to bude slabe ale inak preco nie dnes je mozne uz vsetko. Aj ked dost nechapem na co je znacke vw taketo akoze vykonne auto v miniautomobiloch... twingo R.S. je aspon zabavne ma pekny kukuc a je divoke a je to taka spravna mala hracka taka motokara na vyblaznenie sa.... ale vw up GT bude urcite tvrda nuda a uz zvonku je to nuda az hrom... ako kazdy nemec..... a ma mpocit ze to bude este aj drahsie ako twingo RS.... uvidime... rozhodne by som maly nadupany trojvalec v tomto sterilnom aute.... vlastne cele auto by som nekupoval... ked uz nieco male sportove sikovne tak bud twingo R.S. alebo o 20cm dlhsi swift sport.... UP nenadchne, motoricky teda urcite nie
kto chce male delo tu ma pekne porovnanie uz spominaneho twingaca so swiftom, vyzivny clanok:
[odkaz]
vsimnite si ceny... UP bude urcite drahsi a neponukne zdaleka tolko sportovosti a imidzu ako twingo RS alebo swift.. kto uz by sa cvhalil trojvalcovym nadupanym Up-om ktory vyzera ako krabica od topanok ze?
Twingo RS nadheera... jasna volba a za tie peniaze asi aj najrozumnejsia :yes: [odkaz]
Je fakt, že tříválec s 81kW je mírné zklamání... takové 1.2TSI by bylo zajímavější, ale možná se do Up ani nevejde. Ne že by 81kW nebyla pro nákupní tašku dostatečná motorizace, nudy bych se nebál... ale Twingo nabízí víc.
S označením GT jsme se ne zase tak dávno mohli setkat u Golfa, měl twincharger 1.4 TSI. Porovnej si to s dobovým GTI s 2.0 TSI. Takže nepředpokládám, že by byl zamýšlen jako obdoba Twinga R.S.
Jak píše MT, GT není u VW to, co GTI, takže TwingoRS nebude úplně přímá konkurence UP!u GT.
MInochodem jsem teď měl obyčejnéjo UP!a půjčeného na dva dny a jízdní vlastnosti a hlavně prostornost na mě udělaly nečekaně pozitivní dojem.
Jízda s Up!em GT by klidně mohla částečně evokovat jízdu s první generací Golfu GTI, a to nejen díky shodnému výkonu 81kW, ale třeba i podobné hmotnosti.
v souvislosti s autem s 81 kW a točivém momentu 163 Nm.
Tohle je parametr litroveho motoru pro cestovni enduro, ani pro sportovni motorku by to nestacilo.
A uz vubec ne pro sportak. At si na to VW nalepi pro me za me blue GTI super emotion limited.
Takovy motor je na dnesni pomery hnuj a brzda provozu, jeste tak na pojizdeni po meste dobre.
Sportak jako auto chce tak 200 koni a vejs v docela male a aerodynamicke kastli, jinak ho predjede kdekterej Tranzit.
Slovo sporťák ve spojení s Up!em GT jsi zde použil jen ty. :-!
Mimochodem, nevím proč by mělo být 81 kW v devětset kilo těžkém (spíše lehkém) autě být nějak málo. Stovku to zvládne hluboko pod 9s, takže o žádnou brzdu rozhodně nepůjde.
Sporťák v nadpisu se netýká Up!u GT.
Golf I GTI s R4 1,6i měl stejný výkon a krouťák dokonce ještě nižší, přítom měl jen o cca 100 kg méně a "sranda" by s ním na okresce určitě ještě i dnes. Na co by bylo Upu! s 900 kg 200 PS a víc?
Zkus se svézt zatím aspoň běžným Up!em (55kW), posuzovat auto jen podle papírového výkonu může být hodně zavádějící.
sranda muze byt i s trabantem, coz z nej nedela zrovna sportovni auto.
Trvam na tom, ze v dnesni dobe by melo mit sportovni auto adekvatni parametry a pokud lecktery VW Transporter umi 0-100 pod 10 sekund a nemusi to byt zrovna nejaka 3.2 FSI ale s odrenyma usima na to postaci krutoprisne ocipeny biturbo 2litr v dehtu, tak "sportovni" auto s nalepkou GT (neni to nahodou od Grand Turismo?) s trivalcem a 105HP je takrikajic k pousmani.
Sranda byla v uvozovkách, myšleno spíš jako zábava (tohle slovo je zase v této souvislosti příliš zprofanované) za volantem. A i z toho Trabantu by šla podobně udělat nějaká sprotovnější/zábavnější verze.
Ty jsi zjevně pleteš pojem sportovní/sportovnější a rychlé/rychlejší (v přímce) auto.
I kdybys do toho Transporteru narval třeba V12 TDI, a měl tak hustokrutopřísné zrychlení, bude to mít se sportovním autem společného mnohem míň, než mini Up! GT se zrychlením třeba trojnásobným.
Sportovní jízda není zdaleka jen o zrychlení a absolutní rychlosti, na to ti dnes stačí i kdejaké silnější SUV, včetně mnoha dieselových.