Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW plánuje dvě SUV menší než Tiguan

Jedno z chystaných SUV by mělo být odvozeno od Upu!, druhé od Pola.
Zpět na článek
9. 5. 2012 08:35
9. 5. 2012 09:17
9. 5. 2012 10:58
9. 5. 2012 11:22
9. 5. 2012 19:44
9. 5. 2012 14:06
9. 5. 2012 19:54
10. 5. 2012 06:01
9. 5. 2012 11:20
Avatar - Jurrisek
9. 5. 2012 08:35
Smysluplnost
Naprosto přestávám chápat co to ty automobilky dělají...Nejdřív udělají co nejmenší auto, aby ho následně mohli zvětšovat...sem jedinej komu tady uniká logika?? Udělejte Micro UP! udělejte pětídvéř, pak crossover a nokenec combíka a pick-up ne?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
9. 5. 2012 08:40
Re: Smysluplnost
absolutny suhlas :yes:

ved musia urobit mensi model od tigiho kedze nastupca tigiho bude zase o pol metra dlhsi ako terajsi tigi ;-) co myslis preco vzniklo BMW X1? Preto ze BMW vedelo ze nova X3ka bude zase o meter vacsia ako stara a tak staru uspesnu X3ku preda museli nahradit nejakym mensim modelom tak vymysleli X1, casom vsak a jta porastie a bude treba aj tu nahradit, do dvoch rokov tu mame X0 uvidis :yes:
Avatar - Jurrisek
9. 5. 2012 08:45
Re: Smysluplnost
:yes: a v kufru X0 bude X0,1 jako šlapací autíčko pro děti >:D
9. 5. 2012 08:49
Re: Smysluplnost
Zase tak moc ty pidiauta nezatracujte, znám pár lidí co mají domečky vysoko na kopečku a v zimě mají s dvoukolkou problém domů dojet. Na dovolené nejezdí, děti už mají z domu. Akorát by spíš kvůli ceně bodlo něco podobného od Dacie. Od VW to bude spíš pro německé důchodce (rozuměj bohatší)
Avatar - 3_diamanty
9. 5. 2012 08:49
Re: Smysluplnost
:-)

je to taky zvlastny trend, ved si zober ze nova X3ka je takmer taka velka ako stara X5ka, je len otazkou casu kedy aj X1 pojde hore a BMW bude nutene spravit mensi model X0, neviem co tie automobilky stale zenie vyrabat vacsie a vacsie auta, mame snad kazdy 2metre ze potrebujeme vsetci 4,5 metrov dlhe male auta? Dnesne male auto je uz vacsie ako auto nizsej strednej triedy pred 10 rokmi ;-) pockajme si este 10 rokov a miniauto rozmerovo dosiahne uroven stareho golfa III co bolo auto nizsej strednej triedy este nedavno :yes:

... rok 2025....

najmensie miniauto na svete sa bude volat VW MICRO

rozmery: 4099x1739x1556, razvor 2600mm

medzi tym UP uz bude mat rozmery:
4244x1756x1570, razvor 2670mm

polo uz bude mat 4,5 metra...

no a golf to uz bude lietadlo
:yes:

to nie je skodoradost ani nejake posmievanie sa, taky je trend bohuzial ;-) aj picanto za 15 rokov uz pojde rozmerovo na uroven prveho ceedu takym tempom :yes:

to prudke zvacsovanie rozmerov zacalo kedysi po roku 2000, dovtedy male auta boli male auta, miniata boli miniauta.
Avatar - PeterLuk
9. 5. 2012 09:17
SUV?
Ja to nechápem...

Ak má byť Cross-up! miniSUV tak potom už crossover na báze Pola majú - CrossPolo. ;-)
Ale o schopnostiach týchto crossov pochybujem...
CrossPolo je len drahé Polo, Fabia Scout tiež. Zatiaľ čo allroady (Audi A6 allroad, Peugeot 508 RXH, Subaru Outback...) a malé crossovery ako SX4, Panda 4x4, Dacia Sandero Cross sú terénne zdatné (samozrejme, len v ľahkom ternéne), tieto crossové verzie od "Koncernu" sú len drahými, oplastovanými verziami klasických áut. Pochybujem o tom, že bude mať Cross-up!
pohon 4x4, ani Cross-Polo ho nemá pokiaľ viem. Nedá sa im uprieť že vyzerajú dobre ale do kategórie SUV ich zaradiť, napriek tomu že večšina súčasných SUVčiek je určená do mesta
a terén nepoznajú... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
9. 5. 2012 10:58
Re: SUV?
Za vším hledej trendy, práce marketérů je vytvářet trendy, tak to dělají. Minulá dekáda byla ve znamení SPORTU, všechno muselo být tvrdé, nízké s klínovitým profilem a na nízkoprofilových gumách. Trend se přežil, tak nastupuje nový, outdoorový, jsme freeee a mladí a jezdíme na prknech a kolech, tak potřebujeme svalnatě se tvářící outdoorová auta, takže zdvihneme kastli a přidáme plasty, jedno v jaké třídě, takže SUV trend je trendem doby, jakkoliv ta malá suv, nemají jak naplnit obsah písmen označujících tuto kategorii, je to prostě TRENDY. Stejný logický "nesmysl", jakým je esůvéčko na bázi upu je třeba kabriolet na bázi evoque... obojí si své kupce najde. ;-)
Avatar - white label
9. 5. 2012 19:44
Re: SUV?
Přesně tak, stačí se podobně podívat např. na dlouhodobý trend horských kol, kdy většina z nich nakonec stejně jezdí nesmysluplně jen po asfaltu...
Avatar - Jurrisek
9. 5. 2012 14:06
Re: SUV?
Spíš mám pocit, že automobilkám začíná unikat smysl a význam SUV jakožto Sportovně Užitkový Vůz... UP! není sportovní a už vůbec ne užitkový, Nadruhou stranu V Pidigu už jsem seděl a musím uznat, že je tam oprtavdu dost místa, ale jen pro cestující, tzn. že když se doněho poskládají čtyři normální chlapi tak do "zavazadelníku" se vejde tak akorát autoatlas na stojáka. A co se týče všech SUVček tak stačí dojet do centra olomouce a zkusit někde zaparkovat...ha všude SUVčka roztahující se v podélném stání přes dvě místa, nevím začínám mít pocit, že lidi si vsugerovali myšlenku: čím větší tím více do města :no:
Avatar - white label
9. 5. 2012 19:54
Re: SUV?
Žádné SUV přece logicky není primárně o "sportování" za volantem, je to "sportovně-užitkové" vozidlo, tedy "sportovní" je jen na poměry užitkových vozidel a to ještě většinou spíš svou image...
[odkaz]
Avatar - Jurrisek
10. 5. 2012 06:01
Re: SUV?
Já to chápu, ale tento nový paskvil bude SUV připomínat jen oplastováním. Jinak užitkový vůz je pro mě ten do kterého naložíte alespoň bágle na víkend na chatě a většího psa a to s pitigem ani s upem není moc reálná myšlenka, jedině byste měl čivavu a narval ji do přihrádky :-)
Avatar - nalimer
9. 5. 2012 11:20
pár info
VW crossUP! bude, ale nebude mať pohon 4x4. Klasický VW cross (vyvýšený podvozok, oplastovanie navôkol).
SUV od Polo malo pôvodne vzísť zo spolupráce so Suzuki (nástupca SX4, pôvodný názov VW Rocktan). Keďže však došlo k "rozvodu", VW vyvýja technologickú časť odznova. Na trh príde koncombudúceho roka, keď príde aj k FL Polo. (Fiat pre zmenu si vyvýja nástupcu Sedici ako Fiat 500X, tiež príde na trh na koniec budúceho roka).
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2012 13:54
Smyslem malého SUV
je dát sockám pocit vyrovnání se těm, co mají na SUV velké. Nemám na velkkou masírku, tak mám aspoň malou, hlavně že mám taky SUV. Jenže i ty socky jsou za ten pocit náležitě oškubány. A dobře jim tak.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
9. 5. 2012 17:01
Re: Smyslem malého SUV
Tí čo nemajú na veľké SUV, nech si radšej auto ani nekupujú, lebo sú to obyčajní žobráci... Ty musíš byť dobre obmedzený. :no:
9. 5. 2012 17:24
Re: Smyslem malého SUV
Někdo si holt nedokáže představit, k čemu všemu auto slouží, na co se dá použít a jak různorodé jsou tyhle potřeby. Svůj smysl má jak malé SUV (kolik lidí jezdí SX4 od Suzuki a rozhodně smysluplné auto to je, vždycky mně fascinoval další malinkatej džíp od Suzuku, pro změnu Jimmy (nebo sand Jimny?) a jsou to rozumná auta za rozumnou cenu s velkou mírou využitelnosti. Některá auta jsou masírka, nebo je tak jejich majitelé berou, ale řada zrovna těch SUV a MPV jsou auta vysloveně uživatelsky příjemná a halvně potřebná. I ty SUVčka s náhonem jenom na předek - kamarád, co je prodává, konstatoval, že předokolky si kupujou starší lidi nebo mámy s děckama (mluvil výhradně o Yeti, ale třeba pro Sportage platí to samé...) už jenom kvůli pohodlnějšímu a vyššímu posazu a snažšímu nastupování. Kdo usazuje dítě do sedačky a si ví, o čem mluvím....

JInak, na jedné straně neustále vykládat, že co je drahé je špatné a zbytečné je stejně ubohoučké, jako pošklebovat se někomu, že nemá na velké SUVčko, tak si koupí třeba Dustera. Většinou ti posměváčci a "rádci" tohodle typu bývají sami největší švorcáci.....i když si myslí, že mají "cuoresportivo". Nemám rad FIAT a spol. , ale nikdy bych se nepoškleboval někomu, že si ho koupil ani bych mu nenadával do idiotů.

A výraz socka beru pouze jako slang pro hromadnou dopravu, protože jsme rád, když mohu jet "sockou" a ne strávit dneska kolikrát dvojnásobek času v zácpě za volantem auta.
9. 5. 2012 17:54
Re: Smyslem malého SUV
njn Alfa nic takovýho nedělá a dělat nebude, tak to pro něj nemá smysl >:D

Já naopak smysl vidím, zejména pak u Pola. Pokud tedy dostane pohon 4x4, aby mělo nějakou výhodu oproti standardnímu modelu :yes: Ideální konkurent pro SX4, které považuji za velmi dobrý počin (až na velikost kufru):yes:

Up je jen designová záležitost, tak se pohon všech kol nemá šaci dostat ;-)
Avatar - pumpkin
9. 5. 2012 18:21
Re: Smyslem malého SUV
:yes:
a je to teda Jimny ;-)
Avatar - PeterLuk
9. 5. 2012 19:18
Re: Smyslem malého SUV
Mne sa z tejto novej triedy malých SUV/crossoverov (SX4, Mokka, Yeti, 2008...)
najviac páči asi nový Ford EcoSport. S tým rezervným kolesom na zadku, veľkou svetlou výškou a velkou tlamou vyzerá výborne. :yes: :-)

ALe ani Jimmny nevyzerá zle. Posledný malý Jeep, pozeral som si ho a na to, že sa vyrába 14 rokov veru nevyzerá zle. :yes: ;-)
10. 5. 2012 06:42
Re: Smyslem malého SUV
Jimny je pravý offroad, takže žádný problém. Duster, už kvůli ceně, si taky na nic nehraje, dovedu si ho představit jako jako víceméně užitkové vozidlo na samotě, a pravděpodobně nikdo si ho nikdo nekoupí jako masírku. A to SX4/Sedici je spíše hatchback s 4x4.
Ale ty ostatní jakoby navoněné, příkladem Sportage, Q3, a další, to jsou právě ty, co si na něco hrají, a pokouší se vyrovnat těm obludám Q7, atp. Hodně často navíc s předním pohonem, takže jsou nesmyslem do města.