Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zámořský tuning: Lexus IS 430

Lexus představil v USA studii postavenou na bázi nejmenší limuzíny řady IS, která je vybavena osmiválcovým motorem o objemu 4,3 litru. Na objednávku bude podobný automobil dodán americkým zákazníkům, ale v Evropě se s ním zřejmě nesetkáte.
Zpět na článek
5. 11. 2003 13:23
neregistrovaný "Mario"
6. 11. 2003 18:16
neregistrovaný "Mario"
9. 11. 2003 20:31
neregistrovaný "Skyline"
8. 11. 2003 20:18
neregistrovaný "flow"
neregistrovaný "Mario"
5. 11. 2003 13:23
Studie
To je divné. V Německu už loni testovali Lexus IS430 s osmiválcovým motore.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mario"
6. 11. 2003 18:16
Podrobnosti
Jak se tak dívám, tak články o Lexusu nikoho moc neberou.To je ale velika škoda.
Přináším podrobnosti o voze, který vyvinula sama Toyota v TTE (Toyota Team Europe).
Nejen že strčila do ISka osmiválec 4,3 litru, ale navíc ho vybavila kompresorem.
Výkon je 297 kW tedy 404 koní, krouťák 600 N.m při 3.500 ot/min.
Maximálka je 305 km/h a kilčo má za 4,5 sekundy ! To vše za 80.000 Euro.
Není to špatná cena vzhledem k výkonu, spolehlivosti a ceně konkurence
Pro méně majetné dělají v TTE verzi IS 200 kompressor za 38.200 Euro.
Výkon 150 kW 204 koní, krouťák 247 N.m, stovka za 7,9 sec. a max.218 km/h.
Nechápu tedy, co Ti amíci u Roda Millera zamýšlejí, když v Evropě mají auto hotové.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Skyline"
9. 11. 2003 20:31
Re: Podrobnosti
Mě berou:-) I když je mi jasný, že jak to není traktor od folksvágnu, tak to většinu ostatních diskutujících nezajímá. Je taky vidět informovanost redakce, bohužel japonská superkára není tak zajímavá jako Tupan nebo Ropný Slimák. S tím ale nic nenaděláme a jednu výhodu tom má - pokud si někdo něco takovýho koupí, má jistotu, že koupil exkluzivní kousek a ne sériovou šunku, kterou má každý druhý manažer.
Je možný, že auto od Millena tady nepotkáme, ale proč mít 224 kW z USA, když můžeš mít 297 z Evropy:-) Navíc nepochybuju o tom, že těch 400 koníků to má hlavně z důvodu dlouhé životnosti a případný tuning v místě TTE nebude ani nijak drahý, ani nijak složitý. Reálný výkon při minimálním snížení životnosti bych viděl tak o sto koní výš pomocí lehkého zvýšení tlaku kompresoru, pro hardcore maníky nebude problém dýchat na záda Veyronu. 200000 km už to ale asi nenajezdí:-)
Ovšem 150 kW IS 200 je pro mě určitým zklamáním, bude to mít sice lepší průběh točivýho momentu i výkonu než Accord Type-R, ale na stovce bude stejně o dost později. Celkově mi pak přijde škoda, že auta fabriky, která hned po Hondě disponuje nejlepším systémem variabilního časování ventilů používají ke zvýšení výkonu kompresor. V tomto směru fandím Celice GT-S. Ovšem ITR pro mě bude pořád nejlepší a jsem zvědav, jestli se Evropa dočká nové RSX.
neregistrovaný "flow"
8. 11. 2003 20:18
super
Ta černá střecha a červenej zbytek vypadá velmi dobře! Už vidím ty černochy jak v tom jezdí po LA
Rozbalit vlákno
0