tak rovno jazdit v unimogu :-) .. ved co ak do mna napali zrovna Q7 alebo nejake stare Gecko.... ale tak to skor vyhras lotto akoby ta v rusnom centre nabrala Q7... navyse dnes uz aj male auta su docela tanky... len tak lahko ich uz nezlisujes ... ono aj tak je vsetko o ludoch.. lebo mozes mat aj hummera ale ked stretnes nejakeho toho sikulu na ceste tak ti je to prd platne
bude v spojeni s hybridom... ( aj elektro verzia pride ) ... je to v clanku ....
mna by vsak viac potesil stvorvalec spolu s elektromotorom ... aj ked vo vysledku ako hybridna sustava ( tri valce + elektromotor ) to mozno nebude az take zle ako keby si tam mal len klasicky trojvalec...
Premiové značky utíkají neprémiovým lepším jako Volvo , Mazda či Toyota atd.ve všem podstatném..
1.motorizace
2.podvozek a jízdní vlastnosti
3.prostornost interieru
4.kvalita
5.IMAGE ! ...velký rozdíl vystoupit z Volva..nebo z Porsche či Mercedesu.
Design bych u Volva vyzdvihnul , je velmi podařený už několik let.
Interiery jsou pořád divné , a mne tedy neoslovují , špatně obestavěný stísněný prostor na relativní velikost auta..a ten tablet ten je jako u Renaultu jen pěkný na pohled , uživatelsky zcela na prd..zvláště u SUV jsou tlačítka a otočné ovladače lepší volba.
Zavazadelník mají Volva většinou sotva průměrný.
volvo bolo najblizsie k premii ( nemam to slovo premia rad ) kdesi v rokoch 2005-2010.. uz uz ju olizovalo... ale potom to tam zazdili motormi aj kychynskou linkou... ale nakoneic mozno robia aj dobre ze na to idu uz takto pragmaticky a nic nenahanaju ( pride mi ze volvo slape ako nikdy predtym a nikoho uz nemusi nahanat ) ... lebo v praxi ziadna premia ako taka nejestvuje ... mame len lacnejsie a drahsie vozy... a aj medzi nimi navzajom vznika obrovsky spolocny prienik kde uz mnoho veci je tak podobnych ze ozaj casom uz bude vsetko na uplne jednej lajne .. este ked nam pridu vo vacsom hybridy a elektorvozy ... to len bude premiovy debakel ... otaca sa to ;-):yes:
Ahoj pane Jaroši; já to mám obráceně: exteriéry jsou atraktivní, ale interiéry jsou špičkové. A pak aby automobilka vyhověla jedním modelem všem... :-)
ad 1) O motorizaci už byla mnohokrát řeč. Volvo je malá automobilka. Nicméně pokud jde o nejvyšší hybridní motorizaci, tak ta je samozřejmě velice dobrá, stačí se podívat na nějaký test na youtube.
ad 2) Je to Volvo... já se valím... není to sportovec, když se to auto rozjede, tak jede, ale na nějaké závodění ty auta nejsou a nikdy nebyly. Dokonce to jde proti charakteru značky.
ad 3) Nové modely vyšších tříd jsou prostorné více než dost, XC40 je nejmenší a nové SUV.
ad 4) Kvalitu nejvíce pošramotil Ford, nicméně v tomto ohledu se paradoxně s čínským vlastníkem blýská na lepší časy. A pokud jde o spolehlivost tam Vámi chválená prémie kulhá. Ale zákazníkům to nevadí, protože nové auto před skončením záruky prodají.
ad 5) Porsche nemá v žádném případě takovou nabídku vozů jako Volvo... Porsche je navíc sportovní značka. Srovnáváte jablka a hrušky. Vystoupit z Volva znamená vystoupit z jednoho z nejbezpečnějších aut na světě. Kam se na něj Porsche (vcelku logicky hrabe).
Nový interiér je prakticky v každém testu chválen jako velice příjemný a hezký... Že nevyhovuje zrovna Vám není podstatné.
1) Je potřeba vnímat kategorie o kterých se bavíš. Ve velkých modelech jednoduše potřebuje Volvo výkonnější elektromotor. Takhle zůstalo na půli cesty.
2) Od Volva očkávám pohodlí, na které u posledních modelů zbytečně rezignovalo a ztratilo auru konejšivosti. Každým rokem v rámci péče o modely ale na tomto pracují, to je fakt.
3) Prostornost interiéru je naopak u nových modelů velmi dobrá. S/V90 pak díky koncepci v pohodě nabízí víc než D3.
4) Kvalita...jak v čem. U XC90 mě překvapila malá tloušťka koženého čalounění, které tím trpí. Volvo si už jednou něčím podobným prošlo po přelomu milénia, snad si to uvědomí brzo.
5) Porsche je trochu jiná liga. Volvo je širokou veřejností vnímáno jako prémiová značka. Aktuální image není problém. Jaká bude za 5-10 let je otázkou.
Je to evidentně o preferencích zákazníka.
Osobně nevnímám Volvo jako prémiovou značku.
Také ceny jsou velmi přemrštěné..platí se snad jen za tu lepší bezpečnost.
Nemyslím si že se třeba Porsche Cayenne či Macan v bezpečnosti nechytají.
Bezpečnost v crasch testech má Porsche u SUV skvělou.
Mercedes , Audi i BMW rozhodně také nebudou mít o hvězdu méně.. :-)
A jsou to lepší značky.
Za podobné peníze si Volvo koupí jen fanda nebo někdo kdo nepotřebuje být nápadný v prémii.
Motorizace Volva je tristní..bez debat. Absence šestiválců je omyl.
Interiery jsou stále dost stísněné i když se nové modely zlepšily.
.podobně jako pohledný design posledních let.
suhlas... ale tak aj vcera pri 3008 si videl tu tabulku konkurentov... nedalo sa na to pozerat... este doplnim ze k tomuto autu bude urcite zaujumavy konkurent ten novy 4,4m dlhy Eclipse Cross s 1,5T v 4x4 ( predsa len volvo tiez nie je ziadna premia ) .... eclipse cross ma udajne uz moc "kvalitnu" kabinu( mas tam uz aj head up dislej a dalsie ficury aj kvalitne makcene materialy ) a paci sa mne osobne v kabine daleko viac ako totovolvo.... no zda sa ze este to bude zaujimave v tejto triede vyspelejsich a drahsich SUVecok :yes:
Vzhledem k cenám nových modelových řad bych se divil, pokud by se rozumně vybavená a motorizovaná verze dostala pod milion CZK.
Tam Eclipse ani nenakukuje. Navíc Mitsu tak klesla image a povědomí v EU, že ten kdo bude uvažovat o Volvu tam ani nezajde.
Ecclise Cross je uz prelomovy model.. uz to nebude ziadne "lacne" ASX .. niektori dokonca jeho kabinu prirovnavaju k Lexusu a to aj materialmi... k tomu ma paradny motor aj velmi vyspely 4x4 pohon... myslim ze vedla volva sa rozhodne nestrati a mozno sa mu aj v poho vyrovna... tesim sa na test Eclipse Crossu... na ASX alebo mirage ci 10 rocny lancer teraz uz zabudnime .. Eclipse Cross bude taky japonky evoque... bude uz uplne inde ako ASX
Podívej, ty jsi nadšenec a fanda. Mitsu málem v Evropě zaniklo. Dnes po něm téměř neštěkne pse. Lexusním materiálům nevěříš ani ty ;-)
Na Evoque zapomeň, Mitsu přišlo o lesk a slávu. Zatímco Evoque rozšířil na staré platformě nabídku směrem dolů, Eclipse je jediný rozumný moderní model.
mitsu este len vstane z popola... za par rokov sa prejde komplet na hybridy a bude to prave mitsu ktore bude v triede SUV a crossov mat nad konkurenciou naskok :yes:
inak skoda ze to ich nove cross-MPV Xpander nemame v europe .. vzdialene mi pripomina terenne MPV mitsubishi delica :-)
Mitsu čeká dlouhá cesta se vůbec konkurenci vyrovnat a je otázka zda-li se mu to v Evropě vůbec podaří. Náskok bych nechal třeba těm, co ho mají ve sloganu. Mitsubishi prodělalo svou renomé přešlapováním na místě a zpátečnickými kroky. Nepovede-li se prodejně Eclipse, pak tato značka v EU skončí.
novy eclipse cross uz nemusi nic zrovnavat.. je daleko pred vacsinou svojej konkurencie ;-) ... a naopak uz skor bude dychat uz na krk Q2-ke a prave tomuto volvu
neboj ono se to pak proda >:D ---- inak taky hybridny outlander mi ako spiatocnicky krok nepride... a nebol nim urcite v dobe prichodu an lancer ani ASX... ved mitsu uz cochvila vstane z popola a sa mnohi dosmeju... eclipse cross uz bude ina kava :yes:
Ono se nemusí prodávat všechno jenom pomocí marketingových triků. Podle mého názoru a zkušenosti je Mitsubishi (třeba Lancer) dobré a spolehlivé auto za velmi přijatelné peníze. Že je staré a za zenitem, mi nevadí (to jsem já taky). :-)
dnes je to hlavne o predajoch... ale tak eclipse cross este ani nie je v eu v predaji a uz sa tu nad nim lame palica ( inak nikde nie je povedane ze prave eu ma byt pre neho klucovy trh... napriklad taky soul je celkovo uspesne auto a pritom vieme kolko u nas predava malo ) ... kvalita auta a predaje neraz zdaleka nie su v priamej umere... takze to ze ASX predava menej ako kaskaj este neznamena ze je od neho horsim autom... a ja sa kludne vsadim ze mitsu je od kaskaja kvalitnejsie aj terennejsie aj priestrannejsie... ale tak bohuzial nema v britanii ani v spanieslku zavod.. nema taku financnu marketingovu podporu ani tolko predajcov ako kaskaj v eu... je to aj o tom.. len kvalitny proste byt dnes uz nestaci ak chces uspiet .. niektori vlastne tazia prave z marketingu lebo kaskaj nie je ziaden zazrak ale proste vedia ho predat... kamarat mal prvu generaciu kaskaja.. ked som si do neho sadol tak som mal pocit ze som v dacii.. strasna mizeria... fakt nechapem ako taketo nieco mohlo mat taky velky uspech.. tomu vravim marktingovy zazrak ... ak mas kvalitny marketing aj vyrobne zavody tu tam po svete tak vlastne predavas ani nevies ako ... keby kaskaj vozy tahal az z japonska a nemal vyrobu podporu zazemie v spanielsku a britanii tak nepreda ani tretinu toho v eu co dnes ... takze aj o tom to je... marketing-vyrobne kapacity-reklama-povedomie ludi... ked sa uz raz infiltrujes na trh.. tak to ide samo... skoda uz tiez nemusi byt vzdy najelpsia v triede ale v cz aj u nas ci povedzme v polsku madarsku bude prost stale uspesna...
Ale v dobe ked posledny Lancer prisiel na trh zdaleka nebol za take dobre peniaze vzhladom k tomu co ponukal. V tom je prave ta pointa. Resp. iny priklad. Ford Fusion za 400 vs. 220 tisic ked koncil. Vtedy to bol super kauf, dovtedy ani omylom.
casom ale zlacnel.. drahy bol hlavne ten 1,8 dizel z vlastnej produkcie mitsubishi.. ten nekupoval nikto ani v lanceri ani v ASX a tak casom zmizol z ponuky... a ostali uz len benziny.. uz ale v r 2011 sa nova 1,6 mivec vo verzii sportback sa dala kupit za 14 tisic eur .. casom potom prechod na euro 6 ale znamenal koniec 1,8micky mivec benzinu a ostala tak dnes v dopredaji uz len ta 1,6tka... ale je to dobry motor.. autu staci aj ked samozrejme zislo by sa aj nieco silnejsie ale tak lancer uz mitsu vypusta z ponuky a tak sa do neho uz posledne roky moc nevrazalo a doziva uz len tak pozvolne ....
mozem len napisat ze v r 2011 ford focus II so starsim 1,6 euro 4 duratecom stal snad o 2 tisicky eur viac ako mitsu 1,6 mivec... pritom je jasne ze na lancera nemal v nicom.. ale tak vzdy je kazda kupa auta aj o osobnych preferenciach sympatiach aj o dizajne nielen cene to je pravda
Kamoš kupoval nové ASX v prvých dvoch rokoch jeho predaja v SK a dal za neho cez 20 tisíc. Euro a to má benzín, len už nepamätám či 1,6 či 1,8. Teraz je situácia už samozrejme iná. :-)
Práve to Mitsu bude práve konkurentom 3008, QQ, Kuge či Tigimu, v niektorých verziách viac, niekde menej a niekde vôbec. :-) V tomto sa pripájam k pajovi, Evoque, Q3 atď.
Všechno má svou reálnou cenu...bez ohledu na ceník. Zrovna dnes jsem se byl kouknout na Karoq a na prodejně stála Octa Scout za 1,2mio. Víc než 800 bych za ní nedal ;-)
Proc prekvapive? Kdyz si zkombinuju pocty lehkych, strednich, tezkych a hlubokych retardaci zastoupenych v kazde, i ceske populaci s velekladnym, u nekterych jedincu obcas az patologickym vztahem ke znacce Skoda (nekteri z ni obcas delaj az premii, pro priklad nechodme daleko, nejmene jeden sedi i v zdejsi redakci), vyjde mi ze i octavia za 1,2mil si v CR sveho kupce zarucene najde. Na podobne prodeje je zde idealni podhoubi. :-)
"velky fanda" je hezky eufemismus, ale ano, trefil ses. ;-)
Micka se podepsal pod toto (dobre podotknout ze slo jeste o predMachalovsko-nadpisovou eru):
[odkaz]
teraz nesuhlas... mitsu ma serioznu 4kolku a 1,5T .... je celkovo inde ako 3008 ktore ma podla mna blizsie k scenicu sesterskemu grandlandu a tymto podobnym "akoze terennym" vozom
novy eclipse cross je podla mna uz pohonom aj kabinou a podvozkom kusok pred tucsonom a sportagom.. radim ho vyssie.. nie je to este premia... ale s nejakym tym volvom alebo hondou to porovnat v poho pojde.. a iste aj s nejakym zakladnejsim evoque-om alebo Q2
Naprosto nekritický pohled fanatického fanouška. Bohužel je H/K dnes mnohem samozřejmější volbou než Mitsubushi.
Ostatní jsou hlouposti, Evoque je auto, které se na sklonku své kariéry umí prodat za 2mio. Na Eclipse budou slevy, že půjde za půl milionu. Q2 je menší.
Navíc si myslím, že levné cross-kupé nebude mít takový úspěch jako v prémii, tam jde o druhé, třetí auto. Mitsu na to image nemá.
nebavim sa o predaji.. Eclipse Cross este na trhu nemame... sam som zvedavy ako sa uchyti ale prve jazdy a testy a dojmy jasne naznacuju ze konkurenciou mu bude prave tucson sportage tigi a iste aj nejaka ta zakladnejsia Q2 a podobne... drzim mu palce.. podla mna to bude top SUV na danom 4,4m podoryse ... aj motor 1,5T vyzera byt ideal.. k tomu fakt dokonala kabina a skvely pohon 4x4... to auto tych chyb ozaj nebude mat mnoho... vidim to aj na porovnanie s lexusom NX s tym turbom ... pripadne novym jeepom compas...
Autocar a Autoexpress mu dali 3* z 5-ti. V ničem nevyšel nijak nadprůměrně ve srovnání s běžnou mainstreamovou konkurencí. Na Lexus bych nepomýšlel ani náhodou.
Ty si proste nenapraviteľný optimista s ružovými okuliarmi. :-) A potom to dopadne tak, že ideš položiť reálne svoje peniaze a skončíš niekde úplne inde. :-) Ja ti to neberiem, tiež tie peniaze nedávam z ruky ľahko, ale pchať Eclipe Cross niekam do prémie ... videl si ho vôbec naživo ? Ja veru nie a pokiaľ sa do neho neposadím a nepreveziem bude tam, kde ho poziciuje aj samotné Mitsubishi, teda do triedy SUV / Crossoverov vyššie spomenutých.
no kebyze na to mam tak smozrejme kupim si kludne aj nejake ine auto.. paci sa mi ASX ale za 15 tisic bolo pre nedostupne a ako auto pre dvoch by bolo stale kusok aj zbytocne... v podstate nejazdim moc.. aj ten kufor mam zvacsa prazdny... este aj to male auto vlastne vyuzivam docela len tak poskromne a na upln nutne potreby .. lenze ci robis rocne 8 tisic alebo 200 tisic nejake to auto proste dnes uz treba ak zrovna nepracujes 100m od domu a nechodis nikde do prirody ... eclipse cross som nazivo nevidel.. ale predok ma na styl outlanderu aj podvozok ma s nim tiez zhodny... materialy ( kdesi na youtube najdes testiky aj jazdne dojmy ) ma uz ine ako sme boli zvyknuti z ASX a lancera... aj dizajnom mi jeho palubovka uz pripomina lexus... s 1,5T v 4x4 to bude narez aky sa v tomto segmente len tak nevidi... dokonala kara ... este spravit z toho hybrid a la outlander ( fakt nevime ci bude z toho aj hybrid .. vie niekto? ) a nema jedinu chybicku
papierovych 9,8s je na 4x4 SUV podobneho vykonu uplna normalna hodnota...len si zoberme ake zrychlenie ma sportage so 130kw tgdi... tusim 9,5-9,6s... ale ono ma este kusok vacsi a silnejsi motor ako mitsu ... takze mitsu to ma ok... ved ono to nie je sportak jasne ale na beznu jazdu lahoda pohoda .. pritom aj s tymi parametami ake ma uz zatopi aj nejednemu hatchu :yes:
Tieto tvoje teorie sa mi pacia :-) Tak eclipse cross, v ktorom si este nesedel, ale pocitovo uz vies ze bude na tom vo vsetkom lepsie a 3008 vyslovene je podla teba srot. Zaujimave vsak je, ze 1.5T ide zatopit nejednemu hatchu, pricom taka Tebou zatracovana 3008 je bez 4x4 a s trojvalcovou 1.2 je pomalsia o ledva 0,7s. Tak to ten japonsky zazrak robi asi nieco zle, alebo ta neskutocne biedna 3008 je ovela dalej ako si (ne)chces pripustit.
Ako v sukromi mozes byt fasa chlap, ale toto tu su fakt fanaticke koniny ;)
Kamarat ma 3008, bratranec tebou ospevovany novy ASX. Mitsubishi - a to som bol kedysi ich velky fanusik na mna posobilo aj na poslednom autosalone ako suverenne najhorsia znacka. Ani motory, ani interier, ani exterier - jednoducho cele zle.
pockaj ked pride eclipse cross do predaja.. prve dojmy su uz velmi dobre... auto ma zaroven velmi dobre posadenu motorizaciu aj rozmery .... rovnako o kvalite pohonu 4X4 u mitsu niet najmensich pochyb... bude to pecka... a verim ze aj v amerike... vidim to konecne uz velmi optimisticky u mitsu... :yes:
No nedalo mi a schválne som si pozrel test od Rasťa Chválu a popravde nič prémiové som tam ani nevidel ani nepočul. Neviem ako skresľujú mikrofóny, ale ten zvuk zatvárania dverí či kufra znel rovnako ako na mojej skoro 10 ročnej KII. :-) Keď tam niekde poklepal po stredovom tuneli tak ešte horšie. :-) Motor zaujímavý, 4x4 je plus pre Mitsu, ale inak si podľa mňa nemá čo s ostatnými mainstreamovými modelmi vyčítať.
To auto nema byt premiove. Bude to imho slusne auto s dobrym motorom. Vsetko bude otazka ceny. V tej recenzii ma celkom zaujalo. Uplne nechapem, preco sa riadit zvukom zatvarania niecoho, pokial to neplieska kov na kov, tak to jedno zavretie pocas jazdy snad prezije kazdy. Dolezitejsie su ine veci.
Vo svojej kategorii bude zaujimavejsie ako Outlander zase vo svojej. Ale cena ukaze.
A aby som nezabudol - dizajn pekny, ale ten zadok...
Beefcake čítaj nielen posledný príspevok, ale aj debatu nad ním. Inak by si vedel, že tvrdím viacmenej to samé čo ty. Mainstream áno, prémia ani náhodou. Na rozdiel od toppera, ktorý to vidí veľmi ružovo. >:D
Jen počkej, až se tu objeví jedinci, co Volvo nepřipustí jako prémiového bojovníka :-) To pěkně schytáš...
JInak samozřejmě souhlasím... s jedním "ale". Jak znám majitele Volvo (Volva, Volvů, Volv...čert to vem), jdou si prostě koupit Volvo a ostatní konkurenci povětšinou naprosto ignorují.
Jasné, ale co je na těchto mrňatech prémiového vyjma značky, vyšších verzí a materiálů či technologií? Jde povětšinou o FWD v základu a u AWD mají Haldex, víc než 4 válce má jen RS Q3. Takže tady naprosto rovnocenně ;-)
Sám bych o Volvu uvažoval do řady XC60, výš už mi to nedává (jakkoliv se mi líbí) moc smysl. Po nástupu nové A6 Allroad věřím, že se třeba V90CC cenově uklidní a spadne na rozumnou úroveň, zatím nevidím moc důvodů ke koupi za nabízené ceny.
Mě tak otrávil Volvo hybridní systém u XC90 a zároveň neuspokojila verze T6, že jediná motorizace je nafta. Tam je aspoň normální AWD, narozdíl od hybridu.
Já byl s hybridem relativně spokojenej. Ale vliv měl i takový ten "wow" efekt při zasednutí za volant :-)
S tou naftou máš pravdu. Sice ten benzín nemusí být špatnej, ale pochybuji o jeho "úspornosti". Zkoušel jsem S90 Praha - Ostrava s D5 a moc se mi líbil jízdní asistent. Držel bez zásahu víc než 11 minut.
Jj, kým u SC90 sa naplno prejavuje nedostatočnosť pohonných jednotiek (skrátka R4 ani v eko-dobe na veľké prémiové SUV nestačí), tak v SC60 je to v pohode a pri XC40 sa dokonca môžu pasovať za širšiu špičku (takmer 250 koní v malom mestskom SUV je viac než slušná porcia).
Zrovna som si povedal, že pri XC40 je to úplne jasné: kde "konkurenčná" Ateca končí na 1,5TSI so 110 kW, tak Volvo má dvojliter s 182 kW. Celkom rozdiel.
JJ, to se povedlo. Navíc jsem silně alergický na to, když někdo, živící se nástřelem písmenek do nijak zářných článků dokáže vypustit něco ve smyslu "ani zadarmo". Ne ta přestavba je samozřejmě strašná, ale vyrobil pan redaktor někdy něco? Přispěl něčím společnosti?
Ať se každý zamyslí sám nad sebou než něco podobného napíše.
"Ne ta přestavba je samozřejmě strašná, ale vyrobil pan redaktor někdy něco? Přispěl něčím společnosti?
Ať se každý zamyslí sám nad sebou než něco podobného napíše."
Vzpomeň si na to, až budeš psát do diskuse pod další koncept studentů Škodovky...
Nemám dokonalý prehľad, ale skôr ho vidím ako Škoda fan positive. >:D dosť často s klapkami na očiach, ale na niekoho z redakcie by som ho netipol vôbec. >:D
Mám rád Auto.cz a nemusím do něj za každou cenu kopat. Když si něco zaslouží kritiku, uvedu to, a co si o mně kdo myslí, to je mi celkem u zádele. Kdo ví, kdo se skrývá za ostatními zdejšími nicky. ACZ by mělo obnovit srazy, které občas byly ještě za dob Libora Zezulky.
Neboj, mnohí sa tu stretávame a vieme, kto sa za tými nickmi skrýva, tiež niektorí majú kontakty na redaktorov čí bývalých redaktorov ACZ, takže každé tajomstvo či utajená identita skôr či neskôr vyjde najavo. ;-)
Rád bych ti porozumněl, ale nedaří se mi to. Nezajímá tě co si kdo myslí o tobě a přesto neskrýváš zájem co se skrývá pod ostatními nicky...to si trochu protiřečí.
Valná většina kluků (omlouvám se p. Bubaqovi, který je zřejmě něco jiného a trvá na vykání) má ACZ rádo. Bohužel však leckdy ne kvůli kvalitě článků, která je čím dál tím horší, ale kvůli diskuzní platformě založené právě Liborem Zezulkou.
Nekritizujeme tu proto, aby se kritizovalo, ale právě pro upadající kvalitu webu jako takového. Právě proto, že ho máme rádi.
Ono mít rád taky znamená mít jakousi zodpovědnost vůči druhému subjektu. Mít rád znamená mimo jiné si sdělit zcela upřímně věci, vlastnosti, které se u druhé strany mění k horšímu.
Dám ti jednoduchý, praktický příklad.
Dlouhá léta jsem spolupracoval s kolegou, který měl obrovské profesní kvality a ve svém oboru patřil a stále patří ke špičce. Během naší spolupráce ho po letech opustila přítelkyně, což nemělo paradoxně negativní vliv na jeho pracovní kvality, ale postupně se o sebe přestal starat po osobní stránce. Celá firma si o tom šuškala, začalo pomlouvací kolečko a nikdo se neměl mu cokoliv říct. Stačilo krátké posezení, kdy jsem mu vysvětlil jak jeho změnu vnímá okolí a vzhledem k jeho nemalé inteligenci nebylo potřeba rozebírat cokoliv dál. Plynule se vrátil ve všem do starých kolejí a okolí okamžitě pozitivně zareagovalo.
Věřím, že chápeš jistou podobnost se situací na ACZ. I tady někdo něco zanedbává a nejde o nic osobního. Občasný smrádek se postupně mění v zápach trvalejšího charakteru, který je jednou větší, jindy menší. Právě proto, že mám ACZ rád, upozorňuji na to, že tento odér není příjemný.
za vsetkym hladaj zenu ... bohvie.. ved mozno aj tu to tak bude ;-)
inak ja sa tym padom uz kusok s vami vsetkymi lucim ... od tohto vikendu tu uz moc nebudem ( takze si mnohi uz vydychnete >:D ) ... a tiez za to moze zenska ... ale tentokrat sa jej uz tak lahko nezbavim... aspon farar nam este v lete rozpraval cosi ze po vstupe do manzelstva mame byt spolu vzdy v dobrom aj v zlom a zijeme jeden pre druheho a moj zivot vkladam do jej ruk a ona svoj do mojich a podobne ... ale ja sa casom vratim ako sa poznam... auta ako stinger alebo eclipse cross ale aj mnoho dalsich noviniek si ujst urcite nenecham ;-) >:D
To akože po svadbe prestaneš mať koníčky, prestaneš sa zaujímať o autá, prestaneš žiť? ;-) >:D Neboj, doješ zvyšky svadobnej hostiny a si tu jak na koni. >:D
P.S. Uži si svadbu.
pridam potom nejake foto do galerky ... stuhy na lancer uz su nachystane.... len skor ako niekedy v pondelok utorok to tu asi nehodim .... ved uvidime ... mam sice aj buduci tyden volno ale tak uz sa hned po svadbe stahujeme... a treba mi v novom byvani zaviest nejaky schopny net a vlastne treba tam toho este hodne.... asi bude treba spravit nejaku senfi fintu ako Belmondo inak to nevidim >:D
dik moc .. nejako to snad prezijem ... momentalne aj vdaka ACZ som myslienkami kusok inde tieto posledne slobodne dni a snazim sa nejako nestresovat a vypnut od vsetkeho ... obcas by to ale chcelo nejaku antistresovu hracku alebo rovno celu skatulu :*) >:D
Uhlík dokázal hned dvě věci najednou. Na základě pitomostí v článku má vždy plodnou diskuzi a ta diskuze je na vyšší úrovni než článek samotný. Většinou v diskuzi převládají Gugliti a Holdeni, ale tady ne. A máme tady dokonce MT, který by měl raději ty články psát než je diskuzích opravovat.
Človeče presne toto mi napadlo ako prvé a išiel som to sem napísať, ale zjavne už nemusím. :yes:
To, že autor dá ako konkurenciu prémii bežný mainstream je jedna chyba, ale netrafil sa ani veľkostne, keď taká Ateca je jasne menšie auto (vo všetkých rozmeroch, viď napr. d=4,36m, r=2,63m), keď už mainstream, tak Tiguan (r=2,68m, d=4,48m).
....ono i ty indická auta od Jaguaru nejsou zrovna kulhavé příšerky...... >:D Chválím tady "usrraanné" čtyřhrnky od Volva....zajímavé jak rychle pomocí turba dohání benzíny nafťáky i na krouťáku...potřebují k tomu sice pár otáček navíc, ale jinak dobrý. ;-)
... jen pořád visí otazník nad jejich životností. Diesely mají robustnější konstrukci (srovnat lze pomocí váhy motorové jednotky; diesely o cca 30-35 kg, po započtení systémů více turbodmychadel je rozdíl ve váze klidně i 50-70 kg). Co vysoké tlaky udělají s lehčími hlavami, písty a klikami benzínů je vážně otázka. zatím se bráním jakýmkoliv soudům, protože jen praxe může ukázat pravdu. Jen mě něco nutí drbat se za pravým boltcem...
Myslím, že rozměry a motorizace XC40 (tj. i příštích S/V 40) napovídají, že Volvo a Geely půjdou společně ještě níže (čistě tříválcová řada).
Musím XC40 pochválit za interiér: design a provedení přístrojové desky je přesně podle mého gusta, ovládání všeho přes dotykový displej je mi nesympatické. Krásná jsou přední sedadla, zejména výška jejich opěradel. Podle fotek soudím, že zadní sedadla jsou uložena nezvykle vysoko, asi pro uložení baterií, což napovídá, že budou určena opravdu jen pro děti, popř. malé osoby do 165 cm. Ale to nevadí, určení auta je jasné. Dětské sedačky se budou do něj montovat velice pohodlně, a stejně pohodlné bude i zapínání dětí do pásů.
Exteriér je sympatický, byť (jak už jsem psal dříve) poněkud humpolácký, málo rafinovaný. Ale líbí se mi. Světlá výška je též sympatická, možnost vybrat si z 1,5 litrových i 2,0 litrových motorů je vysoce pozitivní.
Hodně kladně musím hodnotit gigantickou velikost dvou airbagů: toho kolenního u řidiče a také toho spolujezdcova. Oba svou velikostí vysoce překračují současný standard.
Třeba Volvo v ČR nabídne solidní slevu z ceníkových cen...
Tož pravda, trochen provokativní titulek příZZpěvku tohoto. Je to dneska na, slovy klasika, BRAVOLVO :yes: Má bychařská volba by ale byl Jaguar E-Pace ;-) Tož tak.
Volvo má aktuálně co do designu výborně našlápnuto. Pokud bude člověk vybírat jen očima, což dneska dělá půlka planety, a bude chtít konzervativní design s nádechem hravosti, tak kolem showroomu Audi jen projede a zastaví se až u Volva. Když nebudeme řešit motory a techniku, tak si taková Q3 při současném designovém jazyku Audi, ani neškrtne. Navíc tohle auto je cíleno na ženy a děcka, tedy kategorie, kterou motory zajímat nebudou. Budou chtít design, navigaci, hudbu (propojitelnost s iphonem je existenční povinnost) a výkon v číslech a samozřejmě 3 * různých asistentů. Nicméně Volvo se tradičně považuje za etalon bezpečnosti, takže tohle se bude brát jako samozřejmost. Škoda těch motorů napříč portfoliem značky, to je děs a bída, ale jak píšu, pokud budu vybírat jen očima... Volvo ukazuje (Audi), že i konzervativní design, může mít charakter a netvářit se jak domácí spotřebič.
Audi bude mít novou Q3 ce nevidět tak pak se ukáže.
Tipuji , že nová Q3 v prodejích Volvo zašlape do země.. :-)
Volvo je konkurence pro menší neprémiové značky.
Všechno je to možné. Bavím se o designu. Tam nemá Audi co nabídnout. Je to svým způsobem docela výkon při takové paletě modelů nemít ani jeden vizuálně zajímavý model. A prémiovost Audi je o úhlu pohledu. Audi je čistě spotřební značka bez charakteru a přidané hodnoty. Na těch autech není nic zajímavého.