Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výroba nového Audi TT zahájena, další investice jsou na cestě

Nové Audi TT Coupé se začalo tento týden vyrábět v maďarském Györu. Po tom, co bylo vyrobeno 270 tisíc vozů první generace, se chystá výrazné rozšíření kapacity závodu. Finální montáž Audi TT se v Maďarsku rozroste o další výrobní procedury.
Zpět na článek
14. 6. 2006 10:15
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 10:30
neregistrovaný "Lancer"
14. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 10:47
neregistrovaný "Milic"
14. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 11:13
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 11:33
neregistrovaný "Jozki."
14. 6. 2006 11:18
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 12:10
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 13:13
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:28
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 18:03
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 21:07
15. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "Jarda"
16. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "Skylord"
17. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 20:10
neregistrovaný "pepa"
15. 6. 2006 04:28
neregistrovaný "Lancer"
15. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 11:17
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 21:21
neregistrovaný "MichalH"
14. 6. 2006 11:05
neregistrovaný "Majco"
14. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 6. 2006 11:36
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "Milic"
14. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:41
neregistrovaný "Dzosua"
14. 6. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 13:15
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 16:24
neregistrovaný "taylor"
14. 6. 2006 17:09
neregistrovaný "M3"
14. 6. 2006 18:14
neregistrovaný "Alessio"
14. 6. 2006 18:52
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 6. 2006 18:40
neregistrovaný "carmik"
14. 6. 2006 18:45
neregistrovaný "GTIjeDebil"
14. 6. 2006 21:54
neregistrovaný "bobby"
14. 6. 2006 22:06
neregistrovaný "masO"
14. 6. 2006 19:23
neregistrovaný "Pierre"
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 10:15
NIC PRO
přepážkovýho kovboje. Tohle si musíš poctivě zaplatit. Taky tě to pak poctivě povozí. Jo... člověka fascinuje ten obrovskej tah AUDI na branku... párkrát se vyspíš a máš tu nové TT... jaké jiné auto udělalo ze sebe legendu za pár let? BRAVO TT :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Lancer"
14. 6. 2006 10:30
Re: NECO PRO
ctyrprocentniho kovboje, popripade partnerku libovolneho kovboje... Legenda pravi, ze podvozek nikdy nebyl nic moc, motor 1,8T byl nejlepsi akorat v passatu a kterykoliv bracha se do TT posadil, jeho status pana tvorstva diky designu obrovsky utrpel :no: . 35OZ - to je v tehle kategorii legenda! Auto pro spravny brachy! :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 10:39
Re: NECO PRO
350 Z :yes: PS: Snad poprvé s tebou souhlasím, Lancere >:D
neregistrovaný "Milic"
14. 6. 2006 10:47
Re: NECO PRO
Riskujete. Senátor McGTI, předseda Výboru pro potírání neevropské činnosti, je stále ve střehu.
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 11:12
Re: NECO PRO
:-) :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 11:13
Re: NECO PRO
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Jozki."
14. 6. 2006 11:33
Re: NECO PRO
>:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 11:18
Re: NECO PRO
Nevim jestli je to legenda, ale co se jizdy tyka ........je to :-) :-) :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:10
Re: NECO PRO
Víme, víme, nejlíp voní, nejlíp *** a nejlíp jezdí jenom Accord >:D >:-[] :no: >:-[] ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 12:26
Re: NECO PRO
Ty fakt asi stárneš... héééééj, starochu, zkus trošku zapojit šedou kůru mozkovou! :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:33
Re: NECO PRO
To napiš Jardovi... ten tu vyhrává na jednom akordu tu Hondaodrhovačku...
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:13
Re: NECO PRO
Ty mas asi vazne docela komplex z Accordu :-) No i kdyz na druhou stranu ani se nedivim. Je na vrsku stredni tridy a preskocil tvuj idol a ty s tim nemuzes delat nic nez kopat a plivat kolem sebe :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 13:28
Re: NECO PRO
Ale ne, ty mi nerozumíš... Já psal přece, že miluju ty přispěvatele, kteří chválí jen auto, co jim stojí pod balkónem. A všechno jím poměřujou. A tak, jak tě čtu - že tedy nejlepší klimačku má Accord, nejlíp jezdí, nejlíp stojí >:-[] ... prostě mi napadlo, jestli náhodou nejsi jeden z nich... a jestli to tak je... tak ses zařadil do lajny, kterou tu neskutečně vede ZZ... naštěstí za ním moc tekovejch není.
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 18:03
Re: NECO PRO
Hele clovece ctes vubec to co tu pisu ??? Napsal jsem tu asi 10x, ze Accorda nemam, ale ze pri pristim nakupu auta zcela jiste bude na seznamu, ze ktereho budu vybirat. A nikdde jsem nenapsal, ze by mel Accord nejlepsi klimacku, ze by nejlip stal a nejlip jel. Napsal jsem tu, ze ve stredni tride je Accord na spici tridy a i kdyz vrcholem tridy je BMW3 (na tom se nejspis shodnem), tak Accord moc nezaostava. A mnohokrate zminovaneho medveda C s prehledem (opakuju S PREHLEDEM) strci do kapsy. MBC na Accorda v dnesni dobe proste nema.A kdyz uz si ten fakt nechces priznat treba tim, ze by sis s obema aspon sjel, tak mi tady zkus napsat co (dulezityho) ti MBC nabizi a Accord ne. Myslim tim treba nejakou diferenci v kvalite nebo neco podobneho. A ne jen slinty typu "MBC je premiovka a tim je to dany". Zkus to. Bud jedno nebo to druhy. Jestli ti muzu poradit, tak zkus to prvni, protoze pak to druhy sam rad vynechas a vyhnes se pripadnemu zesmesneni :-)
P.S. pro GTIho. Accord mi (zatim) pred balkonem nestoji. Opakuji - nestoji (zatim) :-)
14. 6. 2006 21:07
Re: NECO PRO
Parafrázuju Šimka s Grossmanem - Nestojí, nestojí, ale stát bude 8-s >:D :yes: Tak úvodem k tvé zmíňce o zesměšnění - to je vyločeno ze své podstaty. Neboť vymezovat akorda proti MB-C... už samo napovídá mnohé... takže obhálce MB-C nemá vlastně možnost uklouznout. Accord má výborné jízdní vlastnosti. Ve střední třídě. Komplex vlastností... Jardo, úplně všechno má... a nejen to, musí mít MB-C lepší. Tvá otázka nemůže takto vůbec stát. To je jako bys chtel nadnášet Logana nad Octavii. Ano i Logan výborně jede. Takže zpět. V premiovém segmentu je všechno lepší proto, že na všechno se užívají kvalitnější materiály, kvalitnejší komponenty. Laik to zjistí u kasy. Accord stojí tak dvě třetina Céčka. V té jedné třetině je ta nadstavba. Nechci se opakovat, ale usednutí do běžné střední a do premie je nebe a dudy. Mě spíš překvapuje tvá křeč, že tě vůbec může napadnout to měření. Ty segmenty... to jsou jiné světy... v životě, ano v životě, a to ani zde jsem se nesetkal, že by někdo porovnával jeden svět s druhým. Nepiš u té trojky od BMW jen o jízdních vlastnostech... vlez dovnitř... a hodnoť ergonomii, ovládání a dosažitelnost všech zařízení, páček a čudlíků... prostě... tohle všechno patří do premiové třídy. Samozřejmě, že se z premiové třídy přebírá do nižších pater... jak jde čas, tak to vnímáš... automatická klima, atd... takže samozřejmě, že novej model a 7 let stará premie jsou si blížší než-li obráceně. Honda na premiovej segment Accordem rozhodně nesahá... Snahu vystopujeme u H LEGEND... no, tak na ní můžem mrknout... co na to BMW5, nebo MB-E ;-)
neregistrovaný "Jarda"
15. 6. 2006 12:17
Re: NECO PRO
Patafrazuj si co chces. Problemem je tva zaslepenost necim, co je uz davno pase. Jinde ti na to odpovidam presneji, nicmene zkusim to shrnout. MBC je klasika a leta patril do "grupy" nazvane "silna nemecka trojka", tedy nekam, co ty nazyvas zkracene "premiovka". Neupiram MB jeho vrcholne postaveni, jenze co plati u S,SL,CL,E apod, zcela jiste neplati u nizsich trid. Kazdy vyrobce se snazi o ziskovost. Ta bude, budou-li se jeji produkty kupovat. A cim vice se jich koupi, tim samozrejme lepe. Dneska je pouze par vyrobku ci vyrobcu, ktere se nazyvaji "exclusive", ale vetsinou pouze cenou, ktera v naproste vetsine zpusobi, ze na ten ci onen produkt "normalni" obcan nedosahne. Ale to zdaleka neni pripad celeho koncernu MB. Samozrejme jsou vyjimky. Jak pisu : S,CL,SL a jim podobne verze vc. AMG, ale treba takove Acko ci Cecko mezi ne nepatri. Podivej treba na nabidku motoru, kteru tu vychvalujes a ktera ma dle tebe vliv na one "premiovosti". Ja naopak tvrdim, ze prave tohle onu "premiovost" urcitym zpusobem potlacuje a degraduje. To, ze ma "premiovka" pod kapotou 1,5 ci 1,6 motory, ma zcela prozaicky duvod. A tim je mnou vyse zminovana ziskovost firmy. Nejspis se shodnem, ze 1,5 pod kapotou neslouzi u "premiovky" k naplneni radosti z jizdy. Ta slouzi panacku k tomu, aby byla ta tva "premiovka" dostupnejsi" vetsimu spektru zakazniku. A pokud vezmu v potaz pouzite materialy, tak vez, ze prave v tomto srovnani jsou si dneska tito dva rivalove rovni. Jak pouzitymi materialy, tak hlavne jejich zapracovanim. Tady proste neprostrelis. Teda pokud nebudes jen zaslepene opakovat neco o tradici apod. A o tom uklouznuti - pokud uvazujes tak, ze obhajce MBC nema proti Accordu vlastne moznost uklouznout, ci porovnavat Logana s Octavii, tak na to je skoda pismenek i casu :-(
neregistrovaný "Skylord"
16. 6. 2006 10:07
Re: NECO PRO
Jo, jo souhlas. MB ma navíc dost problému s kvalitou. Jelikož pro ně děláme, tak to vím. Soused má ML už asi 4 roky a byl v srvisu víckrát než já v práci.
Ta poslední 1/3 ceny je za ten zaměřovač na kapotě. Rozdíly se opravdu již setřely.
neregistrovaný "Jarda"
17. 6. 2006 09:43
Re: NECO PRO
Presne tak. Ja se tu GTImu snazim vysvetlit, ze mu nehanim tu jeho oblibenou nemeckou trojku, ale je treba si objektivne priznat fakta.
neregistrovaný "pepa"
14. 6. 2006 20:10
Re: NECO PRO
350 je slaby, jedine z japonskych hracek je rx8 konkurencne schopne auto. design tt delali v usa a taky ziskal ze vsech automobilek nejvice oceneni
neregistrovaný "Lancer"
15. 6. 2006 04:28
Re: NECO PRO
Napr cenu design roku od ligy homosexualu - fakt! nedelam si srandu! Ale ted vazne, samozrejme, ze design byl originalni a stal se hned legendou, ale opravdu by sis ho koupil a tvrdil o sobe, ze ses ten nejvetsi drsnak? Nerikam, ze to od auta ocekavam, ale tohle je naprosty opak. 350Z vypada drsne, ma design taktez ocenen mnoha cenami, jizdni vlastnosti naprosta spicka ve tride, super motor a pohon na zadek. Tomu se rika dokonale auto! Mazda RX8 vypada sice taky pekne, jede taky pekne a ma dve sedadla navic, ale jizdnimi vlastnostmi i vykony za 350Z pokulhava. Navic image taky trochu zavani zenskosti...
neregistrovaný "Jarda"
15. 6. 2006 12:36
Re: NECO PRO
Jeden malej detail ty mudro. To tvoje slaby 350Z ma o tretinu vetsi vykon nez RX8 :-)
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 11:17
Re: NECO PRO
Poctive zaplatit ??? No jestli to zacne podobnym pruserem jako minue, tak spis poctive preplatit :-(
Jo a o jake legende to mluvis ??? TT nikdy zadnou legendou nebylo. teda pokud se nebavime o tech legendarnich pruserech pri jizde. Hezky bylo, je a bude, ale co se jizdy tyka ........... do ted fujtajbl :-(
neregistrovaný "MichalH"
14. 6. 2006 21:21
Re: NECO PRO
Přepážkový kovboje nech spát, pojď si hrát na klasu, třídu a společnost. Zaplať si své TT, ale co to? Tah na branku? Od lidí, kteří se bojí vlastního stínu? Podívej se na minulé TT, bylo dokonalé, odvážné, průbojné, elegantní v posledních modelech i schopné, už, už se blížilo quattru a pak tohle. Tohle má být pokračovatelem legendy? To je prezentace strachu. Pojďme to trochu vyhladit, aby náhodou někteří neřekli, že je to někde moc támto nebo tákhle. Žádný nápad, ty ze strachu došli. Podívej se na M Coupé a jeho pokračovatele Z4 Coupé. To je odvaha, auto pro toho kdo se za sebe nestydí, ty auta mají od pohledu koule. Nosíš strniště, džízky, tričko, nehraješ si? Nenasedáš do TT... :yes:
neregistrovaný "Majco"
14. 6. 2006 11:05
Focus
Sorry, ale TT vyzera ako novy FOCUS s papulou :*)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 11:27
JAK KUPOVAT AUTO
Pánové, vážná věc... je bezmála polovina roku 2006. Konta praskaj ve švech, káry jsou nadržený na nový kance... prostě ideální doba na nákup. Jenže, pozor... auto... to není, jako když si jdeš pro nový pastelky. Chce to kuchařku... manuál... prostě návod, jak elegantně vykrvácet a přežit to s grácií. Je to těžkej boj, jde takřka o všechno... o panenství, o koule, o čest i o zejtřejší večeři... ale nezoufejme. Je červen... začínám v tomto roce publikovat legendární, opravdu dokonalou, vyčerpávající příručku z loňského roku - Jak pořídit a dál provozovat novou káru. Teda, počítám s tím, že prachy jsou nachystaný... Tak vyčisti brejle... vždyť jen za rok 2005 se údajně prodalo podle tohtoto návodu 1500 GURU, 800 Loganů a jeden IS. P.S. Předem vám děkuju za slova chvály. Kritici, ať nepíší... ostatně, kde by se tu vzali :-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 6. 2006 11:32
Re: JAK KUPOVAT AUTO
>:D Že si nedáš pokoj. To jedno IS si koupil tuším Krtek, když zapomněl doma brýle. ;-) Teď hledá jak z toho ven. Možná ho prodá Tomovi za 200% původní ceny.
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 11:36
Re: JAK KUPOVAT AUTO
>:D pozdravuju Krtka... :yes:
neregistrovaný "Milic"
14. 6. 2006 12:14
Re: JAK KUPOVAT AUTO
Jo, jo, chystal jsem se na to, jenže člověk míní a pánbůh ... takže místo káry kočárek, místo koženejch židlí nábyteček a místo opojné vůně benzínu hora posranejch pemprsek. Tak někdy příště.
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 12:23
Re: JAK KUPOVAT AUTO
>:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:26
Re: JAK KUPOVAT AUTO
>:D >:D :yes: :yes: Vydrž... bude to těžké... musíš. :yes:
neregistrovaný "Dzosua"
14. 6. 2006 12:41
Re: JAK KUPOVAT AUTO
TT minule genarece byl propadak jak prase, nevim cim se tu v uvodu diskuze chlubis, jaka legenda, octavia I s karoserii kupe, jel jsi nekdy v TT nad 200? asi ne protoze jinak by si o legende nemluvil, maximalne jako o legende jak ztratit kontrolu nad autem bez vlasni chyby....
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:57
Re: JAK KUPOVAT AUTO
To jsou písně, živené reklamou z počátku výroby. Pamatujeme si to všichni... dnes nové TT ještě povyrostlo, je dospělé a stane se nazapomenutelným. Uvidíš. P.S. Jel jsi někdy v Octavii přes 200?
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:15
Re: JAK KUPOVAT AUTO
Co sem pletes Octavii ???
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 13:23
Re: JAK KUPOVAT AUTO
Dzossua, já ne.
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 13:23
Re: JAK KUPOVAT AUTO
Ježiš to jsou zase kličky. Nejdřív píšeš v minulém čase a teď najednou máme čekat, až bude legendou? Už si to v tý hlavě srovnej.. Máš to těžký, viď, brácho?
neregistrovaný "taylor"
14. 6. 2006 16:24
Re: JAK KUPOVAT AUTO
No ja chodim a fakt z toho mavam blby pocit. Do tej 170 je to uplne v pohode ale dalej to je len krcovite drzanie volantu a cakanie co sa stane. Hovorim ale o okreskach priemernej kvality, nie o dialnici s novym kobercom. Ale ani tam to uz nie je nad 180 ziaden relax.
neregistrovaný "M3"
14. 6. 2006 17:09
PRO REDAKCI
"Během následujících 5 let chce Audi investovat v Maďarsku až 1 milion eur." Tak to se fakt rozsoupnou, to je skoro cca 6 milionu Kc rocne, tak to s tou madarskou ekonomikou opravdu zahejbou..... Nema to byt nahodou miliarda??? Ja se v tom teda moc nevyznam, jako, jo, ale tohle prijde i me uboze malo.... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
14. 6. 2006 18:14
Re: PRO REDAKCI
proč? budou tam posílat vedení na szegedýn a klobásky >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 6. 2006 18:52
Re: PRO REDAKCI
Hlavně fasujte uherák chlapci, hlavně ten... ;-) >:D >:D
neregistrovaný "carmik"
14. 6. 2006 18:40
LEGENDA
Audi TT jako legenda? Opravdová legenda je EVO!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTIjeDebil"
14. 6. 2006 18:45
GTIjeDebil
GTI ty jsi opravdu magor, nech se vysetrit a hlavne nelez na auto.cz. Kdyz vstoupis do nejake diskuze tak ji vubec nectu, je mi totiz na bliti, blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gti blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "bobby"
14. 6. 2006 21:54
Re: GTIjeDebil
:yes: :yes:
neregistrovaný "masO"
14. 6. 2006 22:06
Re: GTIjeDebil
To je aspon uroven prispevku.. :no: :no: :-!
neregistrovaný "Pierre"
14. 6. 2006 19:23
bravo Ford :-)
Tohle zepředu vypadá jako můj Focus :-)
Rozbalit vlákno
0