Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Up! GT přijede v roce 2013, s výrobou sporťáku BlueSport a MPV New Bulli se nepočítá

Miniaturní hot-hatch dostal zelenou, před MPV s retro tvary a sporťákem dá VW přednost vozům SUV.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2012 08:16
ako konkurent twinga R.S.
to bude slabe ale inak preco nie dnes je mozne uz vsetko. Aj ked dost nechapem na co je znacke vw taketo akoze vykonne auto v miniautomobiloch... twingo R.S. je aspon zabavne ma pekny kukuc a je divoke a je to taka spravna mala hracka taka motokara na vyblaznenie sa.... ale vw up GT bude urcite tvrda nuda a uz zvonku je to nuda az hrom... ako kazdy nemec..... a ma mpocit ze to bude este aj drahsie ako twingo RS.... uvidime... rozhodne by som maly nadupany trojvalec v tomto sterilnom aute.... vlastne cele auto by som nekupoval... ked uz nieco male sportove sikovne tak bud twingo R.S. alebo o 20cm dlhsi swift sport.... UP nenadchne, motoricky teda urcite nie

kto chce male delo tu ma pekne porovnanie uz spominaneho twingaca so swiftom, vyzivny clanok:
[odkaz]

vsimnite si ceny... UP bude urcite drahsi a neponukne zdaleka tolko sportovosti a imidzu ako twingo RS alebo swift.. kto uz by sa cvhalil trojvalcovym nadupanym Up-om ktory vyzera ako krabica od topanok ze?

Twingo RS nadheera... jasna volba a za tie peniaze asi aj najrozumnejsia :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - nalimer
1. 10. 2012 08:57
Re: ako konkurent twinga R.S.
njn, miniautá s 130k+ to je odbyt ako hrom.
"ostré verzie" rádovo tvoria max. 2-3% z danej modelovej rady.

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
1. 10. 2012 08:57
Re: ako konkurent twinga R.S.
Zajímavé co všechno víš o autě, které ještě neexistuje.
Avatar - Emel
1. 10. 2012 09:35
Re: ako konkurent twinga R.S.
Je fakt, že tříválec s 81kW je mírné zklamání... takové 1.2TSI by bylo zajímavější, ale možná se do Up ani nevejde. Ne že by 81kW nebyla pro nákupní tašku dostatečná motorizace, nudy bych se nebál... ale Twingo nabízí víc.
1. 10. 2012 13:06
Re: ako konkurent twinga R.S.
S označením GT jsme se ne zase tak dávno mohli setkat u Golfa, měl twincharger 1.4 TSI. Porovnej si to s dobovým GTI s 2.0 TSI. Takže nepředpokládám, že by byl zamýšlen jako obdoba Twinga R.S.
Avatar - white label
1. 10. 2012 13:22
Re: ako konkurent twinga R.S.
Jak píše MT, GT není u VW to, co GTI, takže TwingoRS nebude úplně přímá konkurence UP!u GT.
MInochodem jsem teď měl obyčejnéjo UP!a půjčeného na dva dny a jízdní vlastnosti a hlavně prostornost na mě udělaly nečekaně pozitivní dojem.
Jízda s Up!em GT by klidně mohla částečně evokovat jízdu s první generací Golfu GTI, a to nejen díky shodnému výkonu 81kW, ale třeba i podobné hmotnosti.
1. 10. 2012 13:27
Re: ako konkurent twinga R.S.
R.S. zavání dokonce "R".
Avatar - white label
1. 10. 2012 13:29
Re: ako konkurent twinga R.S.
Jasně, ale VW némá/neměl eRko ani ve třídě malých vozů, natož ve třídě mini.
Avatar - Emel
1. 10. 2012 14:12
Re: ako konkurent twinga R.S.
Já předpokládám, že Up! GTI nebude... takže tříválec zůstane vrcholem nabídky.

Twingo GT má pravda jen 74kW z turba...
1. 10. 2012 17:16
Re: ako konkurent twinga R.S.
Řekl bych, že tohle GT 81kW naprosto dostačuje na svižné svezení s nákupní taškou ;-) Dobrý počin :yes:
1. 10. 2012 23:21
Re: ako konkurent twinga R.S.
Nemá, ale to označení by mělo představovat nějaké hodnoty. Tím chci říct, že tohle GT je od R.S. ještě o kus dál.
Avatar - white label
1. 10. 2012 23:35
Re: ako konkurent twinga R.S.
To jo...
Avatar - LEGOPARK
1. 10. 2012 10:12
Zdaleka nepovedal vsetko !
Len co sa Up-u tyka, tak hned v januari pride (v nemecku) Cross Up! U nas v priebehu roka.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
1. 10. 2012 10:49
Re: Zdaleka nepovedal vsetko !
Nemáš k tomu nějaký konkrétnější odkaz? Díky.
Avatar - LEGOPARK
1. 10. 2012 12:42
Re: Zdaleka nepovedal vsetko !
[odkaz]
Avatar - white label
1. 10. 2012 13:33
Re: Zdaleka nepovedal vsetko !
Já myslel odkaz ohledně potvrzeného uvedení na trh v termínech o kterých jsi psal?
Ale i tak, díky...
1. 10. 2012 17:56
Prosim nepouzivat slovo sportak...
v souvislosti s autem s 81 kW a točivém momentu 163 Nm.
Tohle je parametr litroveho motoru pro cestovni enduro, ani pro sportovni motorku by to nestacilo.
A uz vubec ne pro sportak. At si na to VW nalepi pro me za me blue GTI super emotion limited.
Takovy motor je na dnesni pomery hnuj a brzda provozu, jeste tak na pojizdeni po meste dobre.

Sportak jako auto chce tak 200 koni a vejs v docela male a aerodynamicke kastli, jinak ho predjede kdekterej Tranzit.
Rozbalit vlákno
7
1. 10. 2012 18:42
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
Slovo sporťák ve spojení s Up!em GT jsi zde použil jen ty. :-!

Mimochodem, nevím proč by mělo být 81 kW v devětset kilo těžkém (spíše lehkém) autě být nějak málo. Stovku to zvládne hluboko pod 9s, takže o žádnou brzdu rozhodně nepůjde.
1. 10. 2012 21:05
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
Citace: Tou první je sportovní Up GT! ... konec citatu
cist opravdu umim
Avatar - white label
1. 10. 2012 21:25
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
Slovo sportovní (nikoli přímo sporťák) je v tomto případě myšleno relativně vzhledem k běžným verzím Up!u, potažmo v rámci třídy mini.
1. 10. 2012 22:37
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
Aha, takže si pleteš podstatné a přídavné jména. To mnohé vysvětluje. :-!
Avatar - white label
1. 10. 2012 20:13
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
Sporťák v nadpisu se netýká Up!u GT.
Golf I GTI s R4 1,6i měl stejný výkon a krouťák dokonce ještě nižší, přítom měl jen o cca 100 kg méně a "sranda" by s ním na okresce určitě ještě i dnes. Na co by bylo Upu! s 900 kg 200 PS a víc?
Zkus se svézt zatím aspoň běžným Up!em (55kW), posuzovat auto jen podle papírového výkonu může být hodně zavádějící.
1. 10. 2012 21:25
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
sranda muze byt i s trabantem, coz z nej nedela zrovna sportovni auto.
Trvam na tom, ze v dnesni dobe by melo mit sportovni auto adekvatni parametry a pokud lecktery VW Transporter umi 0-100 pod 10 sekund a nemusi to byt zrovna nejaka 3.2 FSI ale s odrenyma usima na to postaci krutoprisne ocipeny biturbo 2litr v dehtu, tak "sportovni" auto s nalepkou GT (neni to nahodou od Grand Turismo?) s trivalcem a 105HP je takrikajic k pousmani.
Avatar - white label
1. 10. 2012 21:35
Re: Prosim nepouzivat slovo sportak...
Sranda byla v uvozovkách, myšleno spíš jako zábava (tohle slovo je zase v této souvislosti příliš zprofanované) za volantem. A i z toho Trabantu by šla podobně udělat nějaká sprotovnější/zábavnější verze.
Ty jsi zjevně pleteš pojem sportovní/sportovnější a rychlé/rychlejší (v přímce) auto.
I kdybys do toho Transporteru narval třeba V12 TDI, a měl tak hustokrutopřísné zrychlení, bude to mít se sportovním autem společného mnohem míň, než mini Up! GT se zrychlením třeba trojnásobným.
Sportovní jízda není zdaleka jen o zrychlení a absolutní rychlosti, na to ti dnes stačí i kdejaké silnější SUV, včetně mnoha dieselových.