Ministerstvo dopravy zvolilo drastickou metodu, jak přimět k jednání majitele vozidel s nedokončenou registrací. Stejně to nezabralo a provozovatelé 100 000 automobilů a motocyklů se teď budou divit!
Podle názoru šéfa resortu Dana Ťoka jsme spíše národem lenoc
Podle názoru národa lenochů je spíše Ťok a spol včetně předchůdců banda neschopů schopných jen buzerovat slušný lidi a rozhazovat nehorázné peníze za nefunkční projekty.
Pane Ťoku, vyražte na jednodenní stáž do seusedního Německa, vezměte jejich systém kompletně a máme všichni po starostech.
Zbytečnosti, jako depozita, evidenční prohlídky, podivné převody za účasti i státního notáře atd se tam neprovozují a lidi netráví ve frontách celé dny, ale jen pár minut.
Re: Podle názoru šéfa resortu Dana Ťoka jsme spíše národem l
V poslední době mi vůbec čím dál víc připadá, že vlastnictví čehokoli je jen přiřazení jména k identifikátoru v nějakém registru a možnost z toho platit daň a za vše zodpovídat.
Re: Podle názoru šéfa resortu Dana Ťoka jsme spíše národem l
bohužel se pleteš..teprve teď se dělá úklid v registru. Kvůli ekodaním jezdilo mraky aut v polopřevodech a v depozitu je zase plno papírů bez aut..takže to je taková amnestie,že ty papíry v depu zruší. Plno lidí bylo v pasti..auto prodali na díly a díky tomu,že vyřazení z registru jde jen ekolikvidací..SPíš by bylo lepší pro veteránisty když by šlo auto zlikvidovat tak,že si v ekolikvidaci nechají odsát náplně,odevzdají tlumiče apod a torzo auta na ND si nechají
Je obrovská ostuda kanckrys,že nebyli doposud schopni převod aut zjednodušit...už dááávno mělo být možné přepsat auto KDEKOLIV...Klidně i na poště,přes datovou schránku...OTP mohlo přijít poštou,spolu s SPZ.. prostě se nemůže nikdo divit,že se nikomu nechce chodit po úřadech,když tam jsou jen znechucení úředníčci a z toho pramenící fronty...o sporadických úředních hodinách ani nemluvím...
Pořád jsem si říkal, co za "lempla" si neumí přihlásit auto na sebe a napadla mě jen jedna varianta, kdy to někdo neudělá kvůli vysokému EKO poplatku. Na základě mé zkušenosti by mě varianta o znechucených úřednících a dlouhých frontách skoro ani nenapadla... objednávkové systémy fungují, s úředníky jsem problémy nikdy neměl. Někteří si to představují jako automatiku, koupí auto a pak aby to za něj vyřešili druzí a naservírovali OTP s SPZ a nejlépe i pojištěním až pod nos 8-s
Objednávkový systém sice funguje ale jen pro toho kdo má internet. Já jsem to vyzkoušel, úřednice byly skutečně otrávené, s mírně šikanózním přístupem, např. nechtěly uznat přes internet uzavřenou pojistku, musel být originál. Množství čerstvě řezaných kytek na skříni svědčilo o tom, že nejsou nevstřícné ke každýmu.
Ano mnozí i já představují, že přijdou s techničákem a během pár minut mi úředník za ty nehorázné peníze udělá to co potřebuju. V Německu platí, že kdo drží techničák a auto je majitel a je lhostejné, kdo je tam napsaný. TZN, že když tam budeš ty a já budu mít techničák, klidně auto odhlásím a příště si ho přihlásí ten, kdo ho na úřad přiveze ukázat. Co je na tom složitýho????
Ano, to je samozřejmě nutná podmínka, pokud jej nemáš, určitě znáš aspoň jednoho blízkého, kdo jej má.... Ale kdo chce psa bít, hůl si najde. Nechtěli ti uznat pojistku? A jak poznali, že jsi to uzavíral přes internet? Pro přihlášení dáváš zelenou kartu, u které nepoznáš, jak byla pojistka udělána...
Ber to jak chceš, mě přijde ohánění se systémem jiné země jako alibismus. Všichni jsme svobodní, každý může volně cestovat, tak nevidím důvod se neodstěhovat tam, kde je vše ideální a dokonalé.
on byl určitě přihlašovat auto bez originální zelené karty a vysvětloval úřednici, že auto již je pojištěné (přes net). To bych mu taky nechtěl auto přihlásit. Protože jak píšeš, s origo zel. kartou by mu to madam přihlásila bez řečí a je jedno, kdes to pojištění nabyl.
Zelená karta se posílá jako doklad emailem. To je prosté. Dáma v kukani prostě chtěla abych vrazil padesátku (bez dokladu) exotovi v budce. Ten si tu pojistku našel a vytiskl mi originál. Je to k lejnu, ukážu pojistku a druhý den jí můžu vypovědět. Do 14 dnů nez udání důvodu. Kdybych to vrazil kámošce na jiném DI, stačila by kopie občanky i pojistky. Bohužel měla dovolenou.
Emigrovat nechci, nemám na to věk, mám tu nemovitosti a z nich slušnou rentu. Poradili jsme si s bolševikem, tuhle zkorumpovanou sqadru taky zvládnu.
Copak jsi tím chtěl říct? Buď si ZK vytiskneš nebo počkáš na originál. Jestli a kdy pak pojistku vypovíš, je tvůj boj, pro přihlášení musí být pojištěno a jako doklad slouží ZK. Ano, vydrbat se dá se vším, takže ano, někdo známý ti přihlášení může udělat třeba i bez dokladů na dobré slovo....
Normální by bylo,kdyby se odstěhovali trotli..jak vidím,je jich dost i mezi diskutujícími,když obhajují přebujelou byrokracii...zřejmě je tady hodně kanclkrys,kterým to tak vyhovuje....proto to v čezku vypadá takhle....
Jestli to v čezku vypadá takhle, tak jak to potom vypadá jinde >:D:yes:
Podívej, jen v tomto roce jsem registroval na deset aut a u všech případů mi to netrvalo déle jak 45 minut.... zřejmě dobrý oddíly, kam chodím.
Ber to tak, že pohodlní ještě nějakou dobu budou muset pro určité úkony zvednout zadek, vzít potřebný doklady a prostě tu hodinku obětovat.
Já jsem nemluvil o tobě, mluvil jsem o celé transakci, počínaje ev. prohlídkou, poplatkem za převod, případně nutnost ověřené plné moci a ekopoplatkem. Všechny moje příspěvky se týkají systému.
A že někdo dělá co ho nebaví je jeho problém. Já bych za tím stolem neseděl ani za trojnásobek.
800 za 10 minut práce JE nehorázný poplatek, je to daň. A myslím, že za tuto násobně přemrštěnou cenu mám právo na kvalitní rychlou službu. Kolik bere úředník mě vůbec nezajímá, stejně jako majitele nového BMW za 3 mega nezajímá, kolik bere příjímací technik v servisu, a očekává nadstandardní službu, protože za ni platí nadstandardní peníze.
Pokud někdo chodí do úřadu,dělá práci o které ví,že je zbytečná,že by to mohlo jít lépe a jednodušeji,nic pro to nedělá,všude brečí že má málo a ještě chce VÍCE PENĚZ je pokrytecký *...a kecy o tom,že to musí někdo dělat jsou odporný alibismus...
Proto na úřadech slyším od krys plno důvodů,že něco nejde,misto toho,aby vymysleli jak to udělat,aby to šlo...a úřední hodiny ????? to je co???
Jakože hasiči,záchranáři,nemocnice atd mají úřední hodiny po,st,čt ????
Prober se a mrkni do pravého spodního rohu na monitoru....a pokud má někdo málo peněz,má pracovat více a mít třeba 3 práce...Ale to se nechce,že?? Pak není čas na pivečko,cigárko a kecy v kleci...
Já jsem si myslel,že diskutující vnímají datum v kalendáři...JE 21 STOLETÍÍÍÍ.
Proč by nemohlo jít přepsat auto na poště,nebo přes datové schránky???????
Na co je potřeba k převodu obou stran,když mám KS?????????????????
Na co je evidenční kontrola,když auto chodí na STK???? Proč potřebuji k přepisu zelenou kartu,když ji nemusím ani zaplatit,tudiž ji pojišťovna stornuje?????
Proč nejsou RZ na přání?????
V životě jsem koupil desítky nemovitostí,které jsou cenově jinde jak auta a co stačí??
Notářem ověřená KS,kterou kdokoliv vloží na KN...KS pak příjde poštou domů.....
Já netuším, nad čím s tu diskutuje. Auto se registruje na DI, co je v tom za problém? Pokud nemáš na přepis čas, klidně to za tebe může udělat někdo jiný na základě plné moci, stejně jako na tom katastru. Tam ti taky přijde divné, že tu KS nosí někdo na katastr a ne třeba na poštu?
Evidenční prohlídky jsou mi taky proti srsti jako zbytečnost.
Při přepisu v katastru máš "ochrannou" lhůtu pro vyjádření se k danému případu, o kterém jsou účastníci řízení informováni.
Přepis auta tak dokážeš zvládnout v jednom dni, u domu to zvládneš když dobře, tak za měsíc.
Bylo by aspoň vhodné, v dnešní informační době, aby šlo auto přihlásit na kterémkoli inspektorátu a nemusel bych k tomu jezdit do místa trvalého bydliště (ano, mám je mimo místo skutečného pobytu, protože se kvůli práci prostě stěhuju, jak je třeba). Totéž i s řidičáky. Jde to s občankou, mohlo by i takhle.
Aj u nás to funguje, že čím komplikovanejšie a drahšie, tak tým lepšie.
Vymyslené sa vymýšľa stále znova a znova a stále nevadí, že to stojí ozrutné peniaze. Pripomína mi to škrabanie hlavy naopak.
[odkaz]
Najviac ma však irituje a uráža, keď ľudia čakajúci pred DI už od rána ako ovce v košiari vidia, ako sa začínajú konečne trúsiť do officu prepážkový štátny zamestnaci na BMW, Audi, ... vyzdobení tetovaním a zlatými reťazami. ;-\
Současný systém mi přijde jak z doby kamenné. Je rok 2015 a já musím kvůli blbému přepisu na určený úřad v určeném čase. Alespoň, že s úředníky mám naštěstí zkušenosti jen pozitivní.
Všichni v mém okolí řeší, jak jinak, nebo kde přepisovat auta. Nikdo se ale neptá na zásadní otázku, a to proč je vůbec přepisovat? Kupní smlouvou jste auto fyzicky nabyli, tak proč stát vůbec strká nos do soukromo právního vztahu dvou fyzických osob ?
Vždyť to jde i jednoduše. Řidič by po získání řidičáku vyfasoval svojí registrační značku, a tu by si poté sám přehodil na nové auto. Nemusel by si brát den volna na kolečko - plná moc - evidenčka - úřad - registrace. Na dopravák by poté chodil jen pro další značku nebo výměnu poškozené. S pojištěním problém není, vůz jsem měl pojištěný pouze na VIN.
Je vidět, že jsi nemovitost nikdy nekupoval. Pro rok 2015 je snížená hranice pro platbu v hotovosti na 270 000 kč.
A opět, mícháš jablka a hrušky. Jak často kupuješ auto, a jak často dům ?
Jaké fronty jsou na katastru a jaké na dopravním úřadě ?
Jednání s katastrem je o dost jednodušší. Doma si vyplníš tiskopis, doneseš ho na přepážku, a pak jen čekáš až ti přijde poštou dopis.
Pochopitelně, kdyby tu nebyl katastr , smlouva by stačila. A vyznačení vlastnictví na kastru není totéž co registrace vozu. Jablka a hrušky ...
Ten systém co jsem popisoval, jsem si nevycucal z prstu. Funguje desítky let ve Švýcarsku.
S českou vynalézavostí by se určitě našlo dost jedinců co by se snažili systém s přidělenou značkou zneužívali a nemluvě o chaosu kterej by nastal s tím na jakou značku auto zrovna jezdí a podobně
"řidič by po vyfasování řidičáku dostal svoji SPZ" ...no fajn, ale já mám 2 auta. S jedním občas jezdí partnerka. >:D A jak by to bylo ve vetší firmě, kde to je ještě na leasing? Nevo v autopůjčovně? Ale pravdu máš v tom, že pokud auto bylo strýce a já se s ním dohodnu, že je necháme napsané na něj, tak by do toho strkat nos nikdo nemusel.
Stejně je všecho jen business, nové lékárničky co nefungují a většina je neumí použít. Měření na mýtných branách. Eko výpalné nově i pro euro 3, které ani nejde na ekologii atd.
Kamarád má zas jiný problém. Měnil pojišťovnu na POV, staré utekt před depozit. Jenže to té staré nenahlásil, že depozit je nadřazený úkol a dnem depozitu zanikne to staré "automaticky". Měl novou pojistku a pak mu došla upomínka ze staré že je neplatič. Tak jej časem vyřadili, ale nyní se bojí, že ta stará od něj bude chtít s brutálním penále peníze za období po depozitu, když už byl u jiné pojišťovny, ale stará jej stále vedla jako svého.
Já zas mám nabídku na práci na západ, takže bych tam měl přechodné bydliště. Ale zas si chci nechat původní českou spz (jednak mám nuly, jednak naše POV je výrazně levnější) ale dle místních zákonů nad pobyt x měsíců by už měla být místní spz. Což dobrá, ale když se za dva roky vrátím, tak si zas dávat zpět českou. Kocourkov.
Jedinné co chápu je, že stát nechce aby auta jezdila roky v odhlášce, ale celově té byrokracie kolem je hodně. Dnes už přestalo být problémem finanční dostupnost obyčejného auta, tak to zas musíme dohnat na něčem jiném.
Dobře, ty asi máš náladu a čas trávit s úředníky. Já jej radši věnuji rodině a přátelům. To co popisuji je osvědčené švýcarské řešení, které usnadňuje lidem život. A tvým jediným argumentem proti je, že současná RZ se jmenuje RZ Vozidla >:D Hurá
Proč přepisovat? Prootže jinak asi nezjistíš, kdo je majitelem auta, které se způsobilo/bylo účastno/ nehody, bylo odcizeno atp.
Systém přepisu je u nás úplně mizerně nastavený, a současnou úpravou, kdy se rozumná myšlenka aplikuje do dementně nastaveného systému, se celá věc jen zhoršila. To je celé.
Takže si ukradnu auto, hodím na ně své značky a tím je moje? Fajn...
A až se přihlásí "původní majitel", tak řeknu, že má mé značky, tím pádem jsem vlastníkem já?
Zfalšovat kupní smlouvu už není tak složité.
Ohánět se tím, že zapomněl, nebo si nevšiml, že auto nemá přihlášené je pěkná hovadina, řekněme si to na rovinu, prostě se na to vysral a dobře mu tak že za to zaplatí. Blbé je, že na to budeme splácet i mi ostatní, řešit škodu po dopravní nehodě jejíž viník nemá povinné ručení je prima věc, sám to teď řeším. A teď bude šance že na takového blba narazíme mnohem větší. Jsem zvědavej jak to budou pojišťovny řešit...
Ok, možná se na to vy-bodl, jenže od toho tu snad úřad je a ten by měl udělit pokutu za správní delikt a přimět k registraci. A ne na to 25 let sr-át a po 25 letech jen tak vyškrtat z registru!
A když už to zjistí, dá pokutu, dotyčný stejně nezaplatí a co dál? exekuce? To už slyším nářky všech "postižených" (i těch nedotčených), jestli nebylo vhodnější takové kousky vyřadit v rámci "státní amnestie na blbost".... Nikdy se nejde zavděčit všem.
já nikde nenadávám úředníkovi, že to nejistil/nezjišťoval. Já kritizuji STÁT, resp. Ministerstvo dopravy, že nastavil tak špatná pravidla fungování. Chápeš ten rozdíl? Není snad náhodou něco špatně, když to ten úředník nemá vlastně jak zjistit???
A jak to má zjistit? Každý musí přeci mít uzavřené POV, i ten co nedokončil převod... :-!
Existuje vůbec státní (znovu podotýkám státní, nikoli soukromý) registr zákonných pojištění? Pokud ne, nikdo nemá povinnost státu ukázat, zda auto XY je pojištěné či není. A jsme zase na začátku.
Navíc, pokud auto nemá zákonné pojištění, nezjistí už vůbec nikdo nic. A vše jen kvůli lemplovství a ubohosti maločechů.
1) když tě zastaví policajt, okamžitě ví, jeslti máš pojištění nebo ne. Takže policie má přístup do registru pojištěných vozidel...
2) a je takový problém nastavit taková pravidla, aby pojišťovna musela část dat zpřístupnit státu pro jeho potřeby? Není.
Takže vůbec nejsme na začátku. Žádná ubohost maločechů, ale ubohost státu, ubohost politiků, ministrů a ministerských podržtašek, že nedokázali nastavit jednoduchá fungující pravidla. :-!:-!
Pojištovny už to vyřešily, když do tebe nabourá pojištěné auto tak ti to normálně zaplatí a je jedno jestli je příhlášené a nebo ho nějaký úředník "zrušil" A když pojištěné nebude tak je to taky jedno, ale nic nedostaneš ;-\
tím si pojišťovny řežou větev sami pod sebou, protože podle tohoto klíče budou muset v budoucnu hradit škodu za jakékoliv vozidlo, které sice mělo zaplacenou pojistku ale nesplňovalo podmínky pro provoz na pozemních komunikacích.
Zvolit řešení, kdy nikdo dopředu neřekne a nedomyslí, jaký bude následující postup v problémových případech, je aktuálně jeden z největších problémů české byrokracie.
V úmyslu chvályhodná snaha se tak mění opět v další byrokaritickou prasečinu nejhrubšího zrna. Úřad dobrovolně zruší nenávratně údaje o vozidlech, naiž by se sám přesvědčil, jestli existují/neexistují... Naprosto bezprecedentní postup, kdy úřad posvětí svoji letitou neschopnost dohlížet na povinnosti vlastníků přihlásit do (myslím) 10 dnů vozidlo do registru...
Mě tenhle krok přijde jako dobrý nápad, ale bohužel se to již moc nedomyslelo až do konce. Přeci jen je v registru bordel a těch 800 000 nedohlášených aut je dost. Ty zmizí jednou provždy a bude klid. Nicméně není domyšlené co pak s těmi auty?
A ty, které jsou v polopřevodu a jezdí, jak to pak bude s pojistkou? Auto fyzicky bude pořád stejné, jak pojištovákovi dokážu, že už to auto papírově neexistuje?
A hlavně to staví další úřednický úkon, který jsem nikdy nepochopil, do absurdna. Na mysli mám poplatek za úřední zrušení autovraku, v dnešní době, když chce člověk zrušit a vyvrakovat auto, tak za to ještě musí platit. V těhle případech polopřevodů to najednou půjde.
A plačky lidí, kteří se snad budou vymlouvat, až zjistí, že jim auto registr zrušil, bych vůbec nebral vážně. Nějaké opomenutí vůbec není omluva, člověk má vždy přepis dokončit a nebo když to záměrně neudělal, tak se má starat, info o změně zákona je slyšet pořád dost. Pokud se pak někdo bude kvůli tomu soudit, tak to je pro mě idiot.
V prvé řadě se neměl stát vy-* na své povinnosti, tj. řádně vést a spravovat registr vozidel. Stát na to 25 let zvysoka *** a teď to jednoduše hodí na lidi. Tímto krokem jen překrývá stát vlastní nechopnost udržet registr v pořádku.
Rozhodnutí, kdy se zruší vozidlo v registru, aniž by tomu odovídal fyzikcý stav věci, je úplně ŠPATNĚ od samého základu. Proč stát nedohledá vlastníka (např. porovnáním s evidencí povinných ručení) a neudělí pokuty za nepřihlášení vozidel?
Stát jen překrývá vlastní naprostou neschopnost. A navíc vymyslet nevratný krok, nky neexistuje cesta zpět, to může jedině opravdový de-bil 8-s8-s:no::no::no:
Nejde udržet v pořádku a systému něco, kde lidé záměrně dělají bordel a chaos. Je to jako s každým informačním systémem, je tak silný, jak jsou silná data v něm. Pokud do něj uživatelé (občané, nikoli úředníci) záměrně nasekají kraviny za účelem vlastního prospěchu, v systému ty kraviny zůstanou.
Je povinností státu dohledávat vozidlo, nebo povinností jedince zabezpečit, aby všechny úkony řádně proběhly? Proč všichni chcete neschopnost lidí házet na stát? Chcete demokracii, odsuzujete stát vodící za ručičku a kecající do všeho, ale najednou má řešit to, co pokazili lidi sami? To snad ne...
A ty nářky na úředníky a úřední hodiny, to je už úplně směšné... Někdy si to zkuste, co všechno úředničina obnáší, je to víc, než jen papírování s lidmi u okýnek. Ale... proč to vysvětlovat nejchytřešjím, že?
Ale já na úředníky neřekl půl křivého slova... Takže mě laskavě nepodsouvej něco, co jsem nikde nenapsal.
Neschopností státu je to, že nedokáže nastavit jednoduchá pravidla fungování tak, aby registr odpovídal skutečnosti. Stát nastaví nějaké povinnosti, občan je neplní, ale nic se neděje. Stát nepodniká žádné kroky, přitom sankce existují.
A proč? Protože ten úředník místo smysluplného výkonu dlěá naprosto trotlovskou práci, vypisuje miliony nesmyslů, vykazuje miliony hovadin a navíc bojuje s informačními systémy, které jsou uživatelsky přívětivé jak vosí hnízdo. Ale tohle není jen věcí registru vozidel, ale veřejných registrů obecně... Tohle je špatně. :-!
Furt dokola, stát, stát, stát...
Kulové leda, první je ČLOVĚK, pak stát. Lempli ať trpí. Nakonec, je to celé jen a pouze důsledek chování lemplů, kteří dovedli systém až sem. On by fungoval dobře, kdyby lidi nebyli buď líní nebo ***.
Asi jsi taky jeden z lemplů, když tak mohutně kopeš kolem sebe.
Ano, tím STÁTEM mám na mysli LIDI, klidně si je nazývejme lempli. Ale jsou to ti lempli, co vedou minosterstva, jsou to ti lempli, co jsou ve vrcholných vedoucích funkcích, jsou to ti lempli, co mají politické pozadí. Tohle myslím tím státem.
Za oba tvé poslední příspěvky: působíš přesně dojmem toho maločecha, který ze svých chyb obviňuje stát.
Ten systém byl jednoduchý, ale přesně to, co popisuju, jej zničilo. Lempli z řad všech, kteří nedohlašovali a neodhlašovali auta, se vším se snažili * a hledat si v tom kličky.
Je smutné, že na takové lidi doplatí i pár slušných.
Dobře, tak jinak. Jestliže stát zruší v evidenci 800 tis. vozidel, aniž by se obtěžoval zjistit, zda fyzicky existují nebo ne, je prostě zrůdnost. Zrůdnost o to větší, že jde o nevratný krok.
Kdyby stát zrušil vozidla v registru, ale existovala možnost, jak je dostat zpět na papíry, pak ještě dejme tomu. Jestli ale ty nadáváš na lidi, že v tom nadělali borčus, tak věz, že největší borčus v tom právě chystá vytvořit stát. Zruší papírově vozidlo, přitom klidně dál bude fyzicky existovat a platit pojištění... Tohle jde opravdu jen u nás 8-s
A proč by nemohli papírově zrušit auto, které fyzicky existuje, ale jeho majitel, lempl, si ho nepřihlásil? To na to zapomněl, neměl možnost? Stát velmi dlouho avizuje, že podobná situace nastane, není to hurá akce ze dne na den.... Aspoň se konečně registry pročistí.
Asi bych věděl jak na to dostat ho zpět na značky. Když se vam stane to, že vam auto vyřadí a už nebudou chtít ho zařadit zpět, tak by ho šlo přihlásit někde v zahraničí. Teď jsem v anglii, a podle mistnich pravidel se tu auto ktere se tu pohybuje dele jak 180 dni musi bud pryhlasit na mistni RZ nebo musi opusit zemi na rok... (nikdo to nehlida. uz jsem tu s autem 2 roky na ceskych RZ) Tak proc by neslo sem s tim autem dojet. Prihlasit. A pak se s nim vratit do CR. 180 dni by muselo byt na anglickych RZ, aby se to auto stalo majetkem mistniho residenta (maji tady na to lhutu 180 dni - pak jste veden jako ze tu zijete) A pak prijdete na cesky inpektorat a s tim, ze se vracite do CR a berete si sebou svuj majetek. A oni vam ho MUSI prihlasit. Kdyz jsem si chtel odtud brat auto tak jsem se tim zabyval. Je na to nejaky zakon nebo vyhlaska...
obávám se, že takto jednoduché to nebude, dnes vyšla informace, že vláda poskytne seznam vřazených vozidel regiostrům okolních států právě z důvodu aby nemohlo dojít k registraci již vyřazeného vozidla v zahraničí.
proboha co to je, adresně je obesílat a osobní tragédie, že přijdou o auto. Každý kdo vozidlo kupoval si byl vědom toho, že do 10 dnů musí vozidlo na sebe registrovat, jestli to neudělal z důvodů, že byl línej nebo nechtěl platiti eko daň nebo jakékoliv jiné lemplovství, tak je to jeho problém a může být rád, že ho posledních půl roku vůbec někdo upozorňuje na to, že má laskavě dojít na registr.