štvavá kampaň nese svoje ovoce.
Souvislostí neznalý ekofašistický aktivista a žvanil v korytě ministra pak páchá tyhle nonsensy.
Až to bude technologicky možné, klidně. Zatím je čas.
V době kdy Evropa jede na sertvačnost a ekonomicky prohrává s Asií a USa, není čas na tyhle hov...ny.
Macron plánuje do roku 2050? Ale to už bude Francie chalífát a jeho starý bude 160 let!
Hlavně by se tyto věci neměly dít z nařízení nějakého voleného úředníka, ale rozhodnout by o tom měl trh a tedy zákazník. Skutečně ekofašismus v praxi.
Re: Co že to tady český "fousek" s "CHroustem" chrochtá??
nj
hošani sotva s výučákem co skáčou jak jim šáde píská tady vytrubují svoje ujetý názory. Pochopte už vy ujetě dva nostalgický dementi, že vyspělá pístová technologie [odkaz] je dávno zastaralá a na normální auta [odkaz] [odkaz] už prostě nemá. Šádevole Socki Póvl a pakáž bez maturity nikdy nemůže tlačit svoje názory !! tak to na světě prostě chodí ;-) takže šupki hupki pro gumák dízlkolenovrti a mazejte na rybník ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: Co že to tady český "fousek" s "CHroustem" chrochtá??
Podle me byl od povinne skolni dochazky osvobozen. O pristup k PC a internetu se nejspis deli s dalsimi chovanci ustavu v nejake spolecenske mistnosti. >:-[]
Re: Co že to tady český "fousek" s "CHroustem" chrochtá??
chápu že bys to rád věděl milý Matoo ale promiň nemůžu ti to říct, protože bych usnadnil moji identifikaci. Věz, že své znalosti zde jsem již dostatečně prokázal, takže když zapojíš svoji inteligenci dopočítáš se výsledku není zas tak úplně blbej >:D >:D >:D
Re: Co že to tady český "fousek" s "CHroustem" chrochtá??
Tupelo, v lodiach namontovana piestova technologia vozi Tesly po svete, vozi litium pre baterky, vozi ropu na pneumatiky pre teslu, takze je to ropak >:D .
No a ta zastarala piestova technika lietala aj po vybuchu sopky na islande, ked moderne technologie sedeli na zemi.
Kdyby hloupost nadnasela, tak ty bys se tu vznasel jak holubicka >:D >:D >:D >:D
Re: SAMÝ PÓVL A SRÁ(Č)I V TÝDLE DISKUZI KOUKÁM, ODPAD SPOLEČ
Odpad spolocnosti? Uz dlhsie sledujem toto forum, ty si mi v hlave utkvel ako prvy. Ozyvas sa ty, Antidiesel? Keby si ty nebol srac, rozhodne by si na nahlasovanie tych vodicov dizlovych aut nevykonaval anonymne cez TOR. :-)
Len tak mimochodom, keby si ma chcel nazvat odpadom spolocnosti bez vzdelania... Mam vystudovany manazment a desat rokov vediem uspesnu firmu - to len aby som ti usetril par sekund casu pisanim o nevzdelanom odpade...
Je opravdu velice smutné, kam to západní elity dotáhly. EU i většinu jednotlivých západoevropských států nyní ovládá naprosto šílená levičácká sebranka, která by jen chtěla všechno regulovat, zakazovat, nařizovat a postupně zlikvidovat národní cítění Evropanů. A vrcholem této sebevražedné politiky je snaha umožnit postupné přestěhování obyvatel severní Afriky do Evropy. Chtějí diktovat hlavně postkomunistickým zemím, které stále považují za něco méněcenného... Ještě štěstí, že exisuje V4! Nezbývá než doufat, že tato levičácká banda půjde brzy od válu, protože naše malá země nemá jinou alternativu, než spolupráci se Západem (pokud nechce spadnout zpátky do chřtánu zločinnému Rusku). :-O
Re: český dízlkolenovrt a šáde póvl o vyspělý pístový techno
Ta dvě témata bych neslučoval. Levicový ekofašismus je tu řadu let...po dieselgate samozřejmě budou pokračovat dál. V severských státech vyhrávají...šílené daně, ceny benzínu apod.
Co se migrace týká...tak tu my potřebujeme. 4,1 % nezaměstnanost...firmy neseženou lidi. Akorát by bodli spíše z Ukrajiny než Afriky samozřejmě.
Re: PREJ "PETROHÉD" CO JE TO ZA DEBILNÍSLOVO ČEROKYJ :))))
tyoe Čerokyj co je todle za dízlofcofila to se jen tak nevidí, světovej unikát >:D >:D >:D voni tady ty dva šádevotroci pláčou jak jak se jim seredízl svět a to ještě před pár lety machrovali jak jsou normální auta [odkaz] nesmyslný. No nejseš ty náhodou zakomlexovanýovadou?? hele na to jsou odborníci, psychologové, ty ti ty dízlkraviny z palice vytlučou, neboj se a dej se do toho >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: PREJ "PETROHÉD" CO JE TO ZA DEBILNÍSLOVO ČEROKYJ :))))
kolektiv?? ano, mojím cílem už několik let je ten váš dízlprasácký kolektiv zabedněných kolenovrtů a vyžírků společnosti rozmldat, máš recht ty můj kolego >:D >:D >:D >:D >:D
v přístavech by mohly plout na baterky, dnes např. v USA přístavech spalují lodě kvalitní dražší naftu, aby splňovaly předpisy, ale v mezinárodních vodách spalují něco levného...
Do toho se jim asi nebude moc chtít, protože jsou drahé, těžké a rozměrné. Radši přepravují platící náklad. Elektrický pohon se dnes používá běžně, to by problém nebyl (u novějších lodí). Kdyby to nějaký přístav chtěl, tak může pořídit elektrické remorkéry.
"různé pobídky, které by Francouze donutily vyměnit staré auto s vysokými emisemi za modernější s ekologičtějším pohonem."...protože není nic ekologičtějšího než zbytečně vyrábět miliony nových aut, nejlépe s lithiovými bateriemi made in china...Ona je poslední dobou celá francouzská politika na všech úrovních prolezlá šílenou levicovou (případně pravicovou) pakáží.
hybridy.... bude to taky ten kompromis medzi cistym spalovakom a cistym elektrom.... hadam hybridy teda prejdu ;-) ... tie by nemuseli nikomu vadit a aj vlk bude syty aj ovca cela...
ze ciste spalovaky casom zmiznu s tym hadam ratame vsetci... ale hybridy by boli velmi solidnym kompromisom ... navyse ioniq je udajne uz aj vcelku zabavny hybrid.. vid testy ;-)
hybridy by mi nevadili... len nech nie je nic autonomne a auta nadalej riadi clovek a bude to ok :yes:
A proto vyrábí spoustu hybridů a prodává jich v Evropě pár - bez zisku - jak to přiznaly i další automobilky. Elektromobily jsou ztrátové a hybridy jsou vyráběny bez zisku.
A manažeři v Toyotě se potí hrůzou - jejich hybridy jsou drahé, benzín levný, náklady na výrobu ne a ne jít dolů ...
neskodny CO2, který vznika spalovanim fosilnich paliv od nepameti, nebo jedovaty NOx, s kterym ale benzinaky nemaji zadny problem??
zabozrouti si zaneradili ovzdusi podporou jedovatých dyzlu, v cemz "vynika" zejmena 1.6dci/160k desetinasobnym prekracovanim jedovatých NOx a ted hazej do stejného pytle i bezproblemove benzinove motory.
mozna by stalo za pokus na tyden zakazat do parize vjezd všech dyzlu a vyhodnotit jak se to projevilo na emisích, mozna by zakaz dyzlu platil dal natrvalo, ne az od 2025
Vzpomínám si, že jsem kdysi četl, jak v Kalifornii naměřili vyšší hodnoty přízemního ozónu ve dnech, kdy nejezdila nákladní auta, tedy byly nižší emise oxidů dusíku. Což je asi opak toho, co bys čekal. Neznamená to, že nemá smysl jejich emise snižovat, jen je to takový paradox.
Vzpomínáš si nepřesně. Byla to studie (10 let stará) která měla vést ke zjištění, jak moc ovlivní NOX fakt že nejezdí nákladní vozidla, plus minus 3% osobních se nepočítá. Faktem je že nenaměřili žádný rozdíl. Tak asi tak pro bláznivého toptena. Ale je to zbytečné, s tím nic nehne a bude tady blábolit dál.
jenze nakladaky s NOX takovy problem jako osobaky nemaji, protože vyhradne pouzivaji SCR, v nakladaku narozdil od osobaku není problem s mistem a hmotnosti a nejakych 100,200tis v cene navrch není u nakladaku zadny velky problem.
proc myslis, ze spotřeba močoviny u nakladaku je 5-8% spotreby nafty, kdezto u osobaku jen 1-3%??
osobaky to proste ojebavaji a ty co na redukci NOx pouzivaji LNT, tak tyhle jedy snizuji jen kosmeticky nebo vůbec. prikladem je jedomet 1.6dci/160k od renaulta
to ze nakladak vypousti min jedu NOx nez osobní dyzl mas třeba tady:
[odkaz]
nakladak v realu 210mg NOx /km, osobní naftak v realu cca 500mg NOx /km, výjimkou jsou nektere osobní dyzly s euro6, který k scr pristupuji poctive.
a když spočítáš, kolik naftových osobaku a nakladaku projede nejakym mistem, tak je jasny, za nakladaky se na NOx podileji jen z mensi casti
Uvědomuješ si, že se bavíme o USA (konkrétně o Kalifornii)? A i kdyby platilo 2005 (což pro USA neplatí, pokud vím, ale u Kalifornie nevím), před deseti lety máš 2007. To byla předpokládám publikace, ne sběr dat.
Jinak i mezi LNT budou určitě rozdíly. Podobně jako u DPF. Jsou třeba systémy, kde neprochází celý objem zplodin filtrem, ale používá se oddělovač částic a filtr je pouze na té "špinavé" větvi.
jednak nevime, z který doby ta studie je, windiesel sice tvrdi ze je stara 10 let, ale on tvrdi tolik nesmyslu...
dale nevime jaky emisni limity v kalifornii v ty době platily, jaky vozovy park v ty době byl a jaky podíl byl osobních aut (skoro vyhradne na benzin) a jaky nakladnich a pokud vim, tak kalifornie si na nizkych emisich docela zaklada.
a fakt je, ze jestliže se u osobních dyzlu s euro6 udava v realu prumer 500mg NOx /km při laboratornim limitu 80mg, pricemz benzinaky mají limit 60mg, který s rezervou plni i v realu, a nakladni naftaky meji v realu polovinu toho co osobní naftaky, tak to s téma osobnima naftaka asi uplne OK není.
a pokud jde o LNT, tak evidentne nefunguje, když se ted u dyzlu mluvi vyhradne o SCR, coz je i důvod, proc v malych autech typu fabie a dokonce i golf naftaky konci ...
Tihle eko-šílenci zasahují druhým do všech oblastí života: rušení atomelektráren, nesmyslné větrníky, eko-auta, bránění výstavby dálnic, prosazování nesmyslných podchodů pro žáby, celá řada jich působí v medicíně - různé očisty, rituály, vymyšlené energie, přírodní šamanství, čínská medicína, odmítání očkování, domácí porody etc..….
Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným.
neoliberálové (TOP09) jsou na středu a hned vedle nich nalevo jsou neomarxisté (v ČSSD Dienstbier, a baba Šabatka)
potom jsou tady ještě neo-bez-skrupulisté = ANO :-)
Po kolikaty tohle uz od tebe ctu. Ze to mas nekde ulozeny a jen to sem jednou za cas zkopirujes ?
Nerikam, ze nesouhlasim, ale zacina mi to pripominat prave Kharla, holdena a spol ;-\
DALŠÍ NEGRAMOT V DISKUZI, COS V ŽIVOTĚ STUDOVAL? JEN AUTOMOBILNÍ UČILIŠTĚ COOOO >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Hanson prý, zní to jak slovopro***e teplomila Hénsonvole >:D >:D >:D >:D >:D
ja chci prosadit do zakona, aby v roce 2050 byla prumerna delka zivota v CR 150 let. Ne nerozmlouvejte mne to, bude to efektivnejsi protoze usetrime za skolstvi a pozitivnejsi pro vztahy v rodine. Doufam, ze pro svuj konstruktivni a inovativni navrh ziskam hodne vasich hlasu :-!
Redakce tu tyhle exoty potrebuje, protoze rozdmychavaji diskuze. Kdysi tu na to byval hlavne GTI, ale posledni dobou jsou vzdy takova obdobi dvou az tri exotu, kteri to tu pravidelne zamoruji. Pamatuji napr. na exemplare jako Gilgit/IPA, Petrumr (ten exot z Brna), Topper (ten je tu dodnes pod asi 150. nickem) nebo tenhle ustavni jedinec onanujici nad Teslou. Proste takove pekne panoptikum na oziveni diskuze a pobaveni obecenstva. :-)
no Hulínek je těžkej vizionář, dopravu je vždy třeba svěřit bláznovi jako je on. A jestli něco hulí? No samo že ano, sleduj jeho vystoupení v televizi, celej zpocenej, pokaždé říká něco jiného ...
neomarxista - ukončit diskriminaci krav !!!!!!!!!!!!!!!!!
neoliberál - krávy geneticky upravit aby nebyly plynaté (což nejde leda by jim dávali žrát krmivo neobsahující celulózu - a kdo by vypásal alpské louky?)
komunista - krávy zakázat
babiš - podojit EU - dostat na krávy dotace
Hulot je jen další z dlouhé řady ek o-bl á zn ů.
Oni by hrozně rádi ale jejich vlhké sny nedojdou naplnění.
Mimochodem, největší slu-n íč káři pocházejí ze 4% m en šiny. Nedivil bych se kdyby to byl přihřát-ý hoš-ík.
Původně jsem svůj vstup začínal o tom, jak se západní politici zbláznili s levičáctvím, tedy i s ekoterorismem. Cenzoři to stopli, editovat nelze. Už i tady? Proč tedy se píší články o tom, jak tamější politikové zasahují do trhu, když vyjádřit se v tom smyslu v diskusi nejde?
Už mám toho plné zuby. Plno keců kolem toho, že zakážou spalovací motory. Já rozhodně elektrosračkou jezdit nechci. A navíc měli bychom se zamyslet spíše jinak. Proč neustále jezdí kamiony které převaží zboží z jedné země do druhé a tím znečišťují ovzduší.