Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC70 2010 na českém trhu: DRIVe stojí od 1,089 milionu Kč, 4x4 začíná na 1,249 milionu Kč

Volvo XC70 ve verzi modelového roku 2010 přichází na český trh. V nabídce se nově objevuje úsporný model DRIVe a motor D5 s dvojitým přeplňováním, naopak končí prodej benzinového atmosférického šestiválce 3,2 l.
Zpět na článek
12. 7. 2009 02:12
neregistrovaný "nicknicknick"
12. 7. 2009 12:10
neregistrovaný "AW"
12. 7. 2009 13:45
12. 7. 2009 14:43
neregistrovaný "AW"
12. 7. 2009 20:29
13. 7. 2009 14:11
13. 7. 2009 16:37
neregistrovaný "AW"
13. 7. 2009 20:39
neregistrovaný "AW"
13. 7. 2009 17:15
13. 7. 2009 17:30
13. 7. 2009 20:06
13. 7. 2009 21:26
13. 7. 2009 21:35
13. 7. 2009 21:42
13. 7. 2009 21:57
13. 7. 2009 22:04
13. 7. 2009 22:05
13. 7. 2009 22:08
13. 7. 2009 22:14
13. 7. 2009 22:19
13. 7. 2009 22:26
13. 7. 2009 22:34
13. 7. 2009 22:42
13. 7. 2009 22:47
13. 7. 2009 22:54
14. 7. 2009 09:49
13. 7. 2009 22:56
13. 7. 2009 22:27
13. 7. 2009 22:31
13. 7. 2009 21:34
13. 7. 2009 21:37
13. 7. 2009 21:41
13. 7. 2009 21:51
13. 7. 2009 22:00
13. 7. 2009 22:26
13. 7. 2009 22:30
13. 7. 2009 22:38
13. 7. 2009 22:36
13. 7. 2009 22:39
13. 7. 2009 21:48
13. 7. 2009 21:52
13. 7. 2009 21:54
13. 7. 2009 22:37
13. 7. 2009 22:39
13. 7. 2009 22:57
13. 7. 2009 22:51
13. 7. 2009 22:52
13. 7. 2009 22:53
14. 7. 2009 09:47
14. 7. 2009 10:53
14. 7. 2009 11:07
14. 7. 2009 13:38
13. 7. 2009 17:12
13. 7. 2009 17:32
neregistrovaný "nicknicknick"
12. 7. 2009 02:12
Opravdu předražené za to, co nabízí
poměr cena/výkon(hodnota) je u těchto vozů zřejmě nejhorší na trhu.
Rozbalit vlákno
7
12. 7. 2009 08:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
12. 7. 2009 10:27
Re: Opravdu předražené za to, co nabízí
To máš v podstatě pravdu, A4 Allroad
(s quattrem) začíná už na
1.081tis. (což je o 168 tis. méně) a o dost větší A6 Allroad začíná na 1.477tis., ovšem už sériově na "vzduchu" a s 240PS šestiválcovým! třílitrovým turbodieselem...
12. 7. 2009 11:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
12. 7. 2009 12:16
Re: Opravdu předražené za to, co nabízí
Nechtěl, počítal jsem totiž s tvou (předvídatelnou) doplňující reakcí... >:-[]
12. 7. 2009 13:02
Re: Opravdu předražené za to, co nabízí
Ty urcite. VW TDI - nejmodernejsi technika vznetovych motoru bez Common-rail 4 generace? >:-[] >:D
Avatar - white label
12. 7. 2009 23:47
Re: Opravdu předražené za to, co nabízí
Vejtaho, jak bys ty asi tak vůbec mohl tušit, jaké vstřikování je v současných dieselových Allroadech, když to nejsou zrovna ty tvé Fordy...?
>:-[]
Ty si tak omezený tou svou jedinou značkou, že si tu schopen klidně tvrdit, že tam je PD... >:D
13. 7. 2009 14:04
Re: Opravdu předražené za to, co nabízí
PD je až ve vyšších verzích, A4 začíná dokonce na atmosferické naftě >:-[]
12. 7. 2009 11:38
no volvo si věří
no tak volvo má fakt důvěru v sebe samo, pokud vemu cenu auta a potom cenu za kterou se poté prodá je to fakt dost ztráta, tohle auto si koupí jedině volvař, Otázkou je jakou dají při koupi nového auta slevu, volvo sem nekupoval tak nevím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AW"
12. 7. 2009 12:10
Cena
V epropě jsou auta obecně předražená, ale nemyslím, že by Volvo nějak vyčnívalo. proto m-b nebo audi nabízí lepší výbavu v základu.Mrkněte na konkurenční ceny..Jinak je škoda, že sem nedovážejí 3.2 benzín, mám jej v S80 a ten motor je super a spotřeba je okolo 10l
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2009 13:45
CENA CENY
Tohle není papírovej drak, žádná crosska od Dacie, tohle je festovní švédská ocel na čtyřech kolech. A cena? Přiměřená. Počítej tak se stovkou navrch, takže cca jeden a půl mega to chce na stůl v českejch a odvážíš si... pojizdnej bezpečnostní trezor. A ještě něco - pro porovnání se posaď jak do Volva tak do A6 Allroad... abys pochopil jak k tomu tihle dva přistupují. Co tě osloví, to kup. Německo má navrch v pohonech, ve vzduchu a samo v technice 4x4. Proto také stojí více. Ovšem garantuju ti, že pokud jsi estét, máš voko, vkus a cit pro materiály, z volva tě budou muset vytáhnout násilím... v tom je zase to volvo daleko vpředu.

BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
72
neregistrovaný "AW"
12. 7. 2009 14:43
Re: CENA CENY
V epropě jsou auta obecně předražená, ale nemyslím, že by Volvo nějak vyčnívalo. proto m-b nebo audi nabízí lepší výbavu v základu.Mrkněte na konkurenční ceny..Jinak je škoda, že sem nedovážejí 3.2 benzín, mám jej v S80 a ten motor je super a spotřeba je okolo 10l
Avatar - iudex
12. 7. 2009 20:29
Re: CENA CENY
Bolo by prinajmensom divné, keby si Ty na XC70 nadával ;-)
13. 7. 2009 14:11
Re: CENA CENY
XC70 vs. A6 Allroad v současných generacích jednoznačně u mně vyhrává Švéd. V minulé generaci by to bylo nejspíš naopak, ale "čo bolo, bolo, terazky... >:-[] "
Avatar - white label
13. 7. 2009 14:31
Re: CENA CENY
V čem tedy u tebe tak jednoznačně vyhrává ten "Švéd"...? :-!

Edit: Nevím jestli si někdy jel v 1. i 2. generaci Allroadu, ale ten rozdíl je docela propastný..., a to ani nemluvím např.
o rozdílu 2,5TDI vs. 3,0TDI
Jel jsem v jednom dni s A6All 3,0TDI tiptronic i s Volvem D5 v automatu a nic podstatného pro Švéda jsem neobjevil... právě naopak..., hlavně motor + převodovka a komfort na vzduchu jednoznačně ve prospěch Audi...
neregistrovaný "AW"
13. 7. 2009 16:37
Re: CENA CENY
No tak nevím, ale já mám obě ta auta ve firmě a Volvo je jednoznačně komfortnějí než Audi. Audi je proti němu žebřiňák, ale zase líp sedí v zatáčkách. Ale na jsou zase sporťáky a ne velký kombíky, ne..?S motory diesel máš možná pravdu, tam rozdíl logicky vyplývá z objemu, ale já preferuju benzín a zde nějaký podstatný rozdíl nevidím. Navíc to fakt není sporťák. Jestli auto má 200 nebo 250 koní, tak už je mně to fuk, hlavně, že ten výkon dostačuje. Je to spíš o preferencích-jestli zde píšeš o nějakým propastným rozdílu, tak seš asi dost zaujatej, anebos v těch autech nejel, protože dnes jsou ty auta obecně tak dotažený, že rozdíly najdeš akorát tak v charakteru toho auta, ale nelze říct, že to je lepší a tamto horší..
Avatar - white label
13. 7. 2009 16:49
Re: CENA CENY
"Propastný"... je tvůj výraz, ne můj a pokud je podle tebe současný Allroad proti XC70 "žebřiňák", pak odporuješ vlastnímu závěru své reakce... a ve firmě "máš" spíš Allroad první generace. Rozdíl mezi 3,0TDI a D5, zvlášť v kombinaci s automaty není zdaleka jen o výkonu, nebo objemu...je poznat, že jsi minimálně
s těmito motorizacemi zatím nejel... :-!

P.S. To je ale náhodička, že máš zrovna tyhle dvě auta
(plus tu S80ku) ve své firmě, nemáš tam připravené ještě nějaké další... pro jiné diskuse...?
Ale je fak, že tvarůžky (A.W.) určitě frčí
i teď v době krize...
;-)
neregistrovaný "AW"
13. 7. 2009 20:39
Re: CENA CENY
No vidím, že vedeš diskuzi formou shazování protistrany. Mně je 33 let a nemám zapotřebí se tady shazovat s nějakým pubertákem. Diskuze s primitivem není to o co stojím. Svůj názor jsem řekl.Měj se
Avatar - white label
13. 7. 2009 21:13
Re: CENA CENY
Pokud teda máš těch 33, tak si sice mladší než já, ale už dost "starý" na to, abys unesl nějaký ten argument, případně projevil aspoň nějaký zlomek smyslu pro humor...
Pokud sis nevšiml má reakce byla (na tvou adresu) prosta slov jako "puberťák", nebo "primitiv", které jsi naopak použil ty... Tvůj problém vidím v tom, že tak trochu kážeš vodu a sám piješ víno...
Nejdřív mi sám nesmyslně připisuješ výraz jako "propastný" (rozdíl), přičemž tvrdíš, že dnešní nová auta jsou naprosto vyrovnaná, ale při tom napíšeš, že A6 Allroad je proti XC70 "žebřiňák"...?!
Pak mi napíšeš, že vedu diskusi shazování protistrany a při tom mě sám označíš za primitivního puberťáka...?!
Na 33let to teda všechno zrovna ideálně srovnané nemáš...
Máš tady sice už 4 příspěvky, ale zřejmě si zatím nenarazil na toho (pro tebe) spravného spolu diskutujícího...
13. 7. 2009 17:15
Re: CENA CENY
nehledáš zaměstnance? mám sice fajn džob, ale služební XC70 (no dobře, vzal bych i tu Audinu) by mě možná přiměli k přestupu ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2009 17:22
Re: CENA CENY
Myslím si, že slíbit ti může prakticky vše na co si jen teď vzpomeneš... ;-)
13. 7. 2009 17:30
Re: CENA CENY
i stravenky? >:-[]
Avatar - white label
13. 7. 2009 18:00
Re: CENA CENY
To ne.., "jen" poukázky do "Flambe"... >:-[]
13. 7. 2009 20:06
Re: CENA CENY
Už jen z podstaty fyziky je Allroad daleko komfortnější, než kterýkoliv! současný Volvo. Z hlediska techniky jakbysmet. Audi je tak o kilometr dál ve všem. Od motoru, přes pohon 4x4 a převodovky. To vůbec nemluvim o kolotočářskejch doplňkách na XC70, ale lidi dneska nemaj vkus, takže to je věc názoru, jako jediný.
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 21:26
Re: CENA CENY
Majitelé XC70 nemají vkus? To asi jednoho majitele XC70 nepotěší až si to přečte >:-[]
Avatar - white label
13. 7. 2009 21:32
Re: CENA CENY
Jen jestli to zas není nějaká zaručená (poplašná) zpráva
z Blesku, tam si totiž běžně pletou třeba S8 s R8 (viz minulý týden) apod. ;-)
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 21:35
Re: CENA CENY
Majitele XC70 to nepotěší ani když to bude napsáno v Ženě a život nebo to výjde v křížovce v Překvapení >:-[] ;-)
13. 7. 2009 21:42
Re: CENA CENY
Když čteš takový kraviny, tak ani nevíš, jak vypadaj auta ;-)
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 21:57
Re: CENA CENY
Ronault ten toho neví... málo mrská ty cizí jazyky >:D
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 22:04
Re: CENA CENY
Dovol, Je parle francais, I speak English a hlavně Mowiem po Polsku a po naszymu >:-[]
13. 7. 2009 22:05
Re: CENA CENY
Ten mrská asi dost, ale určitě ne jazyky a křížovky
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 22:08
Re: CENA CENY
>:-[] Kdy si přijedeš pro DAD? Nosím to pořád v příruční tašce a ty nikde. ;-)
13. 7. 2009 22:14
Re: CENA CENY
Už jsem je dostal od místního kolegy ze Slovenska ;-) Jak pojedu do Brna, tak dám vědět, budu je mít aspoň dvakrát, když je mi to jeho cédéčko ohraje
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 22:19
Re: CENA CENY
OK :-! Já si je asi zkusím pustit v autě, což jsem zkoušel a místy solidní písničky.
13. 7. 2009 22:26
Re: CENA CENY
Jo, vykrádaj je Kabáti. Mě se taky líbí, je to nenáročná muzika.
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 22:34
Re: CENA CENY
Jo, do auta celkem dobré. Kabáty moc nemusím, tady mi asi sedí to, že text není česky, proto mi nevadí ta jednoduchost, co se mi u Kabátů tak příčí.
Avatar - white label
13. 7. 2009 22:40
Re: CENA CENY
Na kábáty jsem alergický hlavně v létě, ale na Kabáty doslova celý rock, jak vidím, nebo slyším Pepu, hned se mi v ruce otvírá vreckový nožík z pionýrského tábora... 8-s
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:42
Re: CENA CENY
Nemáš rád muzikálové hvězdy nebo co je za problém? :-)
Avatar - white label
13. 7. 2009 22:45
Re: CENA CENY
Nemá rád Sopoty a nesnáším Ko-ko-ty... :no: >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:47
Re: CENA CENY
A co lofasy? Ty můžeš? >:D
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 22:54
Re: CENA CENY
Na Kabátech jsem jednou byl, zcela náhodou... Byl jsem se na jednom mini festivalu mrknout na Apatheiu: [odkaz]
což je začínající skupina známých, doporučuji vygooglit jejich stránky.

No ale zpět, byl jsem však ukecán, ať počkám na hřeb - Kabáty... písně klasický podprůměr, ale to obecenstvo... něco takového se muselo posbírat ze všech osmých cenových celého okolí...
14. 7. 2009 09:49
Re: CENA CENY
jo hochu, na Kabáty jsi měl skočit někdy kolem 95/96, jak vydali čtvrtý album :yes: To ještě hráli po malých klubech a kulturních domech a bylo vidět, že je to baví :yes:
13. 7. 2009 22:56
Re: CENA CENY
Kabáti jsou hospodská kapela. Nalejt se desítkou po okraj a zpívat houfně ty jejich voloviny.
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:27
Re: CENA CENY
Ty to pouštíš na gramofonu? >:D
13. 7. 2009 22:31
Re: CENA CENY
No a na čem asi? Na kotoučáku, ne? >:D
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 21:34
Re: CENA CENY
Já bych spíš řekl, že nejednoho majitele XC70 tím Navtech nepotěšil :-)
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 21:37
Re: CENA CENY
Navtech nás prostě nepotěšil, ani my ho nepotěšíme :no: >:D (prostě mu tu mlhovku na XC90 neseženem a basta)
13. 7. 2009 21:41
Re: CENA CENY
Tak se někdy podívej na obrázky. Mě ty pseudohliníkový rámečky kolem mlhovek připadaj nevkusný, jinak mě to nevadí. Napsat ovšem, že Allroad na měchách je žebřiňák oproti XC70, to už je vážně wolffovina.
Avatar - white label
13. 7. 2009 21:48
Re: CENA CENY
Nemyslíš třeba tohle:

[odkaz]
13. 7. 2009 21:51
Re: CENA CENY
Myslim, že je to i vzadu. První, co bych udělal, tak bych to přestříkal a pak bych s tim neměl problém.

a čím tmavší barva, tim horší
Avatar - white label
13. 7. 2009 21:55
Re: CENA CENY
Je to i vzadu...

[odkaz]
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:00
Re: CENA CENY
No připomnělo mně to tu reklamu... báječná je zepředu, ještě lepší zezadu >:D
Avatar - white label
13. 7. 2009 22:09
Re: CENA CENY
Nějaká pseudoreklama na tchýně..? 8-s >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:26
Re: CENA CENY
Je vidět že vůbec nekoukáš na televizi [odkaz]
13. 7. 2009 22:30
Re: CENA CENY
Když ještě běžela tahle stará reklama s Peckovou, tak koukal možná do kočárku ;-)
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:38
Re: CENA CENY
Já nejsem o moc starší ale pamatuju si tu reklamu velmi dobře >:D >:-[]
Avatar - Ronault.
13. 7. 2009 22:36
Re: CENA CENY
Tak ti teda děkuji :no: Už jsem se té trapné melodie jednou pro vždy zbavil a ty mi hodíš sem takovou podpásovku! :no: 8-s >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:39
Re: CENA CENY
>:D nemáš na to klikat když vidíš že diskuse směřuje právě k této chytlavé písničce >:D
Avatar - white label
13. 7. 2009 22:36
Re: CENA CENY
To je ale hezká reklama s lehounkým (pseudo)sexuálním podtextem... :yes: >:D
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 21:48
Re: CENA CENY
A to není pravý hliník? >:D No ještě jsem ho neolizoval tak to nevím jistě >:D
13. 7. 2009 21:52
Re: CENA CENY
To nemusíš olizovat, to stačí zahodit brejle a slepeckou hůl ;-)
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 21:54
Re: CENA CENY
Pravej hliník v zimě studí do jazyku, musím počkat až skončí ty tropy a vydat se na parkoviště před Delvitu >:D
Avatar - white label
13. 7. 2009 21:58
Re: CENA CENY
Nebo jen počkat na nějakého slepého a nadrženého skopčáka na E55..., jestli se přilepí... 8-s
Avatar - white label
13. 7. 2009 21:53
Re: CENA CENY
Pravý asi bude, jen ta jeho "pseudoaplikace" vypadá nějak podežřele? >:D
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:39
Re: CENA CENY
Pro haldexové eurodrzky velmi poučné :-)
Avatar - white label
13. 7. 2009 22:43
Re: CENA CENY
Do písku mohou jen opravdoví Touaregové... :yes: >:-[]
13. 7. 2009 22:57
Re: CENA CENY
Do tohodle možná i sandero >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 7. 2009 22:52
Re: CENA CENY
Mnohokrát díky!
14. 7. 2009 09:36
Re: CENA CENY
"Audi je tak o kilometr dál ve všem"

To je odvážný tvrzení. Minimálně v bezpečnosti je zas Volvo o kilák před Audi. A je spousta lidí,kteří oželí o něco horší motor,pohon a převodovku a dají přednost větší bezpečnosti.
14. 7. 2009 09:47
Re: CENA CENY
Co píšu jsou jasně měřitelný věci, čím je daný, že je Volvo v bezpečnosti lepší? Je nějaký auto v danný třídě na tom tak, že by někomu z hlediska bezpečnosti nevyhovovalo? Těžko. Audi rozhodně nezaostává za Volvem stejně tak ani MB, nebo BMW. Volvo v podstatě ve všem i když se konečně snad probudili.
14. 7. 2009 10:46
Re: CENA CENY
Pokud je nepošlem proti sobě, tak tu bezpečnost těžko změříme ;-) Ale něco z praxe, zkus si porovnat bezpečnostní výbavu u XC60 a Q5, v tom Q5 hodně zaostává.
14. 7. 2009 10:53
Re: CENA CENY
Já bych to nechal u původního tématu a nehonil tady airbagy v kufru. ;-)
Avatar - white label
14. 7. 2009 14:14
Re: CENA CENY
Na to jak skutečně "dopadneš" po bouračce s autem, mají opravdu podstaný vliv úplně jiné faktory, než to jestli si zrovna ve Volvu, nebo v nějaké německé prémii... :-!
Avatar - Ricardo
14. 7. 2009 11:07
Re: CENA CENY
Jo, můj kamarád říká "Volvo je naprosto obyčejný a průměrný auto, ale když chceš bourat, kup si Volvo" :-)
14. 7. 2009 13:38
Re: CENA CENY
Havárie s Volvem je absolutně bezpečná, pokud sedíš v SAABu ;-) :-!
13. 7. 2009 17:12
Re: CENA CENY
vyhrává jednoznačně KRÁSOU ;-) ani jedním jsem nejel, takže hodnotím jen vizuální dojem >:-[]

Mně ta druhá generace Allroudu příjde taková nemastná neslaná. Prostě jakoby vzali obyčejný Avant, plácli tam 15kilo plastů + nerez gril a fertig... První generace byla výraznější.
Avatar - white label
13. 7. 2009 17:20
Re: CENA CENY
Subjektivně vizuálně to beru, ale i původní Allroad byl "stvořen" podle velmi podobného "receptu"... ;-)
...stejně jako XC70...
13. 7. 2009 17:32
Re: CENA CENY
ano, podobný recept, ale kuchař se nebál odvázat a okořenit pořádně to jídlo. Teď je to takové neutrální, musíš si to dochutit sám. No, ale podstatné je, že se to zjevně trefilo do vkusu svých zákazníků a prodeje jsou výborné :yes:
Avatar - white label
13. 7. 2009 18:05
Re: CENA CENY
Já taky neberu současný A6 Allroad jako typické auto do lehčího terénu, ale spíš jako luxusnější crossover....
...a především tmavě lakovaným verzím sluší mnohem víc (částečně matné) celolakování..., než ty šedé plasty...