Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Polo: GTI za 522.000,-Kč, CrossPolo od 436.400,-Kč

V červnovém ceníku Volkswagenu se v tichosti objevil nový rychlý model Polo GTI, ale také v sousedním Německu populární verze CrossPolo.
Zpět na článek
13. 7. 2006 17:01
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2006 17:12
neregistrovaný "dCi"
13. 7. 2006 17:23
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 17:42
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 18:08
neregistrovaný "Vitek"
13. 7. 2006 20:51
neregistrovaný "Jarda"
14. 7. 2006 09:11
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 21:40
neregistrovaný "GTR"
13. 7. 2006 17:21
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 17:47
neregistrovaný "dCi"
13. 7. 2006 18:01
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 18:06
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 7. 2006 18:13
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 19:59
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 21:13
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 21:55
14. 7. 2006 15:48
neregistrovaný "Johny.Rico"
14. 7. 2006 21:50
neregistrovaný "GTR"
15. 7. 2006 08:15
neregistrovaný "Coulin"
13. 7. 2006 19:38
neregistrovaný "Dzosua"
13. 7. 2006 20:00
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 21:24
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 21:41
neregistrovaný "don Pedro"
15. 7. 2006 13:03
neregistrovaný "Michal"
16. 7. 2006 23:43
neregistrovaný "Michal"
13. 7. 2006 17:28
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 17:54
neregistrovaný "Zase já"
13. 7. 2006 18:04
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 18:21
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 18:28
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 19:20
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 20:01
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 21:58
13. 7. 2006 20:50
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 21:01
neregistrovaný "anička"
13. 7. 2006 21:31
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 22:00
13. 7. 2006 23:39
neregistrovaný "Drsoň"
13. 7. 2006 23:41
neregistrovaný "anička"
14. 7. 2006 00:06
14. 7. 2006 00:36
neregistrovaný "Drsoň"
14. 7. 2006 07:48
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 09:19
neregistrovaný "lavotocivy zavit"
15. 7. 2006 22:55
15. 7. 2006 08:20
neregistrovaný "Coulin"
16. 7. 2006 09:23
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2006 23:37
neregistrovaný "Drsoň"
13. 7. 2006 20:46
neregistrovaný "Jarda"
13. 7. 2006 22:08
13. 7. 2006 22:26
neregistrovaný "Alessio"
14. 7. 2006 10:49
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 10:50
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 07:57
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 19:49
neregistrovaný "Jarda"
14. 7. 2006 22:45
16. 7. 2006 19:56
neregistrovaný "Jarda"
14. 7. 2006 10:49
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2006 21:14
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 22:21
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 22:27
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 22:31
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 22:52
neregistrovaný "Abarth"
14. 7. 2006 08:12
neregistrovaný "Dinar"
13. 7. 2006 23:22
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 22:53
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 23:22
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 23:54
neregistrovaný "don Pedro"
14. 7. 2006 00:08
neregistrovaný "Alessio"
14. 7. 2006 00:14
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2006 00:31
neregistrovaný "Alessio"
16. 7. 2006 12:21
neregistrovaný "Umierneny"
16. 7. 2006 15:26
neregistrovaný "don Pedro"
14. 7. 2006 10:53
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 11:23
neregistrovaný "ZZ"
15. 7. 2006 12:15
neregistrovaný "mišo"
14. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "Pierro"
15. 7. 2006 21:22
neregistrovaný "qwert"
17. 7. 2006 08:43
neregistrovaný "Lion"
neregistrovaný "ZZ"
13. 7. 2006 17:01
OT: To je *
[odkaz] :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "dCi"
13. 7. 2006 17:12
Re: OT: To je *
Poslal bych ho do mišelinky tahat pneumatiky, * intelektuálního. :no:
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 17:23
Re: OT: To je *
Je to dokonalej obraz stavu téhle země.
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 17:42
Re: OT: To je *
idiot :no:
neregistrovaný "Vitek"
13. 7. 2006 18:08
Re: OT: To je *
Zážitek dnes dopoledne. Na jižní spojce si začínaj kanci uvědomovat, že není kde měřit a vrací se k původnímu tempu. Výsledek: Slalomklacky jedou 80-90 ( dle Šimonovského bulharské konstanty ) a mezi nimy kličkuje jak raněný čuně cosi dvakrát rychleji. Tomu říkám legislativní úspěch !!!
neregistrovaný "Jarda"
13. 7. 2006 20:51
Re: OT: To je *
* je slaby slovo :no: :no: A to chce ten hovad jeste onen zakon pritvrdit :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 09:11
Re: OT: To je *
Jo, přitvrdit... Přitvrdil bych mu ranní modlitby, flanďákovi 8-s Měl by se začít kurtovat i na kole a až se půjde proběhnout, tak na * dát mlhovku, vážený pan dopravní inženýr :no:
neregistrovaný "GTR"
14. 7. 2006 21:40
Re: OT: To je *
JSME V RUKOU ŠÍLENCŮ !!!!!!
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 17:21
POLO GTI
Ničeho se neboj. Nekouše. Jen tě parádně povozí. POLO... Etalon karoserií v malých vozech. Nejdotaženější boční linie skel i zádi... Všechno pomine... POLO zůstane. Motor znáš z Octavie... 150 koní... až ti budou vnucovat myšlénku, že je na předek moc tupej... hoď to za hlavu. Nejsi Loeb... ale v POLO GTI můžeš bejt král okresu... za 522 tyček. Výborná cena. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "dCi"
13. 7. 2006 17:47
Re: POLO GTI
Pěkně prosím, nikdy, nikdy, ale opravdu již NIKDY nedávej dohromady jména Loeb a Volkswagen. Ten první si to skutečně nezaslouží. Tak pro příště... :-!
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 18:01
Re: POLO GTI
Pokud se ti podepsal na pupek nesmývatelným fixem... chápu... citovej vztah... teda ale... jak to mám napsat... když chci nějak skloubit nejlepšího jezdce s nejlepším mini hothatchem? :-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 7. 2006 18:06
Re: POLO GTI
Oh sorry, ale nejlepší mini hothatch? Nej.mini HH je MINI JCW. GTI GTI, už konečně začni se sebou něco dělat sakra >:D
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 18:13
Re: POLO GTI
:-) Kde paříš ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 19:59
Re: POLO GTI
Tady někdo opomíjí Clio Sport:yes:-! A Fiestu ST :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 21:13
Re: POLO GTI
A co až (jestli) vyjede Velký Puntik Abhart made in Fiat, to bude teprv mazec (snad se dočkáme)
13. 7. 2006 21:55
Re: POLO GTI
Jo,jo... tedy hlavně to Clio... velkej koník. :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
14. 7. 2006 15:48
Re: POLO GTI
Ty *vidíš, úplně jsem to vypustil z bedny...Omluva Cliošovi.
neregistrovaný "GTR"
14. 7. 2006 21:50
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
okupace mladé boleslavi zůstává,vyměnil se jen bachař.rusové taky zadusili škodu 1500 střední třídy. :-( takže fabia nedostala 20v turbo a vlastní miláček vw jo.
neregistrovaný "Coulin"
15. 7. 2006 08:15
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
Loeb- No.1 VW- :no: :no: :no: Přidávám se k Tobě Dci :-!
neregistrovaný "Dzosua"
13. 7. 2006 19:38
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
tak to vubec, polo GTI je kritizovano ve vsech svetovych casopisech, (EVO...) asi si jedinej kdo si mysli ze je to top, on to top totiz neni ani kdyby si se k Wolfsburgu tyden modlil. marketingova zumpo :-! :no:
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 20:00
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
No, je pravda že ho všechny světové časáky kritizujou! :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 21:24
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
Tak to mně chlape vysvětli, ty jako odborník na FauVé: proč když vidím Polo nejřív zepředu a pak z boku, tak mi potom něco na tu délku chybí (a podobný pocit mám i u LvaPežota 206/7). A je zajímávé gdyž to auto vidím v obráceném pořadí, tudíž nejdřív bok a pak předek, tak mi vepředu nic nepřebývá, což by tedy dle výše zmíněné "logiky" a zákona zachování hmoty tedy mělo (a u LvaPežota čeče jo, tam mi pak na tom předku něco jakoby přebejvá), zadní partije anóbrž prdélka se Polu dle mého soudu povedly, tam mi nechybí a ani nepřebejvá nic. Tož tak.
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 21:41
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
Noch einmal (po druhém shlédnutí fotografií). Oražová je teď v kursu, začal s ní FFST (tam mi to trochen trvalo než jsem se s ní srovnal, ale zvyk jsem si a dobrý), pak jsem ji tady ještě na nějaým autě viděl taky, acurat si nemohu vzpomenout na kerym, vim jen že to bylo pro mne vzhledem k té značce docela překvapivé, ale pjekné (kua ta skloréza), no a na CrossPolu ta barva vypadá velice hezky. A obrázek interiéru, tudíž kombinace schwartz und orange, tož ta se mi líbí hodně - řek bych že nejheščí interiér FauVé současnosti, a až je ten passaťackej taky hodně povedenej (až bych řek že v jeho passátním případe design interiéru předčí design exteriéru). Co mně ale na FauVé potažmo koncernu ser. pardon vadí, je slučování designu přední masky. Relativně nejmíň u Seatu, více potom u Audi, nejvíce pak u FauVé. Tož tak.
13. 7. 2006 21:57
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
:yes:
neregistrovaný "Michal"
15. 7. 2006 13:03
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
Servus GTI - v zásadě s Tebou stran Pola GTI souhlasím (Loeb je diskutabilní:-), víš, co mě ale točí ? Že VW je schopno dát u auta přes půl milionu v základu manuální klimu za příplatek (tučných 30 tis.), o automatické nemluvě (41 tis.) Vše ostatní bych skousnul, i stokrát použitý motor (na druhou stranu celkem povedený, tak proč ne), ale tohle těžko. Každý Korejec za 400 má klimu, teď v horkých dnech to bylo speciálně vidět - kolik novějších (i malých) aut mělo při 33 stupních venku pečlivě zavřená všechna okna, samotného mě to překvapilo (všichni ti Getzové, Accenti, nemluvě třeba o Corolle apod.) Proč top verze pro VW celkem zásadního modelu nemá manuální klimatizaci v základu, nebo aspoň za symbolických 5 tis... ?
15. 7. 2006 22:50
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
Asi proto, že ne každej žádá klimu... Polo není tak prosklené, aby klima byla nezbytnou podmínkou provozu. Ono, kolikrát je lehce pootevřená střecha příjemnější, než ofukování suchým vzduchem z klimačky. U vozů s větší plochou skeel je to jasné... tam bys nepřežil. No, ti korejci... ti by ti tam dali i krb... aby tě ulovili... to je jasné. Otázka je, kolik tam stojí hodina práce dělníka... a kolik v Německu... Prostě... Evropská auta jsou trochu dražší... ovšem o hodně (stále) lepší.
neregistrovaný "Michal"
16. 7. 2006 23:43
Re: tak do fabie to nešlo ale do pola jo?
>:D >:D Nebyl jsem na mailu, sorry za pozdní odpověď... Něco na tom je, Polo skutečně není prosklené, nicméně když je venku 34 apod. je jakýkoli vzduch teplý, střechou, oknem i dveřma ... :-) Sám mám radši přirozený vzduch, nikoli suchou klimu, ale někdy se fakt nedá. Na druhou stranu - kolikrát je do roka v Německu 34 stupňů ... V Itálii nebo Španělsku to VW možná v sérii dává... S Korejcema no comment, samo, že Evropa je lepší (i když dražší), dej Bůh, ať to ještě chvíli vydrží (to lepší:-) Známý si nádherně zrestauroval Renaulta 8, byl jsem se s ním projet - uááááá... >:D úúúúúúžasný, vůbec nemusím Francouze, i když na Clio Sport nebo Mégane F1 by mě asi neukecávali dlouho - ale tohle bylo pošušňáníčko >:D Stará dobrá Evropa z doby, kdy ještě Lopéz neredukoval náklady tak drsně, jak to dělá dnes...:-) Maj sa, M.
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 17:28
CROSSPOLO
Až se na něho podíváš zepředu... neomdli... ano, ta krása pochází od VW... žes to dosud nevnímal? Rychle to naprav. Překrásný auto do městský džungle. Panebože... VW bude vyrábět auta pro mladý bejčky... tohle tu Punťaři těžko vydejchaj. Ber ho všema deseti. tohle je tep doby. 436 tisíc... to je opravdu nízká cena. :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Zase já"
13. 7. 2006 17:54
Re: CROSSPOLO
Už to mám! Tobě se do hlavy musela vykálet půlka zaměstnanců VW, jinak to není možný. Každopádně je s tím třeba něco dělat, léčení, nebo tak něco, kazíš nehorázným způsobem diskuze a ještě k tomu máš špatnej vkus >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 18:04
Re: CROSSPOLO
Pěknej nick ;-) Hele, co to takhle zklusit o CROSSPOLU... nekazil bys diskuzi příspěvkem, kterej sotva někoho může zajímat, viď... no a třeba bychom se i dozvěděli, jestli máš čím přemýšlet >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 18:21
Re: CROSSPOLO
Crosspolo je šunka. Stačí? >:D
neregistrovaný "GTI"
13. 7. 2006 18:28
Re: CROSSPOLO
Ne. >:-[] Alessio...CrossPolo je auto pro dvacetiletýho kluka do města. Přímou konkurenci nemá... Snad Ford Fusion. Vizuálně působí velmi mladistvě, živě... a jen o to šlo.
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 19:20
Re: CROSSPOLO
ale já ti to neberu. je trochu drahé, pro mě designově nezajímavé...ale chápu, že se ti může líbit a tak ti tvůj názor nevyvracím (prosím zapamatuj si tuhle frázi) :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Charger"
13. 7. 2006 20:01
Re: CROSSPOLO
:yes:
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 20:50
Re: CROSSPOLO
Nevím který "dvacetiletý kluk do města" (resp. jeho rodiče) vysolí 436 za auto který sice zvenku vypadá opravdu moc moc hezky (aspoň podle fotek) ale pod kapotou předou tři válce a výbava je typicky německy skromná :-) Nemám nic proti tomu motoru, nedávno jsem s ním shodou okolností v Polu jel a kolem 5000ot. má docela slušný projev (i když spotřeba tam bude asi na úrovni šestiválce). Ale buď ho do toho auta neměli dávat nebo za cenu kolem 350.
neregistrovaný "anička"
13. 7. 2006 21:01
Re: CROSSPOLO
mě by zajímalo kolik těch 20-ti letejch kluků, co maj půl mega na auto u nás je...
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 21:31
Re: CROSSPOLO
No co asi píšu že? ;-) Kdo na to má, má Mini Coopera. A kdo ne tak stodvácu
13. 7. 2006 22:00
Re: CROSSPOLO
jakejch půl mega - vezmeš ho na leasing, ne? 150 akontace a pak ho tři roky budeš splácet...
neregistrovaný "Drsoň"
13. 7. 2006 23:39
Re: CROSSPOLO
Opravdu dost zoufalý pokus o obhajobu... 8-s
neregistrovaný "anička"
13. 7. 2006 23:41
Re: CROSSPOLO
ve dvaceti dost lidí ještě studuje... a vydělává si na brigádách, ale úplně jiný částky než si ty představuješ :-(
14. 7. 2006 00:06
Re: CROSSPOLO
Študák nemůže samozřejmě koupit auto za půl mega... teda pokud od 17ti nespolupracuje s nějakým SW podnikem a nedělá jim tam nějaké ty programy, ne? Jinak kliuk od 18ti (dnes už nemusí na vojnu) může od těch 18ti makat jako šroub. Možná, že ten půl mega za dva roky není nereálný cíl... Co myslíš?
neregistrovaný "Drsoň"
14. 7. 2006 00:36
Re: CROSSPOLO
Osobní zkušenost? >:-[]
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 07:48
Re: CROSSPOLO
CrossPolo bylo primárně určeno pro svou domovinu a ostatní západoevropské země, kde se velmi slušně prodává a jeho kupci jsou hlavně v kategorii 20-30 let a pozor ze 70% ženy. V Německu ta cena prostě odpovídá i příjmům mladých lidí, to že u nás na něj dvacetiletí nemají, byl také důvod proč se tu neprodával ač exituje téměř dva roky. Teď se v marketingu VW ČR snaží o podporu pomalu už strárnoucího pola proti silným nováčkům (Clio, 206, GP) a každé modelové oživení se hodí, proto CrossPolo i v ČR. Jen pro pořádek, tu oranžovou mělo CrossPolo dávno před focusem ST.
neregistrovaný "lavotocivy zavit"
14. 7. 2006 09:19
Re: CROSSPOLO
HMM pochop dnes uz je pracovny trh na gay-porno presyteny...uz to nieje co to byvalo za tvojich cias >:-[] k autu: zvonku celkom pekne a chic...vybava, cena , image a vyraz pre mladeho cloveka 0 bodov , radsej to Mini..
15. 7. 2006 22:55
Re: CROSSPOLO
No no, ty popíráš možnost, aby mladý člověk vydělal kvalitní prací kvalitní peníze. S tím tedy souhlasit nemohu. Pokud má mladej člověk něco v hlavě, a práce kolem SW je prioritně prací mladejch... pak mu to může hodit pěkné peníze. Četl jsem kdesi o nějakém mladíkovi, co si založil nějaký internetový obchod (žádné porno) a velmi prosperuje. Chce to jen něco umět a dokázat to umění prodat...
neregistrovaný "Coulin"
15. 7. 2006 08:20
Re: CROSSPOLO
GTI co panda,Suzuki atd? Jsi zase mimo realitku. vyndej už tu ruku z nočníku s dvojitým véčkem a chovej se jako dospělej... 8-s
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 09:23
Re: CROSSPOLO
"nekazil bys diskuzi příspěvkem, kterej sotva někoho může zajímat, viď" Ty si laskavě zapamatuj tuto tvou frázi, až zase budeš zakládat sobě podobný sr@čky na adresu jiných diskutérů. :no:
neregistrovaný "Drsoň"
13. 7. 2006 23:37
Re: CROSSPOLO
Ve srovnání s třeba Pandou vypadá Crosspolo jako trapný počint designera amatéra... co se to proboha pánové z VW poslední roky snaží dokázat? Image značky zachrání mnoho, ale nelze na ní spoléhat věčně... :-!
neregistrovaný "Jarda"
13. 7. 2006 20:46
Docela slusna
degradace. Kdyz se vyslovi ta tri sluvka GTI, tak drtivy vetsine se vybavi klasika v podobe Golfu. Sice je generaci od generace civilizovanejsi, ale to je v dnesni dobe nutnost. Je to dan bezpecnosti, ekologii a ja nevim cemu vsemu jeste. Takze dat ta tri pismenka na tuhle mestskou kozenku, je docela slusna degradace. :no: Kdyz uz se nekdo chlubi tim, ze ma doma VW GTI, tak by melo byt jasny, ze ma doma neco mimoradnyho. Takhle bude muset doplnovat, jestli je to ten ci onen model. A nedejboze aby ho u VW obstastnili ropakem se stejnym nazvem.
btw. pokud se vetsine vybavi pod pojmem GTI vybavi dlouholeta klasika s nazvem Golf, pak zde pritomnym se zcela jiste vybavi ......... skatulkar >:D
Rozbalit vlákno
9
13. 7. 2006 22:08
Re: Docela slusna
Kdybys do toho trochu dělal (a teď na tebe pěju velkou chválu - to je tvůj první věcnej příspěvek v letošním roce, viď... zatím jsem tu od tebe četl jen větu - správně předsedo...) tak kdybys do toho dělal, věděl bys, že dnešní POLO GTI je větší než první GOLF GTI... vedle toho má VW jaksi historickou přednost na tenhle název... A protože se Renault Modus tváří jako regulerní MPV :-) nebo RAV jako regulerní SUV ;-) není nic divného, že jezdí i POLO GTI... nakonec... nevím jak dlouho děláš, že děláš do aut, ale POLO GTI není žádnou novinkou... P.S. Škatulkář... >:D dokonalé... :yes: :yes: trefné, milé a potřebné. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 22:26
Re: Docela slusna
mám ti najít tvoje reakce, když jsem tě tak poprvé nazval? nebylo to "trefné,milé,potřebné" >:-[] ;-)
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 10:49
Re: Docela slusna
Správně nástěnkáři :yes: >:-[] ;-)
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 10:50
Re: Docela slusna
Špatně otravwo :no: >:-[]
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 07:57
Re: Docela slusna
Co to je za blábol? Polo GTI souč. generace není prvním Polem GTI, označení GTI je u VW používáno pro sportovně laděné modely. Stejně jako Opel měl Corsu i Astru GSi, dnes OPC, Ford má označení ST také v několika třídách atd. Jen s tou degradací máš pravdu, píše sem kdejakej jouda bez obecných znalostí, za to s jasným a vyhraněným názorem na všechno. Ale nic osobního Jardo. :no:
neregistrovaný "Jarda"
14. 7. 2006 19:49
Re: Docela slusna
Jakej blabol ??? Nikde jsem tu nenapsal nic o tom, ze by Polo GTI soucasne generace bylo prvnim Polem GTI. Nechtel jsem to tu psal na plnou hubu, ale nejspis budu muset. Sluvka GTI ve me vyvolavaji nadherny vzpominky na casy minule (tim nemyslim "zlaty komary"). Ale pouze ve spojeni s Golfem. Vsadim se, ze kdyz se stovky lidi zeptas co se jim vybavi pod pojmem GTI, 99 z nich odpovi Golf. Zadny Polo nebo neco jineho, ale Golf. Stara klasika. Jednoducha, poslusna a pro typka, kteremu jeste nezaschl inkoust na ridicaku, nejlepsi volba, kterou mohl mit. Jasne ze vim o Polu GTI, o Oplikach i Fordech a jejich stejnych oznacenich, ale zadny z nich nema ten opojny nadech a zadny z nich netrpi takovou silnou degradaci. Snad jen Ford Escort RS Cosworth, ale tomu zmenili hned celej nazev. Takze jeste jednou: ST muze mit klidne Fiesta ci Focus, GSi Corsa i Astra, ale GTI jen Golf. Aspon pro me. Jinak je to zase dalsi ustupek pojebly marketingovy sile. Nic vic, nic min. Jeste jedna podobnost me napada. Skoda RS. Nebudu stourat v historii, vezmu pouze soucasnost. Takze stavajici OIIRS. Sqele. Jak jizda, tak zpracovani, tak prakticnost. Ale proc pod stejny nazev dali jeste druhou verzi - jeste k tomu ve smradlavy nafte ??? Ma to snad neco spolecnyho s emocema, s radosti z jizdy nebo s motorem vytocenym na 7000 ? Nema :no: Jde jen o prachy a to me na tom stve. Takze doufam, ze jsem to napsal srozumitelnejc nez pred tim. GTI (skatulkar) bude mit nejspis radost, nebot mu chvalim nekoho hodne blizkeho, ale nemuzu jinak. GTI (Golf) mi evokuje jedny z nejkrasnejsich chvil za volantem. Ale bacha ... aby nevznikla mejlka. Stary GTI - kapisto ??? Stavajici GTI (Golf) pro me nijak nevybocuje z hranic dane tridy. Mozna je to dobou, mozna vekem, ale dneska uz koukam jinam. Ze bych dospel ? >:-[] ....PS nadherny vzpominky ovsem zustaly >:D
14. 7. 2006 22:45
Re: Docela slusna
Dost sis to u mně vyžehlil... ;-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
16. 7. 2006 19:56
Re: Docela slusna
Cim ??? Je tam toho vic >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 10:49
Re: Docela slusna
Správně místopředsedo :yes: >:-[] ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 21:14
Lidový vůz naší doby
To že auto za víc než půl mio., nota bene top verze modelové řady, nemá ve standardní výbavě klimatizaci se u německé značky tak nějak dalo čekat (ty potahy taky tipuju na extras). Celkově to babyGTI vypadá pěkně. Poslední facelift Pola mě velmi zklamal ale v téhle podobě to má šťávu. Až se podaří odstranit typické problémy vozuů VW a sice vláčné řízení, měkký podvozek, vysoká kaplička, opravdu hnusný volant a podivná středová konzola tak bych o něm uvažoval :yes:
Rozbalit vlákno
9
13. 7. 2006 22:10
Re: Lidový vůz naší doby
Já když spatřil ta nová světla byl jsem velmi rozčarován... A představ si, čím déle je vídám... najednou mi zcvaklo, ža mu to děsně sedí... když se podíváš na tu smutnou tvář Punta... tak POLO je proti tomu designovej skvost.
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 22:21
Re: Lidový vůz naší doby
Tak nějak jsem to myslel. GTI, dneska jsem viděl naživo EOS, asi pět minut jsem běhal dokola a okukoval. Závěr - jednoznačně nejpovedenější CC současnosti (tzn. i všech dob, samozřejmě nepočítám SLK). Megane má vyloženě násilně předělané tvary, Focus je na tom o trošku líp, Astra ujde, Tigra je hračička. Ale tohle - to je kus :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 22:27
Re: Lidový vůz naší doby
...kus....dopověz to! čeho? >:D
neregistrovaný "Ricardo"
13. 7. 2006 22:31
Re: Lidový vůz naší doby
Alessio ty víš že většinou kopu s tebou, ale ruku na srdce Eos je to nejzdařilejší co mainstream v této kategorii nabízí. Nechovám k němu bezmezný obdiv, výše píšu o Polu GTI " typické problémy vozů VW a sice vláčné řízení, měkký podvozek, vysoká kaplička, opravdu hnusný volant a podivná středová konzola", to platí i pro Eos. I tak je ale můj názor jasný ;-)
neregistrovaný "Abarth"
13. 7. 2006 22:52
Re: Lidový vůz naší doby
Nepřipadá vám, že se VW s tím crossem trošku opičí po Fiatu viz Panda Cross nebo Stilo Uproad :-) Opičí se hned 2x a to v oplastování a ještě v použitých barvách. Jenže u Fiatu mi to připadá roztomilý a hravý, ale todle je trapný :no: :no:
13. 7. 2006 23:15
Re: Lidový vůz naší doby
Prosím tě a v čem spatřuješ tu trapnost? Opičí? To jako se i opičí Opel po Renaultu s CC Astrou? kam na tohle chodíš? Přece snad vidíš, že VW nabídl aktuální oplastování na POLU. Nic jiného v tom nehledej...
neregistrovaný "Dinar"
14. 7. 2006 08:12
Re: Lidový vůz naší doby
S tím o***ním opatrně. CrossPolo tu bylo dříve, resp. více než dva roky se prodávalo POLO FUN, což bylo podobně oplastované Polo před faceliftem, a to včetně té oranžové barvy. Po faceliftu jen nazvali oplastované Polo CrossPolem, takže by se dalo spíše říct, že úspěšný koncept (tj. olepit auto plasty a máme další model) použil Fiat po vzoru VW.
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 23:22
Re: Lidový vůz naší doby
ale jo, je jsem to chtěl slyšet celé :-) . Eos je svěží vítr...
13. 7. 2006 23:16
Re: Lidový vůz naší doby
Máme na EOS shodnej pohled :yes: :yes: je to štika.
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 22:53
Calibrózní OT
Hernajz není tohle OT o Dodge Caliber kam dát. Pod Škodu se nehodí, pod Porsche už vůbec ne, tak sand zde (když juž je tem motor pučenej z Koncernu). Po představení ihned test, tož jsme ani dlúho čekat nemuseli. Možná tohle auto může někomu spíše připomínat malej tank (tedy bez laufu), mně se fšak anebo právě proto líbí. Vyzařuje z něj taková solidní robusnost, která jakoby říkala: klidně se mnou jeď kam chceš, kdy chceš a jak chceš, dycky se mnou dojedeš. Je to jen dojem z fotografií, tak doufám že mne milé Dodge Caliber live nezklameš. Tož tak.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Alessio"
13. 7. 2006 23:22
Re: Calibrózní OT
pedro...ty nám ho nějak pořád cpeš...copak,copak? Kupuješ auto? :-)
neregistrovaný "don Pedro"
13. 7. 2006 23:54
Re: Calibrózní OT
Já že ho cpu? Včera představovačka, dneska testík, gdyž tak jedině spolu ruku v ruce s redakcí. Ečše tu chybí článek pod nímž by mohla býti diskuse. Auto nekupuji (zatím), a až budu tak to bude nižší střední, neb větší velikost mi netřeba (tedy pokud nevyhraju první cenu ve sportce či jinak výrazně a nečekaně nezbohatnu, abych moh kupovat věci jenž nepotřebuju). A ano Dodge Caliber by byl pro mne jedním z kandidátů. Jen tak pro ilustraci, z toho co je fčíl na trhu, by další kandidáti byli: Ford Focus, Seat Leon, Mazda 3 (byť ta je trochen diskutabilní - přece jen je na trhu juž nějaký ten pátek, a navíc se u ní neumim rozhodnout zda-li hatch nebo sedan - hatch je praktičtější, sedan je zas nejpovedenější ze sedanů nižší střední). Tož tak.
neregistrovaný "Alessio"
14. 7. 2006 00:08
Re: Calibrózní OT
ok,ok...jen že se kolem něho tady pořád motáš - kolik jsi v něm najel? Docela mě zajímá tvůj názor na interiér, motory a cenu
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2006 00:14
Re: Calibrózní OT
Cituji sám sebe: "Je to jen dojem z fotografií, tak doufám že mne milé Dodge Caliber live nezklameš." Tudíž najeto nula nula nic, ale to se časem spraví, a pak to tady napíšu.
neregistrovaný "Alessio"
14. 7. 2006 00:31
Re: Calibrózní OT
ok, to sem asi přehlíd...já tě totiž vůbec nečtu... >:D (kecám) ;-)
neregistrovaný "Umierneny"
16. 7. 2006 12:21
Re: Calibrózní OT
Vysvetli prosim v com je Mazda 3 hatchback praktickejsi oproti sedanu. Sedan ma podpriemernych 419 litrov batozinu, ale hatchback ma uplne ZUFALYCH 300 litrov! Oba su velmi podpriemerne, napr. Focus sedan ma 490 l a hatch 350, ale co je pre Teba kriteriom praktickosti?
neregistrovaný "don Pedro"
16. 7. 2006 15:26
Re: Calibrózní OT
V (relativně) starém Opelu Kadett jsem při svém stěhování odvozil téměře vše. Jen na ty největší kósky byla jedna fůra Aviou (a to ani ne plná). No a to samé bych teď ve svém současném sedanu (byť o třídu větším) stejným způsobem neodvozil ani náhodou. U hatche prostě sklopíš zadní sedadla a máš "minináklaďáček", u sedanu můžeš sklopit co chceš, na stejné rozměry se nedostaneš. Ináč na běžné ježdění až tak velký kufr nepotřebuju, dovolené řeším by fly. Tož tak.
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 10:53
Re: Calibrózní OT
Minulý týden jsem ho oblezl z venku. Asi jsem měl z fotek velká očekávání. Naživo mě zklamal. Byl žlutý, to mu asi taky nepomohlo. Černé hnusné plasty podél střechy, stejně jako na zrcátkách. Jak v 90. letech. Vnitřek žádnej zázrak, ale jak říkám, uvnitř jsem nebyl. Je to na dnešní dobu nezvykle hranatý. Na druhou stranu jsem čekal, že to nebude tak velký. Je to pořádnej "drobek" :-)
neregistrovaný "ZZ"
14. 7. 2006 11:23
Re: Calibrózní OT
Tak koukám, že jsem oblejzal toho samého, co je v testu. Měl i ten nápis na zadním okně.
neregistrovaný "mišo"
15. 7. 2006 12:15
Re: Calibrózní OT
mne sa tiez paci. aj ked trosku klame telom, lebo v takom "tanku" by malokto cakal 2,0 tdi >:-[] ale vyzor na jednicku. interier trochu slabsi, ale tak predsalen, dajme znacke DODGE cas, je to prvy model pre Europu...
neregistrovaný "Pierro"
14. 7. 2006 12:09
bez titulku
Jak polo GTI, tak i tzv. CrossPolo jsou předražený auta s minimální šancí na odbyt v naší české kotlině. GTíček se asi pár prodá, nicméně ten pseudo kros (byť hezký) zůstane asi jen zpestřením modelové řady Polo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qwert"
15. 7. 2006 21:22
"cold-hatch"
Tak s timhle radoby hot-hatchem udela tak diru do sveta maximalne tak nagelovanej blbecek pred diskotekou,kterymu ho koupi jeho zbohatlej tatik....opet predrazena splacanina ze starejch koncernovejch dilu.Pokud chces hot-hatche na svezeni,ve kterym se budes bavit a smat od ucha k uchu poohlidni se radsi nekde jinde...Fiesta ST, Clio RS, Mini Cooper....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lion"
17. 7. 2006 08:43
HA HA HA nahovinko
Dnes uz je to stejne fuk TAKOVY !! vykon je k * parkrat vas zmeri a budete jezdit jak beranci!!!! VIVA BODA SYSTEM >:-[] :*)
Rozbalit vlákno
0