Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vznikne gigakoncern GM-Ford?

Vrcholní představitelé koncernů General Motors a Ford Motor prý zvažují partnerství, které by zásadně ovlivnilo celé odvětví.
Zpět na článek
29. 9. 2006 19:34
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 20:35
anonym
29. 9. 2006 20:36
29. 9. 2006 20:45
29. 9. 2006 22:20
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
30. 9. 2006 10:56
1. 10. 2006 23:17
neregistrovaný "Johny"
30. 9. 2006 00:18
30. 9. 2006 08:33
anonym
30. 9. 2006 10:47
30. 9. 2006 00:29
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 14:43
30. 9. 2006 11:33
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 18:32
neregistrovaný "Tom"
1. 10. 2006 23:19
neregistrovaný "Johny"
30. 9. 2006 18:33
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 22:07
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 9. 2006 23:28
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 13:03
30. 9. 2006 23:34
neregistrovaný "Tom"
1. 10. 2006 13:43
30. 9. 2006 23:37
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 19:34
potrebujeme viac info.
Marko.....kde si? ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 9. 2006 20:35
Marko...
...jim ted pomaha doladit detailu vzajeme spoluprace. Teda Renaultu-Nissanu a GM, protoze to spojenectvi je vyhodnejsi, jejich pole pusobnosti se IMHO prekryvaji o neco mene. Na urovni GM-Ford bych cekal treba spolupraci na urovni konkretnich (klicovych) modelu nebo pokrocilych technologii, nez nejake fuzovani...
Rozbalit vlákno
1
29. 9. 2006 20:36
Re: Marko...
...to jsem byl ja...
29. 9. 2006 20:45
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
29. 9. 2006 22:20
Re: az se GMFORD
Volte prosím mírnější slova.
30. 9. 2006 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2006 10:56
Re: az se GMFORD
:-) Nahlížíš na svět zpoza akvária, jako nějaká vyplašená rybička, Cosworthe. Velmi cením, že tě ve škole alespoň naučili číst. S vyjadřováním se musíš nějak už porvat sám, v tom ti nepomůže nikdo. Styď se za svůj mozek, styď se za svůj svět myšlének, styď se za svou neskonalou přízemnost. Držím ti palce. Oba. :-) :yes:
neregistrovaný "Johny"
1. 10. 2006 23:17
Re: az se GMFORD
Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu :yes:
30. 9. 2006 00:18
Re: az se GMFORD
Cosworthe... nevím, co může zachránit Forda... ale tebe zachrání jen novej mozek >:-[] Styď se. Skutečnost, žes intelektuálně velmi skromně vybaven, by tě měla vést spíše k pokoře, nikoliv k siláckým prohlášením.
anonym
30. 9. 2006 08:33
Re: az se GMFORD
aspoň nějaká naděje, tebe *** nezachraní vůbec nic.
30. 9. 2006 10:47
Re: az se GMFORD
Stydíš se za sebe? Chápu. Absence schopnosti tvorby myšlének... to je tížívá skutečnost... Ale neběduj... musíš se s tím naučit žít... a to i přesto, že se s tím nedostatkem nemáš šanci nikdy vyrovnat...
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 00:29
Fůze nebude
Ford má sice problémy,ale to před časem měl i GM.Ford se z toho nějak "vylíže" a též si myslím,že to bude nejspíš na úrovni spolupráce na nových technologiích.
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2006 14:43
Re: Fůze nebude
Proč mluvíš o problémech GM v minulém čase? Pokud vím, tak celá "velká trojka" je celkem v p... (problémech ;-) ) A jak stojí níže, nemyslím, že by fúze prošla u antimonopolářů...
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 11:33
Zákon džungle - přežijí pouze silní
Jo, brácho, americké automobilky, pyšné symboly amerického kapitalismu (imperialismu) už nejsou to, co před 20 či 30 lety. GM neví, jestli má vyhlásit bankrot dnes nebo počkat na zítra.. Ford se dlouho tvářil, že se je poměrně OK, ale poslední dobou mám pocit, že to s ním moc dobré nebude.. Chrysler vypadal jěště o ncěo lépe než Ford, ale teďka oznámil, že je taky v problémech, letos místo původně předpokládaného zisku udělá ztrátu 1.25 mld $, navíc zákazníci přestávají mít zájem o jeho převázně na SUV zaměřenou nabídku - snižuje se výroba, sklady se plní dnes neprodejnými kousky, flotila slev nezabírá.. to jsou konce, to jsou konce.. kde udělali soudruzi z USA chybu? Nedávno nastal další historický milník - 5 největších automobilek na US trhu? Nedávno Toyota rozdrtia Ford na domácí trhu, nyní si Honda podala Chrysler. Aktuální pořadí na US trhu: GM, Toyota, Ford, Honda, Chrysler.. tehle žebříček je pouze o prodaných vozech a nevyjadřuje ekonomickou sílu - GM, Ford i Chrysler prodávají pouze díky ohromnýmu množství slev, které často sahají za hranice rentability a přesto to moc nepomáhá X Toyota a Honda mají na každém kousku tučné zisky a dále posilují.. brácho, vem si slovník a ještě jednou si přelož co znamená Today, Tomorrow, Toyota >:D >:-[] ;-) AD spojení GM-Nissan/Renault: pořád se jedná, aktuálně GM požaduje po potencionálních partnerech záruku několik miliard $, protože by prý do ténto aliance musel vložit nejvíce; AD spojení GM-Ford: Marko tady zatim neni, tak si dovolim napsat, že jsem to spolu s Markem již před nějakou dobou rozebíral a Marko tvrdil, že poikud vůbec k něčemu takovému došlo, tak by se nejdenalo o klasickou fůzi, ale o nějakou formu aliance na bázi sdílení technologií, vývoji platforem, nákup dílů od subdodavatelů, apod. Struktura Fordu i GM by podle jeho názoru zůstala zachovaná, stejně tak jako samostatný marketing, filosofie atd. Problémem by byl i trží podíl zejména na US trhu, který by se nemusek líbit antimonopolním úřadům.. no uvidíme, třeba sem Marko zavítá a poví něco více
;-)
Rozbalit vlákno
13
30. 9. 2006 15:50
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Jak tě čtu, vypadá to, že bys byl šťastnej, kdyby se TTT konečně stala jedničkou světa i jedničkou v USA... Upřímně se ti přiznám, že já dost dobře jaksi nechápu proč máš tyhle toužené ambice. Proč? Přece každému rozumně uvažujícímu člověku (pokud není akcionářem) je úplně jedno, jestli je světovou, americkou či evropskou jedničkou TTT nebo kdokoliv jinej. A když už... no přece je přirozené, abych fandil GM... a byl rád, že se drží jako ta jednička tamní domácí značka. Pominu-li náklonnost ke značce skrzevá modely (což u tebe asi ve vztahu k TTT nehrozí, nebo ano?) pak je opět přírozené fandit slabým, resp. rozvíjejícím se. Třeba korejským značkám... Ale, vysvětli mi (možná to zajímá i kolegy), kde se uprostřed Evropy, v Česku může u jedince vzít fanatické vynášení nějaké Japonské značky do nebes... Já si neumím představit, že skutečnost, jestli je TTT jedničkou či dvojkou světa, může s někým zamávat natolik, že je z toho v ajfru, jako ty. Proč. Co tě poutá k TTT? Nejsou mi jasné kořeny (pokud tedy tatínek nekoupil Corollu) není mi jasný obsah tohoto vztahu. tohle mi prostě uniká. Chápal bych chladný rozbor kapitálového trhu a konstatování kdo je jedničkou a kdo dvojkou, no... a tím to končí... vždyť přece snad ti jde o to, o co nám ostatním, to jest o auta... tedy rozebírejmě krááásu ( :-) ) Avensise, těšme se na příchod nové Corolly (i když, možná příjde dřív kouzelník...), piš tu proč se v Japonsku prodává jednou tolik bavoráků jako Lexů... to jsou témata ze života. Je to podobné, jako bych tu já například neustále dokola psal o tom, že VW je Evropskou jedničkou... Je jedničkou... no a co?.. důležité je, aby byl jedničkou v tvé garáži, ne? Tebe ovšem musí nějak magicky přitahovat nikoliv auta, ale čísla. VW je to samé, co TTT... chápeš? Pouze výrábí auta šitá na zadky Evropanů... TTT je světová dvojka... a co? Koupíš si snad kvůli tomu Yarise? Nikoliv. Koupíš si ho jenom tehdy, bude-li lepší než ten druhý. Škoda... že si nikdy nebudeš moci koupit Ferrari... vždyť on vyrábí tak žalostně málo aut... nebo Aston... viď :-) ;-)
anonym
30. 9. 2006 16:32
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Brácho, ve svém oboru jseš fakt mistr a je vidět, že jsi stále ve formě.. interpretovat a zneužívat informace podle toho, jak se mi to aktuálně hodí, v tom fakt nemáš konkurenci.. tak že ano, opět jsi nezklamal a podal jsi standardní výkon.. jelikož jsi mnohokrát mnoha lidem dokázal, že diskuse z Tebou nemá smysl, tak diskutovat nebudu. Nicméně je vidět, že mé působéní zde, začíná nést své ovoce - pomalu začínáš chápat, že VW není nic jiného než jeden z mainstreamových výrobců.. brácho, přeji dostatek odvahy a vůle, třeba přeci jen jednou procitneš
30. 9. 2006 17:06
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Počítám, že ses, Tome, zapomněl ze samého rozrušení přihlásit :-) Tak jen větu na závěr - magická řeč čísel má své kouzlo... je ovšem potřebné se vedle orientace v číslech soustřeďovat i na orientaci v životě ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 18:32
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
jj, brácho, tak se tím také nezapomínej řídit ;-)
neregistrovaný "Johny"
1. 10. 2006 23:19
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Nechcete si udělat nejaký vlastní blog? Ty vaše sáhodlouhý bláboly jsou děs :no:
2. 10. 2006 12:19
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Je hned vedle, Johny... překvapuje mě, že bereš za povinost číst tu každej blábol, Já si přečet ten tvůj a vůbec mi to nevadí :-) Tak se uklidni a zkus napsat něco smysluplného.
anonym
30. 9. 2006 16:36
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Ad prodeje Lexusů v Japonsku: buď se píšeš úmyslně a nebo se jedná o zásadní neznalost! 1) Lexus se v Japonsku prodává teprve pár měsíců, 2) ukazuje se, že tradicionalismus a sepětí japonců s historií je větší,než se všeobecně čekalo, 3) současné Lexusy se prodávají i se znakem Toyota na kapotě = pokud by měla být podobná statistika korektní, musela by započítat i tyto prodeje.. hd by jsme byli řádově jinde
30. 9. 2006 17:13
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Lexus se prodává tuším od ledna. Prodává se ho málo a jestli je z toho někdo překvapený, jsem to já a je to nepochybně TTT. Řádově víc se prodává v Japonsku BMW. To je vše. Já z toho nejančím. Mě je to úplně jedno, kolik tam kdo prodá aut. Překvapuje mě ovšem, že ty tu o tom nepíšeš a člověk, aby to z tebe páčil heverem :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 18:33
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
Informuji o novinkách, až Lexus předežene BMW, budeš mezi prvními, kdo se to dozví >:-[] ;-)
30. 9. 2006 18:34
Re: Zákon džungle - přežijí pouze silní
:yes: :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 9. 2006 22:07
Re: "mam pocit"
"Ford se dlouho tvářil, že se je poměrně OK, ale poslední dobou mám pocit, že to s ním moc dobré nebude."
tobe taky nic neunikne
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 23:28
Re: "mam pocit"
>:D >:-[] :yes: ;-)
2. 10. 2006 09:37
Re: "mam pocit"
Aby sme nakoniec neboli prekvapeni, ze za 20 rokov preziju len Cinania. Pokial americki a europski vyrobcovia nedostanu rozum a nezacnu so sebou nieco robit, je to dost realne. Fuzie su jednym z prostriedkov ako usetrit naklady na vyvoj. Aj ked ten efekt mi nepripada az taky vyrazny. Ak usetria polovicu alebo aspon tretinu penazi za vyvoj, tak je to plus, su to dost velke palky. Na druhu stranu ked sa to rozpocita na celu dobu vyroby takto navrhnutych modelov, tak uz to nevyzera az tak oslnivo. Ceny aut ani pri usetreni nakladov na vyvoj neposunuli smerom dolu, aby sa podporil predaj a stupli pocty vyrobenych a predanych kusov.
Ked cinske automobilky dotiahnu kvalitu na zelanu uroven, a auta budu stale o kus lacnejsie ako konkurencne, tak to maju vyhrane.
Stravil pracovne niekolko tyzdnov v nemenovanej nemeckej automobilke. 6-hodinovy pracovny cas a len jeden piatok v mesiaci pracovny, ostatne volne. Linka poloautomatizovana, rucnej prace minimum. Na pase same jednoduche modely, ziadny pohon 4x4, luxusna elektronika ani nic podobne (to sa vyraba za hranicami v krajinach s lacnou pracovnou silou). V robote veget, nikto sa netrha, normy volne (lebo odbory su velmi silne a vzdy si vydupu co chcu). A dobre platy, v prepocte na nase od 60.000,-Sk vyssie.
Nemecky vyvoj - ked som to videl, pochopil som, kolko penazi a energie sa premrha na takzvany vyvoj. Nemecky vyvojovy konstrukter, to je uhrovity mladik co sotva skoncil skolu, s nausnicou v uchu a vlasmi do chvosta, ktory si rano o osmej dofrci do roboty na Audi TT. Z tych 6 hodin co ma makat tak naozaj nieco robi asi take 2-3 hodiny. Zbytok casu prekecaju o zenskych, o futbale, a tak podobne. Z ich kancelarii vychadza taky des, ze kazdy projekt dostavaju nazad s tym, ze to co vypotili, nie je ani vyrobitelne. Ja som sa pozastavil nad jednou takou blbostou, ako je diera v priecke medzi motorom a kabinou. Priemer bol zatolerovany na 5 stovak a poloha plus mínus jedna desatina. Na takom mieste, ze konstrukterovi lisovacieho nastroja na ten plech sa museli postavit vsetky vlasy dupkom. A tato super-presna diera mala sluzit ako prechodka na kable!
Takze si mysli, ze okrem globalnych krokov si treba prehrabat aj vlastny piesocek a nevyhadzovat peniaze do vzduchu.
30. 9. 2006 13:03
Fuzia?
Myslim, ze to co som chcel povedat, som povedal uz Tomovi a je to v jeho prispevku vyssie. Takato fuzia (v pravom slova zmysle) neprejde cez antimonopolne zakony, pretoze koncentracia dvoch najvacsich hracov na US trhu by pokryla urcite viac ako 50% zakaznikov (minimalne v Sev.Am.). Dalsi problem vidim v tom, ze kazda firma ma kriticky bod do ktoreho je mozne rast. Manazovat rast za takyto bod je uz efektivne nemozne. Vznika tak kolos, ktory ma tak zlozitu strukturu (v kazdom smere), ze to vedie nakoniec k vaznym problemom. Ukazkou, co sa stane ak firma prilis narastie su sucasne problemy GM. A pokus zrestrukturalizovat sa z molocha na "smart comp." by nemal viest k vytvoreniu este vacsieho molocha (Ford - GM). To by nemalo zmysel. napoveda tomu aj vyjadrenie Ricka Wagoneera, ktory povedal, ze GM nepotrebuje na restrukturalziaciu vobec nijakeho partnera - a ak sa z niekym dohodnu, tak iba preto, ze to bude pre nich vyhodne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 23:34
2 Marko
Jaký hlavní zájem sleduje Kerkorian? Proč tolik tlačí na pilu s tou aliancí? Že by na své investici do GM prodělal kalhoty a nyní doufá, že prostřednictvím fůze vzroste cena jeho podílu a on bude mít aspoň na nový tanga? >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2006 13:43
Re: 2 Marko
Tome, ja nepoznam pohnutky p. Karkeriona. Moze ist o jesitnost stareho miliardara, ktori si chce dokazat, ze ak ´podiel vo firme, tak ma dosah na strategicke rozhodnutia manazmentu. Moze ist kludne aj o cisto pragmaticky pokus zvysit hodnotu svojej investicie, podlozenu serioznou analyzou. Moze ist o cokolvek medzi tymi dvoma polmi. ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 23:37
OT: Lexus LS600h - superdetailní info
[odkaz] Lexus - Pursuit of Perfection :yes: Lexus ruleZZ ;-)
Rozbalit vlákno
0