Dozorčí rada německého automobilového koncernu Volkswagen doporučila akcionářům, aby na červnové valné hromadě navzdory emisnímu skandálu schválili práci členů představenstva v loňském roce.
Co máte pořád se skandálem? Jaký skandál? Dokud byla v knížce spotřeba k autu třeba 8L a dlouhodobou jste dotankováním měli třeba 8,2L, tak je jasné, že seděly i emise. Dneska má každý v knížce 4,9L a v praxi žere stále 8L. Je tedy i malému dítěti jasné, že i emise sedět nebudou. Celý problém VW je, že jeho auto pozná kdy se jede test. Kdežto všichni ostatní poznají, kdy se test nejede. Celý problém. A že auto jede nebo nejede test jde poznat velmi snadno a umí to 99% dnešních aut. Vedení samo o sobě, to je pak jiná kapitola.
emise ve smyslu Euro 0 - Euro 7 rozhodně nesouvisejí přímo úměrně se spotřebou (s tou souvisejí emise CO2). Je-li mezi emisemi ve smyslu Euro 0 - Euro 7 a spotřebou nějaká souvislost, pak spíše nepřímo úměrná (proto také ten podvod VW a jeho nynější sofwarová náprava zvyšující spotřebu)