Jednou z povinností, které řidičům předepisuje nový silniční zákon je nutnost mít stále rozsvícená světla, a to po celý rok. Seat se rozhodl majitelům vozů této značky přechod na nový systém usnadnit
:yes: >:D A najprv sa nastartuje motor alebo zapnu svetla? :-! (druha verzia je vyhodnejsia, pretoze zvysuje dopyt po autobateriach >:-[] >:-[] >:-[] hehe)
Tééda fakt pecka, hehe >:D Ale dobrá správa pre majiteľov koncernových značiek, stačí prísť do servisu napoja vaše auto a - čáry máry bude svietiť aj vaše. Seat si tu vlní triko a pritom ide o jednoduchý servisný úkon. :no:
tak takovouhle vymoženost měli Fiati už snad před dvaceti lety a teďka s tim vyrukuje koncern že to není tak špatný nápad mimochodem kdyby Fiat nedal možnost licenční výroby aut pro Seat tak by už teď asi nebyl žádný seat. takže zase koncern oběvil ameriku
Což o to, ten nápad s tím předekm je dobrej, ale provedení se mi nelíbí.. No a k tomu druhému obrázku... No mě se prostě současný trend, kdy linie oken svažuje dolů jako u sedanu, přitom ten C(D?) sloupek se tím pádem směrem nahoru rozšiřuje, aby to mělo co nejvíce prostoru jako kombi, nelíbí.
Presne tak isto to vidim aj. Predok je pokus o zaujimavy napad, ktory ale moc nefunguje. Dalsi vyrazny prvok je ten zadny stlpik - to je dost strasne... ;-\
Má to třeba Megane 3dv., tam by se to dalo "omluvit" celkovou koncepcí, ale i tak mě to ruší.. [odkaz] nebo [odkaz] Má to i jinak pěkné Rko, i když tam to záleží na úhlu pohledu, mě nejvíce ruší zhruba z tohoto úhlu [odkaz] No myslel jsem, že je takových aut víc, ale hledám to jen tady na auto.cz a katalog není úplně aktuální.. No snad se toho trendu nechytí všichni..
...teda to nie je samotnym stlpikom, ale tym "coupe-like" profilom okna. Inak myslim si, ze nova CR-V celkovo hraje velmi vyrazne na "americku branku".
Ano...ja som len chcel potvrdit to co pises v prvej reakcii. ;-) Urcite to je Honda...jednak preto, ze ten charakteristicky zadny bok sa objavoval uz rok na spy fotkach...a potom jednoducho preto, ze Acura uz v tejto triede ma RDX ;-)
:-) Chvíľu som s ňou jazdil, keď prišla na trh. Dvojlitrový benzín s automatickou prevodovkou. V tej dobe to bolo niečo luxusné, v tých končinách. Ale tá CRV mala divný vplyv na ľudí. Stála skoro rovnako ako Accord Coupé s trojlitrovým šesťvalcom a napriek tomu si ju kupovali chalani bez rodín a bez záväzkov. Už vtedy som tomu nerozumel, ale ono trvá dodnes. SAV, SUV a ja neviem aké iné SxV ešte miesto rýchlych a pohodlných coupé. Divný svet, v ktorom žijeme ;-)
SAV / SUV dava pocit sily...tym to asi bude. Akurat, ze vacsinou prave iba ten pocit... Sportak vzbudzuje "iba" obdiv, ale SUV respekt.... A mat respekt je dnes viac, ako mat obdiv. Rozdiel v tych dvoch slovach je v tom, ze zlozkou prveho je aj strach. Co niektorym exotom robi dobre ;-\ ;-) Ehmm... teraz dufam, ze sa ohlasi niekto urazeny, ze on ma SUV skrzeva bezpecnost... ;-\
Ved prave preto to spominam... ;-) Ktora bezpecnost: ta pasivna pri naraze, alebo aktivna, kedy sa male auto s mensou hmotnostou a odporom dokaze trebars kolizii uplne vyhnut, alebo ju zmiernit. A k pasivnej: je celkova masivnost konstrukcie (existujuca pre typ prevadzky a jednoducho velke rozmery auta, a nie primarne kvoli bezpecnosti) SUV to iste ako kvalita konstrukcie deformacnych zon. Pretoze su to ony, ktore pohlcuju energiu a tlmia dosledky narazu (a spomaluju tak kineticku energiu vodicovho tela / organov v case narazu narazu). Masivnost celkovej konstrukcie v tej chvili hra minimalnu ulohu. Problem je, ze ta chvila je klucova pre prezitie. Takze ono to nie je tak, ze napr. je lepsie sediet v Pajere z 1984, ako v Corse z 2006. A zabudol som prave dalsi argument...sakris. ;-\ ;-)