Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf R32: První sériové použití převodovky DSG

Model Golf R32 se stane prvním sériovým vozem koncernu VW, který bude vybaven nejnovější automatickou převodovkou DSG, která byla poprvé představena v Audi TT 3.2 quattro.
Zpět na článek
5. 12. 2002 18:46
neregistrovaný "Alesi"
5. 12. 2002 21:49
neregistrovaný "RENAULT"
8. 12. 2002 21:43
neregistrovaný "Honza"
8. 12. 2002 10:00
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2002 21:47
neregistrovaný "Alesi"
8. 12. 2002 21:50
neregistrovaný "Honza"
9. 12. 2002 17:39
neregistrovaný "Tony"
9. 12. 2002 17:53
neregistrovaný "Honza"
6. 12. 2002 14:04
neregistrovaný "Piškot"
9. 12. 2002 10:14
neregistrovaný "Sep"
18. 12. 2002 12:30
neregistrovaný "Piskot"
18. 12. 2002 12:35
neregistrovaný "Piskot"
neregistrovaný "Alesi"
5. 12. 2002 18:46
Super
Je to fakt skveli. Zapomeli jenom dodat, ze velkou vyhodou prevodovky je vyuziti momentu setrvacnosti motoru pri prerazovani. Dneska nam o tom prednasel Bockelman :o)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RENAULT"
5. 12. 2002 21:49
Re: Super
Sice VW z duše nenávidím, ale tohle uznávám jako naprosto vynikající nápad.
neregistrovaný "Honza"
8. 12. 2002 21:43
Re: Super
nechci ti brát iluze, ale renault neuznává ani polovina francouzů ..
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2002 10:00
Re: To moc nechápu
Můžete to prosím rozvést a popsat ono "vyuziti momentu setrvacnosti motoru pri prerazovani"? Díky M.
neregistrovaný "Alesi"
8. 12. 2002 21:47
Re: To moc nechápu
Jelikož má motor při nižším rychlostním stupni vyšší otáčky, tak při rychlém přeřazení (což DSG umožnuje) se změna kinetické energie motoru využije pro přenos výkonu, než kdyby motor dosáhl volnoběžných otáček a až poté se řadilo. Snad je to srozumitelný
:-)
neregistrovaný "Honza"
8. 12. 2002 21:50
Re: To moc nechápu
když se rozjíždíš, tak vytočíš jedničku, a když dáš dvojku tak se ti sníží otáčky motoru (protože dvojka je rychlejší), a pokud ty řadíš půl vteřiny, tak ti otáčky sami klesnou, takže motor musíš opět roztáčet. Takže když přeřadíš bez časové stráty, tak motor má vyšší otáčky než kolik dvojka při přeřazování, takž spojka ti prodlouží prokluz, ale nestratíš kroutící moment, takže při přeřazení v podstatě vyrazíš rychleji. Nikdy jsi nezkoušel hrabat způsobem plnej plyn a pustit spojku? Je to stejný, jen míň drastický pro auto.
neregistrovaný "Tony"
9. 12. 2002 17:39
Re: To moc nechápu
Nevím, ale nebyly by diky tady tomu vyuziti energie otacejiciho se motoru dost patrne momentove razy? Neni cilem je taky odstranit? Pokud je to tak jak tady nekdo pise, tak by to asi docela cukalo pri razeni. Pokud to necuka, tak by energie co je tam v ten okamzik navic musela byt zmarena ve spojce, ktera pripina vyssi stupen na teplo, nebo by musela "klouzat" delsi dobu pri konstantním prenasenem momentu, nez se srovnaji otacky... No nejsem strojar, tak me kdyztak nekamenujte :-))) Hezky den
neregistrovaný "Honza"
9. 12. 2002 17:53
Re: To moc nechápu
čau Tony, ten někdo tam napsal jméno, ale to nevadí, samozřejmě co se týče rázů máš pravdu, jsem sice strojař, ale ne kantor, takže můj výklad nebyl úplně srozumytelnej. Navíc jsem se snažil vysvětlit "vyuziti momentu setrvacnosti motoru pri prerazovani", a o téhle převodovce jsem četl pouze článek na auto.news. Takže kamenování může nastat pouze od všemu rozumějících chytráků, ale s těch bych si nic nedělal.
neregistrovaný "Piškot"
6. 12. 2002 14:04
Test
Testovací příspěvek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sep"
9. 12. 2002 10:14
Niassan Extroid CVT
tam patri budoucnost prevodovek a ne do tadytoho prekomplikovanyho monstra .... jakou ma asi ztratu vykonu auto s dvojnasobne tezsi prevodovkou, ktera je celkem slozita? Je sice pekne ze preradis rychle, ale jak moc vykonu takhle preradis to uz nikdo neresi. Jinak duvod zjednodusovani prevodovek je v nespolehlivosti prave takovychhle experimentu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Piskot"
18. 12. 2002 12:30
Test
Test
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Piskot"
18. 12. 2002 12:35
Test2
test2
Rozbalit vlákno
0