ako je mozne ze su ti cinania taki vytvrali v kopirovani vsetkeho mozneho a nic im za to nehrozi? by som im za toto zrujnoval ekomoniku bastardi !!! :no:
Četl jsem, že v Číně je jiná mentalita v tom, že kdo je úspěšný a jiní ho kopírují, je to pro něj pocta. Jinak proč se rozčilovat nad podobnými kopiemi? Podobnost s A4 je to poslední a jediné. Kdo chce a má na Audi, pořídí si A4. Kdo nechce/nemá na Audi, pořídí si třeba toto. Ty výrobky na sobě navzájem nikterak neparazitují, je to zcela jiná třída vozů..
Myslím, že máte pravdu oba :-) Známý bydlel v Číně asi 3 měsíce a tvrdil mi něco podobného - oni to tedy o sobě tvrdí. On sám si ale myslel, že prostě mají nějakou výmluvu na svoji neschopnost něco vymyslet. Jinak kdysi byl v Autobildu článek o tom, jak se jeli nějací reportéři mrknou do výrobny "Smartu". Auta vypadaly zvenčí stejně, jezdily děsně zpracované mizerné. Když se majitele zeptali, jestli nemá problém s autorskými právy a zda mu to nečiní nějaké morální problémy, rozčertil se a důrazně jim dal najevo, že "nemístném otázky" se nepokládají.
Ono ta moznost ruinovani ekonomiky a Cina je prave opacne. To je prave ten duvod proc to nikdo nedela, vlastni po svete kde co nebo pujcili kde komu, podobne jak sejkove ;-)
jenže šejkové zatím nevyrábí auta...a pokud by náhodou začli tak mají dost peněz na to aby si najali lidi na design a techniku...ale oni ani nemusí když v polovině automobilek má podíl nějakej emirátskej nebo jinej holding z perského zálivu...
Vidíš a podle mě má Subaru hezký interiéry. Hlavně B9 Tribeca nebo minulá generace Legacy. :-) Tahle kopie je sice hrůza, ale pořád lepší, než originál z Ingolstadtu. Nevím, kolik to auto tam u nich stojí, ale tipnul bych si, že na rozdíl od pořád drahého Exea, bude tohle konečně A4ka za odpovídající peníze. >:-[] Možná dobrý tip pro místního kašpara na rodinné auto. >:D Interiér od slavného Subaru, mistra čtyřkolek, podvozek zase od legendární britské značky - co víc si přát? Prostě Vorsprung durch Technik jak se patří! >:-[]
Interiér se samozřejmě nese v tradičním čínském automobilovém duchu "Čím víc chromu, tím víc Adidas!" Ještě mohli udělat chromovou lištičku pod maskou chladiče, ale to bude asi výsada nějakých Super Exclusive Extended FullHD Hardcore výbav :-)
chcelo by to niekedy spravit uživatelsky test medzi originálom a kópiou z číny...bolo by to velmi velmi zaujímavé a so vstupom číny do Europy sa budu europske značky práve takýmito testami bránit a hájiť....až do chvíle kým im Číňan nenakope pr*del ;-\
Mali by zaviesř 100 percent daň na autá vyrábané v Číne. A podporovař automobilky, ktoré v Číne nevyrábajú, ani diely. Totižto, o 20 rokov budú čínania tam, kde dnes KIA/Hjandé, možno už skôr. A EÚ je to jedno! To nemôžme tolerovať.
tím se mnoho nevyřeší kamaráde, trochu si doplň ekonomické vzdělání...kdyby si uvalil takhle brutální clo na jakýkoli výrobek z číny nebo odjinud ono je to jedno(Korea, Taiwan, Vietnam, Indie aj.) tak se stane následující: 1) brutální nedostatek toho zboží jak jistě víš některé věci se prostě jinde než v těchto státech nevyrábí. 2) obrovský růst ceny toho konkrétního zboží takže v konečném důsledku na tom budeme tratit my kupci. 3) obrovský nárust černého trhu...nic víc bys takhle brutálním navýšením cla nedosáhl
taky se mi nelíbí politika ČLR a podobných co se týče zahraničních investorů ale největší vinu na současné situaci má právě hamyžnost globálních firem co se tam nahrnuli s vidinou obrovských zisků a levné pracovní síly která pracuje často až v otrockých podmínkách za pár centů na hodinu...
Protiváhou čisté snaze vydělat má být pověst a jméno firmy. Tady jsou na vině prostě zákazníci. Ve své podstatě my všichni. Tenhle trend podle mne nevede k ničemu dobrému.
já ty firmy nijak nenapadám...ono to dnes prostě jinak nejde než tam vyrábět...když my tady v evropě už jsme prostě příliš drazí...a ruku na srdce nikdo by si to ani nekoupil
ale prostě tak to je...kdyby evropští výrobci nenabídli tak ochotně své knowhow do těchto států tak by tato situace vůbec nemusela nastat...