No před pár dny jsem ve zprávách zaregistroval, že se VW přestává dařit na trhu v západní Evropě, i když je to dost obecná informace, tak s rostoucí konkurencí by prodeje Golfu (na tomto trhu) nemusely být takové, jaké by si VW přálo.
Bobky maji spis u VW. Neverim, ze ten Golf bude v nejvyssi vybave a se slusnym motorem (90+ kW) stat okolo 400.000 CZK, jako je tomu u H/K, takze se opet budou muset spolehnout na zajem duchodcu v DE a nejakych tech podomnich prodejcu vysavacu.
to je to, co hosikom z vlkohradu ide najhorsie...
tie minimalisticke posuny v dizajne su viac ako polutovania hodne...
chapem, ze golf ma imidz vdaka historii, nejakym gti paketom a tuzerom, ale o par rokov to nebude stacit, kedze konkurencia nespi a snazi sa technikou preniest nad golfa...a to mlada generacia vnima a je naozaj otazkou casu, kedy "kral" bude zosadeny...
a ak sa nestotoznujes s mojim nazrorom...daj kontru na nasledovne...
tuctovost + oblubenost u zlodejov + tsi motory (rozvody) + cena + nizka zaruka
Zkus se zeptat těch miliónů lidí, kteří si Golfa v jakékoli verzi koupili.
Před rokem se to na diskusích hemžilo takovými chytráky, jako jsi ty, kteří předpovídali Golfu brzký konec.
A před deseti lety taky.
A před dvaceti lety, i když ještě nebyl internet, našly se stejné "názory".
A ještě i dlouho před tím, v době, kdy ty ses ještě pohyboval jen pomocí bičíku, to podobní pra-chytrolíni tvrdili úplně stejně.
A celou tu dobu je Golf, na vzdory vašim předpovědím, na špici prodejů.
Zajímavé, že?
Přinejmenším to by tě mělo přimět aspoň počítat do deseti (na to by ti mohly stačit prsty), než zase napíšeš podobnou prognózu.
To mi nevadí, můžou být ve finále klidně o něco větší, ale pro mě nemusi, raději o něco menší, než přehnaně velká, viz Passat CC (před face), nebo aktuální Ečko...
Konkurence Golfa nedožene, nikdy. VW by musel absolutně zprasit celou jednu generaci, aby došlo k poškození jeho jména.
Golfa můžeš předehnat technicky, jízdně, prostorově... všemi měřitelnými parametry. A stejně nebudeš lepší než on, protože Golf je, upřímně si to přiznejme, už etalon s historií, jakou Ceed mít nikdy nebude.
golf je prostě golf i když si drží svůj design milión let ,možná proto je tam kde je nejsem fanoušek VW ale golf je kvalita,technika na špičce,historie,kult,životní styl, :-) a tohle ostatním automobilkám který se snaží golfa sundat chybí a těžko si to za 5 let vybudují obávám se že golfa by mohlo sesadit z jeho trůnu jen zastavení jeho výroby ale to by byla sebevražda pro VW >:D
Samozřejmě, že je v tom jistá nadsázka (myšleno pouze relativně), kdybys měl brát vše, co se tu v diskusích napíše doslova/úplně vážně, tak z toho zblázníš... >:-[]
samozřejmě je v tom nadsázka ale ne zas tak moc golfisti existují schází se závodí mezi sebou vylepšujou svoje golfy žijou prostě golfama těžko asi budeš takhle žít třeba ceedem :-)
Skor ho mali ukazat aby na nom hladali ludia rozdiely oproti predchadzajucej generacii, ktore sa u golfa nehladaju lahko.
Nieco v zmysle najdi 5 odlisnosti >:D
aj ked s tym cislom 5 som to asi prehnal ;-)
Samozřejmě, že vím co máš na mysli ("včelí plástve"), no když jsem si pozorněji prohlédl galerii, tak snad jedině podle této fotky to tak vypadá, i když jen dole v nárazníku, nahoře v místě masky chladiče nic takového vidět není:
[odkaz]
Tak to bude kladivo na rejži, po jejich cenovém růstu je evropa v prodejích zchladí. Už nejsou ani levní a ani nejlepší. Pokud podrží VW dobré ceny, tak se ta modni vlna H-K uklidní.
To by musel ten novej Golf s opravdu hodne slusnou vybavou a s vic nez jen zakladnim motorem stat kolem 450.000 a to je absolutne nemozny, kdyz na tyhle castce ted u VW zacina stara generace Golfu s nejnizsi vybavou a 1,4TSI.
Je vůbec potřeba tohle auto takovým způsobem maskovat? Vždyť zas jen změní o pár mm jednu linii a je vymalováno. Myslím že kdyby "nový" Golf vyjel bez maskování, byl by daleko míň nápadný ... >:D
Když si nějaká celebrita/známá osobnost třeba jen "uprdne" (minimální změna) jsou toho hned plné sdělovací prostředky, naproti tomu nějaká ta běžná "curwa" se může procházet nahá třeba v poledne po náměstí a skoro nikdo si toho moc nevšimne, natož aby o tom někdo hned psal.
A podobné je to i s tím úspěšným/známým Golfem, o kterém se píše, i když se designově příliš nemění, nebo možná i právě proto... ;-)