Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výstava Dědeček automobil: česká auta vznikají 100 let

Na výstavišti v pražských Holešovicích je až do neděle vystavena stovka automobilů z historie českého autoprůmyslu.
Zpět na článek
17. 6. 2005 14:58
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 6. 2005 17:41
neregistrovaný "Mikin"
18. 6. 2005 00:10
neregistrovaný "bobik"
18. 6. 2005 05:36
neregistrovaný "xpaulS"
18. 6. 2005 10:18
neregistrovaný "xxl"
19. 6. 2005 14:19
neregistrovaný "free"
19. 6. 2005 16:03
neregistrovaný "major"
19. 6. 2005 20:53
neregistrovaný "Free"
20. 6. 2005 11:25
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2005 12:45
neregistrovaný "petr"
19. 6. 2005 21:07
neregistrovaný "Honza"
20. 6. 2005 10:24
neregistrovaný "Fero"
20. 6. 2005 10:35
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 12:44
neregistrovaný "bru"
20. 6. 2005 10:37
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:29
neregistrovaný "anonym"
21. 6. 2005 07:22
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 19:52
neregistrovaný "tom"
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 6. 2005 14:58
Bezva
Paráda, přemýšlel jsem co s pomalu začínajícím víkendem a část programu už je jasná...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mikin"
17. 6. 2005 17:41
Naaaadhera
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bobik"
18. 6. 2005 00:10
Nic moc
uz jsem na par takovyhle akcich byla, ale tohle neni nic moc. je to opravdu malo vystavenejch veci a to jeste nic moc zajimavyho. a 80Kc je taky trosku premrstena cena
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xpaulS"
18. 6. 2005 05:36
Pěkné fotky
jen trošku škoda, e bez popisu, člověk už si toho moc nepamatuje
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxl"
18. 6. 2005 10:18
ale jo no
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "free"
19. 6. 2005 14:19
Škoda
No mrzí mne že tam je tak málo tatřiček - a v televizi se dozvíte a tady nakonec taky že česká auta vznikají 100 let přitom první čs automobil vznikl v roce 1897
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "major"
19. 6. 2005 16:03
Re: Škoda
Nepletieš si to s rokom kedy sa prvýkrát automobil objavil v Prahe?
neregistrovaný "Free"
19. 6. 2005 20:53
Re: Škoda
Nevím kdy se objevil první automobil v Praze, ale vím, že v roce 1897 jela tatra z Kopřivnice do Vídně - o Praze fakt nevím. Ale český automobil prostě vznikl před více jak 100 lety
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2005 11:25
Re: Škoda
Präsident jel do Vídně v květnu 1898, krátce po svém dokončení. Rok 1897 je trvale se opakující blábol.
neregistrovaný "petr"
20. 6. 2005 12:45
Re: Škoda
tatru ktera se v 1897 jmenovala Nesselsdorfer konstruovali sudetaci Edmund Rumpler a Karl Sage pozdeji ji konstruoval slavny konstrukter v evrope- Hans Ledwinka
19. 6. 2005 17:50
ŠKODA FOREVER ŠKODA FOREVER
Tak jako komunismus zmršil kdeco tady, zmršil i ŠKODU... tak ji nemůžeme nic vytýkat. Naopak v době nesvobody se Škodovce podařilo udělat hodně dobrého a navzdory době... Kdo z nás vzpomene na Felicii - rána jako z děla... dodnes ti hne srdcem, když jedem kolem tebe... a řidič má kožené jelenice s dírkami na kloubech... Nebo Š 1000 MB - kráska krásek - nasávací otvory na zadních blatnícich... chromové rámečky kolem světel... sexy volant... A MBX - bez B sloupku... to tu bylo téma asi jako dnes 911ka. A pak opravdová 911ka ze Škodovky - Š 110 R Coupe - tak to bylo něco... překrásná... ty první byly bez opěrek hlav (to je,co) a bez 4 světel. Chromové středy kol a výklopná zadní boční okénka... V červené... láska na celý život... na přístrojovce měřič tlaku oleje... Pak už to šlo všechno do háje, jak auta tak režim. 105 - tohle prostě Škodovce odpouštím. Pak přišel Favorit - překrásné auto (Fiat Ritmo, pamatujete?), jenže přišel o pětiletku později... Ten mezistupeň pak - Felicia, ten nechme pietně spát. Protože přišla FABIA - a Fabia ukázala, že Škoda je ve správných rukou (uvažovalo se, že tu budeme vyrábět za dozoru Renaultu Twingo...), FABIA nás postavila na nohy, zvedla náš zrak a umožnila Škodě navázat na svou velkou minulost. Navázat víc než důstojně. Vždyt Fabia je na čelních místech své třídy na světě... a pak OCTAVIA - geniální tah Škody... a překrásná OCTAVIA II. Tohle opravdu umí jen mistři. Tak Škodovko, palec nahoru. Dokázalas to.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
19. 6. 2005 21:07
Mrknul bych se tam
Mrknul bych se tam, bohužel to mám do Prahy dost z ruky. Free má pravdu - Tatra President fakt vyjela v roce 1897. GTI je machr, ví, o čem píše - i když já se musím zastat mé desetileté Feldy tzv. Combi. Není to sice žádný zázrak,někdy si na cestě připadám,že trochu zdržuju, občas ji obejdu s drátěným kartáčem a následně základovkou atd., ale věrně slouží a trpělivě pálí LPG. Tisícovku jsme prodali vloni - to byla kára! Na autosalonu v Brně(ale v médiích i předtím) jsem viděl Yeti, to je prostě bomba, která tady dlouho chyběla, moc se těším, až se začne vyrábět. To je fáro přesně podle mého gusta.
Rozbalit vlákno
4
19. 6. 2005 21:32
Re: Mrknul bych se tam
Já také o Felicii píši dobře - nechme ji pietně spát... VW z ní udělal ve své době úžasné dělo - kdo dnes ví, že do ní dodávali i kožený vnitřek... a ta přístrojovka... krása. Já věřím těm rukám v Boleslavi a vím, že jim pomáhaj velká esa z Německa, a to je fakt jen kousek... A opravdu jsem hrdý na to, co Škoda dokázala. A dodnes miluji Škodu 110 R coupe...
neregistrovaný "Fero"
20. 6. 2005 10:24
Re: Mrknul bych se tam
Erka jsou fakt krásný káry, ale což teprve jeden ze skvostů - Škoda 1100 MBX de Luxe. Vzniklo jich jen něco přes 1100 kusů, ale ten design, dvoudveřový tudor bez středního sloupku... No něco fakt pěknýho. Ani se nedivím, že se převážná část embeiksek vyvezla do zahraničí.
Asi málokdo ví, že vznikl prototyp Škoda 100 v provedení tudor. Mrkněte se do časopisu Automobil revue tohoto ročníku.
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 10:35
Re: Mrknul bych se tam
Jo, nahoře o MBX píši. To byla tak kolem 1969 obrovská pecka - vyváželo se to do Anglie s pravostranným řízením a pár borců ji sehnalo tady, tak to valili s řízením napravo a my proti nim jezdili a zažívali občas šoky, že jede auto bez řidiče... To je velká legenda...
neregistrovaný "bru"
20. 6. 2005 12:44
Re: Mrknul bych se tam
P.S. Kromě kůže i klima, vyhřívaný sedačky, 4x okna v elektrice apod....
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 10:37
PRO ŠKODOVÁKA
Prosím tě, já vím, psali jsme si o tom 18.6. Já ale pracovně byl mimo dosah, tak jsem nemohl přijet. Až budou znovu otevřené dveře, rád přijedu, napiš a já budu na bráně... O zážitky se tu pak podělím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2005 11:29
bez titulku
Výstava je ubohá, bez jakékoliv obsahové koncepce, výběr vozů dle jediného kritéria - co nám kdo půjčí. Ušitá horkou jehlou s jediným záměrem - vydělat na vstupném. Opravdu zajímavých automobilů je tam minimálně, většinou jen nezajímavé smetí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
21. 6. 2005 07:22
bez titulku
Poslední pěkná škoda byla 110r(jednu jsem měl), od té doby děs a hrůza. A dnes jsou škodovky spolehlivé, německy bytelné ale říci že jsou krásné? Nezlobte se na mě škodovkáři ale to není design co chytí za srdce. Nikoho neurazí a ani nepotěší. A o to jde, koupit vojezdit a zahodit, prostě spotřební krámy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tom"
15. 9. 2006 19:52
tom
:-| ;-\ :'-( :*) :no: :no: >:-[] :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0