Zřejmě již na blížícím se IAA bude podepsána dohoda o spolupráci koncernů VW a DaimlerChrysler. Předmětem má být příští generace velkých velkoprostorových modelů pro americký trh...
...snad nebude výsledek podobný tomu, který vznikl s předchozí spolupráce VW a jiné automobilky...Cayennským pepřem posypaný pouštní kočovnický národ mi není moc po chuti
Tady Bertoňák. Vracíme se z burzy. U nás na konci ulice, na druhý straně, než je skládka (i když Jarda říká, že to rozezná jen fajnšmekr, já nevim, co je fajnšmekr, tak nehodnotim), tak tam je jednou tejdně burza. Maj to tam zabraný rákosníci. My tuningáři se krčíme na konci. Hned u vchodu jsme potkali Yarouka, prodával
starší čísla Speedu, nechápu, že to může číst, jinak je dobrej,
má přehled. Jarda sháněl tu berli. Došli jsme až k dece, kde ně
jakej maník prodával díly vod Cadillaců. Ty se těžko tuningujou.
Ten maník, nějakej Lones, nebo jak, dobrej kluk, dělá do Amerik
říkal, že je to prej daleko, ale uměj tam taky dobrý auta. Akorát
mi neseděly ty svislý blinkry, co nabízel. Možná je časem zkousnu. Mával na nás Trucker, toho máme rádi, vždycky má pro nás povzbuzující slovo. Kde maj berli ale nevěděl. Nemohli jsme mu říct
na co ji chcem, je to překvápko, Truckere. Na konci byl chlápek
se zlomenou nohou, prodával jednu lyži a dvě hůlky. Jako sadu
jsme to sice nechtěli, ale vzali jsme to. Jarda tu hůlku zkusí
místo berle. Nazpátek jsme potkali Matese a Ciella, koukali na
nás, že kupujem věci na lyže. Ti budou mrkat. Jo, parkoval tam
taky Radio. Přijel Espacem. Toho nemusim, myslim Espace. Radio je
fajn, ale má málo času, nechtěl se bavit. Měl na přívěsu Alfu
cross. Doufám, že ji neprodává. Nechal si ji tuningovat. To mu
nemůžem odpustit. My s Jardou tuningujem zásadně sami. Tuning fo
rever. P.S. Zas se ozvu.
Tady Bertoňák. Před chvílí jsme vyrazili do Ženevy. Jde to ztuha.
Ale musím se trochu vrátit. Přišli jsme z burzy, měli jsme tam
lehkej konflikt s Ciellem, to jste asi četli. Jenže to psal Ciello. Jarda říká, že to bylo jinak. Já nevim. Já vim hlavně to, že
jsme zkusili hůlku z burzy a je to dobrý, Jarda s ní dosáhne na
spojku. Ráno Jarda skočil ještě k Baťovi a koupil 15 krémů na boty. Celý dopoledne jsme voskovali kastli. Pak jsme poprvé po čtyřech létech fachy potmě nasedli. Jarda zadníma, já předníma. Sedli jsme teda na ty sáně, nastartoval jsem a vyjeli jsme. Tak to
bylo něco. Všechno šlapalo jak hodinky. Semafory vepředu Jarda
těma lankama přehazoval špičkově. Na saních se sice nesedí nejlíp, ale člověk pod sebou cejtí poctivý dřevo, žádnej molitan. Problémy nastaly, jak jsme překročili třicítku. Ten obrácenej
kabriolet, to je samozřejmě designová pecka, ale v praxi to přineslo menší problém. Nad třicet se vytvoří vzduchová bublina
a nejde se nadechnout. Jarda vydrží bez nádechu dvě minuty, já
ne. Takže jsme vždycky minutu jeli, co to dalo, pak jsem to zašláp a pět minut jsme se vydejchávali. Nic není zadarmo. Jarda to
vykoumal. Obšleh to od Porsche. Taky od koho jinýho. Někde slyšel, že 911 kabrio má přídavnou střechu. Tak jsme ji tam dali taky. Jarda přitáh z domova starou litinovou vanu. Tak jsme ji přepůlili. Byla to fuška. 75 plátků pilky na železo padlo. Největší
práci nám dalo okénko. To jsme museli udělat poměrně velké, víte,
že mám patent na ten obrácenej kabrio. Hotovo. Stopětka svítí.
Vepředu dvě nádražácký lampy, obrácený kabrio, sedíme na sáních
a nad náma půl litinový vany. Nečekal jsem, že se nám to takhle
povede. Tak teď jedem na tu Ženevu. Budou mrkat. Bertoňák. P.S.
Dejcháme, jedem, ale často musíme zastavovat. Teď kvůli stopětce.
Vaří ji chladič. Asi nějaká vyjímečná závada u stopětky.
Lidi, vezměte lopaty, vidle, klávesnice. Prostě všechno, co máte po ruce a jdeme je vyhnat. Dieter, Hans, Udo, Uwe, Elke...prostě nikdo takový nemá v Chrysleru co pohledávat! Doteď jsem to jenom nesl těžce, ale nyní vidím rudě. Voyager je americká legenda. To je jako kdyby VW kupoval Mustangy a dával na ně nápisy VW Scirocco. Jako kdyby VW kupoval DeVille a dával na ně nápisy VW Phaeton. :-(:no:
já že mě dneska jeden míjel, tak jsem si hnedle vzpomněl na tebe a říkal jsem si, že se tě na to musím zeptat.. :-) >:D ..jinak mi je to šumafuk abys rozuměl ;-)
Voyagerů tu jezdí hafo. :-) A v každém z nich vyrůstá až pět malých dětiček, které si vytváří nevratný návyk na ameriky. >:D Takové pojízdné líhně, víš? Ale, psst. Je to tajné. ;-) >:D
Jen jsem pořád nepochopil v čem spočívá ten můj zájem. >:D Využití kapacit??? Co to? Vždyť se vyrábí i prodává ostošest. Jen jestli to není jen první krůček nějakého velkého podrazu. >:-[]
TDI... to bych teda netipoval... A samozřejme jde o kooperaci silných. Láme se chleba... Fakticky to dopadne tak, že VW bude za 50 let obrovskej trhák ve státech. Klid... vydejchni >:D Je to logické. Potenciál inženýrů je tady dost silnej. Jakou kastli pošlou přes Oceán, to oni už vymyslí. Vsadíme se... vlastně ne... kam bys mi přinesl výhru... :-):yes:
Volkswagen North America by nezachránil ani rebadgeovaný Ford F-150 (čtvrt století v kuse nejprodávanější auto v USA). >:D Dlouhodobě to vidím tak, že se bude muset z US trhu stáhnout, jako to už kdysi udělal Peugeot, Citroen, Alfa a Fiat (Fix It Again, Tony).
Mám před sebou mapu světa,na ní vyznačené automobilky,a různý kliky háky která se kterou spolupracuje.Připomíná mi to můj milostný život,prostě chaos.No a když se spojí moje oblíbená automobilka s mojí nenáviděnou automobilkou,co s tím udělám?Nic!
tak já ti to přeložim:o tomhle autě jsem dnes četl na AUTOMIX.CZ a tam to v diskuzi škaredě pohanili.Jen se tam koukni jak tam píšou o tom , že to nemá žádnej smysl.
aha, já to nepochopil, jak si do toho ještě zakomponoval tu nudnou diskuzi.. jinak slovo vyjebali chápu >:-[] ...smysl to má... konečně někdo na malý auto dal kola větší... takže to vypadá diametrálně líp. je to jenom takovej eye catcher.. ale mě se docela líbí..
ked uz davali lak a prislusenstvo na auto v style H.R. Gigera, mohli tam dat ine kolesa, ako chromove....mohli nieco vymysliet s takym istym motivom...ale inak sa mi to paci...
No tak to je fakt špatný! Toho, kdo to udělal, bych ukamenoval!!! Já snad na něj pošlu mojí žábu! Jen jí to nesmím ukázat, to by jí odpadnul jazyk ;-\'-(
ZíZí, myslel jsem, že takovejhle Kitroen tě neurazí... Dyť (v rámci možností) je to dobrý, je to jen tuning. Nebo by se ti to líbilo s kolama 8\"... >:D:-)
To není Citroën ale auto z Predátora 4! Nejhnusnější je to zakrytý zadní kolo - by mě zajímalo, jak ho měněj ;-) Ale ten paintbrush je fakt pěkně udělanej. To se musí nechat. Ale osobně když už vzhledový tuning, tak jen něco decentního.
Rád.. tak k nám někdy přihopsej >:-[]:yes: PS: nevím, ale vzhledm k tomu, že Kitroen je francouzské auto, tak ani nechci vědět co za tím stojí.. však taky víš kolik žabiček padne na výrobu jednoho takovýho odpružení, ještě že má každá aspoň dvě stehýnka >:D >:D >:-[]:yes:
aha, já to myslel tak, že na to odpružení používají žabí stehýnka... proto je i ten rolls tak drahej, je to těžký auto, takže musejí dát víc stehýnek ;-) >:D >:D Hlavně ty by si neměl pít, protože pak by si taky nemusel mít na čem jezdit >:-[] >:D >:D