Novinky
VW Up! GT přijede v roce 2013, s výrobou sporťáku BlueSport a MPV New Bulli se nepočítá
24 komentářů
Len co sa Up-u tyka, tak hned v januari pride (v nemecku) Cross Up! U nas v priebehu roka.
v souvislosti s autem s 81 kW a točivém momentu 163 Nm.
Tohle je parametr litroveho motoru pro cestovni enduro, ani pro sportovni motorku by to nestacilo.
A uz vubec ne pro sportak. At si na to VW nalepi pro me za me blue GTI super emotion limited.
Takovy motor je na dnesni pomery hnuj a brzda provozu, jeste tak na pojizdeni po meste dobre.
Sportak jako auto chce tak 200 koni a vejs v docela male a aerodynamicke kastli, jinak ho predjede kdekterej Tranzit.
Tohle je parametr litroveho motoru pro cestovni enduro, ani pro sportovni motorku by to nestacilo.
A uz vubec ne pro sportak. At si na to VW nalepi pro me za me blue GTI super emotion limited.
Takovy motor je na dnesni pomery hnuj a brzda provozu, jeste tak na pojizdeni po meste dobre.
Sportak jako auto chce tak 200 koni a vejs v docela male a aerodynamicke kastli, jinak ho predjede kdekterej Tranzit.
Slovo sporťák ve spojení s Up!em GT jsi zde použil jen ty. :-!
Mimochodem, nevím proč by mělo být 81 kW v devětset kilo těžkém (spíše lehkém) autě být nějak málo. Stovku to zvládne hluboko pod 9s, takže o žádnou brzdu rozhodně nepůjde.
Mimochodem, nevím proč by mělo být 81 kW v devětset kilo těžkém (spíše lehkém) autě být nějak málo. Stovku to zvládne hluboko pod 9s, takže o žádnou brzdu rozhodně nepůjde.
Citace: Tou první je sportovní Up GT! ... konec citatu
cist opravdu umim
cist opravdu umim
Sporťák v nadpisu se netýká Up!u GT.
Golf I GTI s R4 1,6i měl stejný výkon a krouťák dokonce ještě nižší, přítom měl jen o cca 100 kg méně a "sranda" by s ním na okresce určitě ještě i dnes. Na co by bylo Upu! s 900 kg 200 PS a víc?
Zkus se svézt zatím aspoň běžným Up!em (55kW), posuzovat auto jen podle papírového výkonu může být hodně zavádějící.
Golf I GTI s R4 1,6i měl stejný výkon a krouťák dokonce ještě nižší, přítom měl jen o cca 100 kg méně a "sranda" by s ním na okresce určitě ještě i dnes. Na co by bylo Upu! s 900 kg 200 PS a víc?
Zkus se svézt zatím aspoň běžným Up!em (55kW), posuzovat auto jen podle papírového výkonu může být hodně zavádějící.
sranda muze byt i s trabantem, coz z nej nedela zrovna sportovni auto.
Trvam na tom, ze v dnesni dobe by melo mit sportovni auto adekvatni parametry a pokud lecktery VW Transporter umi 0-100 pod 10 sekund a nemusi to byt zrovna nejaka 3.2 FSI ale s odrenyma usima na to postaci krutoprisne ocipeny biturbo 2litr v dehtu, tak "sportovni" auto s nalepkou GT (neni to nahodou od Grand Turismo?) s trivalcem a 105HP je takrikajic k pousmani.
Trvam na tom, ze v dnesni dobe by melo mit sportovni auto adekvatni parametry a pokud lecktery VW Transporter umi 0-100 pod 10 sekund a nemusi to byt zrovna nejaka 3.2 FSI ale s odrenyma usima na to postaci krutoprisne ocipeny biturbo 2litr v dehtu, tak "sportovni" auto s nalepkou GT (neni to nahodou od Grand Turismo?) s trivalcem a 105HP je takrikajic k pousmani.
Sranda byla v uvozovkách, myšleno spíš jako zábava (tohle slovo je zase v této souvislosti příliš zprofanované) za volantem. A i z toho Trabantu by šla podobně udělat nějaká sprotovnější/zábavnější verze.
Ty jsi zjevně pleteš pojem sportovní/sportovnější a rychlé/rychlejší (v přímce) auto.
I kdybys do toho Transporteru narval třeba V12 TDI, a měl tak hustokrutopřísné zrychlení, bude to mít se sportovním autem společného mnohem míň, než mini Up! GT se zrychlením třeba trojnásobným.
Sportovní jízda není zdaleka jen o zrychlení a absolutní rychlosti, na to ti dnes stačí i kdejaké silnější SUV, včetně mnoha dieselových.
Ty jsi zjevně pleteš pojem sportovní/sportovnější a rychlé/rychlejší (v přímce) auto.
I kdybys do toho Transporteru narval třeba V12 TDI, a měl tak hustokrutopřísné zrychlení, bude to mít se sportovním autem společného mnohem míň, než mini Up! GT se zrychlením třeba trojnásobným.
Sportovní jízda není zdaleka jen o zrychlení a absolutní rychlosti, na to ti dnes stačí i kdejaké silnější SUV, včetně mnoha dieselových.
kto chce male delo tu ma pekne porovnanie uz spominaneho twingaca so swiftom, vyzivny clanok😒br /> [odkaz]
vsimnite si ceny... UP bude urcite drahsi a neponukne zdaleka tolko sportovosti a imidzu ako twingo RS alebo swift.. kto uz by sa cvhalil trojvalcovym nadupanym Up-om ktory vyzera ako krabica od topanok ze?
Twingo RS nadheera... jasna volba a za tie peniaze asi aj najrozumnejsia :yes: [odkaz]
"ostré verzie" rádovo tvoria max. 2-3% z danej modelovej rady.
[odkaz]
MInochodem jsem teď měl obyčejnéjo UP!a půjčeného na dva dny a jízdní vlastnosti a hlavně prostornost na mě udělaly nečekaně pozitivní dojem.
Jízda s Up!em GT by klidně mohla částečně evokovat jízdu s první generací Golfu GTI, a to nejen díky shodnému výkonu 81kW, ale třeba i podobné hmotnosti.
Twingo GT má pravda jen 74kW z turba...