Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
4
/
17
Prohlédnout znovu
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Díky automatickému svícení se řidiči stavebních vozů MAN mohou soustředit na jiné aspekty provozu
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Tahač TGS s novou nejsilnější verzí šestiválce D26 o výkonu 368 kW (500 k) zvládne velmi těžké úkoly
|
acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu zároveň zvedací.
|
acz
Dvě řiditelné nápravy ze tří zajišťují skvělou manévrovatelnost. Vozidlo na obrázku má navíc zadní natáčecí nápravu
|
acz
Nejmenší model TGL s osmitunovou celkovou hmotností vyniká manévrovatelností, ale nesmí se to s nákladem přehánět zároveň zvedací.
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Hydrodrive dokáže po dobu přibližně desítek sekund zvýšit trakci vozu
|
acz
Automatizovanou převodovku Tipmatic lze již kombinovat s pohonem Hydrodrive
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Vozidla MAN pro stavbu: Změny vně i uvnitř
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny