Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Polo R WRC Street dorazí s 2,0 TSI (220 k)

Vrcholná verze Pola byla odhalena u příležitosti představení továrního týmu Volkswagenu pro WRC.
Zpět na článek
10. 12. 2012 08:29
10. 12. 2012 18:53
10. 12. 2012 08:48
10. 12. 2012 11:46
10. 12. 2012 17:11
10. 12. 2012 09:25
10. 12. 2012 09:32
10. 12. 2012 11:07
10. 12. 2012 14:59
10. 12. 2012 17:26
10. 12. 2012 17:26
10. 12. 2012 13:30
10. 12. 2012 16:10
10. 12. 2012 17:35
10. 12. 2012 18:42
10. 12. 2012 19:38
11. 12. 2012 08:43
10. 12. 2012 17:26
10. 12. 2012 17:46
10. 12. 2012 19:35
10. 12. 2012 21:30
11. 12. 2012 16:52
10. 12. 2012 08:29
Brzdy
16" kotuce = 406 mm >:-[]
Opravte si to prosim na 16" brzdovy system...
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2012 08:46
6 st. manuál
To byla masírka, že se do gti/cupry/rs nevejde manuál s 1.4 twincharger a najednou tu mame 2.0 TSI s manualem. Že by ten dvoulitr ušetřil tolik místa >:D
každopádně za manuál :yes: :yes: :yes: Když už tak u takového auta má být aspoň na výběr....
Rozbalit vlákno
3
10. 12. 2012 11:17
Re: 6 st. manuál
napadlo mě to samý. Čili mi z toho vychází, že je to ze strany VW jen hloupá lež. Každopádně tohle je fakt pecka a dokonce to ani nedehonestovali automatickou špajzkou. V tomhle případě

BRAWO VW :yes:
Avatar - cerrbion
10. 12. 2012 11:38
Re: 6 st. manuál
ač VW až na vyjímky nemusim, tak v tomhle bych se svezl. A přesně jsem si vzpoměl na ty kecy, že tam manuál a větší motor nejde >:D
10. 12. 2012 18:53
Re: 6 st. manuál
spíš to tak vypadá, že potřebovali udat 7st DSG. K 1.2TSI ho asi lidi nekupují >:-[]
10. 12. 2012 08:48
Ideál...
...do města >:-[] Pěkně přiostřená raketa, akorát na koho je cílená? asi opravdu jako WRC, tzn na okresky, ve městě se bude nudit a na dálnici je to letící krabka od sirek, tam bych se moc necítil zase já.

A ta cena, no je to limitovaná stylovka, ale bral BYCH ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 12. 2012 09:01
street WRC..
První reakce? Málem jsem umřel... smíchem... Street WRC, moc hezký název pro obyčejné Polo, ale mnohé majitele jistě potěší a přidá na váze jejich argumentů, že "von je to vlastně ten soutěžák, akorát bez rámu, že jo... Fakt masáž hele, Impreza nemá šanci.. hlavně to má ten diferák vpředu, elektronickej, ty starý mechaniky už jsou strašně pomalý a překonaný.."
Těším se, až v roce 2015 nebo 16 příjde třeba VW Up Street Formula 1 >:D

Jinak, kola mi příjdou až srandovně velká a evokují ve mne bryčku... nebo Escalade z klipu začínajícího hopera...

No a ta cena... no, tak jistě, je to limitka, nemám obavu o to, že by se to neprodalo... je třeba myslet na to že to je WRC, street WRC! Za 850 tyček... kauf jak sviňa když to obyčejné WRC stojí cirka 20 mega :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Starfighter
10. 12. 2012 09:49
Re: street WRC..
Za prvé, edici WRC měl i "obyčejný" Focus ST, tak nevím, co je k smíchu? Stejně tak, jako když Prodrive chystal (projekt byl nakonec ukončen) WRC edici Mini Countryman. A 2500 kusů je potřeba k homologování World Rally Car.
Avatar - Nerez
10. 12. 2012 11:46
Re: street WRC..
Polo je podle mě homologováno z obyčejného sériového auta. Tahle edice příjde trochu pozdě, když Polo první závod jede v lednu a to musí být už homologovaný.
Avatar -
10. 12. 2012 17:11
Re: street WRC..
I prd velebnosti. Auto kategorie WRC lze postavit z čehokoli, čeho se vyrobí 25 000 exemlářů. K tomu se pak postaví 20 sad dílů, které nemají s tou masovkou společného nic. Skelet se poskládá ze stejných výlisků, ale na jiné kvalitativní úrovni, provaří se skrz naskrz, postaví se do rámu (nikoli opačně, nosný je ten rám) k němuž se navaří úchyty ramen a stabiláků, zcela jiné hrnce... a pak se vezme jen blok motoru z té masovky, do nějž se naskládá jiná klika, jiná olejová pumpa, jiné písty, ojnice, jiná - otočená hlava válců s jinými ventily a vačkami, úplně jiný motormanagement, atd.
Společné tedy ta auta mají světla, čelní sklo, střechu a zadní lampy. Tedy kromě loga.
Základem vozů WRC je ale trakce, takže zkoušet označit jako WRC auto s jedním poháněným kolem je opravdu fatální ostuda. nevím, jaká bude karoserie, ale pokud to bude ta žvejkačka ala Polo GTI, tak potěš prase.
Zkrátka typický Volkswagen: eliminace podstatného (páč to není vidět) a dominující nepodstatné (vzhled, název). Za 850 000 Kč to papírově vypadá jako velmi špatný obchod pro zákazníka (Lancer Evo IX stojí 990 000 Kč!!!). Kdyby něco takového přinesl VW třeba v 90. letech min, století, byl by terčem posměchu (tehdy se prodávala auta jako Celica GT-Four, Escort Coswoth, 323 GT-R/GT-X, Delta Integrale, atd.).
Avatar - Tomas_2002
10. 12. 2012 09:25
R vs. GTi
Vzhledem k tomu, že to není 4x4 mi ten finanční rozdíl 400.000,- Kč oproti Polo GTi přijde neopodstatněný. To si raději koupím GTi s perfektním Twinchargerem a automatickou převodovkou. Je to sice s tím automatem a malou světlový výškou jako motokára, ale 450.000,- Kč se ještě dá obhájit.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - SCHROJF
10. 12. 2012 09:32
Re: R vs. GTi
Cena je trosku vysoka,ale vyzera pekne,teda az na tu antenu z Oct. RS II,tiez by som asi volil Gticko ;-)
10. 12. 2012 11:00
Re: R vs. GTi
Asi tak.... polo neni auto, u kterýho by jsi při jízdě olizoval omezovač, takže za mě (pokud člověk musí mít wrc vzhled) koupit GTi a polepy .... 400k utratim radči za jiný blbosti, než tohle.... Nemluvě o tom, že prostě 3d hatch NE!

Když chci nepraktické auto, koupím si kupé, když mám hatch, chci 5 dveří...
Avatar - Tomas_2002
10. 12. 2012 11:07
Re: R vs. GTi
Tak tak. Má to je 3 dveře, manuál a 2.0 TSI. To bych opravdu raději 5 dveří, automat a twincharger. Podle mě by to "R" mělo být levější než GTi :-)
10. 12. 2012 14:07
Re: R vs. GTi
osobně jsem ohledně motoru zastáncem jednoduchosti.... čim jednodušší, tím větší spolehlivost.... hlavní je tady ale ten fakt, že polo neni okruhové auto a na denní ježdění je automat mnohem mnohem lepší ...
Avatar - JDM
10. 12. 2012 14:59
Re: R vs. GTi
tady jde o to že to má být oslava VW a pola WRC jde jen o vzhled a fandovství akorád nevím kolik takovej VW má rally fandů :-) ale ta cena je fakt přehnaná
Avatar -
10. 12. 2012 17:26
Re: R vs. GTi
No, zatím nula, protože fandové VW si zatím vždy vystačili právě jen s těmi samolepkami, křídly a optickými nesmysly. Na techniku kašlali, protože není vidět.
Ale když ona Škoda prostě vypiplala tak dobře tu Fabii S2000, že by byl hřích, kdyby si na tom VW nepřihřál polívčičku.
Je ale pravda, že VW už vlastně jednu Rally ve WRC vyhrál. Byla to v roce 1987 Ivory Coast Rally. A Audi dokonce udalo směr celému dnešnímu světu rallye, když s modelem Quattro slavili titul mistra světa celkem dvakrát: poprvé v roce 1982, podruhé v roce 1984.
Avatar -
10. 12. 2012 17:26
Re: R vs. GTi
No, zatím nula, protože fandové VW si zatím vždy vystačili právě jen s těmi samolepkami, křídly a optickými nesmysly. Na techniku kašlali, protože není vidět.
Ale když ona Škoda prostě vypiplala tak dobře tu Fabii S2000, že by byl hřích, kdyby si na tom VW nepřihřál polívčičku.
Je ale pravda, že VW už vlastně jednu Rally ve WRC vyhrál. Byla to v roce 1987 Ivory Coast Rally. A Audi dokonce udalo směr celému dnešnímu světu rallye, když s modelem Quattro slavili titul mistra světa celkem dvakrát: poprvé v roce 1982, podruhé v roce 1984.
Avatar - positivemind
10. 12. 2012 10:52
Hezkej ďáblík
Už GTI verze je moc prima, tohle bude ještě zábavnější kafe. Jen je škoda té ceny, ideál by byl o 150 - 200 níž... na druhou stranu je to limitovka. Spekulovalo se, že bude mít 4x4?
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2012 13:30
WRC???
Neříkám, že bych se v tom nechtěl svézt a nějak by mě to zdarma vadilo v garáži, ale nazávat to WRC Street. Jak už tady bylo psané. Ta cena (i na limitnu) je podle mě vysoká.
Motor je :yes: , ale z venku? Nový nárazník a polepy??? Kdyby to bylo aspoň trochu vytažené.
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2012 16:10
Dvojliter?
Hm, zaujímavé je, že Autobild hovorí o 1,6 litrovom motore a naznačuje aj inú cenu... Alebo sa mýlim a nie je to rovnaké auto?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar -
10. 12. 2012 17:35
Re: Dvojliter?
Pozor na to, opravdická WRC jsou skutečně vybavena motorem o zdvihovém objemu max. 1,6 litru, který má ještě navíc restriktor = omezovač nasávaného vzduchu. Pro WRC je to 33 mm, pro národní šampionáty je ale ještě menší.
V blízké budoucnosti by měly být všechny závodní vozy vybaveny těmito "světovými" motory, alespoň podle představ FIA (mezinárodní automobilová federace). Tedy v F1, WRC, cesťáky... to všechno by měly pohánět tyto motory 1.6 s přeplňováním, přímým vstřikem a různými restiktory podle určení.
To, co je zde na obrázku, samozřejmě nemá s Polem WRC společného prakticky nic. Možná světla, střechu, čelní sklo a loga. Takováto paštika by se rozpadla za první zatáčkou.
10. 12. 2012 18:42
Re: Dvojliter?
Zaujimave. Nezda sa vam ale divne, ze ak skutocne Polo WRC ma 1.6 motor, produkcna seria dostane 2.0? Navyse, AutoBild pise, ze to ma byt 1.6tka... A o cene vravia medzi 25-30 tis Euro a vraj blizsie k tym 25... Tak neviem, kto ma mylne info..?
Avatar - Atlis
10. 12. 2012 19:38
Re: Dvojliter?
viacere weby (zahranicne) pisu o dvojlitri. vw nema velkoseriovu 1.6. a audi a1 quattro ma pod maskou ten isty motor, takze asi niet co riesit.
11. 12. 2012 08:43
Re: Dvojliter?
ako je to vlastne s homologaciou takeho auta na wrc v sucastnosti? v minulosti museli byt zhodne aspon nejake konstrukcne celky, ale v sucasnosti velkost motora nie je vobec asi brana do uvahy, ci sa mylim? a homologacne serie uz sa tiez nenosia?
Avatar - Atlis
10. 12. 2012 17:26
Tlusta berta
Takze copak to tady mame...

2.0TSI - :yes:
Brzdy - :yes:
manual - :yes:

hmotnost 1324kg - a ku#$a 8-s :no:
cena - :no:

Neviem kde urobili soundruzi z NDR chybu, ale maly hatch s hmotnostou 1324kg je podla mna docela husty pruser. A s cenovkou 34tis E je to masaker.
Rozbalit vlákno
4
Avatar -
10. 12. 2012 17:46
Re: Tlusta berta
Pro srovnání Lancia Delta HF Integrale 1987-1994: pohotovostní hmotnost 1230-1310 kg (podle evoluce), motor obdobný (2.0 turbo 16v s výkonem kolem 220 koní), manuální pětikvalt (neplatila norma Euro5, takže to mohlo táhnout od spodu), trvalý pohon všech kol se semiaktivním zadním, pasivním středním a volným předním diferenciálem, od 1991 se čtyřpístkovými brzdami Brembo. Cena: 36-55 000 DM podle evoluce a provedení.
MitsubishiLancer Evo IX má 1465 kg, trvalý pohon všech kol se zadním aktivním, předním semiaktivním a středním pasivním diferenciálem s elektronickým řízením, motor obdobný (dvoulitrové turbo s výkonem kolem 280 koní), manuální pětikvalt, čtyřpístková Bremba vepředu, dvoupístky vzadu, cena verze RS1 u Charouze v Žebráku činila ještě nedávno 990 000 Kč (nejsem si jist, zda ještě jsou, ale myslím si, že ano).
A to nehovoříme o tuhosti karoserie, podvozku a dalších achilových patách VW. A pokud bude motormanagement Bosch, tak potěš koště...
Avatar - positivemind
10. 12. 2012 19:15
Re: Tlusta berta
EVO ale takové nemá být hothatch a velikostně je taky někde trošku jinde. Atlis chtěl spíš říct, že na takhle malé auto je 1,3t poměrně hodně, když takové 208GTI by mělo být o 100 - 200 kg níž
Avatar - Atlis
10. 12. 2012 19:35
Re: Tlusta berta
vies, mne tak ani nejde o tak daleke porovnanie ako s lanciou. nova fiesta st 1.6 ecoboost vazi menej ako 1200kg. beruc v uvahu, ze to auto ma v statoch mat 200k (u nas 182k) a vo focusoch je ten motor bezne ladeny na nejakych 205k/320Nm, zda sa, ze vw prestrelil. nehovoriac o tom, ze cena fiesty bude dvojtretinova...
Avatar - JDM
10. 12. 2012 21:30
Re: Tlusta berta
EVO IX si myslím že má manuální šestikvalt , obdobný motor kterej oproti polu má výkon 213kw a 400nm :-) navíc si kardan diferenciály zadní poloosy atd takže tam ta váha bude ale jízdní vlastnosti jsou asi o 100 úrovní jinde ;-) váha pola je fakt průser
11. 12. 2012 16:52
Polo R
Nádhera, nádhera, nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
0