Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vyber a testuj – výsledek testu Octavia vs. Mazda3 vs. Golf

Sami jste si vybrali auta a sami jste rozhodli o nejlepším z nich. Kdo se stal vítězem?
Zpět na článek
19. 10. 2004 13:39
neregistrovaný "colin chapman"
19. 10. 2004 14:11
neregistrovaný "Lib"
19. 10. 2004 14:33
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 14:40
neregistrovaný "Lib"
19. 10. 2004 14:37
neregistrovaný "Duke"
19. 10. 2004 15:12
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 16:19
neregistrovaný "nevim"
19. 10. 2004 16:48
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
20. 10. 2004 01:39
neregistrovaný "bob"
20. 10. 2004 13:39
neregistrovaný "paprk"
29. 10. 2004 09:45
neregistrovaný "centsm"
20. 10. 2004 08:51
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2004 13:37
neregistrovaný "paprk"
19. 10. 2004 17:54
neregistrovaný "centsm"
19. 10. 2004 19:26
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
20. 10. 2004 16:23
neregistrovaný "Lucky"
21. 10. 2004 16:25
neregistrovaný "Duke"
19. 10. 2004 16:33
neregistrovaný "dami"
19. 10. 2004 16:45
neregistrovaný "BIZI"
19. 10. 2004 17:34
neregistrovaný "škodovák"
20. 10. 2004 09:08
neregistrovaný "sambadi"
20. 10. 2004 09:23
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
20. 10. 2004 11:11
neregistrovaný "sambadi"
20. 10. 2004 11:32
neregistrovaný "Radek"
20. 10. 2004 12:00
neregistrovaný "sambadi"
20. 10. 2004 20:59
neregistrovaný "Jozef"
21. 10. 2004 09:26
neregistrovaný "sambadi"
23. 10. 2004 12:46
neregistrovaný "jaroo"
23. 10. 2004 15:10
neregistrovaný "Petr"
23. 10. 2004 19:57
neregistrovaný "suomi"
24. 10. 2004 12:34
neregistrovaný "Rudolf"
28. 10. 2004 11:44
neregistrovaný "Denis Nedry"
21. 10. 2004 16:16
neregistrovaný "Neda mi to"
29. 10. 2004 09:57
neregistrovaný "centsm"
20. 10. 2004 13:31
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 08:28
neregistrovaný "Lucky"
21. 10. 2004 16:23
neregistrovaný "Neda mi to"
22. 10. 2004 11:30
neregistrovaný "vicent"
22. 10. 2004 12:23
neregistrovaný "Dominik"
29. 10. 2004 10:07
neregistrovaný "centsm"
20. 10. 2004 11:48
neregistrovaný "Riso"
21. 10. 2004 19:07
neregistrovaný "honza"
22. 10. 2004 12:26
neregistrovaný "Dominik"
22. 10. 2004 22:57
neregistrovaný "Peter"
25. 10. 2004 10:12
neregistrovaný "sambadi"
25. 10. 2004 11:19
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2004 13:41
neregistrovaný "paprk"
19. 10. 2004 18:14
neregistrovaný "nevim"
20. 10. 2004 13:42
neregistrovaný "paprk"
19. 10. 2004 18:18
neregistrovaný "rs"
19. 10. 2004 19:25
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 20:12
neregistrovaný "chins"
20. 10. 2004 01:47
neregistrovaný "bob"
20. 10. 2004 11:00
neregistrovaný "Lubo"
20. 10. 2004 13:36
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 16:26
neregistrovaný "Neda mi to"
29. 10. 2004 10:12
neregistrovaný "centsm"
20. 10. 2004 14:31
neregistrovaný "Zbůďa"
20. 10. 2004 15:19
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 06:47
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 08:43
neregistrovaný "Preceda"
21. 10. 2004 14:11
neregistrovaný "Zbůďa"
22. 10. 2004 09:53
neregistrovaný "Max"
22. 10. 2004 11:34
neregistrovaný "vicent"
20. 10. 2004 01:53
neregistrovaný "bob"
20. 10. 2004 15:30
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 08:02
neregistrovaný "anonym"
24. 10. 2004 02:29
neregistrovaný "Pepa"
19. 10. 2004 23:10
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2004 11:01
neregistrovaný "Lubo"
21. 10. 2004 07:41
neregistrovaný "Lib"
20. 10. 2004 10:12
neregistrovaný "Vasek"
21. 10. 2004 08:47
neregistrovaný "Preceda"
20. 10. 2004 13:25
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:42
neregistrovaný "Radek"
20. 10. 2004 13:45
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 07:09
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 08:55
neregistrovaný "Preceda"
20. 10. 2004 13:47
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:53
neregistrovaný "Profesor"
20. 10. 2004 14:09
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 10:09
neregistrovaný "Jura"
20. 10. 2004 13:48
neregistrovaný "Zdeněk"
20. 10. 2004 14:11
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 14:13
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 07:12
neregistrovaný "Zbůďa"
20. 10. 2004 14:43
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 15:51
neregistrovaný "škodovák"
20. 10. 2004 16:29
neregistrovaný "Radek"
21. 10. 2004 07:39
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 16:34
neregistrovaný "Neda mi to"
22. 10. 2004 06:43
neregistrovaný "Zbůďa"
20. 10. 2004 15:29
neregistrovaný "HANS"
20. 10. 2004 15:35
neregistrovaný "paprk"
21. 10. 2004 13:19
neregistrovaný "Baron"
21. 10. 2004 14:54
neregistrovaný "Petr"
23. 10. 2004 20:55
neregistrovaný "macho"
20. 10. 2004 15:33
neregistrovaný "HANS"
20. 10. 2004 17:29
neregistrovaný "Body"
20. 10. 2004 18:14
neregistrovaný "Zdeněk"
21. 10. 2004 14:22
neregistrovaný "TDI"
23. 10. 2004 00:41
neregistrovaný "brm"
21. 10. 2004 19:24
neregistrovaný "IT"
23. 10. 2004 19:21
neregistrovaný "Lubo"
23. 10. 2004 21:57
neregistrovaný "Franta"
25. 5. 2007 15:47
anonym
neregistrovaný "colin chapman"
19. 10. 2004 13:39
bez titulku
všetky su na slušnej urovni ale podla mna 3 je najlepšia, nie je taka okukana ako oktavia alebo golf,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lib"
19. 10. 2004 14:11
?
To chtej rict, ze v serpentinach (tomu bych ja osobne dal asi nejvetsi vahu) mela navrch octavia s ooobrovsky previslou *nad kratkyma konkurentama?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 14:33
Re: ?
Tento test hodnotil všechny běžně hodnocené parametry aut (tedy vylosovaní čtenáři to hodnotili), tudíž jízdní vlastnosti byly jen jednou položkou z několika hodnocených vlastností (např. motor, prostornost interiéru, zavazadlové prosotory, kvalita sedadel, ...).
neregistrovaný "Lib"
19. 10. 2004 14:40
Re: ?
Tak to by mozna slo ... designove oktavka neni spatna, kufr ma velkej, prostor vevnitr taky zlepsili. Ale palubovku ma porad skaredou. A pohodlnejsi mozna bude, ti dva budou asi tvrdsi. Pro rodinny vozeni asi bude opravdu nejlepsi volbou
neregistrovaný "Duke"
19. 10. 2004 14:37
Môj typ...
Nič v zlom, ale myslím že zvýťazí patriotizmus takže "WINNER IS... Oktáfka. Mne pripadá trošku ako bublina, veľké auto na malom podvozku s obrovkým kufrom, hmm, načo komu asi bude? Radšej mali pridať miesto vzadu, veď ako často potrebujete skutočne naplniť kufor? A keď si niekto fakt potrpí na kufor nech si kúpi kombi. Držím palce Mazde, má skvelý podvozok, pekný interiér a qualitu made in Japan s trojročnou zárukou...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 15:12
Re: Môj typ...
Každý má jiné preference - někdo (třeba já) například nakládá denně kočárek a tomu se oktávkovský kufr sakramensky vyplatí - nedokážu si představit, že bych tu obludu každý den rval do zavazadláku Golfu nebo Mazdy. Jinak pokud jste už v nové Octavii jel, tak víte, že jízdní vlastnosti jsou mimořádně dobré a do nejlepších mnoho nezbývá. Místa vzadu je v nové Octavii naprostý dostatek.

Kromě toho většina lidí jezdí s vlastními auty šetrně a tudíž dávají přednost pohodlí před extra tvrdým podvozkem.
neregistrovaný "nevim"
19. 10. 2004 16:19
Re: Môj typ...
neviem, cim je oktavka lepsia okrem kufra ako mazda3? Motorom? jazdnými vlastnosťami? Je drahá jak sviňa, a predsa vyhrala. U vas češurikov sa nemôže stať aby vyhralo zahraničné auto nad škodou? Kedy zverejnite mila redakcia komletný test? Nemôžem sa ho dočkať?
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 16:48
Re: Môj typ...
Neberu vám váš názor - kupte si klidně Mazdu.
Osobně jsem vyzkoušel všechny tyto vozy a mým preferencím vyhovuje nejlépe Octavia.
neregistrovaný "bob"
20. 10. 2004 01:39
Re: Môj typ...
mazda je podvozkem, motorem to same auto co ford focus!! v interieru se mi vic libi jak VW (nebo skoda) ale motor, brzdy ma v testech slabsi
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:39
Re: Môj typ...
ty si trouba. a oktávka je to samý jako golf, a audi a3 no aco? co tím cheš říct?
neregistrovaný "centsm"
29. 10. 2004 09:45
Re: Môj typ...
Chce to číst napřed testy, potom psát soudy. V testu 11 aut nižší střední třídy M3 zastavila na 27 m ze 100 km/hod, na druhém místě BMW 3 na 29 m. Vše na letišti. Zde popisovaná auta byla někde kolem 7 místa. A M3 má motor a podvozek Focuse??? Stejný motor nemá žádný Focus a podvozek k dnešnímu dni jen Cmax.
neregistrovaný "anonym"
20. 10. 2004 08:51
Re: Môj typ...
Na co by ti byl? Stejně bys mu nevěřil. Čehuni váa stále *.Nebo *?
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:37
Re: Môj typ...
všichni tady srovnáváte auta hlavně podle kufru, tak si kupte Volhu kombi ta má kufr jak kráva. kufr mají všechny auta dostatečný a pokud Vám nestačí tak si kupte stěhovák.
neregistrovaný "centsm"
19. 10. 2004 17:54
Re: Môj typ...
Když jsem vybíral auto (tehdy ještě "stará" octávie), tak jsem do každého kufru rval kočárek. A Octávii chybělo téměř 10 cm na šířku, podél se nevlezl. Zajímavé, že Fabii combi chybělo méně! A víte kam se vlezl? Do Peugeota 307! Potom, že Octávie má největší kufr.
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 19:26
Re: Môj typ...
Samozřejmě záleží na typu kočárku
Ale ten co mám já pojme jen Octavia.
neregistrovaný "Lucky"
20. 10. 2004 16:23
Re: Môj typ...
To Duke: Jsi uplne mimo, sedel jsi vzadu v nove Octavce?? Asi ne, kdyz tady pises takovy nesmysly. V nove Octavce je narozdil od stare mista na rozdavani. Tak priste nejdriv zkousej a potom sud!!!
neregistrovaný "Duke"
21. 10. 2004 16:25
Re: Môj typ...
Sedel bratu sedel... Veď preto píšem. Ja meriam 195cm a keď som si sedadlo nastavil (teda úpne dozadu) tak si za mňa mohol sadnúť tak akurát môj 6 ročný syn. Ale písal som skôr o tom, že mohli ubrať z kufru a pridať vzadu, všetci v triede kam O2 partí majú "normálne" kufre. Mám pocit akoby s tým kufrom chceli všetkých ohromiť a položiť na zadok. Je to podľa mňa nevyužitý priestor. To je všetko.
neregistrovaný "dami"
19. 10. 2004 16:33
sa clovek obcas dobre zasmeje..
SKODA RULEZ!!!! ale prosim vas, spamatajte sa.. ak nejde len o hladkanie si ega v style "nase je i tak nejlepsi", koho chcete naozaj presvedcit, ze Oktoska je naj z tych troch?
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "BIZI"
19. 10. 2004 16:45
Re: sa clovek obcas dobre zasmeje..
Aha páááán odborník promluvil )))
neregistrovaný "škodovák"
19. 10. 2004 17:34
Re: sa clovek obcas dobre zasmeje..
Pokud jsi četl pozorně tento článek ,píše se v něm o testu tří aut , každej si vyzkoušel všechny tři vozy a potom napsal subjektivní názor .Na rozdíl od většiny motoristů posuzovali tři na sobě nezávislá auta , málo kdo má možnost vyzkoušet a porovnávat hned tři vozy ,většina z nás jezdí v jednom a to je pro něj to nejlepší.Víš bratček slovenskej, patriotismus se již dávno u nás nenosí , proto škodovce fandím a vím , že jejich produkty jsou dobré...
neregistrovaný "sambadi"
20. 10. 2004 09:08
Re: sa clovek obcas dobre zasmeje..
Na Autosalone som ako za uplne prvym autom siel za Novou Octaviou. Bola aj a akymsi sport paketom a vyzerala fakt dobre, z vnutra tiez, motor 2.0 TDI, co je super, kufor ze az, a potom som sa pozrel na cenu... Na slovenskom trhu od: 799 990 a vyssie, vystaveny model cca 1 100 000sk. A potom uz nasledoval len usmev a pohlad vedla na Mondeo Titanium X za priblizne rovnaku cenu, ale Auto o niecom trosku inom, kto sa v nom viezol vie A co sa tyka tej Mazdy 3ky a uz tolko spominaneho podvozku z noveho Focusu, a to je ako zle?
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
20. 10. 2004 09:23
Re: sa clovek obcas dobre zasmeje..
Vystavené bývají nejvybavenější modely. Co je špatné na tom mít možnost si vůz maximálně vybavit - když chcete - je to lepší než varianta "japonec" s výběrem dvou výbav bez možnosti si cokoli doobjednat. Samozřejmě že Octavia začíná s rozumnou výbavou a motorem 1,6/75 kW někde na 500.000 Kč.
neregistrovaný "sambadi"
20. 10. 2004 11:11
Re: sa clovek obcas dobre zasmeje..
Ale 800 000sk v zaklade za TDI? nieco strasne a to bol Liftback.
Kombi o cca 50 000sk viac
Na moznosti vybavit si voz nie je nic zle, ja nehovorim ze nova Octavia je zle auto, prave naopak, myslim ze je super. Iba ze je drahaaaa a strasne. Mozno je ta cena priamo umerna kvalite, to sa uvidi, ale aj tak si myslim, ze Skoda zatial nema image na taketo cisla. A to nehovorim o moznosti skocit do Mercedesu a kupit si tam C kombi 200CDI za cca milion. Mercedes zlacnuje, Skoda zdrazuje. A teraz vazne, pri vsetkej ucte ku znacke Skoda, Mercedes a Skoda sa snad neda porovnavat... Len dufam, ze nova Octavia nedoplati na take marketigove chyby ako jej koncernovy brat Golf, je krajsia, vacssia, ale ta cena ...neviem neviem
neregistrovaný "Radek"
20. 10. 2004 11:32
Re: sa clovek obcas dobre zasmeje..
Tak to máte dost mizernej kurz. Tady stojí nová Octavia 2,0 TDI s klimou a další velmi slušnou výbavou 610.000,-Kč podle ceníku. A za to tady Mercedes C kombi 200CDI rozhodně nekoupíš.
neregistrovaný "sambadi"
20. 10. 2004 12:00
Re: kurz
iba vdaka intervenciam NBS, ale to je uz o niecom uplne inom...
neregistrovaný "Jozef"
20. 10. 2004 20:59
Re: kurz
Mam mesiac Octaviu TDI 2litr.,elegance.,je toprefektne auto, ked porovnas Mercedesom C , tak z Mercedesu vyskocis a povies co je to
neposerem z toho ze je to mercedes., male aoto., sedel som a jazdil som aj E - ko., CDI 3,2 je na vyzsich otackach hlucnejsí ako Octavia pneumatiky viac vnutri pocut vzadu topanky nevies dat pod sedadlo miesto len o centimeter je viac vzadu cena s rovnakou vybavou 2,5 mil SK.len platis za znacku-.Octavia zapada presne medzi C a E.,vyskusaj priamo a zbadas.,
neregistrovaný "sambadi"
21. 10. 2004 09:26
Re: kurz
Ja Ti tu skodovku nezazlievam, ked si s nou spokojny tak ok. Len som ako nezaujaty pozorovatel napisal svoj nazor, ak je pre Teba lepsia Octavia nez Ccko tak super. Asi Ta ten moj prispevok ale riadne nastval, lebo to co si napisal je tak trochu, rozhadzane...
A k tomu zbadas, iba dufam, ze je ta Octavka taka vyborna ako sa hovori, lebo po presadnuti z Mondea do starsej Octavie na cca 400km som mal pocit ze ten podvozok snad ani nemoze byt mysleny vazne. Vtedy som sa zbadal
neregistrovaný "jaroo"
23. 10. 2004 12:46
Re: kurz
Ja mam asi dva mesiace renault laguna grandtour 1.9 cdi a za 800 000 Sk som rozhodne dostal viac ako v skodovke..))
neregistrovaný "Petr"
23. 10. 2004 15:10
Re: kurz
A kolikrát si už byl v servisu? Nová Laguna je ještě horší co do kvality zpracování než ta předchozí... a to už je co říct!
neregistrovaný "suomi"
23. 10. 2004 19:57
Re: kurz
Člověče, já mám na Grandtouru 2.2dCi Privilege v plné palbě nalítáno 135tkm, v servise jsem byl jen jednou se zaseklým zámkem zadních dveří při 93tkm (oprava cca 5000,-), jinak jsem měnil jenom pneu (OK, měnit 225/45 R17 je drahá sranda, ale k Octavii také nedávají další sadu pneu zdarma) a v interiéru se dosud neozývá nic nešťastného, tak co to meleš o zpracování? Zase povídali kamarádi? Ty toho někdy napovídají...
neregistrovaný "Rudolf"
24. 10. 2004 12:34
Re: kurz
naprosty souhlas, tuhle jsem si konfiguroval koktavku a kdyz jsem se dostal hrave pres milion, zaplakal jsem. Dneska brat tak Titanium X, Laguna GT sport edition, nebo lehce jety Vel Satis za 700.000 Kc nemuzu koupit nic vetsiho, pohodlnejsiho, vybavenejsiho, a vubec, strcte si ty skodovky uz tam odkud vam lezou vase "objektivni" nazory
neregistrovaný "Denis Nedry"
28. 10. 2004 11:44
Re: kurz
A ta Laguna navíc vedle toho hnusnýho německýho paskvilu vypadá naprosto skvěle. Soused má grandtoura třílitr šestiválec, má na ní asi 90tkm a je absolutně spokojený. Kdybych ty prachy měl, jdu okamžitě do Laguny.
neregistrovaný "Neda mi to"
21. 10. 2004 16:16
Re: kurz
Neda mi to, ale musim zareagovat. Sice ma "japonec" mene moznosti pri volbe vybavy, ale je to zpusobene tim, ze uz v zakladu obsahuje vetsinu toho, co je u Skody jen za priplatek nebo v nejvyssich stupnich vybavy. A ta nemoznost cokoli doobjednat? Ono uz totiz neni co doobjednavat. Neni to tak davno, co byl v seznamu priplatkove vybavy u Skody Octavia i zapalovac... (Mozna se Skoda aktivne zapojila do boje proti koureni. ).
Staci se podivat na vybavy Skody (a ostatnich koncernovych vozu) a porovnat s Mazdou, Toyotou ci Hondou. Takze Skoda rozhodne
neregistrovaný "centsm"
29. 10. 2004 09:57
Re: kurz
M3 v plné výbavě mě stála 569000. Podobně vybavená Octavie I byla o 53000 dražší. A to na ni byla ještě sleva 20000 Kč. Nekup to! Ale facelit Octávie se povedl, začíná z ní být pěkné auto.
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:31
Re: kurz
motor TDI, ty si ale sportovni znalec, tdi neni na žádné sportovní řádění. to co se ukazuje v technických tabulkách je sice moc pěkný, ale pokud budu mít stejné auto o shodném výkonu v benzínu, kdekoliv a kdykoliv ti s ním dám na pr..... Pokud na to řekneš že TDI je ale úspornější, to samozřejmě je, ale pokud chceš jezdit ekonomicky, tak si nechtěj pořizovat sportovnější verzi.
neregistrovaný "Lucky"
21. 10. 2004 08:28
Re: kurz
TO paprk: Aby jsi se nedivil, kdysi jsem zavodil se SAABem 900 2.0i(96KW) s sousedovym VW Golfem TDI (66KW) a muzu ti rict ze ten rozdil o kolik jsem byl rychlejsi byl naprosto nepodstatnej a to maji obe auta zhruba stejnou hmotnost. V praci mame vsichni Octavie TDI(66KW) a kdyz kolegove nahodou dostanou nahradní Octavi 1.6i(74KW), tak jsou z toho vzdycky vydeseny co je to za linou potvoru... Takze ja s tvym tvrzenim rozhodne nesouhlasim!!!
neregistrovaný "Neda mi to"
21. 10. 2004 16:23
Re: kurz
Je to nesmysl. Pri 30kw rozdilu vykonu nepodstatny rozdil? Nemel ten saab nahodou ucpany vyfuk ))). Zrychleni je zavisle na vykonu a hmotnosti(predpokladejme, ze aerodynamicky, valivy, atd.. odpor je stejny) - viz tabulky. Neco jineho je srovnavat u benzinu a dieselu pruznost - a to je pripad Vasich kolegu v praci. Benzinovy motor ma uplne jinou krivku vykonu.
neregistrovaný "vicent"
22. 10. 2004 11:30
Re: kurz
pani, vlastnim A3 2.0 TDI, motor je to super co sa tyka spotreby a tahu z nizlych otacok, fajnt to auto sedi a tak, ale sportova jazda z dieselom - to su len marketingove keci, ale kto chce sportovu jazdu tak nech ide do 2.0 TFSI alebo obdobneho benzinu u konkurencie, len to potom na tom najazdi tak 300 - 400 km na nadrz
neregistrovaný "Dominik"
22. 10. 2004 12:23
Re: kurz
Ja jsem teď přesedlal z 1.6 16V 66kW na 1.8 TDDi 66kW, obojí u Forda...musím jen souhlasit, že sice vyšší tlak do sedačky ti poskytne TDDi, ale kdykoli si vzpomenu dostane to na *od benzínu...A světe div se, v přímým souboji na ostří a na maximum s bratrem dal Escort na *i té Octavii 66kW... Věřte-nevěřte, na rozjezdu jsem ho opakovaně předjel...ten rozjedz vyvrcholil až na dálnici do 190, furt bylo Esco lepší....

Jeden rozdíl byl - Esco by to takhle moc dlouho nevydrželo - trojka na 145, čtyřka na 180....diesel jo
neregistrovaný "centsm"
29. 10. 2004 10:07
Re: kurz
Nikdo tady zatím neupozornil na to, že se při pružném zrychlení porovnává nesrovnatelné. To, co nafťák jede na 4, bere benzín na 3 převod. stupeň. Nejlépe je to vidět při zrychlení z 0-100 km/hod. Ještě jsem neviděl jedinné auto se stejným výkonem, kde by nafťák měl lepší zrychlení. Na druhé straně, potřebuje benzín 2x tolik řadit.
neregistrovaný "Riso"
20. 10. 2004 11:48
Re: kurz
Nehovor mi nič o patriotizme Čechov. ( nič proti Vám hoši ). Keď som pozeral na TV Prima reportáž z Parížskeho autosalónu, tak tam bolo asi 300 nádherných noviniek ale Zbinek sa tri pokračovania j.e.b.a.l s Octáviou combi. A to len s kufrom, lebo predok je notoricky známy. A okrem toho mám za to že Škoda je takou haraburdárňou koncernu VW. Sám som bol majiteľom Seatu ibiza. ( mal som na neho nervy, vydržal mi asi tak rok a pol, 48.000 Km). Teraz som "šťastným majiteľom Škody Fabia 1.4 MPI 50Kw. Mam 60.000 Km, menené servo, elektrika v *, motor bez dynamiky, pazvuky z palubovky a spotrebu jak dvojliter. Ďakujem, nikdy viac.
neregistrovaný "honza"
21. 10. 2004 19:07
Re: kurz
tak proč si tak špatná auta na Slovensku kupujete máte si vyrobit svoje kvalitní a na předek si nalepit váš znak to by jste byli potom spokojení.
neregistrovaný "Dominik"
22. 10. 2004 12:26
Re: kurz
Uz to vidim, auto se slovenským znakem na kapotě

Ale bylo by Vás poznat...celkem mě udivuje, jak moc do nás rýpete...makejte a taky budete mít...
neregistrovaný "Peter"
22. 10. 2004 22:57
Re: kurz
No, tak myslim ze debata ide uplne inym smerom. Slovak rypne do cechov, a cesi zas rypu do slovakov. uplne zbytocne. v bratislavaskom vw slovenske ruky vyrabaju golfiky atd v spickovej kvalite. koncern sem presuva vyrobu touaregov a to uz je co povedat. na druhej strane nova octavia je podla mna dobrym autom, len cena by mohla byt nizsia. je fakt, ze za rovnaku cenu si u japonca ci korejca kupis lepsiu vybavu. a vsetkych prosim, preco sa slovaci a cesi navzajom osocuju a nadavaju. je to hanba. pre slovakov, aj pre cechov
neregistrovaný "sambadi"
25. 10. 2004 10:12
Re: kurz
apropo, vies o tom ze interier do MAYBACHu sa robil v Bratislavsných Automobilových Závodoch? To len k téme: makejte a taky budete mít...
neregistrovaný "anonym"
25. 10. 2004 11:19
Re: kurz
Ano? A proč vlastně dělá VW interiér pro DaimlerChrysler?
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:41
Re: kurz
jaký škodovce? myslíš volkswagenu ne?
neregistrovaný "nevim"
19. 10. 2004 18:14
bez titulku
No neviem, kde si kupim na tom posratom slovensku auto7. To je u Vás taký problém to dať na net?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:42
Re: bez titulku
přesně tak mazda 3 je ve své třídě jasná jednička. poměr cena/kvalita prostě bomba. už dlouho o ní uvažuju.
neregistrovaný "rs"
19. 10. 2004 18:18
bez titulku
Ze mazda skoncila na treťom mieste nie je náhoda. A viete prečo?
Lebo celé VW je z nej posraté.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
19. 10. 2004 19:25
Re: bez titulku
Takto to určili čtenáři, kteří se testu zúčastnili. Je to jejich názor po ujetí několika stovek km. A řeknu vám není nad to vyzkoušet si vozy najednou - to jsou potom jednotlivé rozdíly jasněji vidět. Prostě názor tří čterářů AUTO.CZ a AUTO7. Jiní čtenáři by možná vybrali jinak.
neregistrovaný "chins"
19. 10. 2004 20:12
Re: bez titulku
hmm, bez urážky, ale já si myslím, že spíš vyhrály předsudky vůči japonskému vozu. ale nic proti, čtenáři jedeto.jp a jiných japonských periodik by stoprocentně vybrali jinak.
neregistrovaný "bob"
20. 10. 2004 01:47
Re: bez titulku
v anglickych testech vyhral po technicke strance GOLF, mazda se umistnila dost spatne jinac je vyrobne na te same bazi co ford FOcus a jeste jedno auto, ktere jsem zapomel podobne je natom skoda-golf-seat.
Nekde na nemecke strance jsou zverejnene produkty, ktere maji jiny obal ale stejnou techniku. Podobne jak v (quelle) universum tv je dost casto philips.
neregistrovaný "Lubo"
20. 10. 2004 11:00
Re: bez titulku
Mazda 3 nie je vyrobena na rovnakej baze, ma len rovnaky podvozok ako novy Focus. Rovnako ako C-Max a Volvo S40/V50.
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:36
Re: bez titulku
Hm, mazda se umistila špatně, to je zajímavé že ve srovnání s BMW 1 a Audi A3 tedy se špičkou ve třídě se umístila naprosto srovnatelně a to při výrazně nižší ceně. Takže je to o tom, že si zase koncern Volkswagen zaplatil nepřímou eklamu a mate veřejnost. prostě jdou s kvalitou a odbytem dolu, tak na konkurenci hážou špínu kde to jen de.
neregistrovaný "Neda mi to"
21. 10. 2004 16:26
Re: bez titulku
Na tom neco bude..
neregistrovaný "centsm"
29. 10. 2004 10:12
Re: bez titulku
Jenže, tady Škoda na hlavu porazila M3. takže je vlastně daleko lepší než BMW 1 a A3.
neregistrovaný "Zbůďa"
20. 10. 2004 14:31
Re: bez titulku
Zkus se pro zajímavost podívat třeba na fotografie motorů Golfa (Oktávka má ten samý) a Mazdy. Kde jsou v Golfu bovdeny apod? Ale jinak Good Luck při nákupu Mazdy. V tom je ale ta krása, každý si může koupit to co opravdu chce. Já jsem chtěl Oktávku 1.6/75kW a tak ji mám. Jsem spokojený a jesli je někdo spokojený s Mazdou, Golfem nebo Volhou je to jeho věc. Vždyť by to bylo nudné, kdyby tady jezdili jen Oktávky ne? A mimochodem, je prima porovnávat nižší střední třídu (Mazda a Golf) a střední třídu (Octavia). To je trochu jako s jablky a hruškami. Další argument: prodeje za 09/2004, Octavia=2008ks, Golf=310ks a Mazda=93ks. Rozuměj 2008 zákazníků zhodnotilo Oktávku jako lepší než 310 resp. 93 zákazníků. Jsou všichni nevzdělaní a nepoznají co je lepší?
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 15:19
Re: bez titulku
no právě, si další z těch, kteří skočili na klamavou reklamu škodovky, že oktávka je střední třída. podvozek golf a nafouklá karoserie. je to tak akorát parodie na střední třdu. ale jestli tomu chceš věřit, tak tomu věř.
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 06:47
Re: bez titulku
V tom případě se povedlo Škodovce oklamat i Sdružení dovozců automobilů, dobrej úspěch ne?
neregistrovaný "Preceda"
21. 10. 2004 08:43
Re: bez titulku
Když si tak přesvědčený o tom, že oktávka je střední třída, proč ji porovnáváš s nižší střední - golf a mazda3? Proč ji někdo nepostaví třeba vedle passata, mazdy6, 407, A4, BMW3... Protože se s nimi srovnávat nemůže!!!!!
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 14:11
Re: bez titulku
Moment, já ji nesrovnávám s nižší střední třídou. Já jsem psal (pokud jsi to četl), že je to srovnávání hrušek a jablek.
neregistrovaný "Max"
22. 10. 2004 09:53
Re: bez titulku
Tak aby ste vedeli bola /Oktavia/ testovana s Peogeotom 407 a Passatom, a dokonca vyhrala!!/smiesne co/ Urcite keby porovnavali fabiu s nizsou sttrednou triedou/Golf, 307, Focus, Stilo..../ urcite tiez vyhra, a neporovnavajme tu predeaje v CR a SR tu jasne vedie Skoda a keby sa Oktavia a Fabia vyrabala este aj 20 rokov v nezmenenej podobe zarucujem vam, ze vyhrajú.
neregistrovaný "vicent"
22. 10. 2004 11:34
Re: bez titulku
ked bol este golf 4 a bora tak golf bol nizsia stredna a bora stredna - aspon podla VW
neregistrovaný "bob"
20. 10. 2004 01:53
Re: bez titulku
ne neni, mazda neni konkurent pre vynalezca tejto triedy: golf! vypredany BMW 1 a mercedes A klasse robi vrasky vw managmentu.

najviac sa golf preda na nemeckom trhu kde pozaduju ludia lepsie brzy a tvrdy podvozok na rychle dialnice. Vo vsetkom mazda prepadla
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 15:30
Re: bez titulku
ty si uplně mimo. na německym trhu už několik let vedou japonský auta jak v nižší střední tak ve střední třídě tak se probuď. proto je VW ta vystrašenej. a jak je na auto.cz test mazda3 vs audi a3 vs Bmw 1 to znamená asi co?
neregistrovaný "anonym"
21. 10. 2004 08:02
Re: bez titulku
Na německém trhu už 20let vede golf a za ním se střídá astra s ostatními n+meckými vozy až po desáté místo, pak je 206 a fabia. Japonci začínají tak od 15 místa.
neregistrovaný "Pepa"
24. 10. 2004 02:29
Re: bez titulku
Za ty prachy co za to dostali, budu líbat i *vopici.
neregistrovaný "anonym"
19. 10. 2004 23:10
bez titulku
to nemáte na Slovensku nejaky auto.sk,ze musis otravovat se svyma odbornyma nazorama tady???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lubo"
20. 10. 2004 11:01
Re: bez titulku
nedristaj, internet je verejne 'medium', je mnozstvo slovenskych stranok, kde sa vyjadruju aj cesi a nikomu to nevadi...
neregistrovaný "Lib"
21. 10. 2004 07:41
Re: bez titulku
otravovat jinam by si mel jit spis ty, cizinci tu nikomu nevadi ale blbci jo
neregistrovaný "Vasek"
20. 10. 2004 10:12
bez titulku
Uz by lidi mohli pochopit ze pro kazdeho auto znamena neco jineho.Kazdy prece nebude projizdet ostre zatacky a "zavodit" , pro nekoho je dulezity vzhled,image.. nekoho zase cena,vybava...
Maminka jezdi v 307 a vzivote nevytoci motor pres 4000 ot., hlavne se ji auto libi a je spokojena s klimatizaci a ze nema problemy pri parkovani s velkym kufrem....
Navic lide ziji s dost zkreslenyma inforacema a ty se lidem zaziji do pameti a mysli si ze to tak je porad.... jako - VW -kvalitni , Japonske - malo poruchove, BMW - nejlepsi, sportovni......Skoda - levne dily....
Stejne zalezi na modelu a na jednotlivem kusu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Preceda"
21. 10. 2004 08:47
Re: bez titulku
Docela ses trefil
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:25
skoda?
No skodovak se umistila jako prvni hlavne proto, ze je to skodovka. nic proti oktavce, podlw myho gusta to auto neni, ale proto je automobilek tolik, aby si každej vybral. jinak srovnavat oktavku a golfa mi pripada prasteny, kdyz jsou to tecnicky a konsturkce prakticky shodny auta, akorat že na VW podvozek navlikly vetsí kabát což jizdním vlastnostem zakonite musi přihoršit. dlouhé auto na krátkém podvozku? na sportovnější jízdu to oc není. ale ne každý je závodník, takže rodinkám se určitě zavděčí. až na tu cenu, pokud srovnáte její cenu se "ZDŮRAZŇUJI SROVNATELNU VÝBAVOU" s konkurencí v nižší střední třídě je jasně nejdražší a to i než její kratší dvojče golf. podel ceníku to na první pohled vypadá, že je to jinak, ale po dosazení doplňků výbavy, kterou mají konkrenti standardně je vše jinak. Někdo, obvzvláštš auto škoda zařazuje novou oktávii chybně do střední třídy, kde by její cena byla okamžitě hitem, ale podvozek mluví jasně za nižší střední. to že na male auto dam 5ti metrovou karoserii ještě neznamená vyšží třídu.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Radek"
20. 10. 2004 13:42
Re: skoda?
To že delší převis můsí zákonitě zhoršit jízdní vlastnosti je nesmysl. Auta s koncepcí "vše vpředu" jsou logicky nedotáčivá a větší zadní převis posouvá těžiště auta. Tím snižuje nedotáčivost a zlepšuje ovladatelnost vozidla. Měl jsem tu čest, že jsem se zůčastnil "přesedacího" srovnávacího testu, kde mimo jiné byl Golf i Octavia 2 oboje na 16" kolech a Octavia byla lépe ovladatelná. A další nesmysl je, že je Octavia jasně nejdražší. Rozhodně teda není při srovnatelné výbavě. Dej si s tím trochu práce, vem do ruky kalkulačku a dřív než začneš plácat nesmysly, tak si to pořádně přepočítej. Zkus třeba Opel Astra, Mazda 3, Golf V... Jo a jestli to chceš srovnávat se starým Fokusem... tak máš pravdu.
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:45
Re: skoda?
já se o auta hodně zajímám a ceníky mám prostudované je nejdražší.
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 07:09
Re: skoda?
Co je to hodně prostudovaný? Když jsem kupoval auto (cca před 1,5 měsícem = aktuální ceny), tak jsem je teda taky docela fest studoval. Nevzpomínám si však, že by mi při totožných (a to zdůrazňuji) konfiguracích někdy vyšla Oktávka 2 dráž než Golf 5. Mazdu jsem nepočítal o tu jsem zájem neměl.
neregistrovaný "Preceda"
21. 10. 2004 08:55
Re: skoda?
Při stejné výbavě s 1,4 55kW je fakt o dost dražší Oktávka. Paradoxně u VW se více platí za motory, ikdyž jsou identické. Takže pokud jsi srovnával Golfa V s Octávií třeba s 2,0 TDI určitě vyšel dráž Golf.
Na začátku ceníku je levnější Golf, na konci Oktávka.
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 13:47
Re: skoda?
kromě toho je nafouklá i vepředu a do stran to znamené že se chová jako člun. houpy se houpy tam. ty budeš asi z těch škodovka je nejlepší a niky jinak.
neregistrovaný "Profesor"
20. 10. 2004 13:53
Re: skoda?
zcháním ušitele na doušováný jasykka šeskéhoa znalce mobilu autopotrbuju cenyky a víbavi vasej skotuvky
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 14:09
Re: skoda?
ty si trouba, neni to diskuze o pravidlech ceskeho pravopisu, ale o autech, ale takovej mentorující šťoura se vžycky najde. jdi na nějaké sezení pro zakoplexovaný poučkáře.
neregistrovaný "Jura"
21. 10. 2004 10:09
Re: skoda?
Ty jsi v té Octavce II ještě nejel, co? Tak neplácej takové nesmysly. Máme ji ve firmě v 77kW TDI. Její řízení je radost. Chová se naprosto čitelně. Než se do mě začneš navážet, tak nejsem škodovkář. Nejvíc se mi líbí bavoráky.
neregistrovaný "Zdeněk"
20. 10. 2004 13:48
Re: skoda?
Ještě by mne zajímalo v jakém jiném oboru jsi odborník..Technicky a konstrukčně jsou si obě auta podobná i když i na podvozku jsou změny , na podélnikách, zadní podlaze, jen pro zajímavost.Nesnaž se posuzovat podle svojich doměnek a radši se přihlas , že chceš taky otestovat všechny tři vozy , aby jsi měl ucelenější představu..Ale pozor stodvacítkařům bych to nedoporučoval , protože by zažily šok.. Co se týče výbav , nastuduj pozorně ceník a potom tady něco plácej...
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 14:11
Re: skoda?
stodvacítkaři by se podělali z jakýhokoliv auta nejen z oktávky, je vidět že mezi ně patříš, nebos nedávno patřil, kdes ty technický pseudoinformace vyčet abys mi to "nandal"? jak říkám ceníky mám nastudovaný a jedinej kdo neví o čem mluví seš ty.
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 14:13
Re: skoda?
a měl by sis rozšířit slovní zásobu o jyná slovesa než "plácat". to je opravdu slovo pro správnou argumentaci. necheš mi příště říct, třeba co tady bliju za hovadiny a podobně? začínáš bejt trapnej
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 07:12
Re: skoda?
No ono s tou Tvojí "argumentací" je to taky docela komedie
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 14:43
Re: skoda?
Takže škoda oktavia 1.6 75 Kw, klima,el.okna vpředu, el. zrcátka, abs+ebd,radio+4xrepro, 15' plech. kola, barva obyč., okení airbagy, boční airbagy, airbag řidiče i spolujezdce, DO centrál, 538.800.-

mazda 3 1.6 77 Kw, klima,el.okna vpředu, el. zrcátka, abs+ebd,radio+4xrepro, 15' plech. kola, barva obyč., okení airbagy, boční airbagy, airbag řidiče i spolujezdce, DO centrál, 499.900.-

vybráno podle oficiálních ceníků.
neregistrovaný "škodovák"
20. 10. 2004 15:51
Re: Nikdo tě nenutí....
Aby jsi si koupil škodovku , která je zřejně pod tvojí úroveň.Při posuzování výbav jsi na spoustu věcí zapoměl . Najdi si oficiální stránky a pořádně si přečti co všechno za těch 538tisíc dostaneš.Pokud se nemílím je ve výbavě Elegance spoustu jinejch doplňků , např kotoučové brzdy již v základu, vypínání airbagu ,a jiný a jiný...Pro tvoji informaci , Nová oktávka se prodává tak dobře ,i z touto cenou všude , kde byla uvedena na trh , nestačíme vyrábět .
neregistrovaný "Radek"
20. 10. 2004 16:29
Re: Nikdo tě nenutí....
Takže cena Octavie moc nesedí. 1,6 75kW v Ambiente stojí 499.900,- + rádio 7.000,- + hlavové airbagy 9.900,- + dálka k centrálu 4.000,-. Tj 520.800,-Kč ostatní má v základu. Mazda 3 1,6 77kW 469.900,- + manuální klimatizace(jiná tam nejde) 30.000,-. Tj 499.900,-Kč. Ale proti Octavii 2 nemá: Přední mlhovky,palubní počítač, kontrolu prokluzu ASR a taky MSR, bederní opěrky na předních sedadlech, deaktivaci airbagu spolujezdce a klimatizace v Octavii Ambiente je AUTOMATICKÁ. Takže jsi tak nějak nesrovnával stejně vybavená auta... A co takhle Mazda 3 diesel. Cena 569.900,-Kč vč. manuální klimatizace. Octavia 2 Ambiente 1,9 TDI: 549.900,-Kč + rádio 7000,- + hlavové airbagy 9.900,- + dálka k centrálu 4.000,-Kč. Octavia 2 v dieselu pak stojí 570.800,-Kč. Ale výbava je podstatně někde jinde, ale to už jsem napsal výše. Takže Mazda 3 je reálně dražší. Nehledě na to,že do Mazdy si třeba neobjednám xenony a tísic pětset dalších věcí, které Škodovka nabízí.
neregistrovaný "Zbůďa"
21. 10. 2004 07:39
Re: Nikdo tě nenutí....
Takže: Oktávka 2, Ambiente, výbava co popisuješ = 520 800 Kč, Mazda 3 1.6/77kW = základ 469 900, klima 30 000 to je těch tvých 499 900, ale kde máš mlhovky +9170, plato zav. prostoru +1640, chlazená schránka +7600, suma sumárum 518 310 kč a to jsem v ceníku mazdy nenašel multifunkční počítač (základ umí jen teplotu), výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrky sedadel a např. takovou drobnost, jako jsou chromované kliky dveří v interiéru. Doporučuji příště ceníky studovat trochu podrobněji a nevěšet lidem na nos bulíky.
neregistrovaný "Neda mi to"
21. 10. 2004 16:34
Re: Nikdo tě nenutí....
Tak jsem se tam dival. Pekne kecas.
neregistrovaný "Zbůďa"
22. 10. 2004 06:43
Re: Nikdo tě nenutí....
OK, tak nepovídej a napiš konkrétní čísla, takhle je to jenom populistické plácání do vody. Jako naši politici
neregistrovaný "HANS"
20. 10. 2004 15:29
dotaz na AUTO.CZ
Zajímalo by mě proč nová Octavia nebyla testována s konkurenty s kterými je neustále ve statistikách prodejnosti spojována a do této kategorie aut neustále vkládána - tudíž s Mazdou 6, VW Passat, Fordem Mondeo, Peugeotem 407 atd.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "paprk"
20. 10. 2004 15:35
Re: dotaz na AUTO.CZ
to je v pořádku, protože do této kategorie nepatří. je to nižší střední třída a na tebou vyjmenované modely nemá ani náhodou. teda kromě délky karoserie, podle které se většina nezasvěcených lidí nechá zmást.
neregistrovaný "Baron"
21. 10. 2004 13:19
Re: dotaz na AUTO.CZ
"většina nezasvěcených lidí" si mysli, ze oktavka patri do nizsej strednej triedy. Ale Skoda sam vyhlasila ze Oktavia patri do STREDNEJ triedy.
neregistrovaný "Petr"
21. 10. 2004 14:54
Re: dotaz na AUTO.CZ
Octavia 2 je na stejne urovni jak Mazda 6 ci Peuegeot 407, v nekterych vecech je lepsi (treba motor, P407 je znacne slaba), v nekterych horsi (rozvor).
neregistrovaný "macho"
23. 10. 2004 20:55
Re: dotaz na AUTO.CZ
ale byla... prave jsem byl na prazskem AutoShow, odkum jsem si prinesl i casopisy a v jednom z nich byl test, ktery delal britsky renomovany casopis zabyvajici se auty - vzali tam sest aut stredni tridy (vsechny o kterych jsi psal, vcetne Octavie). cim by to tak mohlo byt, ze Octavia vyhrala??? neco na ni bude.
neregistrovaný "HANS"
20. 10. 2004 15:33
propadák
Jsem přesvědčený že s těmito vozy by TOTÁLNĚ propadla!!! Hurá do dalšího testování
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Body"
20. 10. 2004 17:29
Výbavy?
Zajimavé je, ze porovnávají auta v rozných výbavách - Golf Trendline, Octavia Elegance - uz to musí testery ovlivnit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zdeněk"
20. 10. 2004 18:14
Re: Výbavy?
To bude asi tím , že Trendline je to samé co Elegance sice Trendline není ta nejvyšší výbava , tou je Comfortlaine, ale Trendline je vlastně Elegance.....
neregistrovaný "TDI"
21. 10. 2004 14:22
Chiptuning
Necetl jsem ten clanek, ale jestli jsou golf a oktavia s TDI motory tak pak se z toho pomoci chiptuningu da udelat bezkonkurecni letadlo. ZVlaste pokud se jedna o 2,0 TDI. Sam sem si nechal udelat cip do 1,9TDI 77kW a jede to lip nez 2,0TDI v zakladu. Mrknete na www.tuningcentrum.net - maj tam grafy a dalsi info. Jestli se ale jedna o ty sitozni FSI u VW motory tak to bych radsi bral mazdu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "brm"
23. 10. 2004 00:41
Re: Chiptuning
trosku trapnej zpusob sebepropagace, ne?
neregistrovaný "IT"
21. 10. 2004 19:24
bez titulku
Pánové, serte už na tuto planou diskusi, co je a není lepší. Podstatné je, že automobilka Škoda-Auto vyrábí, prodává a dává práci přímo asi 23 tis. lidem a dalším tisícům nepřímo,kteří by jinak byli bez práce,že je to malý příspěvek pro naši potentovanou ekonomiku a jinak si kupte každý co uznáte za vhodné.Třeba Porsche nebo Pandu.Já se už spíš těším na dobu(ale toho se asi nedožiju),až všichni, zdůrazňuji všichni, budou vyrábět takové zmetky jako škodovka a budou fungovat alespoň tak jako ona.Jsou to jenom auta,jak říká moje 21 letá dcera, spotřební zboží,které je určeno k likvidaci.Také tak s autem zachází, šrámy neřeší, já také ne,auta máme 2 a střídáme po 3-4 letech, jak se podaří.Značky měníme a v podstatě je to vše stejné s tím, že pokrok se nezastaví(emise, bezpečnost atd.),takže to nové je zase o trošku lepší, než to staré.Žádnou značku doma nepreferujeme.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lubo"
23. 10. 2004 19:21
škoda
škoda u mna skončila mal som octaviu 4-roky Almeru 5-roky do oktavii som investoval za 4 roky 72000-sk nepočitam do almery 7000-sk ani na jednom nepočitam servisne prehliadky na octavke som mal 240000-km na almere mam 275000-km
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Franta"
23. 10. 2004 21:57
Re: škoda
Mám už třetí Mazdu (dvakrát 626 v benzinu, teď 6 v dieselu) a měl jsem možnost se svézt i v trojce - všechna tato auta bez jakýchkoliv problémů, pouze garančky. U aut u mne rozhoduje i kvalita servisu (v případě mazdy zatím vždy jen garančního) a tam v HK servis rozhodně vítězí. A pokud k tomu přidám kvalitu zpracování, super podvozek, skvělý motor i brzdy - není co řešit.
anonym
25. 5. 2007 15:47
hadky pre nic
ja by som si v skodovke pripadal ako clovek bez identity, to auto vo mne nevzbudzuje ziadne emocie...je ako seda farba - neutralna. To v znizenej mazdicke 3ke 2.0 SportGT v zltej metalize na novych OZ Canovach Black, ktoru uvidite v cechach aj na slovensku len jednu (aj ked zltych je zopar) mam skratka dobry pocit...plna vybava, skvele brzdy a vyborny podvozok - spokojnost sama. Ale hadat sa a urazat kvoli autam ako su skodovky, golfy ci ktorekolvek ine...kde sa to vo vas berie???
Rozbalit vlákno
0